Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jrkan

Strony: 1 [2] 3 4 ... 8
36
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2012
« dnia: Marzec 27, 2012, 11:07:59 »
Też nie mam średnniowiecznego kompa, gra co prawda się uruchamia, ale odkąd patchowanie jest przez to gówno to każdy kolejny patch muszę ręcznie ściągać bo za pośrednictwem launchera wypieprza mi błąd.

Ja na starym lapku i bez launchera przy każdym większym patchu musiałem ściągać pełnego offline klienta, a gra działała całkiem normalnie gdy już udało się zalogować. Na nowym pc wszystko działa bez żadnych problemów, nowy launcher również.

Cytat: Doom
No i taki detal - nie zależnie kogo pytałem nikt mi nie potrafił w zadowalający sposób wyjaśni po chuj to gówno dodali do gry

Ja jestem zdania, że on jest od tego żeby się psuć i denerwować ludzi. Co prawda ludzie z CCP twierdzą, że ułatwia on łatanie gry, ale kto by im tam wierzył ;)

PS. Łatanie Starcrafta 2 też lubiło rzucić błędami i też kończyło się na ściąganiu pełnego klienta.

37
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Księga skarg i wniosków
« dnia: Marzec 26, 2012, 00:12:36 »
Miałem kiedyś możliwość pisania we Flamewar, w pewnym momencie straciłem tą możliwość. Nie wiem z jakiego powodu, może kwestie techniczne, może coś innego, nie chce mi się wnikać. Teraz, aby odzyskać pełny dostęp muszę napisać uzasadnienie dlaczego tego chcę. Serio? I może jeszcze zdjęcie dołączyć i dowód o niekaralności oraz zdrowiu psychicznym? Patrząc na datę ostatniego postu w tym dziale chyba nie tylko ja straciłem do niego pełny dostęp i nie tylko ja nie mam ochoty na pisanie podań.
Polaków w EVE jest obecnie więcej niż kilka lat temu, a centrala ma się gorzej, owszem c0ven to nie ten sam c0ven co kiedyś, podobnie jak bufu, ale jest masa innych osób. Niestety centrala ma opinię jebanego przedszkola, gdzie za brzydkie słowo i odrobinę bardziej "zaangażowaną" dyskusję jest się kierowanym do kąta. W ten sposób można prowadzić forum o my little pony,  a nie grze mmo w którą grają jednak w większości dorośli ludzie.

38
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2012
« dnia: Marzec 24, 2012, 19:12:15 »
No to na koniec malkontenci dostali to czego chcieli, obiecanki superowych rzeczy które nigdy nie powstaną  ;D

EDIT: I jeszcze filmik. Trzeba im przyznać, że cinamatiki robić potrafią.

39
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2012
« dnia: Marzec 24, 2012, 16:21:35 »
Sporo fajnych zmian i nowości zostało pokazane i to takich które są w trakcie tworzenia i maja się pojawić w Inferno.  Dla mnie to chyba najbardziej udany fanfest, bo konkretny. Nowe inventory które będzie jest ważniejsze niż fleet formations których nie ma od dwóch lat i nad którymi prawdopodobnie nie są nawet prowadzone żadne prace, ale wszyscy się podniecali gdy zostały zapowiedziane. W końcu rakiety nie będą wylatywały ze statków ale z wyrzutni. W końcu FW ma mieć jakiś cel oprócz robienia całe dnie misji. Zdecydowanie bardziej podoba mi się to niż bajki jakie nam serwowano na poprzednich fanfestach.

40
Trzymajcie się i pokażcie im, że z SW się nie zadziera >:D

41
Crucible / Odp: Nowy website EVE
« dnia: Marzec 13, 2012, 12:22:24 »
Wystarczy wejść na community.eveonline.com i mamy to co poprzednio. eveonline.com to jest teraz bardziej prezentacja która ma zachęcić nowych graczy do zagrania, pokazać jaka EVE jest śliczna, cool, rozbudowana i w ogóle to jest najlepszym mmo we wszechświecie. Mi to odpowiada.

