Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jrkan

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8
211
NoobGarten / Odp: Poradnik dla niegrzecznej młodzieży
« dnia: Czerwiec 04, 2010, 17:12:16 »
Co do aggro za salvage - nie zgodzę się, że zmiana tego po tylu latach byłaby logiczna. Nie podoba Ci się, że jakiś ninja zbierze resztki Twojej misji w hisecu, gdzie właściwie jesteś poza jakimkolwiek innym ryzykiem? HTFU :)

Logiczne jest, że jeżeli ktoś zabiera moją własność to mogę do niego strzelać. Jest tak w przypadku lootowania to dlaczego nie dzieje się tak gdy ktoś salvaguje mój wrak? Nie chodzi o robienie Hello Kitty Online z EVE ale o danie możliwości przypierd... cwaniakowi który mnie okrada.

212
NoobGarten / Odp: Poradnik dla niegrzecznej młodzieży
« dnia: Czerwiec 04, 2010, 16:25:03 »
chodzą słuchy że pzu chce się wycwanić  i niebawem nie będzie wypłacało ubezpieczenia w momencie kiedy stłucze nas concord, czy ktoś wie jak bardzo poważne są te pogłoski?

Dawno juz powinni to wprowadzić, tak samo jak aggro wywoływane przez salvagowanie nie swoich wraków. Taka szczypta logiki nie zaszkodziła by tej grze.

213
Total Noob Questions / Odp: TNQ: Patch day :)
« dnia: Maj 26, 2010, 19:53:25 »
Prawdopodobny patch:
http://cdn1.eveonline.com/evepremiumpatch127381-154366_m.exe

Link do pełnego klienta, dla osób takich jak ja u których patcher już tradycyjnie nie działa:
http://cdn1.eveonline.com/EVE_Premium_Setup_154366_m.exe

Jak CCP się coś sypnie i będą musieli zrobić nową wersję to te pliki będą nieaktualne, ale jak ktoś niecierpliwy to może sciągać już teraz.

214
Wsparcie techniczne / Odp: Jak zwiększyć FPS // ile FPS do pvp
« dnia: Maj 23, 2010, 15:00:01 »
Dzięki za odpowiedź, bo osiągam średnio 30 fps podczas jakiejś akcji, a na czacie w Eve pisali, że minimum 60 do pvp :P

30fps w zupełności wystarczy, 60fps to odpowiedz dla ludzi którzy zadają takie pytania :)

215
NoobGarten / Odp: Metody zarabiania dla noobka
« dnia: Maj 11, 2010, 15:59:58 »
Owszem możesz zająć się ninja salvagingiem, ale wcześniej musisz zadać sobie pytanie czy chcesz się zakwalifikować do najniższych form życia jakie latają w eve. To już nawet can fliperzy są mniej pogardzani bo robią to dla funu, a sucide gangerzy przynajmniej na swoim procederze zarabiają.

216
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: IT vs North
« dnia: Kwiecień 27, 2010, 15:25:47 »

217
AAA złożyło Brickom ofertę przejęcia systemów Paxtonów oraz systemu R3-K7K (wejście do low-sec) będącego do tej pory w posiadaniu Sys-K  w zamian za opuszczenie HED-GP. Musieli im tam bardzo zajść za skórę  ;D

http://www.kugutsumen.com/showthread.php?6107-A-offers-Brick-Squad-space-in-providence-to-get-them-out-of-HED-GP.

218
Tyrannis / Odp: Będzie gorączka złota?
« dnia: Kwiecień 21, 2010, 13:15:59 »
Sokole a co byś chciał robić z tym ludem. Pokazowe wieszanie, za nie wyrobienie 120% normy? :) W obecnej formie planety będą służyły do produkcji towarów do tej pory sprzedawanych przez npce i tyle. Zaletą jak i wadą wobec POSów będzie łatwość dostępu, każdy kto będzie chciał będzie mógł sobie rozkręcić swoją działalność na planecie i co więcej do premiery Dusta nie będzie można zniszczyć ani przejąć struktur innego gracza. Jak ktoś będzie chciał to będzie mógł mieć bazy na wielu planetach i prowadzić poważny biznes, ale jeżeli nie chcemy się w to wgłębiać to buduje bazę na jednej planecie i coś tam sobie produkujemy i traktujemy to jako dodatkowy dochód (coś jak R&D).

