Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Chester

Strony: [1]
1
PVE / Odp: Zmiany w pirackich pancernikach - który teraz wybrać?
« dnia: Wrzesień 17, 2014, 12:49:54 »
Szczerze mówiąc nie wiem. Dlatego biorę Nightmare!  8)

2
PVE / Odp: Zmiany w pirackich pancernikach - który teraz wybrać?
« dnia: Wrzesień 16, 2014, 22:11:13 »
Rozważę jeszcze Rattlesnake'a bo na tym BS faktycznie od razu mam spory DPS z powodu posiadania skilli pod rakiety i drony (lekkie, średnie - T2, ciężkie i sentry - frakcyjne T1). To jest co prawda jakaś hybryda jeśli chodzi o sposób zadawania obrażeń ale z MJD można nim podobno fajnie snajpić, całkiem jak CNR. Po zmianach w pirackich BS znalazłem taki fit dla Rattlesnake'a, podobno dobrze je wykorzystujący:

[Rattlesnake, PvE]

Ballistic Control System
Ballistic Control System
Ballistic Control System
Drone Damage Amplifier
Drone Damage Amplifier
Damage Control II

Sensor Booster, Targeting Range Script
Adaptive Invulnerability Field
Adaptive Invulnerability Field
Omnidirectional Tracking Link, Optimal Range Script
Omnidirectional Tracking Link, Optimal Range Script
Large Micro Jump Drive
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron

Cruise Missile Launcher, Caldari Navy Inferno Cruise Missile
Cruise Missile Launcher, Caldari Navy Inferno Cruise Missile
Cruise Missile Launcher, Caldari Navy Inferno Cruise Missile
Cruise Missile Launcher, Caldari Navy Inferno Cruise Missile
Cruise Missile Launcher, Caldari Navy Inferno Cruise Missile
Drone Link Augmentor

Large Warhead Calefaction Catalyst I
Large Drone Control Range Augmentor I
[empty rig slot] <- brak mocy CPU

Federation Navy Garde x2
Caldari Navy Warden x2
Hobgoblin II x5

3
PVE / Odp: Zmiany w pirackich pancernikach - który teraz wybrać?
« dnia: Wrzesień 16, 2014, 16:34:20 »
LOL! Aleście pojechali!  8)

Sprawdziłem czasy szkolenia mojej postaci:

- Golem - 85 dni
- obsługa uzbrojenia T2 na pirackich BS - 35 dni

Konstatując sadzę, ze lepiej jednak iść w "piraty", bo per saldo szkolenie wyjdzie krócej a przyda mi się jakieś urozmaicenie i większy repertuar skillów mojej postaci niż tylko skille rakietowe na CNR i Golemie. Co do wyboru konkretnego pirackiego BS to jeszcze się zastanawiam. Machariel dostał teraz lekkiego nerfa swojej sygnatury i łatwiej go trafić, więc speed-tank może u mnie rzeczywiście niezbyt dobrze funkcjonować. Z kolei Nightmare jest tylko pod jeden profil obrażeń. A jak wypada na misjach L4 Vindicator z railgunami?

4
PVE / Odp: Zmiany w pirackich pancernikach - który teraz wybrać?
« dnia: Wrzesień 16, 2014, 02:20:26 »
OK, sprawdzę ile zajęłoby mi skillowanie uzbrojenia T2. Poza tym muszę poczytać o "szkiełkach" i właściwościach ratów pod te BS. Poza tym czytałem, że Mach sporo zyskuje na "speed-tanku". Dość skomplikowana ta gierka, niestety...  :(

5
PVE / Odp: Zmiany w pirackich pancernikach - który teraz wybrać?
« dnia: Wrzesień 16, 2014, 01:16:05 »
Nie no, wiesz, u mnie nie ma problemu śmieciowych fitówi! Booster jest deadspace'owy a Invule są frakcyjne. Wszystkie elementy ww. fitów określiłem tylko po ich typach a nie po nazwach konkretnych egzemplarzy, bo to zawsze należy zgrać ze specyfiką shipa i umiejętnościami pilota. Bronie muszą być frakcyjne, bo na T2 musiałbym rzecz jasna długo skillować. Na Nightmare optuję za Imperial Navy Tachyon x 4 a na Macharielu za Republic Fleet 800 mm Repeating Cannon x 7. Rozumiem, że na Macharielu schodzi sporo amunicji na misję więc tutaj raczej albo amunicja T1 albo T2 się opłaca. Na Nightmarze "szkiełka" się tak mocno nie zużywają, więc frakcyjne jak najbardziej mogą być. Muszę jeszcze tylko ogarnąć te "szkiełka", bo coś nadspodziewanie dużo ich CCP wymyśliło! Aczkolwiek latając CNR mam opcję zakupu w sklepie LP frakcyjnych cruisów za pół ceny rynkowej! Generalnie shield tank preferuję w opcji "omni" bo nie lubię zmieniać gearu pomiędzy misjami. Jednak jeśli Nightmare lata się tylko przeciwko jednemu typowi ratów, to faktycznie można rozważyć opcję stałego shieldu "non-omni" - tylko pod nie. Jeśli chodzi o drony na Nightmare to masz na myśli lighty czy sentry pod ten Tracking Computer ze skryptem? Inna sprawa, że gdzieś na necie czytałem o opcji z sentry na Machu. A może chodziło o Vindi... 