42
NoobGarten / Odp: Exploracja - optymalny statek?
« dnia: Marzec 10, 2012, 19:46:57 »
Dorzuć do tego rigi

Medium Anti-Thermic Pump I
Medium Anti-EM Pump I
Medium Auxiliary Nano Pump I


i większość powinieneś dać radę. Tych najcięższych nie dasz rady, bo tank będzie na granicy, a albo już za mały. Co gorsze dps jest skromny i nie pozwoli na zredukowanie przyjmowanych obrażeń w wymaganym czasie, czyli przed rozładowaniem baterii, a tych wystarczy na 2-3min (w zależności od skilli)

43
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Marzec 09, 2012, 12:53:29 »
A jak masz na SISI to możesz zacząć się zastanawiać, czy wejdzie to na TRI. Będzie na TRI to możesz się zacząć przyzwyczajać do nowej rzeczywistości.
Co to jest TRI?

44
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 09, 2012, 12:40:36 »
Dlaczego Twoje podejście zaczyna mi przypominać jednego pana, który chciał wszystko zlikwidować, żeby niczego już nie było?  :D

Przyznaję się, nie lubię inflacji. CCP niestety chyba zaczyna ją lubić coraz bardziej i zaczyna traktować jak mechanizm zmuszający ludzi do grania. Tak samo jak we wszelkich themeparkach, w których co rok jest wymiana sprzętu i trzeba farmić od nowa.

45
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Marzec 09, 2012, 12:20:08 »
Ja tam jestem za opcją zerową, zerujemy wszystkie skille i dostajemy za nie free sp :)

46
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Marzec 09, 2012, 12:17:07 »
Nie wiem co to jest BCR, pierwszy raz się z tym spotykam. Wiem, za to, że Battlecruiser to BC. Co do skilli to na razie oficjalna wersja jest taka, że jeżeli ktoś ma BC na 5, to dostanie wszystkie rasowe BC na 5, jeżeli ktoś ma Destroyers na 5 to dostanie rasowe Destroyery na 5. Jeżeli się to zmieni, to zapewne się o tym dowiemy.

47
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 09, 2012, 11:51:04 »
O ja naiwny, myślałem, że chociaż WH nie jest zepsute, a to się okazuje jest większa drukarnia niż Inkursje :(

48
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 09, 2012, 11:08:29 »
1.4 loot z misji (pasków, etc.)
1.5 rigs components
1.6 LP
Uzupełniłem listę, bo była niekompletna.
To co możesz sprzedać NPCów to są jakieś grosze, nie warte wspominania.
NPCe skupują salvage? Pierwsze słyszę.
LP można wymienić na iski u npców? Pierwsze słyszę.

49
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Marzec 07, 2012, 00:27:27 »
To quituj. Albo może się naucz czytać.

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=900335#post900335

Gratulujemy, znalazłeś odpowiedz na nasze wątpliwości na 36 stronie wątku na forum, ale czy nie mogłeś się trochę grzeczniej tym pochwalić?

50
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Marzec 07, 2012, 00:11:26 »
Mogą dać ci też 4 razy tyle ile miałeś już wyskilowane.
Albo dać te 4 skille na tym samym poziomie co masz teraz.
I jeszcze dwa darmowe remapy na przykład.

Było by miło, a w ramach zabezpieczenia chyba doskiluje Commandy na lvl1 (dictory już są). Jeżeli po zmianach do wyskilowania commandów nadal potrzebne będą bcki na 5, to mnie nie wydymają.

51
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Marzec 06, 2012, 23:47:45 »
To oznacza najprawdopodobniej tyle, że mając teraz skill Battlecuisers na lvl 5, dostanę zwrot 1.5m sp które wystarczą na zrobienie czterech skilli rasowych na lvl 4, a to chyba się zgodzimy nie jest to samo.

52
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Marzec 06, 2012, 20:42:21 »
Nowy devblog http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=9129
Od Inferno będziemy mieli nowe drzewko skilli. Znikają skille Destroyers i Battlecruisers, w ich miejsce wchodzą rasowe Amarr/Caldar/Gallente/Minmatar Destroyer/Battlecruiser. Witajcie dodatkowe 2 miesiące skilowania, żeby wyjść na zero, czyli do stanu przed inferno :( Nowe drzewko jest bardzo logiczne i powinno wyglądać tak od początku, ale jednak szkoda tego co już się ma.

53
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 15:34:42 »
Xeovar podał przykład, że cały ten system jest zepsuty. Tak samo w hi jak i w 0.0 czy low.