219
Tyrannis / Odp: Dzień zagłady.
« dnia: Kwiecień 17, 2010, 00:26:18 »

220
Inne gry / Odp: Starcraft 2 beta
« dnia: Kwiecień 13, 2010, 21:13:39 »
Ja mam na koncie battle.net jedynie WoWa i to nie aktywnego już przynajmniej od pół roku i kilka dni temu przyszła wiadomość, że dostałem dostęp do bety SC2. Pamiętajcie, że trzeba zapisać się do beta testów w "Beta Profile Settings".

BTW. Blizzard nie rozsyła już kluczy od jakiegoś czasu bo sporo cwaniaczków otrzymane klucze sprzedawało. Teraz po prostu Blizzard dodaje do konta grę "StarCraft II® [Beta]" i tyle, żadnych kluczy.

221
Przecież te pety co teraz zostały osadzone przez -A- w Provi, za chwilę będą służyły jako ruchome cele dla roamów -A-. Więc nie widzę powodu aby Atlas też sobie do nich postrzelał. Polecam szczegółnie Daisho i Sodalitas, do tej pory lubili się rozbijać carrierami, jeżeli będą to robić nawet bez -A- i ich supercapsowej floty jako bodyguarda to będzie można się z nimi miło zabawić.

222
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Kwiecień 11, 2010, 02:29:28 »
http://www.eve-arena.com/encounters/2341030

Może strzelać i z przyłożenia i po snajpersku, o capacitor nie musi się martwić, no i jaki dps. Szkoda, że jedyny jego tank to jeden z rigów  :2funny:

223
Nie widzę tutaj, żadnych forumowych wojowników z NC którzy piszą jak to okrutnie leją GC czy COW, więc dlaczego swoje żale wylewasz akurat tutaj a nie tam gdzie NC sieje swoją fałszywą propagandę. W twoich postach w tym temacie brakuje konkretów, za to aż w nadmiarze jest sarkazmu, do tego nie wiadomo w czyją stronę skierowanego.

224
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: IT vs North
« dnia: Marzec 31, 2010, 12:48:24 »
No to już wiem co czuło Provi w D-G  ::)

Komentarze na CAOD - doskonałe  :2funny:
IT powinno ładnie podziękować CCP, że ci nie utrzymali sztucznie przy życiu node tak jak w D-G, bo zamiast 10 dreadów stracili by większość floty.

225
Tyrannis / Devblog: The circle of life
« dnia: Marzec 30, 2010, 18:05:32 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=746

Zmiany w loocie z npców (w tym dron), kopaniu, oraz ubezpieczniach.

226
Dyskusje ogólne / EVE Gate
« dnia: Marzec 23, 2010, 20:19:01 »
Przed chwilą została uruchomiona wersja alpha EVE Gate.
https://test.evegate.com/

EDIT: Do tego odpowiedni dev blog http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=743

227
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Marzec 19, 2010, 01:42:48 »
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=6074049

Koleżka próbowa solować POSa Exile Consortium. Gdy zbieraliśmy się chyba coś go zaniepokoiło i zacloakował na ssie. Wystawiliśmy na baita carriera który udawał, że tylko reperuje posa. Po ok. 30min gagatek zaatakował baita i dostał hotdropa :)

228
Tyrannis / Odp: Teaser Tyrannis
« dnia: Marzec 18, 2010, 22:36:30 »
To jest teaser, a teasery właśnie tak wyglądają. Krótkie i niewiele pokazujące.

