Autor Wątek: REVELATIONS 2 na sisi  (Przeczytany 33507 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

piotrqs_quendi

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 29, 2007, 14:07:36 »
Wybuchają po 15sek i zadają rasowy damage.
SB będzie miał zwiększony speed i dodatkowy cruise luncher.
Jakbyście nie zauważyli to SB pdrożało już chyba 3 krotnie.

korpusz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 29, 2007, 14:09:03 »
http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=81&Itemid=3 jakbys czytal newsy to bys wiedzial :P drugo DevBlog od gory ;)

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #72 dnia: Maj 29, 2007, 14:09:47 »
Nie 2 wyrzutnie takich bomb, tylko 2 bomby do kazdej z 3 wyrzutni, bo teraz SB wszystkich ras beda mialy 3. I wieksza predkosc. Ale dalej nie beda nosci covops cloaka.

Bomba ma kosztowac okolo 20 milionow.
Bedzie stawiana przez bomber za statkiem.
Nie bedzie sie ruszala.
Bedzie wybuchala po 15 do 20 sekund (zaleznie od skilla pilota bombera), zadajac okolo 6k hp obrazen jednego typu, lub ECM burst sily 25 o duzym promieniu, lub energy neutralize burst okolo 2k. Obrazenia beda uzaleznione od radiusa celu jak w rakietach, wiec covopsy, ceptory etc, beda mialy szanse przezycia nie gorsze niz BSy. Nie bedzie jednak zalezala od predkosci celu.
Bedzie mozna ja zniszczyc SB, ale nie zalockowac.
Bedzie stankowana na damage ktory sama zadaje.



piotrqs_quendi

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #73 dnia: Maj 29, 2007, 14:30:02 »
Albi a czy ten ECM burs nie jest przypadkiem wartości 12.5?
Nie bardzo pamiętam a mogło mi się pomylić z remote ECM burst Matki

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #74 dnia: Maj 29, 2007, 14:31:44 »
Albo mi ;)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 29, 2007, 14:36:46 »
Nie 2 wyrzutnie takich bomb, tylko 2 bomby do kazdej z 3 wyrzutni, bo teraz SB wszystkich ras beda mialy 3. I wieksza predkosc.
Będzie mógł montować tylko 1 bomb launcher.

Albi a czy ten ECM burs nie jest przypadkiem wartości 12.5?
Nie bardzo pamiętam a mogło mi się pomylić z remote ECM burst Matki
Moduł matki będzie miał wartość 25. ECM bomba ma mieć 12.5
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

MightyBaz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 30, 2007, 12:57:54 »
domyslam sie dlaczego CCP chce koniecznie wprowdzic bomby o az takiej sile razenia... :'(  chca zmiejszyc lagi w takich miejscach jak Jita  :knuppel2: niom jak kilku gosci odpali cos takiego przy stacji jita 4-4 , to od razu spadnie liczba chetnych do kupowania czegokolwiek w takich trade hubach :coolsmiley:

Rhovana

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #77 dnia: Maj 30, 2007, 13:07:20 »
a jesteś pewien ze tego bedzie można w hi-sec używac? bo je nie jestem przekonany.

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #78 dnia: Maj 30, 2007, 13:08:59 »
Wystarczy zeby byla to kontrabanda we wszystkich imperiach.

Goomich

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #79 dnia: Maj 30, 2007, 13:10:07 »
domyslam sie dlaczego CCP chce koniecznie wprowdzic bomby o az takiej sile razenia... :'(  chca zmiejszyc lagi w takich miejscach jak Jita  :knuppel2: niom jak kilku gosci odpali cos takiego przy stacji jita 4-4 , to od razu spadnie liczba chetnych do kupowania czegokolwiek w takich trade hubach :coolsmiley:

Nikt nie odpali tego w Jita.

Kamoris

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 30, 2007, 13:15:42 »
Jak sie da to na pewno duzo ludzi bedzie chcialo odpalic  ;)
Chocby ja :D
« Ostatnia zmiana: Maj 30, 2007, 13:25:54 wysłana przez Kamoris »

Rhovana

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 30, 2007, 13:18:00 »
to ja zamawiam dworzec w Rens ;D

MightyBaz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 30, 2007, 13:23:03 »
ale wiecie czego mi brakuje w EvE - takiego Las Vegas...jaskini hazardu, rozrywki, sexu, ..do tej pory zachodze w glowe dlaczego CCP wprowadzilo exotic dancers???  
Albo tacy slaves - idealni do walk jak gladiatorzy, albo innych perwrsji zwiazanych z ciemna strona ludzkiego zycia...eh


jedyne co mozna w niektorych regionach robic to handlowac druggami- sa nawet skille zmniejszajace szanse wykrycia takiego transportu przez Concord. Po patchu mozna je produkowac - neural boosters...nie tylko dla dekadenckich Galleante

piotrqs_quendi

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 30, 2007, 14:52:40 »
Bomb nie można odpalać ani w hi-sec ani w Low-sec. Tylko 0.0

korpusz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 30, 2007, 14:54:39 »
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=527650

Ciekawy topic o bomberach znalazlem, ludzie kwicza zeby im speeda znerfowac bo da sie nimi 5k i wyzej latac ;)

Voulture

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 30, 2007, 16:59:47 »
Od Maria słyszałem, że Bomb Launcher zajmuje Launcher slota - czyli gowno a nie sb.

