Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: przemas w Maj 05, 2007, 10:11:49

Tytuł: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: przemas w Maj 05, 2007, 10:11:49
jak w temacie
zaczyna sie testowanie nowego pacza :D
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 05, 2007, 10:39:58
Na razie niewiele zauważyłem z tego Rev 2. Ale siedziałem tylko 10 minut.
Co się zmieniło:
Kosmetyczne zmiany w interfejsie - inny kolor tła w kategoriach skilli np, czy przycisk skill history pokazujący kilka ostatnich zrobionych skilli - to zastąpi chyba maile z informacją o skończeniu skilla, bo nie dostałem takowego.
Dywizje walleta corpowego są, natomiast ról do nich nie zauważyłem jeszcze.
Wyświetlają się liczniki Heat dla slotów low, med i hi (obok wskaźników liczbowych tarczy, armora i hulla). Co dalej z tym heatem - nie wiadomo, bo mimo uruchomionych przez prawie 10 minut modułów - zero heata, pod prawym klawiszem, ani w modułach czy markecie nic nie ma z tym związanego (w sensie - ja nie znalazłem).
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 05, 2007, 11:27:59
A co z posami?
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 05, 2007, 13:01:18
A co z posami?
Wejdź sobie o sprawdź... Patch ma tylko 11MB :)
Ja nie mam posa, więc nawet sprawdzić nie mam jak za bardzo.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: przemas w Maj 05, 2007, 13:22:16
posów nie przenosi na sisi
trzeba stawiac samemu od nowa

Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Maj 05, 2007, 15:48:32
Hym a co mieli z posami zmieniac w rev 2 ?
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Sou w Maj 05, 2007, 16:27:15
Jakos sie niby ma dac kierowac ich obrona;p
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 07, 2007, 13:20:33
Na razie nie można (brak 1 skilla)... ale zmiany już są. Najpoważniejsza to fakt, że działa ustawia się nie jak dotąd wewnątrz bańki, a na zewnątrz (minimum 5km od tarczy). Z jednej strony zmiana na lepsze (taktyka rozstawiania się kłania) z drugiej na gorsze (można namierzyć i zniszczyć).

Co do samego kontrolowania dział - odpowiedzialny za to skill Starbase Tactical Officer (rank 5) został zmieniony na Infrastructure Tactical Officer (rank chyba 7 teraz) i wymaga Starbase Management (nie jest dostępny jeszcze). W każdym razie skill ma pozwalać na kontrolowanie 1 z rozmieszczonych dział. Co oczywiście oznacza, że 1 osoba może maksymalnie kontrolować 5. W typowym ustawieniu powinny wystarczyć 3-4 osoby żeby obsługiwać Minmatar Death Star. W bardziej zaawansowanych rozwiązaniach gdzie są zamontowane większe ilości dział (nawet do 60) będzie potrzeba sporo więcej.

Oczywiście działa normalnie jak dotychczas strzelają nawet bez kontrolii graczy. Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że wprowadzono jeszcze jedną zasadniczą zmianę: szybkość namierzania. W zależności od typu dział (L/M/S) działa lockują z różnym czasem. L-ki dla przykładu dreada namierzają w około 1 minutę do 2 minut. DMG nie zmienił się.

Dotychczasowy bug z zasięgiem ostrzału niezależnym od używanego amo już chyba przy Rev1 został zlikwidowany.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: przemas w Maj 07, 2007, 13:21:29
ej no dormio
jak mogłes mnie wyprzedzic :P
<FOCH>

dodam cos z forum eve-o (warto by to potestowac :D)

Cytuj
Starbase Warfare 2.0

We've been doing some changes to starbase warfare, these changes are already on Singularity for you to try out:

    * All defensive structures are being placed outside the starbase forcefield

    * Defensive structures are getting a massive HP boost

    * Defensive structures become incapacitated when they've taken a certain amount of damage (atm 1% structure)

    * Defensive structures get reactivated once their shield reaches 50% (they need full structure/armor also, remote structure repairers are being made available)

    * Improved defensive structure targeting AI



These changes are something you’ll see on Singularity in the weeks to come:

    * Structure management - Ability to take control of outside structures

    * More types of defensive structures

    * Jump bridges (Which allow corporations to link two starbases in nearby systems, granting instantaneous transit between the two (requires sovereignty))



We need a lot of feedback on these changes, please note that the current balancing values are just placeholders at the moment, everything is yet to be tuned. We’ve created an in-game channel on Singularity called “starbase-warfare” where people can discuss the changes, also we’ll be planning some events there to test the changes on a large scale.

Note: Detailed documentation will be released later.

Please try to keep the replies constructive.



Nozh
EVE Online
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 07, 2007, 13:22:32
No sorki... ale może coś masz do dodania ? Ja nie dokończyłem jeszcze testów, więc mogę czegoś jeszcze nie wiedzieć.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: przemas w Maj 07, 2007, 13:25:32
nie no żartowałem
ja sie bawie invencją ammo :d
bo własnie w rev 2 bedzie dodoane ammo i dronki :D
i jak to jakis koleś napisał o dronkach
Cytuj
Max run Hammerhead I BPC
2 x Datacore Electronic Engineering
2 x Datacore Mechanical Engineering
Incognito Tuner Data Interface
Skills at 4/3/3

I was surprised to find the invention time at a station only was 30min so shortly after the invention jobs were ready to hatch.