229
Dokładniej to plexa. Co ciekawe byłem w amarr w momencie jak przyszło info, że nasz roam trzyma hela i 3 carriery, a mimo to zdążyłem kupic i zfitować bombera a następnie przelecieć 27j i załapać się na kille. Niestety hel uciekł, podobno dyktom zabrakło baniek :)

230
Sys-K na razie zachowa neutralność. Obie strony konfliktu pozostaną niebieskie, dopóki nas nie zresetują lub nie zaczną do nas strzelać.

Jak to zachowacie neutralność? AAA może zachować neutralność, Atlas też, ale wy przecież jesteście najbliższymi sojusznikami. Jeżeli jeszcze c0ven zachowa neutralność, to formalnie możecie ogłosić rozwiązanie SW  :2funny:

231
Sytuację w 3d i z-r świetnie opisuje poniższy obrazek:



Jeżeli ktoś jeszcze nie słyszał o nowym "Feature by CCP" to działa on tak, że w 3d i z-r nie da się zdobyć sova na dłużej niż godzinę. Każde tcu w stanie online, zmienia stan na anchored między 48 a 50 minutą godziny  :2funny:

232
Z raportu na shc wygląda na to, że wczoraj było kilka bardzo ciekawych walk, tylko szkoda, że tak późno.
Z ostatnich wieścí. Provi wrzuciło do 3d dredy i tytki i odstrzeliło wrogie tcu. Zabawa thanatosa UK poza shieldem posa została zakończona przez tytka cva i jego dd :) 
Tak więc wygląda, że na chwile obecną wszystkie systemy AM zostały obronione.

233
Pomoc atlasa nie nazwał bym lekką, skoro bez nich baliście się wylecieć z posa.

234
i jak tam kampania?

na killboardach widze kolejne "bitwy" i spadające posy:
http://www.a-kills.com/?a=kill_related&kll_id=358124
To nie są żadne bitwy, te posy spadają nie bronione. Te related kills tak ładnie wyglądają bo ich zakres czasowy to 13 godzin, przez 13 godzin w zablokowanym systemie na głównych skrzyżowaniu w regionie można upolować sporo ofiar które myślą, że samotnie przedrą się przez dwie zabańkowane bramy a po drodze odwiedzą zabańkowaną stację :)

ten skirmish wygląda jako jeden z nielicznych wyrównanych (bo tylko 3:1 ratio strat... ) :
http://www.a-kills.com/?a=kill_related&kll_id=358054 , szkoda że nie ma znaczenia dla kampanii
Ta flota FCON miała niedoświadczonego FC i dali się złapać w bańkę na wyskoku, a nie licząc jaj jest 18 do 9 więc 2:1. Znacznie skuteczniejsza flota odwiedziła 9uy w czwartek, ale o wynikach tych potyczek pewnie nie dowiesz się z kb -a- bo zapewne do 3-4 faktycznych walk doliczy jeszcze 10 godzin łapania samotników na bramach i stacji.


235
...Nie lepiej się zpecić z AAA...

 :2funny: :2funny: :2funny: :uglystupid2:

236
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Providence vs AAA
« dnia: Styczeń 26, 2010, 14:10:14 »
Coven i syski tak sie staraja, a tu ich nawet na takim ladnym obrazku nie ma :)

237
1200 osób w systemie, wskoczyliśmy na ihuba, po 15 minutach załadował mi się grid, po 5 minutach nie reagowania statku dostałem dc, teraz czekam na zalogowanie się z powrotem.

238
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Styczeń 23, 2010, 01:16:39 »
No dokładnie fit z matarskimi działami był praktykowany przed moim urlopem w BC i wtedy sprawdzał się idealnie... BC nie miało (nie chce mi się sprawdzać jak jest teraz bo jestem na bani) żadnych bonusów do działek amarskich a matarskie rewelacyjnie się nadawały na podmiankę. Ktoś po prostu stary patent przeniósł na statki klasy BS czy teraz to ma sens nie powiem ale patrząc że to nie pierwszy jego statek tak sfitowany to dla niego na pewno tak
BC o którym piszesz to Prophecy, i tak on nie ma bonusów zwiększających dps laserów więc projectile nie używające capa są na nim nawet lepsze niż lasery. Abaddon ma bonus do damage laserów, wkładanie na niego projectili może mieć sens jedynie gdy nie zależy nam na dpsie a jedynie na stabilnym capie.

