Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Skaza

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
Dyskusje ogólne / Odp: PI: co nowego
« dnia: Sierpień 28, 2020, 15:43:56 »

Jeżeli dobrze pamiętam, znacznie uproszczono panel użytkownika i teraz jest to przystępniejszy element zabawy. Pozatym nic nowego.

https://www.eveonline.com/article/p7hle2/changes-coming-to-planetary-interaction-with-into-the-abyss

Tak prezentują się ostatnie zmiany, ale to było przed dwoma laty...


2
Inne gry / Odp: EVE Echoes
« dnia: Sierpień 13, 2020, 11:51:37 »

To prawdopodobnie jakieś automatyczne przewalutowanie z doliczoną prowizją...


3
Inne gry / Odp: EVE Echoes
« dnia: Sierpień 09, 2020, 15:15:56 »

Zastanówmy się... Gra tworzona jest przez chinczyków, który zarabiają prawdziwe krocie na mobilnej rozrywce. Dlaczego nie doić i tutaj?

Oni żadnego sentymentu do tego tytułu nie mają.


4
Off Topic / Odp: Wybór nowego monitora
« dnia: Sierpień 09, 2020, 12:37:21 »

Jeżeli nie będziesz kombinował ze sterownikiem, jak kolega w sąsiednim temacie, to EVE Online będzie prezentowało się tak:


https://youtu.be/DkC169cTrmc


To fragment rozgrywki w rozdzielczości 3440x1440 (monitor Acer Predator x34).


5

Ten problem absolutnie nie ma żadnego związku z kabelkiem i układem graficznym. Gry komputerowe korzystają z rozmaitych, autorskich silników i zapewne silnik EVE nie potrafi poprawnie odczytać obecnych ustawień sterownika GPU. Można jeszcze rzucić okiem na dwa elementy i chociaż nie spodziewałbym się tu jakiegoś sukcesu, to spróbować nie zaszkodzi. Po pierwsze... Launcher EVE posiada pewną opcję (w Settings): Enable high DPI scaling. Po drugie... Sterownik GPU. Panel sterowania nVidia > Dostosuj rozmiar i pozycję pulpitu. I tam można spróbować zmienić opcje skalowania. Nie sądzę, aby to pomogło, ale nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Powtórzę jeszcze raz, prawdopodobnie problemem jest nieprawidłowe ustawienie sterownika GPU do wyświetlania niestandardowej rozdzielczości i/lub nieprawidłowe ustawienie w opcjach samej gry. Hm... A może wrzuć screena z panelem ustawień graficznych w EVE Online?


6
Inne gry / Odp: EVE Echoes
« dnia: Sierpień 06, 2020, 17:13:48 »

Odnoszę wrażenie, że Linux posiada nawet więcej możliwości...

AnBOX, Android-x86, Genymotion (chyba płatny), Andro VM, Shashlik, ARChon, Android SDK, Andy OS.

Natomiast jeżeli chodzi o samo Echoes, to nie jestem przekonany do tego tytułu i pięciocalowego ekranu.


7
Inne gry / Odp: EVE Echoes
« dnia: Sierpień 06, 2020, 15:42:07 »

Ostatecznie można wykorzystać BlueStacks i pobawić się na PC...

https://www.bluestacks.com/pl/index.html


8

Przyznam, że absolutnie nie rozumiem... Natywna rozdzielczość monitora to 3840x2160, natomiast wspominasz o graniu w 5120x3200? Oczywiście, jest to możliwe przy odpowiednim skonfigurowaniu sterownika. Jednak cel i sens takiego rozwiązania pozostaje dla mnie wyjątkowo mglisty. Tym bardziej, że ten monitor posiada wysoką rozdzielczość, a takie rozwiązanie powoduje degradację jakości obrazu. Natomiast powód, dla którego akurat EVE uruchamia się w 1920x1080 pozostaje dla mnie zagadką. Jednak jestem przekonany, że problemem może być nieprawidłowe ustawienie sterownika w celu uzyskania rozdzielczości wyższej, niż natywna i/lub nieprawidłowe ustawienie z opcjach konfiguracyjnych gry.


9

Zastanawiam się, czy jest to jeden wyświetlacz, czy może dwa... Pozatym dlaczego akurat 1950x1080? Gra praktycznie zawsze wbija rozdzielczość natywną monitora, natomiast Full HD to przecież 1920x1080. Inaczej działało to w monitorach CRT, ale to przecież dawne czasy. I dlaczego akurat EVE ma problem, nie jednego screena widziałem z tym tytułem na dwóch, trzech monitorach lub wyświetlaczach ultra-panoramicznych.