Widzę, że sama idea nie dociera, trzeba mówić konkretami, to proszę bardzo. Po pierwsze należało by zlikwidować drukarnię, czyli wprowadzić lp zamiast isków jako nagrody. Potem likwidujemy zaburzony risk vs reward, czyli wypłaty w hi powinny być mniejsze od wypłat w low/0.0 o ok. 70%, a żebyś się nie czepiał, to zastrzegam, że ta liczba jest tylko orientacyjna. Na koniec likwidujemy respawnowanie się site'ów, aby ograniczyć  farmienie.

54
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 14:57:55 »
Cytat: Jonas DaVerde
Nie, ty po prostu nie rozumiesz, że ludzie się z tobą zgadzają i próbujesz im to wyperswadować. :)

Dobrze rozumiem, kto się ze mną zgadza, a kto nie i w czym. Przekonuję tych którzy się nie zgadzają.

Ja się zgadzam, że inkursje w hi są przegięte i należy je zbalansować, aby osiągnąć prawidłowy stosunek magicznego wskaźnika "risk/reward". Ale ja nie rozumiem jak Twoim zdaniem przeniesienie zysku z gołych isków na LPki miałoby ten problem rozwiązać, konkretnie w kwestii inkursji hisecowych. Jak to ładnie nazwałeś "samonapędzające się balansowanie" sprowadzi się do tego, że albo wszędzie będzie to opłacalne, albo nigdzie. A chyba nie o to chodzi.

Dlaczego wszędzie tak samo? W 0.0/low dostaje się więcej isków i lp niż w hi. Przeniesienie zysku z isków na lp to jest tylko jeden z pomysłów, bardziej na ograniczenie drukarni niż na ograniczenie risk vs reward, choć to drugie też by miało miejsce, bo przy obecnych tłumach robiących Inkursje zyski też z pewnością by spadły. Ponadto należało by zlikwidować respawnowanie się sitów w nieskończoność.

Doskonałym przykładem, że można taki system zrobić dobrze są Wormhole. Jest ryzyko jest i duży zysk, ale bez drukowania isków. Ba nawet pomyślano o tym, że site'y w danym systemie nie respawnuja się natychmiast po zrobieniu poprzedniego, więc nie można farmić całymi dniami c3 gangiem pimped bsów ze wsparciem carrierów. Chcecie zarabiać więcej i macie całego korpa to musicie  lecieć do c5/c6. Przy okazji wybuchają wojny, ktoś kogoś chce wyprowadzić, ludzie się strzelają nie tylko z krzyzykami, a mimo to ludzie tam lecą i nie jest to zapomniany i nudny kawałek kosmosu. Kompletnie nie przeszkadza mi, że ktoś w wh zarabia 150m/h, ponosi ryzyko to zarabia, nie muszę przez niego płacić 500m za plexa, przeciwnie, mam tańsze t3.
Projekt Inkursji wygląda przy tym jak coś zrobione przez kompletnego nowicjusza, który kompletnie nie miał pojęcia co robi.

55
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: -A- Strikes Back
« dnia: Marzec 06, 2012, 14:47:14 »
Daj znac, jak bedziecie to stamtad wywozic. ;)

Przypuszczam, że gdy będzie to stamtąd wywoził to będzie miał ślicznego niebieskiego plusa przy nicku :D

56
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 14:37:18 »
Ja wiem, że nie mam talentów edukacyjnych ale bez przesady, to nie jest takie skomplikowane :(

Cytat: VonBeerpuszken
jakiekolwiek raty się respawnują znikąd - na paskach, na anomaliach, na plexach, na incursjach, na misjach...
To jest drukarnia isków. Tak jak nagrody za misje.

Cytat: VonBeerpuszken
minerały na paskach sie respawnuja znikąd - podobnie w ratach, w plexach, anomaliach, misjach...
wszystkie PODSTAWOWE rzeczy ważne w grze generujące potem iski, pojawiają się znikąd...
To nie jest drukarnia isków. Jeżeli wykopiesz 100 sztuk tritanium, to żeby dostać za to iski musisz to sprzedać innemu graczowi. Ty mu przekazujesz minerały on tobie przekazuje iski. Iski nie są generowane, one są transferowane między graczami.