Rhovana

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 31, 2007, 00:11:47 »
a czemu niby miałby sie na turrecie znaleźć?:P

marioosh

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwiec 04, 2007, 14:47:39 »
po fuju te bomby... za 20 baniek to powinny chociaż jakieś zagrożenie 'udawać' kupiłem sobie na Sisi Nemesisa, zamontowałem bomb launcher wydokowałem odpaliłem bobmę i co? zżarło 3/4 shielda... żeby to kufa AF ale covopsowi bez pancerz resów i z nikła HP 3/4 shielda, gdzie na dodatek na shielda mam 0 skilli i praktycznie tylko na bazowych się opiera? to ile kufa trzeba bomb aby zdjąć armor takiego AF'a albo cepa? 20? czyli 400 baniek wydać.. ghghe żenada, jeżeli pomyśleć że taki cep albo AF zdążą spierdzielić na te 15km zanim ta bomba szczeli :)... IMO bobma powinna siać strach, a tak to kufa tylko śmiech.

Cytuj
a czemu niby miałby sie na turrecie znaleźć?
w zakładce fitting jest napisane, że wymaga hislot, a nie launcher slot. poza tym Stealth Bombery mają 5 hi  w tym 3 launchery więc domyślny układ był : 3x cruise, bomb, cloak. a tak co? 2x cruise, cloak, bomb i ...? vampire :P ? bo recon probe launcher nie wlezie.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwiec 04, 2007, 14:49:55 »
Mario a wybuch zależy od sygnaturki shipa, wieczorkiem wejde na sisi to może kukniemy jak to na bs i bc działa.

marioosh

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwiec 04, 2007, 15:03:33 »
a co to może zrobić?
teoria: nemesis odpala thermal bombę: 6800dmg thermal, w pobliżu jest BS jakiś, niech ma shielda na therm 75% (resy) czyli zostaje 1700dmg, niektóre (a może wszystkie )BS'y mają mniejszy signature radius niż 400m ( explorsion radius bomb to 400m) więc obrażenia będą jeszcze mniejsze weźmy geddon 370m = 92.5% czyli 1572dmg  to jest kufa smiech na sali!!!!! salva z BSa dowolnego zabiera więcej, a bomba kosztuje około 20M i rzucasz jedną na dwie minuty, więc moje pytanie: do czego właściwie są bomby? no chyba że gang 20 SB bedzie razem latać, ale to jeszcze pod warunkiem, że wszyscy bedą rzucać bomby tego samego rodzaju.

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwiec 04, 2007, 15:23:05 »
Z tego co rozumiem zamysł, bomby nie mają zabijać większość statków na miejscu ale szkodzić na tyle, żeby blobowi BSów opłacało się rozproszyć lub ruszać. Gang 5 takich SB i ladunek warty 100 milionow zostawia całą flotę z uszkodzenia rzędu 8k, czyli zdejmowanie ich przez przeciwnego bloba BS będzie mniej więcej o 1/3 szybsze.
Dochodza do tego bombki energy drain (zabojcze dla Abaddonow) i ECM

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwiec 04, 2007, 15:51:45 »
Albo trzeba takie cruziki wcześniej ładnie pomalować painterem HRhrhrhrrrr  :knuppel2:

Voulture

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwiec 04, 2007, 16:18:44 »
ECM moga być na bloby bardzo niegłupie. Mnie tez dmg wydaje się żałosny :)

LordDide

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: LordDide
  • Korporacja: Technodyne SA
  • Sojusz: -
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwiec 08, 2007, 13:16:28 »

Kamoris

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwiec 09, 2007, 21:23:25 »
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=474

Moze bedzie mozna odkurzyc geddona i pogankowac troche. I cwaniacy w matkach kampiacy low secnie beda sie czuli tak bezpiecznie jak do tej pory, a no i logistic cruzy w koncu moze beda uzyteczne  :D

korpusz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwiec 10, 2007, 07:59:19 »
drake's i feroxa mozna "na smietnik wywalic" ;)

Cytuj
Passive shield tanking has also been adjusted, as some ships were slightly too powerful. The shield recharge time on Battle Cruisers has been nerfed slightly and the CPU requirement has been increased on Shield Power Relays and decreased on Shield Rechargers.

Nie mamy speeda, nie mamy dmg, to jeszcze nam tanki odbieraja.

Pozatym po co sciemniaja ze adjusted, odrazu mogl napisac fucked up.


Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwiec 10, 2007, 08:49:09 »
Tratata, po prostu ustawiaja BC tak zeby byly pomiedzy cruzami a BSami.

