Autor Wątek: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview  (Przeczytany 18511 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 23, 2008, 11:32:52 »
HAC > Navy


Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 23, 2008, 11:35:18 »
Noo tylko caldaryjskie nooby maja easy mode on.
navy caracal > cerberus tylko niekiedy. Np na nano pare osob nim lata bo tank to już nie ten.

W innych rasach jest tak że HAC >> faction crusier
I warto skilować haca :)

DaBlades

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 23, 2008, 12:30:41 »
No ładnie, Omen z 5 dronkami, 7 lowslotami, prawie +50% armora w stosunku do Zealota i jeszcze wolnym hi. Nie no mam tylko nadzieję, że to będzie można produkować bo ekstra ship się szykuje, tym bardziej, że 3 rigi wsadzić można.
To będzie dostępne za LP do frakcji czy będzie trzeba do milicji wstąpić? Cena rynkowa spokojnie przekroczy phanatisa (czy jak mu tam)
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2008, 12:35:53 wysłana przez DaBlades »

Sou

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 23, 2008, 16:18:19 »
Te statki sa po to zeby ludzie wstapili do milicji i gineli, pewnie beda tanie i szybko sie je bedzie tracic. Ja bym ich do reszty shipow nie porownywal bo beda mialy poprostu inne zastosowanie...

Mac Dercad

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 23, 2008, 22:02:58 »
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=559
Blog zaktualizowany o pełną listę rang z obrazkami. Jako przyszły federalny milicjant mogę powiedzieć jedno: :grr:

misao

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 24, 2008, 01:06:53 »
ano jedyny sensowny wyglad maja caldari i amarzy

Ellaine

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 24, 2008, 09:35:28 »
Ikonki rang zależą od tego czy tankujesz armorem czy shieldem i jakiego koloru i kształtu masz statki :) Jeśli podstawową siłą Twojej floty jest zielonkawy kartofel to czego oczekujesz? :)
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2008, 09:37:03 wysłana przez Albi »

Mac Dercad

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 24, 2008, 11:45:07 »
W takim razie Caldari powinni dostać insygnia złożone z losowo ułożonych prostokątów różnej wielkości. >:D

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 26, 2008, 10:44:14 »
I kto brał udział w sobotnich testach ? Jak wrażenia ?

Od siebie powiem, że dodatek (FW) wymaga sporo pracy IMHO, zwłaszcza w kwestii wyjaśnienia "obsługi".
Garść info i wniosków:
Victorz Points są podstawą do naliczania rangi, ale nie wiem czy to tylko u mnie, ale VP's się nie ukazują na statsach, które by sobie obaczyć trzeba się wybrać do biura rekrutacyjnego frakcji dla jakiej się walczy. VP's można zdobyć na kilka sposobów i stosunkowo najprostszym jest wyszukiwanie kompleksów (scaner pokładowy) i ich przejmowanie. Po zdobyciu odpowiedniej ich ilości dla danego systemu można wykonać atak na bunkier i w efekcie rozpocząć oblężenie.
Kompleksy są spawnowane na tych samych zasadach co exploration sites (skończona ilość dla konstelacji, random spawn/lvl/npc'e), ale w odróżnieniu mają ogranicznik na typ okrętów jaki wpuszcza brama, oraz co ważniejsze po znalezieniu znacznik kompleksu jest dostępny dla WSZYSTKICH w systemie.
By zakończyć kompleks wystarczy "wytrzymać" 15 minut w pobliżu instalacji kompleksu, w czym przeszkadzają zarówno gracze jak i NPCe. Odległość w jakiej aktywowany jest licznik różni się dla klasy kompleksu i np. 20km wymagane jest dla tych dopuszczający krążowniki T1 (i wszystko mniejsze oraz frytki T2).

Bunkier jest od początku dostępny dla wszystkich, ale jak wspomniałem by jego przejąć trzeba zgromadzić odpowiednią ilość VP (podobno można również poprzez misje wykonane w tym systemie, ale nie robiłem jeszcze misji). Bunkier NIE znajduje się w deadspace, co oznacza możliwość użycia kapitali (!), w dodatku spawny NPCów uwzględniają faction i oficerów (np. za 27mln w sobotę).

Kolejna rzecz - ponieważ to lowsec i w ogóle PVP to bardzo łatwo "zgubić" sec status, natknąć się na kampę piratów i ogólnie znaleźć się w gorącej sytuacji. Nie próbowałem jeszcze PVP w hisecu, ale ponieważ wrogie milicje są oznakowane jako war target (gwiazdka na czerwonym polu) to łatwo je znaleźć w tłumie.

Kolejne info wkrótce - jak znajdę czas na testy i pisanie.

Amarr Victor !
W sobotę w Amamake i okolicy siły 27-mej Krucjaty rozpoczęły ofensywę i zdecydowanym zwycięstwem przejęły kluczowy system Amamake (okupują również sąsiednie systemy).
W czasie walk na pole bitwy nadciągnęły posiłki wspierającej Minmatar siły milicji galentyjskiej. Jednakże dzięki zdecydowanej postawie "templariuszy" niewierni ponieśli bolesne straty (co najmniej 4 kapitale raportowane jako zniszczone, w tym 3 dreadnoughty oraz 1 lotniskowiec).
Hail Amarr !
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2008, 16:52:08 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

MightyBaz

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 26, 2008, 16:23:24 »
o zesz ty Dormio, marnujesz sie tam gdzie jestes...Amarr Vuctor !!!

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 26, 2008, 16:44:34 »
Masz na myśli tekst powyżej czy moje 51+ mln SP ?  ;)

Do Amarr było nam najszybciej jeśli chodzi o SISI, a co do tego którą stronę wybiorę jak już FW wejdzie... no cóż...
Do Gallente mam 9+, do Minmatar 7+, do Amarr -3  ;D
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2008, 16:52:49 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...