10
Off Topic / Odp: Wybór nowego monitora
« dnia: Sierpień 03, 2020, 12:52:44 »

Posiadałem DELLa z sprowadzonego z jakiegoś biura. Bardzo fajny sprzęt, który podziałał jeszcze bardzo długi czas i nadal jest całkowicie sprawny.

Odstawiłem tylko dlatego, że postanowiłem w końcu przesiąść się na większy wyświetlacz... Można poszukać w ofertach z outletu.


11

Prawdopodobnie chodzi o wspierane rozdzielczości przez układ GTX950...

Z ciekawości, jaki posiadasz monitor i jak połączony jest z kartą graficzną? Przyznam, że pierwszy raz słyszę o takim problemie.

Może EVka zwyczajnie nie wspiera customowych rozdzielczości...


12
Inne gry / Odp: EVE Echoes
« dnia: Lipiec 29, 2020, 15:31:29 »
Zatem rozumiem, że w EVE Echoes również traci się statek i wszystkie moduły w przypadku zestrzelenia?

Czy może funkcjonuje tam inna mechanika?


13
Przedpokój / Odp: Ciężki poród
« dnia: Lipiec 17, 2020, 09:21:47 »

Zatem wybrałeś drogę bólu i cierpiernia...

Na początek proponuję znaleźć korporację, która przeprowadzi Cię przez cierniową polanę. Rozmowa na korporacyjnym czacie lub TSie bardzo często znaczy więcej, niż noc poświęcona na wczytywanie się w poradniki i tutoriale. Co więcej, wspólne latanie to naprawdę mnóstwo frajdy i cennego doświadczenia.


14
Off Topic / Odp: Serial Fallout
« dnia: Lipiec 05, 2020, 12:34:25 »

Ekranizacja gry komputerowej... Nie pierwsza i zapewne nie ostatnia. Swego czasu ucieszyłbym się, ponieważ uwielbiałem Fallout 1 oraz Fallout 2. Jednak po ogromnej ilości rozczarowań, perspektywa serialu bazującego na uniwersum Fallout nie robi na mnie większego wrażenia. Bardziej spodziewam się kolejnej porażki, niż interesującego i klimatycznego dzieła. W ostatnim czasie coraz trudniej znaleźć coś wartego uwagi. Ale kto wie, może tym razem... Mam nadzieję, że nie będzie to kolejny szajs cuchnący tzw. poprawnością polityczną.


15
Poszukiwanie rozwiązania problemu rozpocząłbym od sprawdzenia sterownika, ponieważ to element, którego gra nie przeskoczy. Jeżeli sterownik pozwala na uzyskanie takiej rozdzielczości, można sprawdzić jaki będzie efekt zmiany przy ustawieniu trybu na FIXED WINDOW. W innych grach jest możliwość ustawienia takiego trybu?


16
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Luty 22, 2020, 16:15:09 »




17
Inne gry / Odp: EVE Echoes
« dnia: Grudzień 26, 2019, 13:37:27 »

Jeżeli dobrze pamiętam, to nadal faza testów. Z ostateczną opinią zaczekam na pojawienie się finalnej wersji...

Uważam jednak, że Echoes to bardzo dobry pomysł, dzięki któremu może zwiększy się popularność samego EVE Online.


18
Inne gry / Odp: EVE Echoes
« dnia: Grudzień 26, 2019, 12:59:44 »

To absolutnie nie jest EVE Online w mobilnej wersji. Echoes jest mobilnym tytułem z całkowicie niezależną mechaniką świata, natomiast z New Eden połączony jest wyłącznie treścią fabularną stworzoną przez CCP. Identyczne nazwy systemów, frakcji oraz okrętów, ale równocześnie wszystko działa w odmienny sposób, z targetem na zupełnie innego gracza. To zupełnie tak, jakby porównywać do siebie World of Warcraft oraz Warcraft 3.


19
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Grudzień 20, 2019, 15:57:54 »

Motorsport Manager Mobile 3 w wersji na Androida dostępny za darmo...


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.playsportgames.mmm3

20
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Grudzień 02, 2019, 12:17:43 »
Porównywanie EVE Online oraz EVE Echoes jest niepoważne. Przecież to dwa zupełnie odmienne produkty. Owszem, akcja rozgrywa się w bardzo podobnym świecie, zbudowanym w oparciu o doskonale znany New Eden, ale na tym podobieństwa kończą się. Natomiast różnic jest naprawdę mnóstwo. Gry różnią się modelem biznesowym, mechaniką i sposobem rozgrywki, grupą docelową...


Cytuj
Da się przenieść progres z kompa na EVE Echoes, albo chociaż dostać jakieś bonusy za opłacanie abonamentu przez kilka lat?

