Autor Wątek: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???  (Przeczytany 22083 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 02, 2008, 17:02:30 »
Zamiast ustawić, żeby instalator kasował ten plik w katalogu z grą, to ustawili, żeby kasował w katalogu głównym dysku. Jak ktoś miał Eve na tym samym dysku co windowsa, to po resecie miał niespodziewajke.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2008, 20:46:54 wysłana przez Mona X »

myst1q

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 02, 2008, 17:12:26 »
Zamiast ustawić, żeby instalator kasował ten plik w katalogu z grą, to ustawili, żeby kasował w katalogu głównym dysku. Jak ktoś miał Eve na tym samym dysku co windowsa, to po resecia miał niespodziewajke.

po co ewce boot.ini byl? no nie wazne...

jak narazie to wnerwia mnie to, ze nie moge sie zalogowac T_T

KKRT

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 02, 2008, 17:22:44 »
wiesz ile pilgrimow zjadly mi bloby?
..pewnie nie, dlatego wlasnie tak mnie to irytuje...
ale pilgrimy to malo, jeden nasz korpowicz wdupil w takim latajacym Jita komplet slejwow...to sie idzie wpienic !!!
konkord z hajseka powinien przylatywac i ich napiepszac za nielegalne zgromadzenia...

Jak mozna stracic pod'a w low secu? :>

Straszny

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 02, 2008, 17:30:09 »
Jak mozna stracic pod'a w low secu? :>

;) ustawiasz BSa (czy pare BSów)  na 100-150 km od gatea , w sumie lepiej na 150 za sentry, aby tylko w gridzie gate-a i idealnie na prawdopodbnej drodze dropującego z warpa celu. Właczasz komplet smarbomb - obiekt przelatując, mimo ze przelatuje z olbrzymią predkoscią teoreycznie, zgodnie z mechaniką gry zalicza komplet obrażeń od smartbomb. Giną tak i cepy, freje  i jajka, nawet AFy i dykty jesli nie maja medium extendera.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2008, 17:39:00 wysłana przez Scaryman »

misao

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 02, 2008, 17:31:01 »
Cofniecie pzu za suicide ganki nic by nie mienilo. Po prostu indyki ginely by od Thoraxow, Rupturow wzglednie tier 1 bc. Taki brutix ma dps jak astarte...

ja sucide gankuje brutixem >_>, full neutronkow, 4 magstaby, RCUi wziuuuuuuuuuuuuuum ( no i tank zeby sentry nie zjavbly za szybko >_>)


gankbrutix >_>

EDIT: Hmmmmm
Cytat: patchnotes
Collision, undock points and station docking radius on particular Amarr, Caldari, Gallente and Minmatar station models have been fixed.


i patchnote of the day:
Cytat: patchnotes
The description of Veldspar has been fixed.

w0000000000000000000000000t
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2008, 18:08:20 wysłana przez Hoshino Rika »

Goomich

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 02, 2008, 18:12:37 »
po co ewce boot.ini byl? no nie wazne...

Tak se plik nazwali.

Voulture

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 02, 2008, 18:32:48 »
;) ustawiasz BSa (czy pare BSów)  na 100-150 km od gatea , w sumie lepiej na 150 za sentry, aby tylko w gridzie gate-a i idealnie na prawdopodbnej drodze dropującego z warpa celu. Właczasz komplet smarbomb - obiekt przelatując, mimo ze przelatuje z olbrzymią predkoscią teoreycznie, zgodnie z mechaniką gry zalicza komplet obrażeń od smartbomb. Giną tak i cepy, freje  i jajka, nawet AFy i dykty jesli nie maja medium extendera.

Pierwsze slysze. Z tego co mi wiadomo sartgankerzy robia to w zupelnie inny sposob - ustawia sie permatanka na sentry (rokh, abaddon, maelstrom najlepsze) do tego h. booster (do ladowania co strzal do permatanka), 8 smartek i ile sie da wcsow. I ustawia sie 500m + zasieg smartek od bramy. Gdy cos dolatuje do gejta i konczy sie warp czeka sie az wyladuje tuz kolo ciebie i zabija salwa zanim zdola przeskoczyc. Nie ma mozliwosci zabicia statku w samym warpie o ile mi wiadomo...

No ale dobra, server wstaie to popytam znajomych co sie w samrtowanie bawili i bede mial troche lepsze informacje...

O tak np: http://img440.imageshack.us/img440/6113/rokhsmartiesqp8.jpg
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2008, 18:40:38 wysłana przez Voulture »

Oxylan

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 02, 2008, 18:43:53 »
W ogóle może kasować konto i banować IP za griefing i psucie biednym ludkom gry?
Nie chodzi o to że samobójcze ataki w highsecu są złe (bo są dobre) albo że należy je wyeliminować (bo nie należy). Poprostu nie powinny być aż tak tanie i bezkarne. Usunięcie odszkodowania to IMHO już przesada. Powinien natomiast być duży duży spadek security statusu pirata.