239
NoobGarten / Odp: Hi-sec vs. Null-sec
« dnia: Styczeń 19, 2010, 01:38:24 »
To my chyba przez jakieś inne 0.0 latamy, jak ty tam spotykasz na każdej bramie kampe, a obrazki do 0.0 i low należało by zamienić miejscami i będzie bliżej prawdy  :)

240
Owszem mogliśmy wskoczyć pierwsi, ale nie wskoczyliśmy. Potem już było za późno i nie miejcie pretensji, że nie daliśmy się rozstrzelać patrząc się na piękny kosmos i czekając aż nam się grid załaduje. Fłota która się zebrała dorównywała wam liczebnie i gdyby tylko system był w stanie wytrzymać 1500 osób a nie 800-900 to na pewno była by piękna i krwawa walka. Co do partycypacji to muszę was zmartwić i napisać, że nie doczekacie się obniżenia partycypacji Provi do poziomu przy którym nie będziecie musieli zbierać wszystkich sił i przylatywać ratować -A-.

241
W systemie mieliście 650 osób, z czego pewnie 500 na bramie. Żeby się przebić musielibyśmy wrzucić podobną ilość co da nam prawie 1200 osób. Nawet jeżeli node się nie wywali to wskakujący nie załadują grida i zginął jak kaczki. Równie dobrze mogliśmy mieć na tej bramie 1000 graczy jak i 100, nic by to nie zmieniło, a partycypacja w Provi jest wysoka i z łatwością może być wyższa, za to -A- za każdym razem musi wołać kolegów z SW.

242
Cytat: Striker
O 20 PL mielismy zwolane CTA, w jakich shipach i po co to pomine. Mniej wiecej po 30 minutach, gdy flota zbierala sie juz do wylotu dostalismy info o walce z F9E, -A- krzyczalo o pomoc bo zostali zblobowani 3:1 i przegrywali.
Przewaga była ok. 2:1. Na oko 500 na 250.

Cytat: Skeer
Zapomniałeś Garon o 2 carrierach CVA, które cholera wie co tam chciały osiągnąć
W walkach na bramach w F9E i SV5 bardzo pomogły, niestety piloci nie docenili siły południowego bloba i wpakowali się w lagoze pod i-hubem.

Bitwa ładna, do czasu jak local osiągnął 900 statek nawet ładnie reagował. Niestety potem wszystko zamarło, nawet wyskoczenie z SV5 do F9E zajeło mi ok. 15 minut.

243
Już nie - według tego co czytam na forum aliansowym w poście z 8:54 ET, TCU spadły w F9E, SV5, WD i 9KOE, więc wróciliśmy do punktu wyjścia. Proviblob poniósł przy tym znacznie większe straty niż -A- i reszta (w tym U'K).

Specjalnie dla ciebie odwiedziłem przed chwilą wszystkie wymienione systemy. Jak można się było spodziewać we wszystkich sova posiada LFA.

244
Może to tak wyglądać, ale bez dostępu do dowództwa CVA a jedynie z zasłyszanych informacji wiem, że ta akcja była planowana wcześniej niż wspólne bicie carrierów -a- z goonami i atak na 49-. Co do nudy, to z z punktu widzenia całego eve można pisać, że nie jest nudno. Z punktu widzenia CVA&Co jest nudno, bardzo nudno.

245
W HED jest jedynie ostrzeliwana stacja i to nie przez CVA a przez tzw. citadelsów czyli mniejsze i większe korpy i alianse żyjące w Provi. Przy czym jest to ostrzał "rekreacyjny" z braku innych celów. Niestety serwer się wyłożył przy 5% tarczy fitting serwisu. TCU jest onlinowane w F9E i być może w SV5.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8