Przecież producentem nie jest CCP, a chińska firma NetEase Games i nie spodziewałbym się żadnych bonusów...


21
Inne gry / Odp: MechWarrior 5
« dnia: Grudzień 01, 2019, 13:22:49 »

Zapowiada się bardzo ciekawie... Chociaż zmagania w Mechwarrior Online nadal dają mi mnóstwo frajdy i stanowią niemałe wyzwanie.


22
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Listopad 04, 2019, 12:55:58 »

Blizzard postanowił pokazać gameplay mobilnego diabełka, czyli Diablo Immortal...

https://youtu.be/XOj64xxYndE

Nie zapowiada się jakoś szczególnie ciekawie. Tym bardziej, że istnieje wiele podobnych tytułów.

Z ciekawszych produkcji dostępnych na platformy mobilne mogę z pewnością polecić Don't Starve, fajnym tytułem był Buried Town. Przez pewien czas namiętnie grywałem w Need for Speed No Limits, jednak coraz agresywniejsza polityka związana z mikrotransakcjami i konieczność farmienia wszystkiego skutecznie zniechęciło mnie do dalszej zabawy. Ciekawym pomysłem jest natomiast Call of War, które łączy wersję przeglądarkową (PC) i mobilną. To takie mocno uproszczone Hearts of Iron. Do stołu siadają gracze i pochylają się nad mapą Europy... W sumie, granie na smartfonie jest najczęściej męczące oraz frustrujące - Gdy mam czas pograć, włączam PC. W innym przypadku pozostają jedynie popierdołki "na chwilę". Więc jaki jest tego sens?


23
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 28, 2019, 17:06:55 »

Battle Chasers: Nightwar...

Posiadam wersję PC, mobilnej nie testowałem. Owszem, gra jest naprawdę świetna.

Obecnie ograniczyłem granie na smarftonie, ponieważ zniszczyłem sobie poprzednią baterię nadmiernie rozbudowanymi produkcjami... Teraz grywam w całkiem sympatyczne Rise of Kingdoms: Lost Crusade, w którym mogę budować i plądrować. W swojej kolekcji posiadam również świetne Brown Dust - Tactical RPG, które oferuje mnóstwo możliwości i zależności taktycznych. Ostatnim zainstalowanym tytułem jest Pro Pinball Timeshock!, ale chyba nie jest już dostępny w Google Play... Można rzucić okiem tutaj: http://www.pro-pinball.com/ Nie znajdziesz lepszego flippera, prezentuje się fanstastycznie, szczególnie na dużym ekranie. Dostępny na PC i jeszcze do niedawna na smartfonach.

Poszperam w bibliotece, w końcu Google pamięta wszystko, postaram się znaleść to, co przyciągnęło mnie na dłużej. O ile nadal rozmawiamy o mobilnych grach.


24
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 27, 2019, 10:03:51 »

Na grudzień zapowiedziano otwarte testy EVE Echoes, wtedy każdy będzie mógł sprawdzić tytuł... Natomiast nie jest nowością publikowanie niemal identycznych gier na platformie mobilnej i PC. Jednym z takich przykładów jest Battle Chasers: Nightwar.

https://store.steampowered.com/app/451020/Battle_Chasers_Nightwar/


25
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 19, 2019, 13:51:11 »

Nie prowadziłem szczegółowych porównań i naprawdę trudno mi przedstawić rzetelną odpowiedź... Przedstawione tytuły prezentują bardzo podobne rozwiązania, co jest właściwie standardem w świecie mobilnej rozrywki - Producenci bardzo chętnie kopiują pomysły zastosowane w konkurencyjnych tytułach. Różnice dotyczą pomniejszych aspektów oraz inwazyjności sklepiku. Jeżeli chcesz pobawić się w testy, polecam emulator BlueStacks.


26
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 18, 2019, 17:32:03 »

Problem w tym, że nieprzetworzona żywność jest mało efektywna... Powinieneś już posiadać obozowe ognisko, to pozwala na proste przetwarzanie. Z jagód można przygotować prostą herbatkę, natomiast z marchewek tworzysz potrawkę. Składniki nie są trudne do zobycia i pozwlają na odzyskiwanie HP dość niskim kosztem. A mięsko? Trzeba zlokalizować zwierzaka, następnie podkraść się z tyłu - Wtedy masz szansę na atak.