The result:

5 x 10run Hammerhead II BPCs

Only doing 9 inventions doesn't give you a good baseline but say this is the expected average, then the built Hammerhead II drones in Jita are 200k cheaper than each invented BPC...

jak dla mnie lol
ammo nie wiem
narazie sie kopiuje
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 07, 2007, 13:43:17
A poniżej masz odpowiedź od devsa (http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=516396&page=1#8), że podniosą czas trwania inwencji dla dronek do 2.5h i obniżą wymagania dla amo i dronek  żeby była tańsza.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: przemas w Maj 07, 2007, 13:49:28
no ja mysle że cos zrobia
byle by nic innego nie skopali :D :D :D
ale wtedy zgrupimy sie i koniec balu  :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: piotrqs_quendi w Maj 07, 2007, 14:01:58
Jestem ciekaw tego Jump Bridge pomiędzy POSami.

Czy widzieliście może te Remote Structure Repairers? Coś się boję że będą wrzucane na logistyki.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 07, 2007, 14:08:07
Ej to dopiero pierwsza przymiarka do R2. Dajcie im czas popracować, wg planu mają jeszcze 2 miesiące zapasu (planowo ma się ukazać w końcówce czerwca).
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: piotrqs_quendi w Maj 08, 2007, 08:03:52
Napisali przecież że te naprawiaczki już są a Jump Bridge ma być niedługo, stąd moje pytanie.
Dziś może sobie odpalę i popatrzę.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Maj 08, 2007, 09:05:49
przyznam ze jump bridge miedzy posami i systemami calkowicie zmienia taktyke ataku / obrony systemow.
W dodatku jesli bedzie mozna kierowac ogniem posa to zniszczenie go nie bedzie juz takie banalne. Wyobrazcie sobie 10-15 deathstarow gdzie jest outpost plus kilkadziesiat punktow spoza systemu, w ktorych mozna otwierac mosty do przerzucania shipow i graczy. Jest to szansa dla mniejszych alliancow, ktore moga przegrupowywac sie i koncentrowac w najwazniejszym atakowanym miejscu. Oznacza to ni mniej ni wiecej ze przejecie outposta musi poprzedzac kilka rownoleglych akcji w roznych miejscach...super...gdyby nie lagfield...




Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Maj 15, 2007, 11:22:30
Zapowiada sie ze wkoncu wojny posow stana sie ciekawsze niz "wpadniecie z przewazajacymi silami, rozwalenie posa do reinforsment"

http://img209.imageshack.us/my.php?image=rev2nev1ly6.jpg (http://img209.imageshack.us/my.php?image=rev2nev1ly6.jpg) Obrazek przedstawia 3 nowe moduly na sisi. Dwa dotycza cyno ( cyno genrerator posowy, oraz cyno jamer (system-wide), oraz skaner systemu ( potrzebne soveregnity lvl 2) Zapowiada sie ciekawie naprawde ciekawie:D
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Maj 15, 2007, 11:26:10
cyno jamer (system-wide)

Ten modulik mi sie podoba :) Czyzby powrot do rozwalania POS'ow BS'ami :) No chyba, ze ktos sobie takiego modulu nie doda :P  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 15, 2007, 11:34:11
Mozna postawic jeden na system.
Zapewne bedzie wisiaj poza shieldem.
Efekt: pierwsze natarcie BSow bedzie musialo rozwalic to ustrojstwo a dopiero potem "call the cavalry".
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: piotrqs_quendi w Maj 15, 2007, 12:15:14
Ciekawe jak bardzo paliwo-żerne będzie to ustrojstwo.  :-\
Cyno-Jammer jest minimum 5km od patyka i maksymalnie 1 w systemie.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: rafaello w Maj 15, 2007, 12:47:02
w tym pomysle podoba mi sie ze wystarczy zabamblowac  duzymi bankami brame/y i nikogo nie puscic zeby popsuc plan wroga...
bo teraz bylo troche bez sensu - wpadal jeden skaut z cyno generatorem i stawial sobie nagle...
drugi sposobem bedzi epostawienie wlasnego posa... pytanie czy ten zaklocacz bedzi e wstanie zaklocic posowego cyno :D
generalnie robi sie zabawniej.. i trudniej

nastepny punkt do tego zeby tworzyc international aliance ktore kryja wszystkie strefy czasowe ...
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Maj 15, 2007, 12:51:07
Mam nadzieję, że nie. To będzi wtedy idea oblężenia. Zaatakuj, postaw własny pos, cała logistyka dochodzi.. Podoba mi się :)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Tratoc w Maj 18, 2007, 16:19:30
Ogolnie te zmiany sa korzystne dla sileniszjych, co juz kontroluja jakies tereny, bo trudniej bedzie im je odbic. Czyzby CCP chciala spowolnic przechodze terenow z rak do rak i jakby to ujac ustabilizowac granice? Ciezko bedzie nowym alliancom bez zaplecza zdobyc wlasny teren.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 18, 2007, 16:28:38
Właśnie łatwe podboje są korzystne dla silniejszych. Słabsi mogą się pomęczyć i zająć jakiś zaniedbany teren. Silniejsi mogą sobie w ciągu kilku godzin pojechać na dowolny kraniec galaktyki z 50 dreadami i rozpylić wszystko dowolnemu małemu czy średniemu sojuszowi dla zabawy. Im łatwiej się bronić, tym mniej takich scenariuszy i maluchy tym bardziej mogą utrzymać teren jeśli są wystarczająco zajadłe.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Tratoc w Maj 18, 2007, 16:32:18
Ale jednak komus je trzeba bedzie odbic a skoro to utrudnione to jednak bedzie trudniej. W kazdym razie dwojako na to mozna patrzec, silnym te utrudnienia wiele nie przeszkodza i raczej maluczkim dadza sie bardziej we znaki.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Blutbart w Maj 18, 2007, 16:33:32
Im łatwiej się bronić, tym mniej takich scenariuszy i maluchy tym bardziej mogą utrzymać teren jeśli są wystarczająco zajadłe.
Skojarzyło mi się z takim malym kundelkiem i dumnym dogiem....
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 18, 2007, 16:53:30
Tak sie sklada, ze takie male kundelki to zwykle przyjemne nieduże sojusze złożone z ludzi którzy się lubią i znają (w RL albo dobrze w grze), otwarte na kolejnych kolegów i znajomych niezależnie od tego ile mają na killboardzie, czyli dające licznym ludkom możliwość polatania po 0.0, pracujace na roznorodnosc i bogactwo swiata oraz zapewniajace wszystkim duzo (najzabawniejszych) małych starć.