A po loot latam po właściwej misji Noctis, żeby posprzątać.  ;)

6
PVE / Odp: Zmiany w pirackich pancernikach - który teraz wybrać?
« dnia: Wrzesień 16, 2014, 00:41:03 »
Przeglądając różne fora i poradniki na internecie wykombinowałem takie oto dwa fity dla tych BS:


[Machariel, PvE]

[Low]
Republic Fleet Gyrostabilizer
Republic Fleet Gyrostabilizer
Republic Fleet Gyrostabilizer
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Damage Control II

[Mid]
X-Large Shield Booster
EM Ward Field
Adaptive Invulnerability Field
Adaptive Invulnerability Field
100MN Afterburner

[High]
800mm Repeating Cannon, Republic Fleet EMP L
800mm Repeating Cannon, Republic Fleet EMP L
800mm Repeating Cannon, Republic Fleet EMP L
800mm Repeating Cannon, Republic Fleet EMP L
800mm Repeating Cannon, Republic Fleet EMP L
800mm Repeating Cannon, Republic Fleet EMP L
800mm Repeating Cannon, Republic Fleet EMP L
[empty high slot]

[Rigs]
Large Capacitor Control Circuit II
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I

[Drones]
Hobgoblin II x5
Hammerhead II x5


[Nightmare, PvE]


[Low]
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Capacitor Flux Coil II
Capacitor Flux Coil II

[Mid]
X-Large Shield Booster
Shield Boost Amplifier
Adaptive Invulnerability Field
Adaptive Invulnerability Field
Thermic Dissipation Field
EM Ward Field
Cap Recharger II

[High]
Tachyon Beam Laser, Imperial Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser, Imperial Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser, Imperial Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser, Imperial Navy Multifrequency L
Salvager I
Small Tractor Beam I

[Rigs]
Large Capacitor Control Circuit II
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I

[Drones]
Hobgoblin II x5
Hammerhead II x5


Co o nich sądzicie?

7
PVE / Odp: Zmiany w pirackich pancernikach - który teraz wybrać?
« dnia: Wrzesień 16, 2014, 00:23:17 »
Doom: Masz sporo racji! Sam szukałem na własną rękę najlepszego "pirackiego" BS. Co prawda "rakietowego" Rattlesnake'a teraz nieco pozmieniali ale jakoś dziwacznie to wygląda: buff tylko do rakiet z dwoma typami obrażeń to nonsens! Ten nowy piracki BS ma dwie wady: brak bonusów do PvE oraz cena jak z...kosmosu, hehe - 1,1 mld ISK. Podobnie sprawa ma się z idiotycznym Nestorem - 1,3 mld ISK za to dziwadło bez sensownego zastosowania, bo inne warshipy robią wszystko taniej a nawet lepiej. Mamy jeszcze Bhaalgorna ale on ma jeden obszar zastosowań, dla mnie bardzo odległy - capacitor warfare w PvP. Tak więc zostały mi na stole: Nightmare, Machariel i Vindicator. Oczywiście wiem, że będę musiał mocno skillować pod zupełnie nowe bronie używanie na tych BS, bo teraz mam skille tylko pod rakiety. Owszem, opcja "marudera" Golema jest ciekawa, tylko raczej z czasem skillowania to się nie klei w porównaniu z "piratami", bo wyskillowanie samej zdolności pilotowania Golema zajęłoby mi prawie trzy miesiące a do "pirata" mogę wsiąść w kilka dni. Chodzi jeszcze o to, że CNR nie mam zrobionego na tiptop i latam z musu na ficie typu "pimp-choinka", który zapewnia mi jednak dobry tank+gank. Koncepcja jest taka, aby część "pimp-gadżetów" z CNR przerzucić na nowego "pirata" a więc w grę wchodzi wyłącznie opcja shield tank. Tak więc ostatecznie zastanowię się nad wyborem pomiędzy Nightmare a Macharielem. Trzeba jeszcze zwrócić uwagę na to, że raty podatne na lasery egzystują głównie w przestrzeni amarrskiej a ja w niej nie mieszkam.

