Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Xarthias w Listopad 19, 2006, 21:58:00

Tytuł: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 19, 2006, 21:58:00
Oficjalne obwieszczenie CCP, podaję za artami na mmorpg.com (linki na dole):
1. Revelation 1 wchodzi 28 listopada (termin przewidywany),
2. Nowe shipy, nowe skille, rigi, gangi etc - to o czym juz od dawna wiadomo.
3. Mimo tego co napisałem wczoraj bodajże - jest oficjalnie potwierdzone wprowadzenie "Warp to zero".
4. Kontrakty, seamless map, salvaging, rigi i inwencje - też już było opisywane.
5. Vivox - czyli porozumiewanie głosowe, opłata roczna to $10 czyli dużo mniej niż miało być. Vivox ma pozwalać na kontakt powyżej 200 osób na jednym kanale.
6. Prowadzone są prace nad możliwością łażenia ludzikiem po stacji.
7. Także w następnych rozszeżeniach wyjdzie support dla DX10
8. Eve-mobile - zmiana skilli, market, eve-mail, wszystko co nie używa silnika 3d na urządzeniach przenośnych i słabszych kompach.

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/features/loadFeature/987/gameID/14 - część pierwsza
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/features/loadFeature/989/gameID/14 - część druga
Trochę screenów z nowymi teksturami z Revelations (dx9):
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/features/loadFeature/991/gameID/14/page/1
I filmik porównujący kilka statków prze i po face liftingu ;)
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm?loadNews=6656

I screeny dotyczące funkcji łażenia:
(http://images1.fotosik.pl/263/e9bea99d6b674e8bm.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e9bea99d6b674e8b.html) (http://images2.fotosik.pl/254/e50a5ece0b1a2555m.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e50a5ece0b1a2555.html)  (http://images4.fotosik.pl/218/e2f893a249a5b04am.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e2f893a249a5b04a.html)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 20, 2006, 08:26:48
Mam nadzieje, ze jeśli zrobia strzelanke w stacji, to bedzie mozna uzyc jako wsparcia 300 tys marines ktorzy mi sie mieszcza na freighterze :)
I wymodeluja te 20 kilometrowe stacje :)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 20, 2006, 09:21:27
Mi się tam rigi i invention podoba - bedzie wiecej opcji dla przemyslu a sprzet T2 bedzie 5 azy tanszy. A to onacza wiecej rzeczy do handlowania i wiecej bogatych klientow :)

Warp to 0 nie ma nic wspolnego z carebearami. I tak nie bylo juz od roku nikogo kto warpowal na 15 km, wszyscy maja BMki. Teraz poprostu bedzie mniej laga i upierdliwosci przy kopiowaniu tysiecy BMek :)

A mob goonsw z procami nie powinien byc aki grozny jak kazdy w korpie wystawi milionowa armie marines :)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: EverSin w Listopad 20, 2006, 11:20:13
"TSa" evkowego odrazu sobie wykupie :)
Rigi jakos mnie nie przekonuja, mapa jest posrana i wqrwiajaca :/
Warp to 0 jest dobrym rozwiazaniem zeby laga zlikwidowac... Moze w przyszlosci zlikwiduja ta opcje jak juz wymysla cos innego.

a najbardziej podoba mi sie eve-mobile :D

/edit
co do cen t2 - bardzo malo prawdopodobne ze ceny spadna... jak znam zycie CCP wwali takie ograniczenia z robieniem BPC na t2 sprzety ze sie nie bedzie oplacalo tego robic i ceny spadna bardzo malo  :'(
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Assari w Listopad 20, 2006, 15:04:12
- warp to 0 - niech zyja kerbirki, kampa na gate tylko z dictorem i tylko wlatujacych do systemu.