Tymczasem te dumne wielke sojusze, to (choć zapewne z wyjątkami) wielkie molochy w których albo wbrew sigowi Micheru, jesteś swoją statystyką na killboardzie a Twoje zycie polega na wypelnianiu rozkazow, albo to wielkie slabo zgrane bandy przypadkowych korpow, w ktorych moze i robisz co chcesz, ale w potrzebie sojusznik niekoniecznie Ci pomoze. A nawet jesli te wielkie sojusze sa najsympatyczniejsze a ich liderzy to wspaniali ludzie i genialni wodzowie i zarzadcy, i tak buduja galaktyke w ktorej sa cale regiony gdzie nic sie nie dzieje z wiecznymi campami na granicach, a wojny polegaja na mega bitwach gdzie kazdy umiera od lagow.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Maj 18, 2007, 17:10:37
Cyno zakłucacz ciekawe.
Pytanie na ile twardy będzie ten budynek. Bo widze tu tone niebezpieczeństw. Załóżmy  że w systemie alians ma wszystkie moony zajęte przez posy w 1 z nich jest ten cno zaklucacz. Wpada ekipa rozwala urządzenie i stawia posa w reinforce. I teraz ten sam ally stawia to samo urządzenie w 2 posie i jak sie reinforce kończy jest gotowe do obrony. Ma od groma carierów i swój support. I teraz jak przeciwnik ma wjechać do systemu jak capitale nie mogą wskoczyć.To jest praktycznie nie do ominięcia.

Drugi motyw jest taki że CCP chce ograniczyć bloby i ma dodać np dla carierów wyrzutnie bomb ECM tak samo SB maja dostac narzędzia. I teraz z jednej strony ogranicza bloby dając narzędzia do ich zniszczenia a z drugiej wymusiłoby stosowanie takich blobów do ataku na posa jako że capitale nie moga wjechać.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: wuzel w Maj 18, 2007, 17:18:29
Te ECMy, sądząc z tego co jest na sisi to nie takie hop siup będą na szczęście.
Co do cynojammera, to podejrzewam, że będzie on zeżerał tony paliwa, i żeby utrzymać jego działanie, trzeba to paliwko mieć (czyt. dowieźć). Z jednej strony - operacja logistyczna, z drugiej - szansa na wyłączenie takiego jammera bez fizycznego niszczenia go. Bo jeśli działa - to paliwo można dowieźć tylko konwencjonalnie. A jeżeli się go wyłącza - to także wróg może wskoczyć. Ot, więcej planowania. A biorąc pod uwagę nowy sposób obrony posów - całość zmian ma na celu skierowanie nacisku przy niszczeniu posów z blobowania się, na bardziej strategiczne podejście.
Jak to wyjdzie - zobaczymy.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Tratoc w Maj 18, 2007, 17:28:15
Tylko jak jest cyno-zagluszacz to powiedzmi jak oni tak hop siup to zajebia i postawia posa w reinforced bez capitali? Coprawda to cyno jest poza shieldem posa ale jesli bedzie dobrze broniony to beda musieli przeprowadzic solidny atak nielicha flota bsow by zniszczyc tego zagluszacza. Szczegolnie ze z tymi cyno wchodzi mozliwosc sterowania obrona dzialek posow. Wiec to raczej nie bedzie takie hop siup. Raczej gang paru bsow tego nie dokona, wkoncu zaden bs nie stankuje posa.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: wuzel w Maj 18, 2007, 17:42:44
Nawet rozumując w kategoriach li tylko i wyłącznie siły ognia (choć jak mówię - tu już trzeba włączyć bardziej strategiczne myślenie) - to za cenę dwóch dredów można mieć 20 bs z fitem i ubezpieczeniem. Nawet tracąc za cenę utraty tych 20 bs (a tak naprawdę to znacznie mniej dzięki pzu) zniszczenie takiego jammera jest opłacalne.
Zakładając, że te 20 bsów jest w stanie szybko zniszczyć cynojammera (jakie to ma cechy?). Oczywiście upraszczam, ale łapiecie o co chodzi, nie? :P
Ale ja pisałem wcześniej - te wszystkie zmiany (imo) mają wyeliminować niszczenie posów w sposób:
1. Przeciwnik ma posa
2. zbieramy nasze kapitale tu i tu o godzinie xx.xx
3. Wysyłamy kilka statków supportu, żeby cyno postawić
4. Capitale skaczą, dezintegrują posa i idziemy na dziwki.

