Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ragnarok

Strony: [1] 2
1
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 27, 2019, 18:11:08 »
Tak, to wszystko brzmi logicznie i sensownie na etapie pomysłu, przy naszym - graczy poziomie wiedzy. Tu jest też pole do popisu dla csm. Wiadomo też, że ccp ma swoje koncepcje i że gdzieś tam trzyma rękę na pulsie i zna te rzeczy m.in. z reddita.
I ccp z tego oceanu obiecujących pomysłów musi przepuścić cienki strumyczek przez betonowy mur wszystkich uwarunkowań, z których najważniejszym jest to, że kasa musi się zgadzać.
Duże i częste ingerencje sugerują, że na serio wzięli się za to, więc ponieważ chcą zarobić, o ile nie planują zamknięcia gry i o ile nie będzie fuckupu i o ile to możliwe - ostatecznie wypracują model, który jakoś będzie działać.
Czy wszyscy będą zadowoleni? Na pewno nie. Np. z punktu widzenia grania, jakiego ja chcę - dla mnie, jako indywidualnego odbiorcy blackout locala jest cool. Jeśli ccp uzna, że z punktu widzenia ich strategii reakcje aktualnych graczy lub grupy docelowej Eve to nie działa - local wróci. Generalnie myślę, że to jest tylko pierwszy element większej całości i dlatego trudno ocenić go obiektywnie w tym momencie.

2
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 27, 2019, 14:00:10 »
Na pierwszy rzut oka ostatnie eksperymenty CCP wyglądają dość desperacko.
Ale tak naprawdę trudno ocenić, nie mamy wglądu w badania, liczby, plany, strategie itp.
Jak dla mnie blackout locala 100% trafiony.
Drifterzy - rozwiązanie pozornie toporne - było doraźną reakcją na sytuację w New Eden, ale to imo krok w dobrą stronę i świadczy o tym, że CCP słusznie zdiagnozowało raka - moment odpalenia inwazji przecież nie był przypadkowy.

Co do samej rozgrywki - ja aktualną sytuację i jej genezę rozumiem tak:

...problematyczny balans -> stagnacja -> stale topniejąca populacja -> tu jesteśmy

Problematyczny balans: w tak złożonej i wiekowej grze balans jest ekstremalnie trudny i nie działa w wielu aspektach.
Wg. mnie jedna kwestia jest jednak kluczowa: zwiększanie siły generuje zbyt wysoki wzrost korzyści i bezpieczeństwa, przy zbyt niskim wzroście kosztów i ryzyka.

Stagnacja: ze względu na powyższe, z punktu widzenia osobistej korzyści materialnej (isk, plex, skillpoints, dostęp do zasobów, ochrona interesów) zbyt jednoznacznie najbardziej opłaca się dołączyć do najsilniejszej grupy.
To znaczy, że nie opłaca się w tym sensie walczyć z silniejszą grupą, nawet przy większym zaangażowaniu i lepszych umiejętnościach.
To oznacza również, że dysproporcja siły i możliwości jest trwała, a nawet pogłębia się.

Stałe topniejąca populacja: nie trzeba być ekspertem teorii gier, żeby wiedzieć, że mecz do jednej bramki nie jest zbyt pasjonujący, więc nowi szybko orientują się, że Eve nie da im prawdziwego funu. Mają do wyboru: god mode lub masochizm. Z dwojga złego wybierają 3 opcję - inną grę.

Czytałem wiele ciekawych opinii i pomysłów na naprawienie rozgrywki. Osobiście zastanawiam się, co by było gdyby radykalnie podnieść koszty i ryzyko posiadania i używania tytanów i w mniejszym stopniu, proporcjonalnie do korzyści innych capitali.
Załóżmy, że np. tytan musi mieć na wyłączność specjalną cytadelę i taka cytadela może być tylko jedna w systemie. Cytadela generuje bardzo wysoki koszt utrzymania, jest również możliwa do zniszczenia dla przeciwników, co angażuje siły do jej ochrony. Tytan po wydokowaniu generuje ekstremalnie wysokie koszty z powodu paliwa. Itd.
Nie jest to oczywiście gotowy model, bardziej kierunek, w którym bym kombinował. To samo mogłoby dotyczyć innych zasobów strategicznych, infrastruktury, itp.