E tam, jak bardzo zechcesz to postawisz bąbel gdzieś na trasie między gatemi i tam będziesz odsiewał tych do których będziesz strzelał od tych którym pozwolisz odlecieć
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: vulor w Listopad 20, 2006, 15:19:25
Probowałes tego?
Bo AFAIK to nie działa.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: HIMK w Listopad 20, 2006, 15:54:54
- warp to 0 - niech zyja kerbirki, kampa na gate tylko z dictorem i tylko wlatujacych do systemu.

E tam, jak bardzo zechcesz to postawisz bąbel gdzieś na trasie między gatemi i tam będziesz odsiewał tych do których będziesz strzelał od tych którym pozwolisz odlecieć

Vulor ma racje to nie dziala w 99% przypadkow. Testowalismy kiedys z Comradem. Raptem jeden z nas wpadl w banke. Z 10 prob tylko raz wylapalo Kirue na banke i to za pierwszym razem. Potem juz ani razu banka nas nie zlapala.
Jedyne sensowne rozwiazanie to stawiac banke gdzies blisko bramy bo pod koniec warpa sciaga statek na brame a wiec i na banke ktora moze go wtedy wylapac.

PS. Dziekuje ci bardzo Xarth za info o Kali (Revelations). Oby to weszlo 28-go
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 20, 2006, 19:50:31
Niom, kciuki trzeba trzymać, żeby się chłopakom 'poślizg' nie zrobił. BTW, dzisiaj zdjęli Revelations z Sisi i władowali dragona, ponoc po to, żeby sprawdzić pracę pod dużym obciążeniem ???

Aj waj! Vivox zapowiada się nieźle, a 10 baksów na rok to można bez problemów wysupłać. No całe szczęście, że nam Xarthias znalazł te artykuły bo eve-o oczywiście sobie milczy (chyba, że ktoś lubi się przekopywać przez tysiąc atl.. ee.. devblogów) ;)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 20, 2006, 19:59:26
Apropos bandy goonów z procami:
Cytuj
(...) He used the example of an airport. To get in, you need to surrender your weapons and no matter how angry you get, you cannot just kill someone. Stations in EVE are much the same. Also, like airports, stations can be full. To maintain performance and still have high quality art, each station will have a limit on the number of people who can be on board at once (...)
Czytajcie dokładnie :P
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Listopad 20, 2006, 20:09:53
Czyby sie szykowala nowa taktyka goonsow i nowa "rewolucja" od razu? 10 altow od kazdej osoby na stacji i juz nie ma ze sie schowasz... Wyskoczysz ze stacj by zobaczyc jak towyglada - od razu 100 dockuje i po tobie. Kolejki po 1000 osob do kazdej stacji w jita... Bueee ;]
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 20, 2006, 20:14:47
Volture, z tego co zrozumiałem z artykułu i z dyskusji na forum - zadokować będziesz mógł zawsze. Limit będzie dotyczył jedynie osób łażących po stacji. Jak nie będziesz chciał/mógł łazić to wszystko będziesz mógł zrobić "po staremu".
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 20, 2006, 21:32:39
Trochę więcej o łażeniu tu: http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=401
Ja jeszcze nie czytałem... ;D
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Listopad 20, 2006, 22:23:00
No to wiele zmienia, ale mimo wszystko to dalej bez sensu - jednym slowem, o fajna pierdolka, tlyko po co ma byc dostepna w grze? Kurde niech to zrobia offline, w czasie dt ludzie sobie beda lazic i wszyscy beda zadowoleni ;p

Bo szczerze mowiac, po co to komu? Jakie zmiany to wprowadzi w gre? Zadne...
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Listopad 21, 2006, 02:40:27
EVE Online: The Path to Kali Video Feature:  http://www.gamespot.com/pc/rpg/evethesecondgenesis/index.html (http://www.gamespot.com/pc/rpg/evethesecondgenesis/index.html)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Listopad 21, 2006, 08:22:19
ja tam się cieszę, że skanowanie zmienili... thabest teraz.. nie trzeba latać po systemie i rzucać trzech sond.