PS. Ostatnio obserwuję dziwne fluktuacje cen pirackich BS. Machariel strasznie staniał w ciągu ostatniego rok - dziś kosztuje 650 mln ISK. tak samo Vindicator tanieje - z ponad 1 mld ISK spadł na 770 mln ISK. Za to Nightmare chyba nieznacznie podrożał i dziś stoi po 800 mln ISK. Czy ma to związek z ich buffami/nerfami czy też to jakaś akcja spekulacyjna na rynku?

8
PVE / Odp: Zmiany w pirackich pancernikach - który teraz wybrać?
« dnia: Wrzesień 15, 2014, 20:00:00 »
A właśnie - aplikacja DMG! Tutaj jest pewien problem, bo w CNR są rakiety i można idealnie dobierać typ obrażeń pod konkretne raty. Jednak nie wiem jak z tym jest jeśli chodzi o blastery/railguny oraz autocannons/artillery, bo jeśli chodzi i lasery to wiadomo - one zadają tylko obrażenia EM i termiczne.

Pete Bucher: Czy mógłbyś mi podać swój fit Vindiego, gdy robisz nim misje L4? Wrzuciłbym go do EFT, aby zobaczyć, jak by wyglądał z moimi skillami.

9
PVE / Odp: Zmiany w pirackich pancernikach - który teraz wybrać?
« dnia: Wrzesień 15, 2014, 19:46:23 »
Vindicator to oczywiście król PVP i Incursions. Problem w tym, że chyba niezbyt nadaje się do PvE z racji bardzo krótkiego zasięgu blasterów a użycie railgunów nie jest chyba optymalnym wyjściem. BTW, czy on jest tankowany armorem czy shieldem?

10
PVE / Zmiany w pirackich pancernikach - który teraz wybrać?
« dnia: Wrzesień 15, 2014, 19:20:22 »
Cześć!

Powróciłem do tej gierki po półrocznej przerwie i chciałbym przesiąść się na coś lepszego niż frakcyjny pancernik, którym teraz latam, tzn. CNR. Jednak w moim zasięgu, biorąc pod uwagę czas szkolenia, znajdują się tylko pirackie pancerniki. Dowiedziałem się, że niedawno CCP nieco je zmieniło pod względem parametrów. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy te zmiany są istotne oraz które pirackie pancerniki obecnie sprawdzają się najlepiej w klepaniu misji L4 oraz kompleksów DED a może i w Incursions? Nadmieniam, że najbardziej podobają mi się Nightmare, Machariel i Vindicator aczkolwiek nie wiem czy moje skille z CNR nie będą do nich kiepsko pasować... 

11
NoobGarten / Odp: Wybór ścieżki rozwoju postaci w EVE
« dnia: Marzec 26, 2014, 22:19:08 »
Aha, czyli eksploracja to badanie obiektów, gdzie się nie walczy. Wtedy w sumie wszystkie relic i data sites w K-space są bezpieczne dla Astero (pomijając innych graczy!), tylko w Ghost Sites oraz w sygnaturach W-space można nadziać się na NPC no ale tam się nie zamierzam prędko wybierać.

Natomiast to robienia DED-ów, Uncharted i anomalek trzeba mieć okręty stricte bojowe lub uniwersalne. Czytałem, że optymalne są tutaj krążowniki Tengu, Ishtar, Stratios, Gila i Gnosis. Jednak wybierając się na DED do low/null-space lepiej jednak mieć statek z Cov Ops Cloacking Device...

12
NoobGarten / Odp: Wybór ścieżki rozwoju postaci w EVE
« dnia: Marzec 26, 2014, 22:09:46 »
Jeśli chodzi o PvP to czytałem, że Astero jest całkiem dobra versus inne fregaty ale nie wiem jak jest z NPC w kompleksach DED. Może DED 1/10 i 2/10 da radę ruszyć ale nie będę tego sam sprawdzał. Niby można latając Astero użyć do walki pięciu lekkich dronów bojowych (Hobgoblin II) oraz jakichś dwóch broni w high-slots ale jak jej DPS ma się wtedy do NPC w DED tego nie wiem...

W każdym razie statki SoE spodobały mi się, bo nie trzeba bardzo długo trenować skilli niezbędnych do pilotowania fregat CovOps i innych tego typu statków T2, aby móc użyć Covert Ops Cloaking Device!