3
Super sprawa.


Może w spisie wyjątkowo da się dodać kolumnę systemy własne?

http://evemaps.dotlan.net/system/B-ETDW

Można np. dodać do listy Gruu Master of Minions, po uzupełnieniu kolumny sojusz byłoby wiadomo co i jak; albo jakoś inaczej.

4
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Reaktywacja COVENU
« dnia: Czerwiec 18, 2019, 18:40:56 »
Brawo!!!

5
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 22:13:48 »
No wiesz, gooni i ich tajni sprzymierzeńcy też trochę się zaangażowali, także nie pozostałem dłużny.


http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


6
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 21:53:17 »
Amek Vi, tak, i chyba już wystarczy. Co miałem napisać to napisałem. Kto będzie chciał to sobie przeczyta.


http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


7
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 19:55:49 »
Veldsper, pisałeś już to, a ja czytałem.

Tylko ile potrwa jeszcze to Twoje 4ever?

http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


8
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 16:54:57 »
Gagat.
Będą robić to co wszyscy (również małe grupy), czyli grać w inne gry.

http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


9
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 16:00:05 »
Tak, widać, że niektórym to się podoba, jak pisałem:

Odpal sobie jakąś grę i ustaw poziom trudności na najłatwiejszy, następnie wpisz kodzik na nieśmiertelność i nieskończoną ilość zasobów a ilość przeciwników na 0.


Zawsze znajdzie się ktoś kto tak właśnie lubi, ci ludzie odeszliby tylko, jeśli gooni byliby słabi i wtedy znowu dołączyliby do najsilniejszego sojuszu w grze.


No i niby tak, niby nawet oni mogą powiedzieć:

I was there.

...


http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


11
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 13, 2019, 12:00:08 »
Tak, to, o czym napisał Isengrim - będzie coraz gorzej, jeśli większość graczy będzie dokładać swoje cegiełki do dzieła gsf.
Totalna stabilizacja.

http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


12
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 13, 2019, 10:15:06 »
Tak, tylko Delve to rdzeń gsf - przy aktualnym rozłożeniu sił na mapie.

Rozwijając myśl - oficjalne terytorium gsf, którego rdzeń stanowi obszar, objęty parasolem thety to jedno.
Natomiast faktyczny obszar oddziaływania gsf obejmuje też strefy buforowe, terytorium sojuszników lub zależne i generalnie maksymalny zasięg możliwych działań, z którego gsf może działać bezpiecznie (przykładem jest move op na północ, do systemów, które oczywiście wykraczają poza terytorium gsf).

Nie można przeoczyć tej różnicy - patrz terytorium Anglii a obszar Imperium Brytyjskiego, 1 połowa XX w.

http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


13
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 13, 2019, 09:36:47 »
Zgudi, ja mam wrażenie, że to gra bardziej "w stylu" północy. Można szybko popaść przez to w tarapaty, to jest hardcore.
Gsf ma natomiast to specyficzne, asekuracyjne podejście, najważniejsze cele osiąga poprzez powolne budowanie przewagi, nie przez bezpośrednią konfrontację.
Kiedy już urośnie na tyle, że najsilniejszy oponent jest przy nim krasnalem, wtedy uderza, i faktycznie to jest bardziej jak pójście na imprezę, taka niewymagająca rozrywka.
To podejście pozbawione uroku, no niezbyt sexy, że tak powiem.

Z gsf jest ten problem, że są naprawdę zbyt jakby profesjonalnie i serio zarządzani strategicznie.
Ludzie, którzy w gsf się tym zajmują znają się na rzeczy i nie pozwalają sobie na błędy. Mam na myśli oczywiście czasy po lowsecu.
I oczywiście nie mam na myśli szeregowych goonów, tylko zarząd.

http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


14
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 13, 2019, 08:45:03 »
Napisałem, że to reszta Eve jest kontentem dla gsf, nie odwrotnie.

Nie należy cenić wyżej pozornych strat Imperium (tzn. straty statków i isk są faktyczne, ale to nie są straty o znaczeniu strategicznym, to nawet nie są pionki na szachownicy) nad zniszczoną infrastrukturę północy, co ma znaczenie strategiczne.
Dlatego pisałem, że kot poszedł na polowanie, a myszki mają na pocieszenie okruszki pod jego chwilową nieobecność.


http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


15
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 13, 2019, 00:12:33 »
Crushall.

CSM nie może zrobić nic, co sprawi, że Eve nie będzie się opłacać, więc kluczowych zmian p2w nie zablokuje.