a rigi też są super. IMO właśnie rigi ruszą rynek do wiekszej produktywności i sprzedalnoścni statków. Do tej pory, nie jednokrotnie mialo sie jeden statek, który w razie czego przefitowało sie zależnie od potrzeb. teraz do każdej roli będzie inny statek w hangarze... ten ma rigi na dmg, ten na tank... i tede, super sprawa.

a łażenie po stacjach? chłit marketingowy.... pewno i tak sie skończy na łażeniu tylko.. :D w sumie zawsze to jakieś zajęcie dla basecamperów 0O <-dlaczego nie ma tej fajnej ikonki ;)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 21, 2006, 17:23:41
Ale aż się prosi o możliwość mordobicia w kantynie ;D łaaa, ale by było fajnie dać w pape jakeimuś amarskiemu fircykowi ;). Poza tym mogliby wpakować np. możliwość rozegrania sobie partyjki pokiera albo co, gracze sami ustalaliby na co ;)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: roofi w Listopad 21, 2006, 17:29:23
Ale aż się prosi o możliwość mordobicia w kantynie ;D łaaa, ale by było fajnie dać w pape jakeimuś amarskiemu fircykowi ;). Poza tym mogliby wpakować np. możliwość rozegrania sobie partyjki pokiera albo co, gracze sami ustalaliby na co ;)


imo, dokujesz -->> wysiadasz ze stateczku -->> [counter strike mode ON] i nie ma spacerowania po stacji  :D dla wszystkich większa rozrywka  8)

roofi
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: dapman w Listopad 22, 2006, 17:09:59
Ja to dopiero mam pecha, 28-ego ma wejsc, a od 30-ego mnie nie bedzie na necie minimum 2 miechy. Beda takie DT ze pewnie nawet nie lizne Kali, a jak sie znowu pojawie to sie wszystkiego pewnie na nowo bede sie uczyl. :(
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Listopad 22, 2006, 18:19:51
To sie otworzy Las Vegas w głębokim 0.0 :) Wino kobiety i spiew... eee to chyba nie to rum, dziw[frywolne panie], mordobicie i hazard. Którz sie nie skusi.

Przeczytalem topic od poczatku i wpadl mi do glowy ciekawy pomysl skoro zrobili dzialanie lazenia po stacji na wzor lotniska to powinni tez dac mozliwosc wejscia do doku i rabniecia komus shipa :) wkoncu skill hacking by sie przydal ;)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 23, 2006, 13:04:59
To co od kiedy robimy zakłady ile czasu minie zanim będzie można wogóle spróbować dostać się na serwer?
A co do zmian to najbardziej mnie cieszą rigi - będziesz mógł się poczuć jak prawdziwy pilot, gdzy w czasie walki z piratami wysiądzie ci cała elektronika, bo źle przeczytałeś poradnik "Kartofel o jakim zawsze marzyłeś/aś - zrób to sam". ;D
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 23, 2006, 17:20:07
Ja stawiam, że po tygodniu przestanie się nieoczekiwanie serwer sypać...
A samo patchowanie pewnie przedłuży się o jakieś 4-5h
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Listopad 23, 2006, 21:32:11
A ja mysle ze nie :D

CCP chyba zrozumialo, ze to ludzi denerwuje, jak napisza dt 2h a po 8 serwer przestaje padac i wstawac w kolko (a tylko pada na kolejne 8 :P), przynajmniej takie wrazenie odnioslem po Dragonie. Mysle, ze prewencyjnie powiedza po prostu godzin 16 a wszyscy i tak sie beda cieszyc, ze wstalo po 10 ;]
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 24, 2006, 16:33:59
A ja mysle ze nie :D

CCP chyba zrozumialo, ze to ludzi denerwuje, jak napisza dt 2h a po 8 serwer przestaje padac i wstawac w kolko (a tylko pada na kolejne 8 :P), przynajmniej takie wrazenie odnioslem po Dragonie. Mysle, ze prewencyjnie powiedza po prostu godzin 16 a wszyscy i tak sie beda cieszyc, ze wstalo po 10 ;]