Cytat: VonBeerpuszken
To już nie misje lvl4 ?... moda się skończyła?
Myślę, że moda na lvl4 w hi skończyła się jakoś tak po 40 nerfie zarobków :)

Cytat: Xeovar
Nie chodzi o to żeby nie drukowało, tylko żeby nie było przegięć.
Zgadza się, w EVE nadal pozostało całkiem sporo isk sinków, więc nowe iski muszą się pojawiać bo mielibyśmy deflację co jest równie groźne jak inflacja. Musi to być jednak zbalansowane, a Inkursje bardzo poważnie zaburzyły ten balans.

57
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 14:15:11 »
Cytat: Jonas DaVerde
Ale co to ma do wspomnianego "risk vs reward", do którego się odnosiłem? Ty kasę masz, czy to w postaci płynnych isków na wallecie, czy zamrożonej w LPkach/assetsach, które możesz za te LPki nabyć (i później sprzedać i mieć je na wallecie w formie płynnych isków).

Z risk vs reward niewiele ma to wspólnego, ale pozwól, że zacytuje twoje słowa.
Cytat: Jonas DaVerde
Wezmę LPki, pójdę do shopa, kupię stuff, sprzedam, będę miał furę kasiory. Jedynie więcej roboty, efekt identyczny - drukarnia.


Zadajesz pytanie:
Cytat: Jonas DaVerde
Jak przeniesienie większości zaroku na poziom LP zmieni ostateczny zysk osoby robiącej inkursję w hi (zakładając utrzymanie braku balansu sitów, czyli ilość LP odpowiada w przybliżeniu zarobkowi w czystych iskach)?

a potem odpowiadasz na własne pytanie :o
Cytat: Jonas DaVerde
Ponadto takie rozwiązanie doprowadzi szybko do zalania rynku modułami z LP stora, co pociągnie za sobą przelicznika lp/isk, co z kolei doprowadzi do nieopłacalności robienia inkursji, zarówno w hi, low jak i 0.0. I będzie kolejny martwy element i tak nudnego pve.

Wtedy dostalibyśmy samo balansujący się mechanizm, za dużo osób robi Inkursje, zarobek spada, część ludzi odchodzi. Za mało jest ludzi, zarobek rośnie, ludzie przychodzą.

Inkursje w obecnej postaci to zło, nie rozumiem jak można tego nie dostrzegać.

58
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 12:43:16 »
Raz że jest to niezgodne z regulaminem forum, dwa że z eula eve.
To wyślij na priv, albo chociaż jakiś tip co mam w google wpisać, bo "eve bot militia" nie działa.

Cytat: HammerSnake
Jak można się nie znać na misjach milicyjnych gdy są proste jak budowa cepa? A sorry trzeba odwagi i poświęcenia, żeby sklepać parę krzyżyków na site'cie z bramką oraz paroma neutami na localu. Po takim wyczynie można conajmniej klepnąć epicki post na forum.
Epickie to na razie ty posty tworzysz. Zacytuj fragment w którym stwierdzam, że misje milicyjne wymagają odwagi i poświęcenia, bo nie mogę znaleźć. Dla człowieka te misje są w miarę proste i jak się uważa to też bezpieczne, ale na pewno bardziej niebezpieczne, niż misje w hi, czy anomalki 0.0. Bot musiał by być albo bardzo ostrożny, co oznacza praktyczną niemożność wykonywania swojego zadania, albo ryzykować, co dla głupiego bota było by bardzo często zgubne.

59
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 12:06:52 »
Myślę, że szkoda mi czasu na rozmowę o botach.

Napisałem co myślę o misjach milicyjnych, po tym jak napinałeś pałę pisząc o bezpiecznych inkursjach, gdy sam uprawiasz najbezpieczniejsze pve w eve. :P
Po prostu podaj namiary na jakiegokolwiek bota który potrafi robić milicyjne misje, a najlepiej przestań pisać na tematy o których nie masz pojęcia.

60
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 11:46:01 »
he? ???
Dostajecie w milicji medale "odwagi na polu walki" za obsługę skanera pokładowego?
Myślisz, że skaner pokładowy to sposób na bezpiecznego bota? Nie, to jest genialny sposób na zbankrutowanie i dokarmienie kilku osobom kb.