Ta metoda w oczywisty sposób faworyzuje duże i bogate alianse.
Nowy sposób będzie faworyzował organizację i planowanie, w czym nie wszystkie duże i bogate alianse są dobre.
A do tego (nadal imo) dobrze zaplanowany atak będzie można skutecznie przeprowadzić mniejszymi siłami.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ronin w Maj 18, 2007, 17:55:59
cyno jammer ma 10 czy 15k shielda i 20 albo 25k armoru tak mnie sie zdaje :) w kazdym razie dla 20bsow to jest na salwe... gora dwie... a posy oprocz sterowania ogniem dostaja delay na lockowaniu... nie bedize to juz insta lock. Wiec jesli i lag sie zmiejszy spokoje da sie rozwalic takie cos i zabic psoa.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 18, 2007, 17:59:56
Zanim wprowadza trzymanie sprzetu poza shieldem na produkcje, chca zwiekszyc mu HPki.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Maj 20, 2007, 19:41:09
Cyno zakłucacz ciekawe.
Pytanie na ile twardy będzie ten budynek. Bo widze tu tone niebezpieczeństw. Załóżmy  że w systemie alians ma wszystkie moony zajęte przez posy w 1 z nich jest ten cno zaklucacz. Wpada ekipa rozwala urządzenie i stawia posa w reinforce. I teraz ten sam ally stawia to samo urządzenie w 2 posie i jak sie reinforce kończy jest gotowe do obrony. Ma od groma carierów i swój support. I teraz jak przeciwnik ma wjechać do systemu jak capitale nie mogą wskoczyć.To jest praktycznie nie do ominięcia.

Wystarczy, że dadzą dłuuugi czas anchorowania i onlinowania tego ustrojstwa aby zapobiec takim praktykom. Co by było logiczne bo urządzonko ma w końcu ogromny zasięg.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 21, 2007, 02:16:30
Wystarczy, że dadzą dłuuugi czas anchorowania i onlinowania tego ustrojstwa aby zapobiec takim praktykom. Co by było logiczne bo urządzonko ma w końcu ogromny zasięg.

    * Defensive structures become incapacitated when they've taken a certain amount of damage (atm 1% structure)

Jak na mój gust nie można ich zniszczyć. A jak taki padnie, a nie zostanie rozwalony, to nie można postawić nowego.

    * Defensive structures get reactivated once their shield reaches 50% (they need full structure/armor also, remote structure repairers are being made available)

Dready będą musieli zaatakować zanim zostanie naprawione.
Albo i nie, ale w pierwszej fali będa musieli znowu atakować cyno-jammera.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Maj 21, 2007, 09:19:58
nom. jest jeszcze jedno rozwiązanie, wpada się do systemu stawia swojego POS'a z jumpbrigdem i wszystkie statki z drugiego POS'a kilka systemów dalej dostają się tak do systemu... no chyba że przez jumpbrigde nie puści kapitali... :) (co byłoby IMO bez sensu, ale zobaczymy).

Wg mnie nowe właściwości POS'ów nie będą tylko sprzymierzeńcami dużych ally. Wprowadzą trochę urozmaicenia w potyczkach na poziomie korporacji w lowsec'u które mają POS'y a nie mają siły aby takowego w chwili obecnej zdjąć. Nie oznacza to że po nowemu będą mogły - nie, ale będą sobie uprzykrzać trochę życie nalatując bandą i codziennie rozwalać to co poza shieldem :)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Maj 21, 2007, 14:17:56
Wystarczy, że dadzą dłuuugi czas anchorowania i onlinowania tego ustrojstwa aby zapobiec takim praktykom. Co by było logiczne bo urządzonko ma w końcu ogromny zasięg.

    * Defensive structures become incapacitated when they've taken a certain amount of damage (atm 1% structure)

Jak na mój gust nie można ich zniszczyć. A jak taki padnie, a nie zostanie rozwalony, to nie można postawić nowego.

ang. incapacitated oznacza niezdolne do dzialania (czyli to-to cos sie po prostu wylacza)... ale chyba nie oznacza to, ze nie da sie tego rozwalic? (ktos to sprawdzal na sisi?)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: piotrqs_quendi w Maj 21, 2007, 14:25:10
Z tego co pamiętam to Devsi mówili że się nie da zniszczyć działek tylko da się je wyłączyć z walki poprzez uszkodzenie.
Musimy pamiętać że to wszystko może się zmienić, a w drastycznych wypadkach mogą się z tego wycofać.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 21, 2007, 15:24:25
ang. incapacitated oznacza niezdolne do dzialania (czyli to-to cos sie po prostu wylacza)... ale chyba nie oznacza to, ze nie da sie tego rozwalic? (ktos to sprawdzal na sisi?)

A jaki jest sens wyłączać urządzenie na 1%, skoro 10 sekund później i tak pufnie i konkurencja postawi swojego or something? Logika CCP logiką CCP, ale bez przesadyzmów.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Maj 21, 2007, 15:52:58
ang. incapacitated oznacza niezdolne do dzialania (czyli to-to cos sie po prostu wylacza)... ale chyba nie oznacza to, ze nie da sie tego rozwalic? (ktos to sprawdzal na sisi?)

A jaki jest sens wyłączać urządzenie na 1%, skoro 10 sekund później i tak pufnie i konkurencja postawi swojego or something? Logika CCP logiką CCP, ale bez przesadyzmów.