Tak, możliwe, że mają plan na rozwój gry, to jedna z opcji, oczywiście bardziej p2w.

Możliwe też jednak, że już wiedzą, że się nie może udać i wiedzą, że zamykają. Nie mamy wglądu w żadne istotne liczby.

Tak, keepstara nie da się wywieźć.

Piszę o aktualnej sytuacji, czyli od ostatniej przeprowadzki.

Tak, tylko Delve to rdzeń gsf - przy aktualnym rozłożeniu sił na mapie.

Tempo wzrostu nie jest równoznaczne z siłą.


http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


16
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 12, 2019, 19:22:27 »
Amek Vi.
Ale wiesz, jest różnica w systemie wartości, którym kierujesz się w realu, a tym, na co możesz sobie pozwolić w grze.
Dla wielu osób Eve jest odskocznią od tej rutyny żmudnej pracy, nie trzeba grać aż tak bogobojnie, można sobie pozwolić na odrobinę (a może całą masę) szaleństwa i ryzyka.
I dlatego "lepiej" z Twojego przykładu z reala nie oznacza "lepiej" w grze.

To trochę tak, jakbyś grał w fpsa, i cieszył się, że nikt nie strzela, więc jesteś bezpieczny. Kumasz.

Oczywiście - ja tylko zachęcam (nie "wymagam", jak napisałeś), jeśli ktoś to rozumie i czuję motywację do takiego grania.

A, że Tobie nie przyszło do głowy. To tak nie działa. Wyobraź sobie świat, w którym jest tylko to, co Tobie przyszło do głowy.


http://evemaps.dotlan.net/corp/movements


17
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 12, 2019, 14:44:19 »
Karas, a może po prostu załóż oddzielny wątek, pt. "nie odchodźcie z Imperium"?

Oczywiście, jeśli wolisz takie memy - Twój wybór.



http://evemaps.dotlan.net/corp/movements





18
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 12, 2019, 13:30:59 »
bo tutaj jest jak jest?


po prostu?




To nie dla mnie.
Jeśli też uważasz, że taka postawa jest dla dziadków, do dzieła.


http://evemaps.dotlan.net/corp/movements

19
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 12, 2019, 12:57:46 »
Soulscream.
Może właśnie tym się różnimy.

Z autopsji wiem, że odejście z Imperium sprawia, że zaczyna się chcieć.

http://evemaps.dotlan.net/corp/movements

20
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 12, 2019, 10:33:41 »
Nie tym razem. Pomysł jest bardzo słuszny, nawet jeśli udało Ci się to przez przypadek, to udało Ci się Sherlocku.

21
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 12, 2019, 09:36:08 »
Oczywiście mam na myśli ten pomysł:
"Ragnarok, co myślisz o tym, aby najpierw zaorać północ, precyzując zrobić im taką jesień średniowiecza czy arabską wiosnę jakiej jeszcze tam nie widzieli a potem opuścić gonsy i pójść na swoje, w sensie nie przed oraniem tylko po zaoraniu?"

Ale wiadomo, im szybciej, tym lepiej.

22
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 12, 2019, 09:28:05 »
No to jest pierwszy konstruktywny pomysł tutaj, poza moim. Lepiej późno niż wcale, jak to mówią.

24
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 12, 2019, 08:23:06 »
Sindri Egdald
Prawdą jest, że razem z ludźmi z gsf staracie się podważyć co się da, i widać, że nie jest to obiektywne.
Np. jest wpis Crushalla i później moja odp. Widzisz to i treść wpisu Crushalla jest wg. Ciebie 100% prawdą, natomiast treść mojej odp. jest 100% fałszem?
Takim zachowaniom, ze względu na brak obiektywizmu, w kontekście tego tematu z automatu można przypisać intencje obrony dobrego imienia gsf - a to rzecz sympatyków.

Na każdym kroku staracie się łapać mnie za słówka, ale w stosunku do treści wpisów ludzi gsf kompletny brak krytycyzmu, żadnych zastrzeżeń.

Podtrzymuję opinię, że "wszyscy" to za duże słowo na kilkunastu sympatyków gsf.