61
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 11:31:05 »
A co to zmieni w kwestii sławetnego "risk vs reward"? Wezmę LPki, pójdę do shopa, kupię stuff, sprzedam, będę miał furę kasiory. Jedynie więcej roboty, efekt identyczny - drukarnia.
A porównywanie tego z misjami milicyjnymi to lekkie nieporozumienie, ale zwalę to na karb "nie gram" pod nickiem tego pana.
No to jeszcze raz.  Drukowanie isków polega na tym, że na rynku pojawiają się iski których wcześniej nie było. Zabijasz rata na pasku w Catch, po 20min wpływają ci na konto iski od Concordu, tych isków wcześniej nie było, zostały wydrukowane. Jeżeli wymienisz LP na frakcyjnego bsa, potem wystawisz tego bsa na market i ktoś go kupi, to nastąpi transfer isków od osoby która kupiła bsa do ciebie, te iski już były, zmieniły tylko właściciela.

62
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 11:15:35 »
Koniec argumentów.
Wycieczki osobiste start.

Czego się spodziewałeś opowiadając takie bzdury?

haha,

a niby misje milicyjne w low secu nie są risk free? Sorry, ale dla mnie to jest jedna wielka bociarnia. Chmary bomberów i cloackujących t3, które są nie do ruszenia, chyba że spotkasz wyjątkowego nooba, ew program sterujący zamuli. To już rzeczywiście prędzej w high secu stracisz statek.

Daj link do jakiegoś bota który robi misje milicyjne. To musi być bardzo odważny bot, skoro robi misje z kilkoma neutami i kilkoma wt na localu.
Inkursje powinny wyglądać właśnie tak jak milicyjne misje. 10% zarobku w iskach z nagrody, 90% w LPkach.

A potem wydajesz te swoje iski, kupujac wszystko po zawyzonych cenach, czyli wychodzisz na zero... Inflacja polega na spadku wartosci waluty, co ci z tego ze zarabiasz wiecej, skoro wszystko coraz wiecej kosztuje.

On ich nie wydaje, on je zbiera. http://images.angelpub.com/2008/49/1465/20081202_zimbabwe_inflation_rate_4jpg.jpg paczkę fajek poproszę :)

63
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 10:12:03 »
A co do cen statków, może wreszcie producenci, kopacze zaczną być doceniani...

Inflacja i rosnące ceny spowodują, że producenci i górnicy będą bardziej doceniani? Wracaj do szkoły, bo jeszcze wiele musisz się nauczyć.

64
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 09:51:08 »
To musi boleć, wstydzić się własnego pochodzenia.
No tak Inkursji nie da się zrobić samemu to problemu nie ma. Problem jednak jest i nie polega na tym, że jestem kretynem i nie potrafię się wbić do jednej z wielu farmiących flot. Jeden z powodów dlaczego jest to problem już podawałem. Drugim powodem jest kompletne rozwalenie relacji ryzyka do spodziewanego zysku. Po co lecieć do null, zdobywać teren, bronić go, skoro w hi zarobisz przynajmniej trzy razy więcej, a jedyne czego potrzebujesz to pimped bs, bo floty podobnych tobie już czekają z otwartymi rękami. Po co robić misje w npc 0.0, patrząc cały czas w skaner czy ktoś nie leci, w hi zwijasz local, zamykasz skaner i jedyne co cię obchodzi to szybkie eliminowanie krzyżyków. Polećmy wszyscy do hi, będziemy zarabiali miliardy, przydadzą się na plexy po 700m i abaddony po 300m, miłośnikom macharieli też przydadzą się większe dochody.

Cytat: VonBeerpuszken
Niech se lata, niech se raci, niech se zbiera na co chce, jego gra, jego czas, jego sprawa i tyle.

Nie, to nie jest tylko jego sprawa.

65
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 06, 2012, 01:27:30 »
Najpierw kilka lat powolnego nerfienia misji lvl4 w hisecu, a teraz dostaliśmy Inkursje i cały misterny plan psu w du..e.

66
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 05, 2012, 10:04:47 »
Zawile reguly gry i najczesciej polecanym startem sa misje badz kopanie po 2 dniach taki koles ma to w dupie i idzie na kolejny rajd by zdobywac pruple w fajnym towarzystwie.

Czyli porównujemy wrażenia kolesia z Wowa który już zdobył maks level, w miarę przyzwoity sprzęt i ma fajną grupę czyli gra już co najmniej kilka miesięcy, z kolesiem z EVE który dni temu zaczął grę, nie wie co się dzieje i nikogo nie zna. Czy tylko mi to wygląda na manipulację?

67
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 03, 2012, 19:57:54 »
a tak z ciekawosci dlaczego chcesz to nerfic? bo nie masz dostepu czy jak?