He he he...  Nowa strategia postępowania z klientami, cały sztab osób mślał nad tym pewnie z pół roku, konsultowano to z naukowcami z całego świata itp. itd. A w końcu wpadła na to pani Gienia sprzątaczka... ;)
Jak narazie się ciesze że robię jeszcze learningi więc mam skille po 6 dni, mam nadzieję że jeden wystarczy...
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 24, 2006, 16:48:22
To jest naturalne w projektach informatycznych i zapewne nie tylko. Nie przewiduje sie problemow, bo gdyby sie je przewidzialo, to by sie je rozwiazalo wczesniej. W efekcie programista w ktorym optymizm guruje nad doswiadczeniem (nie mowie ze ludzie w CCP sa niedoswiadczeni - chyba poprostu sa bardzo optymistyczni) mowi "to tylko podmiana paru linijek, zrobie to w pol godziny" - a potem przez 6 godzin latania nieprzewidzianych konsekwencji tej malej zmiany, wszyscy (klienci, szefostwo) sie wkurzaja.
Ale z drugiej strony programista pesymistyczny czesto tez nie ma lekko. Kiedy mowie "zrobie to w ciagu 6 godzin" (w tym 5.5  to rezerwa na sytuacje kryzysowe, poprawki i testy) to zaraz jest "ale to tylko pare linijek, to mozna zrobic w 15 minut!".

Czyli zapewne szefostwo pozwolilo im podawac terminy zamiast budowac nastroj wdrazania razeczy na wyscigi "co? wrzucenie nowych, skompilowanych, gotowych aplikacji serwerowych na serwery zajmie wam 2 dni? To przeciez tylko copy, przeciagam ikonke i jest!"
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 24, 2006, 16:59:39
Kolejny artykuł z serii: http://mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/features/gameID/14/loadFeature/107/page/1/from/
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Perenor w Listopad 25, 2006, 03:31:38
eee tam poker.. w GO by sie pogralo ;]
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 25, 2006, 15:45:24
"Tranquility will have an extended downtime, Tuesday 28 November, running for 24
hours from 02:00 in the morning to 02:00 GMT Wednesday for the deployment of
Revelations, Chapter I, the free expansion to EVE Online.

Revelations features many improvements, new features, content and a wealth of
optimizations and fixes both to server and client."

Ellaine i jak myślisz kto wygrał, programiści czy szefostwo???
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Listopad 25, 2006, 19:42:31
Do dupy bedzie ten nowy dodatek a to z dwoch powodow. Nie bedzie mozna odpalic konta trailowego na komputerze na ktorym jest juz odpalony klient. A druga rzecz skille na nieaktywnych kontach nie beda sie skillowac :( Najglupsza zmiana odkad pamietam.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 25, 2006, 20:11:37
Do dupy bedzie ten nowy dodatek a to z dwoch powodow. Nie bedzie mozna odpalic konta trailowego na komputerze na ktorym jest juz odpalony klient. A druga rzecz skille na nieaktywnych kontach nie beda sie skillowac :( Najglupsza zmiana odkad pamietam.

Kamoris gdzie to wyczytałeś - mogę prosić o konkretny link, bo chyba już ślepne na starość i jakoś nie mogę tego znaleść...
A co do tych nowości to już przy 3 ostnichch patchach miało to być... Więc może to tylko wymysł ludzi?
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 25, 2006, 21:34:43
Jak dla mnie to super bonus, po co masz wyprobowywac gre, w ktora juz itak grasz na tym samym kompie? :)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 25, 2006, 21:49:31
AAAAAAAAAAAA!!!
Właśnie mnie oświeciło!!!
Ellaine Ty masz rację!!! ;D
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Kitten w Listopad 25, 2006, 22:45:29
co do tego że skille niebedą sie trenowały na nieaktywnych kontach to całe szczęście pomyłka http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=430960&page=5#145