A ja tam wiem... moze jakis tryb mikro reinforced :P  :crazy2:
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 21, 2007, 15:55:35
Moze wjezdza na szynach wewnatrz shielda.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: litestep w Maj 21, 2007, 23:42:35
To jest niesamowicie nielogiczne, ale pewnie zdaniem CCP ma to być właśnie micro reinforced.
Może najpierw po co w grze jest tryb reinforced? W takim L2 terminy Siegy są odgórnie ustalane, co oczywiście bardzo ogranicza, ale wszyscy zainteresowani znają termin walki i mogą się przygotować.
Z jednej strony naturalne wydaje się -> wpada duża flota i po prostu rozwala POSa, ale wtedy nie licząc ogromnych międzynarodowych ally, nikt nie mógł by posiadać posa, bo nie wystawi sił obronnych 23h/ dobę. Tryb reinforced powoduje że termin starcia jest znany obu stroną i mogą się one przygotować.
Tylko te działka - powiedziałbym że CCP chce coś zrobić, urozmaicić a wychodzi im udziwnianie....bo jeżeli cały sprzęt będzie niezniszczalny i wisiał na tym 1% struktury, to walki i gotowość bojowa będą trwać przez cały czas reinforced POSa, broniący będą chcieli naprawić działka, atakujący zabić naprawiaczy, popsuć z powrotem
Zakręcone niesamowicie, lepiej poczekać na oficjalne info :)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 21, 2007, 23:50:35
Bardzo zdtrowym rozwiazaniem bylo by ustawianie w POSie pregerowanej godziny obrony zamiast glupawych zabaw w micromanagement paliwem. Ale CCP ma jakos inny poglad :(
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Maj 22, 2007, 00:13:46
Daja przewagę tym, co potrafia uzyc szarej komóri bądź kalkulatora. Cóż technika > brutal force.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Maj 23, 2007, 12:05:13
chyba chodzi im o to aby działka były możliwe do użycia zarówno podczas pierwszego ataku jak i potem (po ich naprawieniu) gdy POS wyjdzie z Reinforced... pewno dla tego celu dodali moduły remote HULL armor repairer w wielkościach od Small do Capital...

Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 23, 2007, 12:10:46
Co bardzo ucieszy też pilotów Freighterów które cudem uniknęły opresji na swoich ostatnich 20k swojego hulla (500m za reperacje w stacji NPC?)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: ArchenTheGreat w Maj 23, 2007, 13:15:06
Co bardzo ucieszy też pilotów Freighterów które cudem uniknęły opresji na swoich ostatnich 20k swojego hulla (500m za reperacje w stacji NPC?)

A ja bym wolał aby tych modułów nie dodawali. Byłoby to o tyle ciekawe, że nie dałoby się reperować mothershipów i tytanów.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 23, 2007, 14:43:20
Nie mają czasu, bo muszą triumwiratom frachty niańczyć.  >:D
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: ArchenTheGreat w Maj 23, 2007, 15:45:01
Co bardzo ucieszy też pilotów Freighterów które cudem uniknęły opresji na swoich ostatnich 20k swojego hulla (500m za reperacje w stacji NPC?)

A ja bym wolał aby tych modułów nie dodawali. Byłoby to o tyle ciekawe, że nie dałoby się reperować mothershipów i tytanów.
ee.. a same nie moga sie naprawiac?

Ani MS ani Tytany nie mogą dokować więc nie są w stanie naprawić hulla. Jedyna możliwość to remote hull reppers, które obecnie nie istnieją. Gdyby ich nie wprowadzać to każde zadrapanie na strukturze nieuchronnie przybliżałoby taki statek do zniszczenia.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 23, 2007, 15:46:53
Widziałeś kiedyś taki moduł:
http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/shipequipment/hullarmor/hullrepairsystems/3663.asp
?
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Tynstar w Maj 23, 2007, 15:53:05

[/quote]

Ani MS ani Tytany nie mogą dokować więc nie są w stanie naprawić hulla. Jedyna możliwość to remote hull reppers, które obecnie nie istnieją. Gdyby ich nie wprowadzać to każde zadrapanie na strukturze nieuchronnie przybliżałoby taki statek do zniszczenia.
[/quote]

chym ale glupoty  :o :o :o
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: poconick2 w Maj 23, 2007, 15:55:52
Istnieją remote hull repairs... tyle. Tak samo jak istnieją implanty np +4 int i +x% do speeda. Mało wiecie.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 23, 2007, 16:13:29
Co ma snake set do rzeczy?
Snake set jest dostępny normalnie na rynku. Remote hull repy wystepuja AFAIK tylko w bazie, jesli nawet kiedys trafilo sie komus pare sztuk, to normalnie nie sa dostepne.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Maj 23, 2007, 20:19:32
1. Nie znam sie na capitalach ale czy nie da sie ich przypadkiem fitować przy SMA? ( pozbywamy sie problemu dokowania)
2. Set snake daje +3 + bonusy do speeda+szanse szmuglu (low grade +2 i bonusy)


Mało wiecie.
ta cześć podoba mi sie najbardziej ;D


edit:

Nyx - (hull 375000)  -  5x Large Hull Repairer II (600 hp na 30 s) w przybliżeniu czas naprawy całości 5,5h
nie chciało mi sie kombinować z liczeniem skili i cudowaniem z innymi rzeczami. Jeśli da sie zfitować to na matke przy SMA ( a nie widze innej drogi zeby mothera fitować) to 5-6 godzin na całego hulla. To chyba nie jest tak dużo.. tym bardziej ze można to na luzaku robić w posie w reinforce.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Tynstar w Maj 23, 2007, 22:42:55

Jeśli da sie zfitować to na matke przy SMA ( a nie widze innej drogi zeby mothera fitować)

no widzisz a ja znam  >:D
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ronin w Maj 23, 2007, 22:46:43
wyjatkowo musze Ci przyznac racje Rhovana :P a Archen po raz kolejny pokazal nam swoja ignorancje w temacie evki.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Maj 23, 2007, 22:54:00

Jeśli da sie zfitować to na matke przy SMA ( a nie widze innej drogi zeby mothera fitować)

no widzisz a ja znam  >:D
przy innej matce?:)

edit: Tyniu nie bądz żyła i powiedz ;D
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 24, 2007, 00:48:55
Zdaje się, że Carriery mogą się same fitować.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Maj 24, 2007, 00:55:54
nie wiem nie rozbijam sie takimi sprzetami  :) wole sie zapytac :)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: ArchenTheGreat w Maj 24, 2007, 09:45:42
Zdaje się, że Carriery mogą się same fitować.