Styczeń:
Cytat: @CCP_Diagoras
8.13tn ISK paid out in Incursion rewards in Jan 2012.
4.37tn ISK paid out in agent mission rewards in Jan 2012.
27.03tn ISK paid out in NPC bounty rewards in Jan 2012.

Luty:
Cytat: @CCP_Diagoras
8,566,015,400,900 ISK paid out in Incursion rewards in February.
Mission rewards paid out in Feb: 2,470,815,985,076 ISK. Mission bonuses: 2,346,410,541,970 ISK.
ISK earnt from NPC bounties in Feb: 32,083,329,999,805 ISK

I jeszcze
Cytat: @CCP_Diagoras
In Jan 2012, 91.63% of Incursion payouts were in High sec, 3.31% low sec, 5.07% null sec

Zauważ jaką cześć wydrukowanych ISKów stanowią iski z Inkursji. Ponad 90% to bezpieczne Inkursje w Hi-seku. Misje obejmuja wszystkie misje w EVE, hi, low, null i pewnie też milicję. Bounty tak samo, nie ważne czy to rat na misji w hi, czy na pasku w low, czy na anomalce w 0.0.


68
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 03, 2012, 19:20:37 »
Rekordy rekordami, a ja pamietam czasy ze nie zaleznie o ktorej sie logowales miales 55k srednio.
Nigdy nie było takiego okresu. 55k owszem było, ale w niedziele wieczorem. Dla odświeżenia pamięci http://eve-offline.net/?server=tranquility Wykres "All time (daily average)".

Chce po prostu powiedziec, ze ludzie odplywaja, ze wzgledu na generalna nude w tej grze ot tyle.  Eve jest byla i bedzie niszowym produktem i nie widze jakiegos sposobu by ja bardziej promowac. 99,9% osob ktore ja probuja w dniu pierwszym nie ma ochoty w nia grac bo nie ma w niej niczego magicznego. Ja gralem tylko ze wzgledy na community z ktorego sie wywodze.
Bo EVE to nie jest gra dla każdego, tak było 5 lat temu i mam nadzieję, że tak będzie za 5 lat. To nie nowość, że zdecydowana większość osób rozpoczynających triala nie przedłuża go. Mi nie przeszkadza, że EVE ma 400k czy 450k abonentów, nawet jeżeli by miała 100k to i tak będzie lepszą grą niż Wowy, Aiony, Rifty i cała reszta klonów.

69
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 03, 2012, 15:31:29 »
Po Incarnie średnia liczba zalogowanych osób wyraźnie spadła, patrząc na wykresy na http://eve-offline.net/?server=tranquility w szczycie o dobre 5-10 tyś. Jednak po Crucible ludzie powoli wracają. w sobotnie i niedzielne wieczory co tydzień jest więcej osób i sytuacja powoli wraca do stanu sprzed Incarny.
EVE obecnie jest lepszą grą niż była gdy zaczynałem grać. Jest znacznie więcej możliwości, gra nadal nie jest dla retardów, ale początkujący mają nieco łatwiejszy start. Nie ma drugiego mmo które miało by stale aktualizowana oprawę graficzną, dzięki czemu EVE po 8 latach ani na jotę się nie zestarzało graficznie. Będzie bardzo dobrze, jeżeli poważnie ograniczone zostanie działanie botów i znerfione przychody z Inkursj. No i tytkom trzeba zmniejszyć tracking do rozsądnego poziomu, czyli przynajmniej 4 razy :)

Cytat: Soulscream
To połowa ludzi z moich czasow, o ile nie mniej.
Przypomnij, kiedy to było gdy w nocy z piątku na sobotę było zalogowanych 70k osób? Jeżeli dobrze pamiętam to rekord wynosi ok. 63tyś i został osiągnięty w czasie finałów ostatniego AT, a wtedy już chyba nie grałeś.

70
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 23:46:03 »
W wowie problem botów rozwiązano w bardzo "sprytny" sposób. Sprawili, że gold przestał mieć jakiekolwiek znaczenie, leci z nieba, a i tak nie ma na co go wydawać. Boty tam zostały chyba tylko do levelowania, a i to podobno ostatnio maksymalnie ułatwiają.  W EVE to nie przejdzie, bo na wartości iska cała ta gra się opiera.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 8