o tym że niebedzie można odpalać jednocześnie triala to niesłyszałem, jeśli to prawda to zmiana na dobre, wg mnie powinni całkowicie uniemożliwić odpalanie dwóch klientów eve naraz lub logowania dwóch kont zarejestrowanych na jedną osobe :D
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 26, 2006, 00:13:23
co do tego że skille niebedą sie trenowały na nieaktywnych kontach to całe szczęście pomyłka http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=430960&page=5#145

o tym że niebedzie można odpalać jednocześnie triala to niesłyszałem, jeśli to prawda to zmiana na dobre, wg mnie powinni całkowicie uniemożliwić odpalanie dwóch klientów eve naraz lub logowania dwóch kont zarejestrowanych na jedną osobe :D

No to ktoś tutaj siał ploty... Kamoris... ;D
Dobra, dobra, wiem, że to koleś z CCP się pomylił...
A co do odpalania triala, hm, jakoś to nie mój problem :D
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 26, 2006, 01:51:32
Kamoris gdzie to wyczytałeś - mogę prosić o konkretny link, bo chyba już ślepne na starość i jakoś nie mogę tego znaleść...
A co do tych nowości to już przy 3 ostnichch patchach miało to być... Więc może to tylko wymysł ludzi?

http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 26, 2006, 02:24:36
Jeśli komuś się nie chce szukać:

"On the Serenity server, skills no longer train when the owning account is deactivated. Tranquility is not affected by this change."

"It is no longer possible to log into a trial account if there is already an active client running on the same computer (subscription or other trial)."
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Listopad 26, 2006, 12:26:50
No to dobrze ze chociaz poprawili ze skillami. A jak nie wiecie gdzie szukac to szukajcie w patch notes  ;). tam zawsze ciekawe rzeczy pisza
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 26, 2006, 12:30:14
Choć i tak nie rozumiem posunięcia CCP z Serenity...
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Listopad 26, 2006, 12:34:36
chodzi im o to ze baza danych na Sis jest zadko aktualizowana i w momencie kiedy konto wygasnie na Tq niewejdziesz ale na sis raczej tak i w tym momencie mozesz sobie cos tam skilowac na sisis i sprawdzac. tera kapujesz ??
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 26, 2006, 12:39:08
Dziękuje za oświecenie  :P
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: vulor w Listopad 26, 2006, 13:46:21
eee tam poker.. w GO by sie pogralo ;]

Kufa, to ty w GO grasz i się nic nie przyznawałeś do tej pory  >:( >:( >:( >:(

Teraz to masz u mnie poda i bezczelną hamete  ;)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 26, 2006, 16:22:27
Ja tam jestem ciekaw jednego:
Cytuj
Warp to 0 km' will be added as an option to the 'Warp' menu. This is being done in conjunction with the deletion of 'Instajump' bookmarks, a major contributor to database and game lag. It is highly recommended for players to delete their instajump bookmarks before the Revelations deployment. This action will improve client performance and decrease log-in times. Note: Normal bookmarks will not be affected by this change
Jak oni odróżnią insta od "normalnych" bmek... Albo co rozumieją przez "normalne"...


Co do triala i normalnego konta...
Napisali, że nie można się zalogować na triala jak jest się zalogowanym na innym koncie...
A jak najpierw zalogujesz się na triala, a potem na normalne konto? 8)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Listopad 26, 2006, 16:38:53
Właśnie skończył mi się Analytical Mind lvl5 - 7 dni - piekło.  >:(

A tu patrze i nie wierze:
Advanced learning skills prerequisites have been lowered from 5 to 4.


Po Revelations będę 3 tygodnie do przodu :P i od razu advance,

hehehe ;D

offtopic: słownik na forum działa wyśmienicie.


Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 26, 2006, 17:15:04
chodzi im o to ze baza danych na Sis

Serenity, nie Singularity.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Listopad 26, 2006, 18:09:03
Zmniejszenie wymagan na adv learningi jest akurat duzym plusem. NIgdy w zyciu nie zrobilbym pewnie presenence, a teraz mozna sie juz zastanowic... Pomaga tez w szkoleniu, trzeba bedzie rozpisac nowa, zoptymalizowana wersje robienia lernow, ciekawe kiedy wejda zmiany do evemona ;) Fajnie, wraz z nowymi dostepnymi sposobami tworzenia bohaterow, ccp umozliwilo noobkom poczatek. Teraz uzbieranie na tc na trialu jest juz niczym szczegolnym.

Co do bmek - wprowadznie "warp to 0km" nie rozwiazuje potrzeby posidania ssow sniping pointow i tym pdobnych. Rozwiaze za to potrzebe tworzenia bmek z danych punktow na gejty, gtg czy na i z stacji. Mysle, ze jezeli zmiana bedzie stala, skopiuje swoje bmki do szutla w empire i wypieprze z p&p.

Kali mi sie podoba, szkoda tlyko ze dali dupy z localem ;]
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 26, 2006, 18:25:52
A mi się to właśnie nie podoba kompletnie... Noobki startują z 800k spków, obniżone wymagania learningów.... Kufa do tej pory to co, noobki nie miały możliwości startu?? WTF? To tak jakby startować (w porównaniu do poprzednich postaci) z charem mającym prawie dwa miesiace... (4x po ponad tygodniu za learningi i z miesiąc na osiągnięcie 800k sp). Gdzie tu kurwa sprawiedliwość? Jak ktoś zrobi dzisiaj postać, a potem za tydzień kto inny zrobi (już po kali) i będzie full do przodu... Za duże ułatwienie startu.
A przeciw zarabianiu na tc na trialu też jestem. Za dużo gówniarstwa się zrobi. Z obu powodów.
Obym był złym prorokiem.
Co do bmek mam mieszane uczucia... Jeśli rzeczywiście poprawią sytuację z lagiem, to pal licho niech będzie to warp to 0...
A z localem co w zasadzie robią? Bo w patchnotes nie znalałem ani słowa...
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Listopad 26, 2006, 19:07:45
14 dni na zarobienie 150M ISK to chyba nadal jest mało. No chyba, że będzie delikwent grać 7/24. Poza tym jeśli wzrośnie popyt na TC za ISK to cena automatycznie wzrośnie-prawo rynku :)
Trading, to jest problem, powinni zbanować to na koncie trialowym i sprawa załatwiona. 

A sprawiedliwość, hehe, nigdzie jej nie ma :P
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 26, 2006, 20:05:45
A mi się to właśnie nie podoba kompletnie... Noobki startują z 800k spków, obniżone wymagania learningów.... Kufa do tej pory to co, noobki nie miały możliwości startu?? WTF? To tak jakby startować (w porównaniu do poprzednich postaci) z charem mającym prawie dwa miesiace... (4x po ponad tygodniu za learningi i z miesiąc na osiągnięcie 800k sp). Gdzie tu kurwa sprawiedliwość? Jak ktoś zrobi dzisiaj postać, a potem za tydzień kto inny zrobi (już po kali) i będzie full do przodu... Za duże ułatwienie startu.

Taaa i moje półtorej miesiąca poświęcone na trenowanie skilli poszedło się...
Teraz startowa postać będzie tylko troszkę gorsza.
Uroczo... (wryyyyyyyy!!)

14 dni na zarobienie 150M ISK to chyba nadal jest mało. No chyba, że będzie delikwent grać 7/24. Poza tym jeśli wzrośnie popyt na TC za ISK to cena automatycznie wzrośnie-prawo rynku :)
Trading, to jest problem, powinni zbanować to na koncie trialowym i sprawa załatwiona. 

A sprawiedliwość, hehe, nigdzie jej nie ma :P
TC - są już chyba po 170 - 200 mil, o ile mnie pamięć nie myli, więc jest to już utrudnione. A zbanowanie nic nie da - give money też jest zablokowane i co? Trzeba by bylo jeszcze większego ograniczenia w możliwości nauki - np. brak crusów.