Voulture

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwiec 10, 2007, 09:26:41 »
To niech zaczna od Myrmidona ;]
Szkoda, ze o Caldari nikt nie pisal nigdzie ;]

MightyBaz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwiec 10, 2007, 10:21:54 »
ostatnio zrobilem sparing z drake na shield tanku, probowalem go klepac blasteronem (t2 ion na void) plus berserker II i nie dalem rady...to chyba nie jest normalne, zeby bs nie mogl klepnac bc

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #99 dnia: Czerwiec 10, 2007, 10:40:57 »
ostatnio zrobilem sparing z drake na shield tanku, probowalem go klepac blasteronem (t2 ion na void) plus berserker II i nie dalem rady...to chyba nie jest normalne, zeby bs nie mogl klepnac bc

To jest całkiem normalne. Ten Drake damage miał jak półtora Caracala, prawdopodobnie nie miał też weba ani warp disruptora. Do tego jest wolny jak BS a i pewnie sygnaturę miał podobną.

Owszem można sfitować Drake'a na super tank ale otrzymasz statek, który poza tankowaniem niewiele więcej może.

Voulture

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwiec 10, 2007, 10:55:46 »
Ale jak Myrmidon zjada polowe bsow ze sowim dps zredu 800 + tank z bonusami to nie ma problemu. A ile Ten Megatanking Drake ma dpsa? 250? 300 moze...
Albo taki Hurricane z 600dps i takiem na 2 marach, na ktorego wlozy sie przy okazji mwd i injector. I nie braknie ci pg ani cpu. I nie jest straszliwie wolny.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2007, 10:57:36 wysłana przez Voulture »

Michieru

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwiec 10, 2007, 11:11:01 »
Utylizować Caldari i zaorać Kisogo!  :knuppel2:

A na poważnie - to nie jest zbyt normalne, żeby byle tech1 stateczek był jednym z najlepszych (o ile nie najlepszym) tankerem we wszechświecie. Myrmiś natomiast to typowy drone ship - żadnych bonusów do turretów, a medium turrety bez bonusów nie są specjalnie uber. Dlatego też z tym dpsem to chyba lekka przesada - powiedziałbym, że to dps dominixa na blasterach, a kartofel ma bonus do dział.

Z drugiej strony otwiera to nowe możliwości fitowania statków - mogę z czystym sumieniem wrzucić sobie na niego racka heavy pulsów.  :coolsmiley:

korpusz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwiec 10, 2007, 11:20:20 »
Wlasnie, powinni z tym wywazaniem pasywnego shield tanku ominac drake bo on jest dobrze wywazony, albo masz uber tank albo jeden z porzadniejszych damage dealerow w flocie caldari. Zamiast nerfowac wszystkie rasy zajeli by sie podniesieniem mozliwosci bojowych caldari na poziom zblizony do reszty. Szczególnie jeżeli chodzi o DPS i speeda.

EDiT.
Mialo byc albo ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2007, 12:43:16 wysłana przez korpusz »

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwiec 10, 2007, 11:49:17 »
Gdyby byl dobrze wywazony, to nie byl by w ciagu tygodnia od wprowadzenia najpopularniejszym statkiem w grze, uzywanym i w malym pvp, i masowo w misjach, w rattingu i grzyb wie w czym jeszcze.
Porownaj z nowymi BC Amarr. Oni nie maja wyboru "albo masz uber tanka albo uber damage". Maja "albo nie masz uber tanka ale masz dobry damage, albo dalej nie masz uber tanka, a damage tez masz do dupy".

A jak myrmi wciaga dowolnego BSa to chyba dlatego ze pilot rzeczonego dowolnego BSa nie mysli o tym, ze Myrmi ma miejsce na 5 heavy dron i nie ma zapasu i zdejmowanie ich swoimi medium dronami szybciutko konczy ten cud damage myrmiego, nie ma large NOSow ktore myrmiemu predzej czy pozniej tank skoncza i w ogole pewnie nie jest przygotowany do walki na maly zasieg.

A DPS 800 to nie wiem skad.

MightyBaz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwiec 10, 2007, 12:51:38 »
zrobilem sobie statystyke na q-ficie dla myrmidona na Baz'ie swoich skili

* 6x heavy ion blaster II (void lub null)
* mwd, web, warp disp (20km), optical trackin comp, cap injector med
* 2x MAR II, 2x adaptive nano II, 2x magnetic stab II
* drone bay : 5x berserker II

rof 4,2
dps 890 na void M plus drony
celnosc ok 80 % (bez trackin comp celnosc spada do 30-40%)
3x rodzaje obrazen , thermal, kinetic i explosive
rigi 3x aux nano pump, repair amount wychodzi powyzej 1000 na 11,25 sec


takim fitem mozna zajechac kazdego bs, ostatnio zmeczylem gedona bez zadnych problemow...jesli zniszczycie drony myrmiemu to nadal ma dps jakies 500, nie pamietam juz dokladnie.
Oczwiscie dps spada przy resistach przeciwnika , ja srednio zakladam spadek do 30% , czyli realny dps wychodzi jakies niecale 300, z uwzglenieniem dron