Eve-Centrala
Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: nerkon95 w Styczeń 30, 2017, 18:38:25
-
Dobry wieczór wszystkim!
Chciałbym zacząć grać w EVE jednak nie mam najmniejszych szans na pobranie gry.
Kiedyś grałem w EVE na trialu i nie było problemu z pobraniem, dziś niezależnie od tego czy pobieram przez Steam czy z oficjalnej strony po odpaleniu Launchera następuje crash.
Próbowałem już:
- pobrać starszego klienta
- zaktualizować pliki na steam
- uruchomić repair.exe (którego nie było w folderze, pobrałem z internetu)
Mam windowsa 7 a komputer spełnia wymagania bez problemu.
-
Powiedz coś więcej: nawet jeśli nie ma na ekranie jakiejś informacji, bankowo gdzieś w katalogach EVE jest jakiś plik z logami. (Chyba katalog "wyżej" niż jest exe lunchera.)
Innym moim pomysłem byłoby sprawdzenie czy coś support na oficjalnej stronce / forum radzi - CCP ma ludzi od takich spraw. :)
-
Jedyna informacja to, taka że EVE.Launcher przestał działać.
Nie mam żadnych katalogów bo gra nie jest pobrana nawet.
Załączam screen błędu.
[załącznik usunięty przez administratora]
-
1. Czy tam w "pokaż szczegóły" nie ma nic?
2. Odpalasz plik exe jako administrator? (Może pomóc.)
3. Upewnij się, że antywirus / windows defender nie panikuje - może blokować jakąś (według niego dziwną) instalkę.
Tak na szybko nie mam innych pomysłów. :(
-
Dobry wieczór wszystkim!
Chciałbym zacząć grać w EVE jednak nie mam najmniejszych szans na pobranie gry.
Kiedyś grałem w EVE na trialu i nie było problemu z pobraniem, dziś niezależnie od tego czy pobieram przez Steam czy z oficjalnej strony po odpaleniu Launchera następuje crash.
Próbowałem już:
- pobrać starszego klienta
- zaktualizować pliki na steam
- uruchomić repair.exe (którego nie było w folderze, pobrałem z internetu)
Mam windowsa 7 a komputer spełnia wymagania bez problemu.
Sprobuj po prostu pobrac gre ze strony EVE a nie ze steam
-
Wszystkie rady zastosowałem.
Gdy pobieram klienta z oficjalnej strony sytuacja się powtarza, gdy wyszukuje rozwiązanie to nic nie pomaga.
Jest tylko info odnośnie app crash.
-
Wszystkie rady zastosowałem.
Gdy pobieram klienta z oficjalnej strony sytuacja się powtarza, gdy wyszukuje rozwiązanie to nic nie pomaga.
Jest tylko info odnośnie app crash.
Napisz support ticket pod CCP https://support.eveonline.com/hc/en-us . W takiej sprawie powinni odpowiedziec do 24h
-
Okej, dziękuję. Postaram się coś z supportem ugrać.
Do zamknięcia.
-
Najfajniej bedzie jesli bys napisal o wyniku, jesli bede mial w szkoleniowce jakiegos nowego gracza z takim problemem to bede mogl na Twoim przykladzie podac rozwiazanie
-
Zainstaluj Windows 7 Service Pack 1.
Plus sprawdź zaporę systemową.