A sprawiedliwość? Jest - w nazwie nowej polskiej Inkwizycji...
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Perenor w Listopad 27, 2006, 01:01:35
Kufa, to ty w GO grasz i się nic nie przyznawałeś do tej pory
ale ja dopiero zaczynam i słabiutki jestem ;)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Listopad 27, 2006, 09:48:58


Trading, to jest problem, powinni zbanować to na koncie trialowym i sprawa załatwiona. 

TC - są już chyba po 170 - 200 mil, o ile mnie pamięć nie myli, więc jest to już utrudnione. A zbanowanie nic nie da - give money też jest zablokowane i co? Trzeba by bylo jeszcze większego ograniczenia w możliwości nauki - np. brak crusów.



No właśnie nie do końca, kolo wszystko co ma zamienić na drogie fanty, których cena kup/sprzedaj jest porównywalna, zakłada nowe konto (lub przekazuje wszystko kumplowi) i startuje nie ze śmieszną ilością 300k ISK tylko z 20M, idąc krok dalej jeśli kopie, albo sprawnie sie porusza w handlu na tc z pewnością jest w stanie zarobić w ciągu następnych 14 dni
A jakby dostał banana na trading, cóż, może se klepać traile ile wlezie...
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 27, 2006, 14:06:31
Jak ktoś zrobi dzisiaj postać, a potem za tydzień kto inny zrobi (już po kali) i będzie full do przodu...

Nie będzie, wszyscy, którzy mają poniżej 800k też dostaną SP.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Assari w Listopad 27, 2006, 14:11:18
Nie będzie, wszyscy, którzy mają poniżej 800k też dostaną SP.

Czyli klasyczne w h..ja cięcie  >:( 800k SP to jest kilka tygodni do przodu, powiedzmy miesiąc. Czyli oddajcie moje 54zł albo przedłużcie moją subskrybcję o 30dni  >:( >:(
Chyba za dużo kolesi chce od razu zostać mastachami w PvP i płakało że ich na początku leją a oni nic nie mogą to im CCP dało te punkty  >:(
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 27, 2006, 18:08:54
Pogięło ich jak precle, kufa, z tymi skillami na starcie >:(
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Perenor w Listopad 27, 2006, 18:41:01
Daliby wszystkim dodatkowe 800k sp i byłoby po problemie.

IMO jest to decyzja czysto marketingowa.. EVE jest grą trudną i odpycha wiele osób, zwłaszcza skillowaniem (na początku można niewiele). Jeżeli od początku będą mogły robić coś konkretnego, to wiele z nich zostanie w grze po trialu.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 27, 2006, 21:57:57
Na początku to można robić dużo konkretnych rzeczy, a konkretnie to można się EVE nauczyć. A tak będzie w cholerę nowych, prawie milionowych postaci, które g@#%& wiedzą i będą jojczyć. Już zaczyna śmierdzieć 12 letnią gównarzerią z WoWa >:(
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 28, 2006, 03:08:31
Jedyne zabezpieczenie jakie zostało to abonament... Ale i tak się pewnie zacznie masa pytań typu :

"Cześć jestem  xxx ,wapniaki nie chcą mi dać na gre kasy, czy są jakieś piracki serwery? dzięki za odpowiedzi, jesteście kochani. :-* Madafakazprzedszkolaka-PL"
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: vulor w Listopad 28, 2006, 08:29:56
Jedyne zabezpieczenie jakie zostało to abonament... Ale i tak się pewnie zacznie masa pytań typu :