Hmm chyba nie. Pozwalają na fitowanie innych statków w ich pobliżu - to wiem na pewno.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Tynstar w Maj 24, 2007, 09:50:57
jak podlecisz do innej matki/cariera :
     - masz zakładeczkę jak w stacji możesz się fitować zakładać rigi itd.
     - albo możesz przekładać mody do cargo a następnie zakładać na słoty
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: wuzel w Maj 26, 2007, 19:45:31
W zasadzie wiadomo już co będzie, a czego nie będzie w Rev2:
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=469
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Maj 28, 2007, 11:52:04
niom to cloaku afk juz sobie nie poscanujesz encounterow jako exploatator  :'( 
nie mowiac juz o scoutach w covertach czy reconach

patrz link i comm ponizej

CCP Fendahl:

Quote:
The next patch also makes it possible to detect cloaked ships with scan probes, so the BS fleet could have its scouts scan for hidden surprises.


http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=525843&page=1#26
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Maj 28, 2007, 13:24:03
koniec cloak = niesmiertelnosc?
Miliony chinskich farmerow zginie  ;D
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Maj 28, 2007, 14:03:09
Dobrze, mamy w okolicy dużo chińskich farmerów isków w cloakujących Ravenach. Teraz będzie więcej zonków.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Maj 28, 2007, 14:48:33
zeby tylko zwiekszyli cpu bonus na reconach , wtedy wejdzie cloak i recon launcher  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Maj 28, 2007, 15:43:07
zeby tylko zwiekszyli cpu bonus na reconach , wtedy wejdzie cloak i recon launcher  :uglystupid2:

mi tam wchodzi na Rapierze :)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Yabushido w Maj 28, 2007, 19:50:32
Zdaje się, że Carriery mogą się same fitować.

zdaje sie ze nie ;]
lotnisko i matka dzialaja jak przenosnie/samobiezne sma (tez w okreslonym zasiegu i tez jedna osoba naraz). dwa carriery stojace kolo siebie moga sie spokojnie przefitowac ;]
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Maj 29, 2007, 13:56:35
wlasnie na kanale dowiedziqalem sie ze maja wprowdzic bomby o sile razenia ok 5-6k hp...ktos widzial jakis blog o tym? ponoc stealh bomber bedzie mogl zalozyc 2x wyrzutnia takich bomb...ciekawe kiedy wybuchaja - zdalnie czy kiedy cos podleci?   niom ladnie 10x manticore moze rozwalac jak DDD....calkowicie zmieni to taktyke walki
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: piotrqs_quendi w Maj 29, 2007, 14:07:36
Wybuchają po 15sek i zadają rasowy damage.
SB będzie miał zwiększony speed i dodatkowy cruise luncher.
Jakbyście nie zauważyli to SB pdrożało już chyba 3 krotnie.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Maj 29, 2007, 14:09:03
http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=81&Itemid=3 jakbys czytal newsy to bys wiedzial :P drugo DevBlog od gory ;)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 29, 2007, 14:09:47
Nie 2 wyrzutnie takich bomb, tylko 2 bomby do kazdej z 3 wyrzutni, bo teraz SB wszystkich ras beda mialy 3. I wieksza predkosc. Ale dalej nie beda nosci covops cloaka.

Bomba ma kosztowac okolo 20 milionow.
Bedzie stawiana przez bomber za statkiem.
Nie bedzie sie ruszala.
Bedzie wybuchala po 15 do 20 sekund (zaleznie od skilla pilota bombera), zadajac okolo 6k hp obrazen jednego typu, lub ECM burst sily 25 o duzym promieniu, lub energy neutralize burst okolo 2k. Obrazenia beda uzaleznione od radiusa celu jak w rakietach, wiec covopsy, ceptory etc, beda mialy szanse przezycia nie gorsze niz BSy. Nie bedzie jednak zalezala od predkosci celu.
Bedzie mozna ja zniszczyc SB, ale nie zalockowac.
Bedzie stankowana na damage ktory sama zadaje.


Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: piotrqs_quendi w Maj 29, 2007, 14:30:02
Albi a czy ten ECM burs nie jest przypadkiem wartości 12.5?
Nie bardzo pamiętam a mogło mi się pomylić z remote ECM burst Matki
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 29, 2007, 14:31:44
Albo mi ;)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 29, 2007, 14:36:46
Nie 2 wyrzutnie takich bomb, tylko 2 bomby do kazdej z 3 wyrzutni, bo teraz SB wszystkich ras beda mialy 3. I wieksza predkosc.
Będzie mógł montować tylko 1 bomb launcher.

Albi a czy ten ECM burs nie jest przypadkiem wartości 12.5?
Nie bardzo pamiętam a mogło mi się pomylić z remote ECM burst Matki
Moduł matki będzie miał wartość 25. ECM bomba ma mieć 12.5
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Maj 30, 2007, 12:57:54
domyslam sie dlaczego CCP chce koniecznie wprowdzic bomby o az takiej sile razenia... :'(  chca zmiejszyc lagi w takich miejscach jak Jita  :knuppel2: niom jak kilku gosci odpali cos takiego przy stacji jita 4-4 , to od razu spadnie liczba chetnych do kupowania czegokolwiek w takich trade hubach :coolsmiley:
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Maj 30, 2007, 13:07:20
a jesteś pewien ze tego bedzie można w hi-sec używac? bo je nie jestem przekonany.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 30, 2007, 13:08:59
Wystarczy zeby byla to kontrabanda we wszystkich imperiach.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 30, 2007, 13:10:07
domyslam sie dlaczego CCP chce koniecznie wprowdzic bomby o az takiej sile razenia... :'(  chca zmiejszyc lagi w takich miejscach jak Jita  :knuppel2: niom jak kilku gosci odpali cos takiego przy stacji jita 4-4 , to od razu spadnie liczba chetnych do kupowania czegokolwiek w takich trade hubach :coolsmiley:

Nikt nie odpali tego w Jita.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Maj 30, 2007, 13:15:42
Jak sie da to na pewno duzo ludzi bedzie chcialo odpalic  ;)
Chocby ja :D
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Maj 30, 2007, 13:18:00
to ja zamawiam dworzec w Rens ;D
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Maj 30, 2007, 13:23:03
ale wiecie czego mi brakuje w EvE - takiego Las Vegas...jaskini hazardu, rozrywki, sexu, ..do tej pory zachodze w glowe dlaczego CCP wprowadzilo exotic dancers???  
Albo tacy slaves - idealni do walk jak gladiatorzy, albo innych perwrsji zwiazanych z ciemna strona ludzkiego zycia...eh


jedyne co mozna w niektorych regionach robic to handlowac druggami- sa nawet skille zmniejszajace szanse wykrycia takiego transportu przez Concord. Po patchu mozna je produkowac - neural boosters...nie tylko dla dekadenckich Galleante
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: piotrqs_quendi w Maj 30, 2007, 14:52:40
Bomb nie można odpalać ani w hi-sec ani w Low-sec. Tylko 0.0
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Maj 30, 2007, 14:54:39
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=527650

Ciekawy topic o bomberach znalazlem, ludzie kwicza zeby im speeda znerfowac bo da sie nimi 5k i wyzej latac ;)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Maj 30, 2007, 16:59:47
Od Maria słyszałem, że Bomb Launcher zajmuje Launcher slota - czyli gowno a nie sb.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Maj 31, 2007, 00:11:47
a czemu niby miałby sie na turrecie znaleźć?:P
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Czerwiec 04, 2007, 14:47:39
po fuju te bomby... za 20 baniek to powinny chociaż jakieś zagrożenie 'udawać' kupiłem sobie na Sisi Nemesisa, zamontowałem bomb launcher wydokowałem odpaliłem bobmę i co? zżarło 3/4 shielda... żeby to kufa AF ale covopsowi bez pancerz resów i z nikła HP 3/4 shielda, gdzie na dodatek na shielda mam 0 skilli i praktycznie tylko na bazowych się opiera? to ile kufa trzeba bomb aby zdjąć armor takiego AF'a albo cepa? 20? czyli 400 baniek wydać.. ghghe żenada, jeżeli pomyśleć że taki cep albo AF zdążą spierdzielić na te 15km zanim ta bomba szczeli :)... IMO bobma powinna siać strach, a tak to kufa tylko śmiech.

Cytuj
a czemu niby miałby sie na turrecie znaleźć?
w zakładce fitting jest napisane, że wymaga hislot, a nie launcher slot. poza tym Stealth Bombery mają 5 hi  w tym 3 launchery więc domyślny układ był : 3x cruise, bomb, cloak. a tak co? 2x cruise, cloak, bomb i ...? vampire :P ? bo recon probe launcher nie wlezie.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Czerwiec 04, 2007, 14:49:55
Mario a wybuch zależy od sygnaturki shipa, wieczorkiem wejde na sisi to może kukniemy jak to na bs i bc działa.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Czerwiec 04, 2007, 15:03:33
a co to może zrobić?
teoria: nemesis odpala thermal bombę: 6800dmg thermal, w pobliżu jest BS jakiś, niech ma shielda na therm 75% (resy) czyli zostaje 1700dmg, niektóre (a może wszystkie )BS'y mają mniejszy signature radius niż 400m ( explorsion radius bomb to 400m) więc obrażenia będą jeszcze mniejsze weźmy geddon 370m = 92.5% czyli 1572dmg  to jest kufa smiech na sali!!!!! salva z BSa dowolnego zabiera więcej, a bomba kosztuje około 20M i rzucasz jedną na dwie minuty, więc moje pytanie: do czego właściwie są bomby? no chyba że gang 20 SB bedzie razem latać, ale to jeszcze pod warunkiem, że wszyscy bedą rzucać bomby tego samego rodzaju.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 04, 2007, 15:23:05
Z tego co rozumiem zamysł, bomby nie mają zabijać większość statków na miejscu ale szkodzić na tyle, żeby blobowi BSów opłacało się rozproszyć lub ruszać. Gang 5 takich SB i ladunek warty 100 milionow zostawia całą flotę z uszkodzenia rzędu 8k, czyli zdejmowanie ich przez przeciwnego bloba BS będzie mniej więcej o 1/3 szybsze.
Dochodza do tego bombki energy drain (zabojcze dla Abaddonow) i ECM
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Czerwiec 04, 2007, 15:51:45
Albo trzeba takie cruziki wcześniej ładnie pomalować painterem HRhrhrhrrrr  :knuppel2:
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Czerwiec 04, 2007, 16:18:44
ECM moga być na bloby bardzo niegłupie. Mnie tez dmg wydaje się żałosny :)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: LordDide w Czerwiec 08, 2007, 13:16:28
Test Bombek  :D

http://dl.eve-files.com/media/0705/BombsOnTestSever.wmv (http://dl.eve-files.com/media/0705/BombsOnTestSever.wmv)

file size 187mb
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Czerwiec 09, 2007, 21:23:25
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=474

Moze bedzie mozna odkurzyc geddona i pogankowac troche. I cwaniacy w matkach kampiacy low secnie beda sie czuli tak bezpiecznie jak do tej pory, a no i logistic cruzy w koncu moze beda uzyteczne  :D
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Czerwiec 10, 2007, 07:59:19
drake's i feroxa mozna "na smietnik wywalic" ;)

Cytuj
Passive shield tanking has also been adjusted, as some ships were slightly too powerful. The shield recharge time on Battle Cruisers has been nerfed slightly and the CPU requirement has been increased on Shield Power Relays and decreased on Shield Rechargers.