25
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 12, 2019, 00:36:29 »
Niestety możliwości CSM nie są nieograniczone. Szczególnie w tym zakresie, o którym piszesz.
A zmiany są nieuchronne, bo po prostu nie da się dalej inaczej, z powodu kasy.
Możliwe, że zamknięcie gry jest zaplanowane, z wyprzedzeniem. W takiej sytuacji na czas do zamknięcia gry jest harmonogram działań, które mają wygenerować zysk. Tyle ile jeszcze da się wyciągnąć.
Może też być tak, że jednak pracują nad tym, żeby opłacało się prowadzić grę, wtedy mamy do czynienia z kroplówka dla Eve, która ma skutecznie podtrzymać grę przy życiu, czyt. w prosperity.


Wracając do tematu, przeprowadzka nie oznacza straty wszystkiego. Większość rzeczy można sprzedać lub wywieźć.

A czy gooni nie są w stanie pokonać wszystkich? Może nie są w stanie pokonać wszystkich naraz w wojnie.
Ale nie będziemy mieli okazji się o tym przekonać.

Wojny gsf będą raczej takie jak ta, uderzenie punktowe w sojusz daleko na mapie, jeden naraz.
Im bliżej gsf tym bardziej stabilna sytuacja. I ten obszar i jego siła będą rosnąć, kosztem pozostałych.

Duży teren zawsze jest wyzwaniem.
Tereny należące bezpośrednio do gsf będą rosnąć tylko proporcjonalnie do powiększania stref buforowych i pozostałych zmian na mapie, o których napisałem wyżej.
Tyle, że te tereny to rdzeń gsf, a nie obszar ich oddziaływania - który jest dużo większy, będzie się powiększał, finalnie obejmie całą mapę.

Proporcje siły (siła bojowa, gospodarka, zasoby ludzkie, terytorium, wasale/sojusznicy - i ich siła) Imperium względem reszty stale zwiększa się na korzyść Imperium.
A czy gooni to kontent? Nie, to reszta jest kontentem dla goonów. Po prostu jak kot poszedł na polowanie, to myszki mają okazję pozbierać okruszki.

Crushall, ja nie piszę od rzeczy. I "wszyscy" to za duże słowo na kilkunastu sympatyków gsf, którzy piszą tu...to co piszą.

26
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 16:25:31 »
Zgudi, szczerze mówiąc, nie wiem Sherlocku.

Za to wiem, że każdy, kto rozważa odejście wykalkuluje sobie, jaki kierunek będzie dla niego optymalny.
Ważne, żeby wyjść z Imperium.

27
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 16:06:09 »
Asm Nihouyah

Tak, oczywiście, w sojuszach, które są przeciwko Imperium.
Tam należy się kierować.

28
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 15:58:50 »
Sindri Egdald.
Jak najbardziej tak.
Można się zdziwić, jakie straty potrafi zadać taka ekipa, dowodzona przez fc z pasją.
A wiesz jaka jest satysfakcja i chęć do dalszej gry dla kogoś, kto ogląda później battle report, a uważał się jedynie za prostego górnika?

29
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 15:16:03 »
Sindri Egdald.
Może po prostu nie widziałeś jaką różnicę potrafi zrobić flota 100 osób w rękach dobrego fc podczas bitwy przeciwko Imperium.
Pisałem o tym już wcześniej.

Veldsper.
Właśnie sęk w tym, że ja nie chcę brać udziału w tym, co ty może nazwiesz sukcesem i co Ciebie kręci.
Mi to przypomina tchórzliwy atak na słabszego i sprawia, że mi się nie chce. A wiem, że w gsf będzie tego coraz więcej.

30
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 14:25:33 »
Zgudi, jeśli Imperium opuszczą 2 osoby za sprawą działań 1 osoby, to było warto.

Tak, jak pisałem wcześniej, nie jestem prorokiem i nie dam Ci gotowej recepty na "powodzenie" (zresztą nie wiem nawet jak je definiujesz) z "prawdopodobieństwem 70%" (co?).



Karas, ja odszedłem z gsf trochę temu - to jest to co ja robię i do czego namawiam memberów Imperium.
Resztę, (jak w moim przypadku napisanie tego posta) pozostawiam inwencji twórczej zainteresowanych.

Także tylko tyle i aż tyle.

31
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 14:07:33 »
Zgudi, przede wszystkim: dla mnie powodzeniem jest każda osoba, która odejdzie z Imperium i pójdzie do niezależnych od Imperium sojuszy.

To jest mój cel i przesłanie tego posta.