27
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 18, 2019, 16:24:22 »

Last Day on Earth: Survival... Posiadam w swojej kolekcji i całkiem daleko zaszedłem. Częściowo zgadzam się z Twoim zdaniem, ten tytuł to absurdalne grindowanie wszystkiego, bez końca. Przedmioty użytkowe są wyjątkowo nietrwałe i dopiero zdobycie stacji naprawczej nieco łagodzi konieczność nieustannego craftowania nowego ekwipunku. Jednak zdobycie żywności jest banalnie proste i często posiadałem więcej, niż mogłem zmagazynować - Może coś źle robisz? Z podobnych tytułów można wypróbować Stormfall: Saga of Survival oraz Grim Soul: Dark Fantasy Survival. W mojej ocenie, lepiej zapłacić za Don't Starve i bawić się tytułem pozbawionym wszelkich mikrotransakcji.


28
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 17, 2019, 15:57:39 »

Urok grania na urządzeniach mobilnych...

Od jakiegoś czasu bawiłem się w Top Drivers i kupiłem kilka pakietów. Po ostatniej aktualizacji okazało się, że moja wersja Androida nie jest już wspierana.


29
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Wrzesień 06, 2019, 17:10:20 »
Niestety... Nie znam się jakoś szczególnie na smartfonach.

Ale zawsze można spróbować szczęścia na emulatorze BlueStacks. Trzeba tylko pamiętać o zmianie profilu w ustawieniach emulatora na jedno z dopuszczonych urządzeń. Najlepiej jeszcze przed zalogowaniem się na swoje konto Google. U jednych działa, u innych są jakieś problemy z zainstalowaniem aplikacji.

Ogólnie zapowiada się prawdziwy "killer" dla smartfonowej baterii. Jedną już wykończyłem takimi gierkami w swojej Xperii.


30
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Wrzesień 06, 2019, 16:28:13 »

Cytuj
Bo masz snapdragon 845 a to potrzebuje 865.

Naprawdę? Ja przed przystąpieniem do testów otrzymałem następującą informację:

Cytuj
The Closed Alpha is limited to Google Pixel 2, Pixel 2 XL, Pixel 3, Pixel 3a, Pixel 3a XL and Pixel 3 XL, Huawei P30, P30 Pro and P20 Pro, Samsung Galaxy Note8, Note9, Note10, Note10 5G, Note10+, Note10+ 5G, S8, S8+, S8 Active, S9, S9+, S10, S10+, S10 5G, S10e and S10+ Olympic Games Edition, OnePlus 6, 6T, 7, 7 Pro and 7 Pro 5G, as well as any iOS device model from iPhone 6S and above. More devices will be supported in the near future and we warmly welcome you to join the next test if your device is not in the above list.


31
Wsparcie techniczne / Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
« dnia: Sierpień 23, 2019, 18:19:21 »

To prawdopodobnie uszkodzenie plików...

Ale za mało danych na potwierdzenie tej hipotezy.


32
Wsparcie techniczne / Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
« dnia: Sierpień 23, 2019, 11:43:04 »
Cytuj
EXCEPTION #1 logged at 08/23/2019 11:10:22 : Unhandled exception in <TaskletExt object at 0x842f348, abps=1001, ctxt='AutoContext::<b>Startup()</b> in C:\\BuildAgent\\work\\6792e5525b07bbb3\\eve\\release\\RELEASE\\carbon\\common\\lib\\autoexec_client_core.py(26) from C:\\BuildAgent\\work\\6792e5525b07bbb3\\eve\\release\\RELEASE\\carbon\\common\\lib\\autoexec_client_core.py(303)'>

Pomieszane jest od tego momentu... Jeżeli klikniesz na linijkę z EXCEPTION poniżej powinny pokazać się szczegóły. Co tam pokazuje się?

Równocześnie wyślij to, jako uzupełnienie zgłoszenia.

Reinstalowałeś z usunięciem całej zawartości klienta z dysku? Wraz z EVESharedCache?

EDIT: Program ma możliwość zapisania logów do pliku...


33
Wsparcie techniczne / Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
« dnia: Sierpień 23, 2019, 11:08:37 »

Tak.

W ostateczności reinstalacja klienta...


34
Wsparcie techniczne / Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
« dnia: Sierpień 23, 2019, 10:50:19 »
Posiadana wersja systemu niewiele tutaj zmienia... Windows 7 nadal jest całkowicie wspierany, natomiast dziadowska dziesiątka działa nieco lepiej.

Uruchom launcher, następnie w ustawieniach wybierz Start LogLite i spróbuj uruchomić klienta.

Jest szansa, że ewentualny błąd zostanie złapany w logach...

EDIT: Ticket, bez podstawowych logów niewiele tutaj pomoże.


35
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Sierpień 15, 2019, 12:33:51 »

Niedawno przeczytałem o migracji chińskich graczy na "globalny" serwer...

https://www.mmorpg.com/mobile/features.cfm?read=13863&game=14&ismb=1

Żadna nowość, ale może CCP próbuje uchronić Tranquility przed losem chińskiego serwera?


Strony: [1] 2 3 ... 8