13
NoobGarten / Odp: Wybór ścieżki rozwoju postaci w EVE
« dnia: Marzec 26, 2014, 21:48:30 »
No DED to też chyba eksploracja?

14
NoobGarten / Odp: Wybór ścieżki rozwoju postaci w EVE
« dnia: Marzec 26, 2014, 21:38:56 »
Aha, czyli Astero to starship czysto eksploracyjny bez realnych zdolności bojowych vs DED. OK, rozejrzę się może potem za Startiosem. On powinien lepiej sobie radzić z DED-ami.

15
NoobGarten / Odp: Wybór ścieżki rozwoju postaci w EVE
« dnia: Marzec 26, 2014, 20:02:58 »
No więc czy Astero da się ruszyć jakieś DED-y?

16
NoobGarten / Odp: Wybór ścieżki rozwoju postaci w EVE
« dnia: Marzec 26, 2014, 18:45:56 »
Z Waszych odpowiedzi wnioskuję, że jednak PvP to w EVE dużo ciekawsze zajęcie niż PvE. Ogólnie zacząłem od PvE, żeby posiadać sensowne źródło ISK, bo bez nich trudno rozwijać postać. Misje L4 jeszcze mi się nie przejadły, bo klepię je stosunkowo od niedawna, ale faktycznie są dość schematycznie i przeważnie niezbyt wymagające. Latam na nie kasować raty CNR a potem sprzątam pobojowisko używając Noctis. Ewentualnie chciałbym dochrapać się jakiegoś Marudera ale trzy miesiące treningu to przesada.

Sądzę, że jako drugi profil swoich zainteresowań wybrałbym teraz eksplorację. W tym celu zresztą zakupiłem już fregatę Astero i wyposażyłem ją (chyba) dość sensownie włącznie z Covert Ops Cloaking Device i Sister's Core Probe Launcher. Tym niemniej poza treningiem ze skanowaniem sygnatur w high-sec jeszcze nie próbowałem ze strachu zapuszczać się do obszarów low/null-sec. Nie jestem jednak pewien czy tą fregatą mogę zaryzykować walkę w kompleksach DED/Uncharted, bo chyba jest ona na to za słaba. Są co prawda dobre statki do "robienia" DED-ów takie, jak krążowniki strategiczne T3 lub krążowniki T2 no ale znów trening jest dość długi więc na dziś one odpadają.

Jeszcze muszę się zastanowić na anomaliami, wormholami (Sleepers), Ghost Sites jeśli chodzi o PvE. Jednak trudno w takie miejsca udawać się drogim starshipem (atrakcyjne finansowo są pewnie tylko te leżące w low/null-sec).

Tak więc z PvP jeszcze bym się wstrzymał ale docelowo zapewne w tym kierunku będę zdążał.

PS. Piractwo to chyba głównie napadanie znienacka na bezbronne transportowce co prawda sterowane przez innych graczy ale raczej marne z tego PvP.

17
NoobGarten / Wybór ścieżki rozwoju postaci w EVE
« dnia: Marzec 26, 2014, 16:48:41 »
Cześć.

Gram sobie w EVE ponad półtora miesiąca i jak dotychczas gram w tę, w końcu sieciową grę, w trybie solo. Nie chciałem się do tej pory angażować w multi (wstąpienie do korporacji itp.), bo uznałem, że najpierw trzeba podrasować swoje skille, aby móc jakoś sensownie utrzymać postać w świecie EVE. W związku z tym zainwestowałem w trening i sprzęt pod robienie misji L4 i teraz mogę stwierdzić, że idą mi one dosyć dobrze. Nurtuje mnie jednak pytanie - co dalej? Jak wiadomo w EVE można wybrać kilka zasadniczych ścieżek rozwoju postaci:

- handel i transport
- badania naukowe
- eksploracja
- górnictwo
- misje
- piractwo
- PVP

Nie bardzo wiem na co się zdecydować. Preferowałbym raczej karierę "bojową", czyli walkę PvE i/lub PvP, acz ciekawa jest też eksploracja, jednak zorientowałem się, że w EVE jest to dość rozbudowana działka. Istnieją różne misje, tzw. Incursions, eksploracja połączona z walką kompleksach DED/Uncharted, anomalie a ponadto mamy różne klasy przestrzeni (high, low, null security, W-space). Nie wiem po prostu jako to wszystko sobie poukładać i np. jaki statek kosmiczny najlepiej wybrać pod określoną działalność (niektóre z nich mają horrendalnie długie czasy treningu a tak w ogóle statków w EVE jest od groma). Dlatego oczekiwałbym od Was jakichś wskazówek i sugestii.


Strony: [1]