Jelsli dobrze pamietam to Gloryman dostal kiedys warninga od Gm-a w stylu jeszcze raz to poniesiesz konsekfencje,za niszczenie ludzi przed stacja  mial zamiar niszczyc isk spamerow czy macro minerow przed stacją ,natomiast strącil kilka jak to napisales biednych startujących w evce ludzikow.

Nie przepadam za suicide ale czasem sam mam glupie mysli :P heheh kto by nie chcial indora np z lotem za 1-2 b ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2008, 18:51:03 wysłana przez Oxylan »

myst1q

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 02, 2008, 19:30:06 »
skrzywdze ccp... kolejne 2h!! ja***

warp sklada sie z dwoch faz [trzech tak dokladnie]. jak wezmiesz allign i warp to nie wwarpujesz sie odrazu- najpierw sie rozpedza. potem masz juz warp 'faze'- wtedy sie ciebie nie da zniszczyc. trzecia faza to 'hamowanie'. jak dolatujesz do np. gate to lecisz 'wolno' lecz nadal pisze, 'warping'. ot to. w fazie pierwsze i trzeciej mozna ciebie zniszczyc na 100%.

horax

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 02, 2008, 19:52:49 »
skrzywdze ccp... kolejne 2h!! ja***

warp sklada sie z dwoch faz [trzech tak dokladnie]. jak wezmiesz allign i warp to nie wwarpujesz sie odrazu- najpierw sie rozpedza. potem masz juz warp 'faze'- wtedy sie ciebie nie da zniszczyc. trzecia faza to 'hamowanie'. jak dolatujesz do np. gate to lecisz 'wolno' lecz nadal pisze, 'warping'. ot to. w fazie pierwsze i trzeciej mozna ciebie zniszczyc na 100%.

lol, chyba gramy w rozne gry :D

Nerxes

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 02, 2008, 20:35:23 »
Co do discoshipow to ustawiaja sie one na 5000 + 1m od bramy (bo nie da sie odpalic smartbomby mniej niz 5000m od bramy)  Natomiast statek ktory na brame dolatuje nigdy nie skacze na 0m zwykle na 300-1500m  co automatycznie ustawia go w zasiegu skoku ale tez w zasiegu smartbombek

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 02, 2008, 20:37:10 »
skrzywdze ccp... kolejne 2h!! ja***

warp sklada sie z dwoch faz [trzech tak dokladnie]. jak wezmiesz allign i warp to nie wwarpujesz sie odrazu- najpierw sie rozpedza. potem masz juz warp 'faze'- wtedy sie ciebie nie da zniszczyc. trzecia faza to 'hamowanie'. jak dolatujesz do np. gate to lecisz 'wolno' lecz nadal pisze, 'warping'. ot to. w fazie pierwsze i trzeciej mozna ciebie zniszczyc na 100%.

2s zastanowienia.
2 min pisania posta.
2 lata korygowania przez innych bzdurnego mitu na roznych noob kanalach.
 :2funny:

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 02, 2008, 20:56:19 »
Ja tam nie wiem nic o fazach waprowania.

Wiem tylko że  locka nie założysz czasem po dropie warpa.  Chyba nawet jest tak że jak koleś nie kliknie to ma przez pare sec nietykalność tak samo jak przy stacji. Ile i czy tak na 100% jest to nie wiem ale nieraz jest tak że jak chcesz lockowac kogoś kto dopiero z dropa już wypadł velocity widzisz u niego 0 a dalej masz "target is cośtam"

Ze smartami jest kapke inaczej na pewno bo straciłem shutla z jajem w rancer i nie byłem nic w stanie zrobić a w warpie na 0km z włączonym autopilotem na skok miałem.
Łba bym se nie dał uciąć że mnie rozwalił zanim z warpa wyskoczyłem ale tak to wyglądało.
Tak samo na alcie wtopiłem niedługo potem freje tam - nałogowo tam typy siedza i łupią tymi bombami wystabowani na +3 na megasie+alcik w falconie do jammowania scramblerów.

Co do smartbomb 150km od bramy to nigdy nie widziałem więc śmiem wątpić.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2008, 20:58:24 wysłana przez Yogos »

litestep

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 02, 2008, 21:14:59 »
Wystawii już patcha do ściągnięcia - przynajmniej okienko od licencji w końcu działa poprawnie pod Wine ;)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 02, 2008, 21:16:35 »
To smartowanie na 150km chyba działa tak samo, jak bańka ustawiona na ssie między bramami :)
Przedwieczny.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 02, 2008, 21:26:21 »
To smartowanie na 150km chyba działa tak samo, jak bańka ustawiona na ssie między bramami :)

Hehe
Czyli mówiąc krótko - nie działa.

myst1q

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 02, 2008, 22:10:58 »
Wystawii już patcha do ściągnięcia - przynajmniej okienko od licencji w końcu działa poprawnie pod Wine ;)

nie lepiej sciagnac eve pod linuxa?

karlessin-> specjalnie dla ciebie zrobie filmik jak znajde wolna chwile...