Natomiast, jeśli znowu masz na myśli nowy sojusz PL - pogadajmy w odpowiednim wątku, jeśli masz na to ochotę i jesteś zainteresowany tym, co ja myślę.
Jeśli tak - proszę wklej tutaj linka.

32
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 13:48:01 »
Karas, ok. Ten post i tak nie jest skierowany do ludzi, którzy są poza Imperium, chyba, że do tych którzy rozważają dołączenie do Imperium.
Mittani ma ogromny autorytet, o czym napisałeś, ma również oddanie memberów, którzy są w tym od dawna, o czym pisali Veldsper i Crushall, to normalne, to w końcu ich gamingowe dzieło życia.
Jednak jest niewielka szansa, że nawet ktoś ze starszych goonów pomyśli, to jest nudne, to za mało, odchodzę, zakładam swój korp poza itp.
Ale przede wszystkim chodzi o to, że nadal sporo nowych dołącza do Karmy, a moim zdaniem dla większej równowagi i kontentu powinni iść na drugą stronę, czyli do sojuszy, które (jeszcze) są niezależne od gsf.

Jeśli chodzi o mnie, to co chciałem powiedzieć jest już i tak w pierwszym poście. Teraz zmierzamy już raczej w kierunku takiej pisaniny, kto kogo złapie za słówko.
Nie jestem tym zainteresowany.

Jeśli ktoś zrozumie to, o czym napisałem, cieszę się, trzymam kciuki.

Jeśli nie - szkoda.

Każdy gra jak lubi.

33
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 12:41:34 »
Karas, widzisz, już sam mój styl pisania wyzwala w Tobie reakcje emocjonalne, które przeszkadzają Ci trzeźwo myśleć, czytać ze zrozumieniem, skupić się na treści tego posta,
zwracając większą część Twojej uwagi na moją osobę zamiast na omawiany problem.

Jeśli podpiszę się nickiem i przynależnością, sprawie jedynie, że osoby takie jak Ty zrobią tu śmietnisko personalnych ataków, zamiast rozmawiać o przedstawionym problemie.
A to nic nie wnosi. Ja mógłbym napisać, że Twój portret rudej kobiety z brodą i wąsami jest śmieszny tylko po co, personalnie nie jestem Tobą zainteresowany, wybacz.

Aczkolwiek cieszę się, że nie jesteś w Imperium, dzięki takim osobom jak Ty widać, że istnieje życie poza Imperium.

I wiesz, napisałeś już kilka postów. Ale piszesz tylko "brednie, bzdury", itp.
Proszę popraw moją tezę merytorycznie, przedstaw argumenty, jeśli widzisz to inaczej.

34
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 12:16:35 »
Zgudi, wytłumaczę Ci jeszcze raz, naprawdę to dla mnie nie problem.

W cytacie, który wkleiłeś opisałem m.in. Twoją postawę.
Opisałem to jako: "niech ktoś zrobi sojusz a ja przyjdę na gotowe".

Chciałem dać do zrozumienia, że taka postawa nie ma sensu.
A mówiąc dokładniej, sojusz PL jest pewnie możliwy, ale trudny, i jak pisałem nie w moich kompetencjach - natomiast w tym momencie jest sprawą drugorzędną, tzn. nie jest warunkiem koniecznym spowolnienia realizacji Serenity.

Innymi słowy: idea sojuszu PL, do której wracasz w swoich wpisach nie jest tu tematem głównym, to inna i duża rzecz, o dużej skali trudności, o której można rozmawiać, ale teraz pilna sprawa to odejście z Imperium.
Gracze mogą odchodzić do polskich lub międzynarodowych korporacji poza Imperium, korporacje mogą odchodzić do międzynarodowych sojuszy poza Imperium, do czego polski sojusz nie jest potrzebny.
Oczywiście jest możliwość dla super ambitnych - stworzyć sojusz PL.

O tym jakie musiałyby być warunki aby sojusz powstał można rozmawiać, da się to przeanalizować i przygotować najlepszą wg. takiej analizy opcję - co wiadomo nigdy nie da 100% gwarancji powodzenia.
Jednak powtarzam, sojusz PL to kwestia dalsza, osłabienie Imperium = primary.

35
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Serenity 2.0
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 11:15:46 »
Żaden prorok, to proste 2+2.

Zaoracie tylko północ, a później jeszcze tylko to i tamto, a później jeszcze to, a wtedy całe Eve będzie jednolitym bezsensownym zlepkiem niczego.

Strony: [1] 2