Nie mamy speeda, nie mamy dmg, to jeszcze nam tanki odbieraja.

Pozatym po co sciemniaja ze adjusted, odrazu mogl napisac fucked up.

Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 10, 2007, 08:49:09
Tratata, po prostu ustawiaja BC tak zeby byly pomiedzy cruzami a BSami.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Czerwiec 10, 2007, 09:26:41
To niech zaczna od Myrmidona ;]
Szkoda, ze o Caldari nikt nie pisal nigdzie ;]
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Czerwiec 10, 2007, 10:21:54
ostatnio zrobilem sparing z drake na shield tanku, probowalem go klepac blasteronem (t2 ion na void) plus berserker II i nie dalem rady...to chyba nie jest normalne, zeby bs nie mogl klepnac bc
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: ArchenTheGreat w Czerwiec 10, 2007, 10:40:57
ostatnio zrobilem sparing z drake na shield tanku, probowalem go klepac blasteronem (t2 ion na void) plus berserker II i nie dalem rady...to chyba nie jest normalne, zeby bs nie mogl klepnac bc

To jest całkiem normalne. Ten Drake damage miał jak półtora Caracala, prawdopodobnie nie miał też weba ani warp disruptora. Do tego jest wolny jak BS a i pewnie sygnaturę miał podobną.

Owszem można sfitować Drake'a na super tank ale otrzymasz statek, który poza tankowaniem niewiele więcej może.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Czerwiec 10, 2007, 10:55:46
Ale jak Myrmidon zjada polowe bsow ze sowim dps zredu 800 + tank z bonusami to nie ma problemu. A ile Ten Megatanking Drake ma dpsa? 250? 300 moze...
Albo taki Hurricane z 600dps i takiem na 2 marach, na ktorego wlozy sie przy okazji mwd i injector. I nie braknie ci pg ani cpu. I nie jest straszliwie wolny.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Michieru w Czerwiec 10, 2007, 11:11:01
Utylizować Caldari i zaorać Kisogo!  :knuppel2:

A na poważnie - to nie jest zbyt normalne, żeby byle tech1 stateczek był jednym z najlepszych (o ile nie najlepszym) tankerem we wszechświecie. Myrmiś natomiast to typowy drone ship - żadnych bonusów do turretów, a medium turrety bez bonusów nie są specjalnie uber. Dlatego też z tym dpsem to chyba lekka przesada - powiedziałbym, że to dps dominixa na blasterach, a kartofel ma bonus do dział.

Z drugiej strony otwiera to nowe możliwości fitowania statków - mogę z czystym sumieniem wrzucić sobie na niego racka heavy pulsów.  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Czerwiec 10, 2007, 11:20:20
Wlasnie, powinni z tym wywazaniem pasywnego shield tanku ominac drake bo on jest dobrze wywazony, albo masz uber tank albo jeden z porzadniejszych damage dealerow w flocie caldari. Zamiast nerfowac wszystkie rasy zajeli by sie podniesieniem mozliwosci bojowych caldari na poziom zblizony do reszty. Szczególnie jeżeli chodzi o DPS i speeda.

EDiT.
Mialo byc albo ;)
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 10, 2007, 11:49:17
Gdyby byl dobrze wywazony, to nie byl by w ciagu tygodnia od wprowadzenia najpopularniejszym statkiem w grze, uzywanym i w malym pvp, i masowo w misjach, w rattingu i grzyb wie w czym jeszcze.
Porownaj z nowymi BC Amarr. Oni nie maja wyboru "albo masz uber tanka albo uber damage". Maja "albo nie masz uber tanka ale masz dobry damage, albo dalej nie masz uber tanka, a damage tez masz do dupy".

A jak myrmi wciaga dowolnego BSa to chyba dlatego ze pilot rzeczonego dowolnego BSa nie mysli o tym, ze Myrmi ma miejsce na 5 heavy dron i nie ma zapasu i zdejmowanie ich swoimi medium dronami szybciutko konczy ten cud damage myrmiego, nie ma large NOSow ktore myrmiemu predzej czy pozniej tank skoncza i w ogole pewnie nie jest przygotowany do walki na maly zasieg.

A DPS 800 to nie wiem skad.
Tytuł: Odp: REVELATIONS 2 na sisi
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Czerwiec 10, 2007, 12:51:38
zrobilem sobie statystyke na q-ficie dla myrmidona na Baz'ie swoich skili

* 6x heavy ion blaster II (void lub null)
* mwd, web, warp disp (20km), optical trackin comp, cap injector med
* 2x MAR II, 2x adaptive nano II, 2x magnetic stab II
* drone bay : 5x berserker II

rof 4,2
dps 890 na void M plus drony
celnosc ok 80 % (bez trackin comp celnosc spada do 30-40%)
3x rodzaje obrazen , thermal, kinetic i explosive
rigi 3x aux nano pump, repair amount wychodzi powyzej 1000 na 11,25 sec


takim fitem mozna zajechac kazdego bs, ostatnio zmeczylem gedona bez zadnych problemow...jesli zniszczycie drony myrmiemu to nadal ma dps jakies 500, nie pamietam juz dokladnie.
Oczwiscie dps spada przy resistach przeciwnika , ja srednio zakladam spadek do 30% , czyli realny dps wychodzi jakies niecale 300, z uwzglenieniem dron