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 02, 2008, 22:51:39 »
myst1q nakrecisz film z czegos czego nie ma?
Jedyna wypadek w ktorym moze to tak wygladac, to kiedy zginiesz przy lagu tuz przed wejsciem w warpa. Wtedy klient ,wyswietlic animacje wchodzenia w warp statku, a po otrzymaniu komunikatu z serva ze jednak nie zyjesz, eksplozje i jajko w warpie, bo nastepna komede z kolejki dostaje juz pod. Albo budzisz sie w stacji. Albo jakakolwiek kombinacja z powyzszych. :P
Tylko ze trzeba troche pograc i pare razy zginac na lagu, a nie tworzyc teorie na podstawie pojedynczego przypadku.

PS Sciagnolem patcha i teraz przy EVE odpalonym w okienku komputer mi 3 razy wolniej chodzi. No to pojechali...  :D
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2008, 22:59:05 wysłana przez Kalressin »

Straszny

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 03, 2008, 08:58:25 »
To smartowanie na 150km chyba działa tak samo, jak bańka ustawiona na ssie między bramami :)

no niestety działa (działał), straciłem tak pół roku temu cepa+jajo, w dużej odległości od gatea, wiec nie był to sposob opisany przez Yogosa, wiec prosiłbym - nie pisz ze Ci sie wydaje tylko sprawdź czy dalej działa taki trick albo nie mijaj sie z prawdą. Nie umiem powiedzieć czy trick ktoś w międzyczasie znerfił bo w sumie nie interesuje mnie lowsec i polowania w nim. Tyle ze dotyczyło mnie to bezpośrednio stąd wiem o takiej zagrywce. :)

Banka zreszta też ma pewien wyjątek, tzw "bańka przechwytujaca" ustawiona ZA gatem, wyłapując cele dropujące na brame. Na pewno z taką sie spotkałeś.


Hehe
Czyli mówiąc krótko - nie działa.
przykro mi ale to ze Xarthiasowi sie wydaje to tylko znaczy ze mu sie wydaje, nie ze trick nie działa albo nie działał.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2008, 09:14:57 wysłana przez Scaryman »

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 03, 2008, 09:23:57 »
To że bańka wciąga to chyba nawet dzieci wiedzą :P
Co do Twojego przypadku to wydaje mi się, że to raczej bug/lag/desynch niż rzeczywisty "feature". Jeżeli przedstawisz dowód w postaci powtarzalnego takiego wyniku - ok, przyznam, że się myliłem. Ale jedna jaskółka wiosny nie czyni, a jak dotąd z moich prywatnych eksperymentów wynika, że w warpie jest się bezpiecznym (o ile, jak powiedziałem, w grę nie wchodzi lag/desych etc).
Co do baniek na midpoincie - ze 2,5-3 lata temu widziałem eksperyment z 40 (!) large i med bańkami, ustawionymi w "mur" w poprzek drogi między dwoma gejtami. Nie działało :P
Przedwieczny.

Straszny

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 03, 2008, 09:31:59 »
ale jaki midpoint? Proszę Cię -  przeczytaj to co napisalem - dotyczy to tylk dropu w obrębie grida gatea. I nie zdziwiłbym sie gdyby działało dokładnie tak samo jak bańki przechwytujące.

Mój pod zdechł na okolicach 100 km od gatea. Jednej rzeczy nie jestem pewien - czy zdechł przed gatem czy za nim - wtedy BS smartbomber działałby tak samo jak te bańki z 0.0.

Nie pisałbym rzeczy głupiej bo przecież takie mozecie sobie zweryfikować, od razu założyłem ze ktoś to przecież sprawdzi  :). Ale obawiam sie ze nie ja, dla mnie polowanie w lowsecu to ekhm szkoda czasu na zbyt tani loot, za duzo T1 a potem musze dyrdać sie z npcami dla SSa  ;)..
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2008, 10:06:47 wysłana przez Scaryman »

Goomich

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 03, 2008, 09:34:13 »
Kiedyś, gdziesz czytałe o gangu, który leciał Tribute w stronę Geminate. Ich scout wpadł własnie na takiego mothershipa stojącego 100km przed gejtem i smartującego wszystko co przelatywało.

Niestety, nie umiem teraz tego znaleźć, najbliższe będzie to:

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=514539&page=1#3
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2008, 09:53:38 wysłana przez Mona X »

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #57 dnia: Wrzesień 03, 2008, 09:43:16 »
Ale ja nie mówię o smartkach na midpointach tylko o bańkach, bo to też często powtarzany mit :) (sorry, może trochę chaotycznie napisałem, ale z telefonu kiepsko się konstuuje posty :P ).
Scary, ja nie neguję tego, że straciłeś cepa w ten sposób. Chodzi mi raczej o to, że to raczej jakiś błąd niż zamierzone (i powtarzalne) działanie.
Poproszę chłopaków, żeby to przetestowali i dam znać.
Przedwieczny.

Straszny

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 03, 2008, 10:01:55 »
Kiedyś, gdziesz czytałe o gangu, który leciał Tribute w stronę Geminate. Ich scout wpadł własnie na takiego mothershipa stojącego 100km przed gejtem i smartującego wszystko co przelatywało.

Niestety, nie umiem teraz tego znaleźć, najbliższe będzie to:

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=514539&page=1#3

o właśnie coś takiego mi sie przytrafiło :).. ja wtedy specjalnie wróciłem do nich zeby sprawdzić co sie stało, bo nie mogłem uwierzyć jak jajko stracilem

I jest to właśnie zamierzone, powtarzalne działanie, taktyka wykorzystania specyficznej mechaniki gry a nie przypadek czy lag/desync .
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2008, 10:07:44 wysłana przez Scaryman »

pticu

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #59 dnia: Wrzesień 03, 2008, 11:05:04 »
ja kiedys zdazylem zobaczyc brame, blysk,lag i stacja, bylem w shuttlu :D

myst1q

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 03, 2008, 15:58:09 »
ja kiedys zdazylem zobaczyc brame, blysk,lag i stacja, bylem w shuttlu :D

musial by ciebie trafic minimum dwoma, liczac, ze bedzie mial 8 i ze strzelal seria po dwie [i liczac, ze na skillach 5 czeka sie 8sekund] to strzelal by nimi co 4 sekundy. imho duzo czasu na wywarpowanie podem.

cos krecicie. jak sam powiedziales LAG byl, wiec moze doleciales do gate, i wtedy ciebie puknal.

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 03, 2008, 16:04:25 »
Fantastyczna taktyka zdecydowanie warta przetestowania :)

pticu

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 03, 2008, 16:17:03 »
a odpal 8 sb co 1 sekunde, masz czas doleciec do gate?, skoro czas na reload sb to 8 sekund to moze strzelac nonstop co jedna sekunde, lub mocniej co 2-3 sekundy

Straszny

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 03, 2008, 16:29:03 »
a odpal 8 sb co 1 sekunde, masz czas doleciec do gate?, skoro czas na reload sb to 8 sekund to moze strzelac nonstop co jedna sekunde, lub mocniej co 2-3 sekundy

Prościej bedzie 2-3 BSy. Nawet nie trzeba wtedy specjalnie synchronizować.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 03, 2008, 20:13:22 »
Cytat: Kha'gr Verti z forum unseen.pl
Przetestowane - nie działa.

Sposób sprawdzania: Dominix z 6 smartbombami ustawiony w systemie 0.0 dokładnie na linii pomiędzy 2 gateami w odległości 150, 100 i 50 km od gate. Smartbombki odpalane z opóźnieniem tak by się na siebie nakładały. Warpujący w obie strony BS z shieldem na maks. Przed warpem BS ustawiany dokładnie na linii łączącej oba gate. Warp był wykonywany w obie strony tzn BS przechodził przez strefę rażenia smartek raz przy wychodzeniu z warpa a raz przy wchodzeniu w niego. W żadnym z przetestowanych przypadków nie stwierdzono ubytku shielda choćby o 1 punkt.

Gwoli ścisłości w części eksperymentu pomagał Zugub. Za pierwszym skokiem odnotował on spadek shielda, jednak pomimo kilkunastu powtórzeń nie udało się tego osiągnąć ponownie. Może to był strzał rata na gate a może muszą być spełnione jakieś ekstra warunki o których nie wiemy a które przypadkowo zadziałały.

A co jest w tym wątku na eve-o takiego? Ja nic nie znalazłem nt smartbomb na 150km od gejta...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2008, 20:18:08 wysłana przez Xarthias »
Przedwieczny.

Straszny

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 03, 2008, 21:54:19 »
to bardzo bym prosił o replay eksperymentu z BSem ustawionym tak jak bańka przechwytująca w lini prostej ale za gatem. Bo to jest druga możliwosć.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 03, 2008, 22:05:09 »
to bardzo bym prosił o replay eksperymentu z BSem ustawionym tak jak bańka przechwytująca w lini prostej ale za gatem. Bo to jest druga możliwosć.
Dam znać chłopakom, to jutro się pobawią jeszcze.
Przedwieczny.