"Cześć jestem  xxx ,wapniaki nie chcą mi dać na gre kasy, czy są jakieś piracki serwery? dzięki za odpowiedzi, jesteście kochani. :-* Madafakazprzedszkolaka-PL"
Polskie community z pewnością powita ich z otwartymi ramionami.  ;D ;D ;D ;D
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Sir Falo w Listopad 28, 2006, 08:57:39
Niech jeszcze dadzą swoje IP,jaki antywir, jaki firewall i hasła dostępu do kompa :D Wtedy będą przywitani należycie w nagrode za jakże duże zrozumienie wspaniałości systemu aboamentowego :)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 28, 2006, 10:20:33
Tak naprawde, to eve ma za slaby element zrecznosciowy i za trudny interfejs nie wspominajac juz o zbyt skomplikowanej mechanice, zeby duzo dzieci utrzymalo sie przez dluzszy czas.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Assari w Listopad 28, 2006, 10:23:43
Jeśli dobrze pamiętam to shipy T1 mają miec 3, a shipy T2 2 "sloty" na rigi.
A czy ktoś gdzieś widział info jak mają byc potraktowane faction shipy?
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Listopad 28, 2006, 10:38:31
Ciekawi mnie jak te wszystkie zmiany, zwłaszcza w polepszaniu jakości statków i modułów wpłyną na ekonomike eve. Wiekszość rzeczy pewnie pojdzie w góre, z drugiej strony jakość BPC wplynie na spadek ich cen i popytu na nie. Posiadacze BPO będą mieli monopol na produkcje, ceny BPO pojdą szybko w góre. hmmm, zaczynam się gubić w tym wszystkim  :-\

a z drugiej strony wieksze bonusy na statki T1 w porównaniu ze statkami T2, powinny zmniejszyc roznice cenowa pomiedzy nimi...
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 28, 2006, 11:01:22
Wejda rigi, czyli wiecej roboty dla ludzi zainteresowanych produkcja i przemyslem.
Wejdzie invention, czyli wiecej roboty dla ludzi zainteresowanych nauka.
Mam paru znajomych ktorzy zaczynali gre z mysla o zostaniu naukowcami. Bardzo zawiedli sie na nauce jaka jest dzisiaj i chwilowo kopia i hauluja. Teraz beda mieli invention. I scoutowanie.
W ostatecznym efekcie, bedzie duzo wiecej rzeczy ktore moze robic przemyslowiec oprocz kopania, wiec mniej ludzi bedzie kopalo, wiec ceny mineralow pojda w gore, bo na beltach zostana tylko makra i psychopaci.

Invention wchlonie i wywinduje troche ceny nisko i srednio-levelowych modulow named.

Invention da tez ludziom duzo niskoefektywnych BPC T2 - choc w pelni dopiero po paru miesiacach, kiedy ludzie obczaja i sie przyzwyczaja.

Ceny sprzetu pojda T2 ogolnie w dol, szczegolnie rzeczy tych ktore dzisiaj bardzo bardzo przekraczaja swoj koszt produkcji.
Zapotrzebowanie na skladniki do sprzetu T2 sie zwiekszy wiec rynek dla POSowych ksiezycokopaczy wzrosnie kilkukrotnie. Ceny skladnikow pojda w gore. Powstanie troche wiecej POSow, wiec ceny paliwa do POSow pojda troche w gore.
Ceny tego T2 ktore dzisiaj kosztuje w poblizu kosztow produkcji, wzrosnie razem z kosztami.

A przez pierwsze 2 miesiace bedzie itak totalny chaos na rynku bo ludzie beda obczajac nowe mozliwosci. Czyli najpierw nowe rzeczy beda kosztowac po 100 milionow a potem spokojnie sobie spadna.

Poza tym bedzie migracja do nowych regionow.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Listopad 28, 2006, 11:43:40
Ja najwieksze najdzieje pokladam w Eksploracji, fakt ze wymaga astrometrics na 5 :( ale co tam mozliwosc znalezienia kompleksow, pasow z samym crockiem nowych mam nadzieje dochodowych misji itp. rzeczy jest niezwykle kuszaca. Na poczatku am byc cos kolo 200 roznych zdarzen a pewnie kolejne patche ebda zwiekszac ta liczbe :).
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 28, 2006, 13:31:42
Aye, mnie też mocno ciekawią Escalatin Paths i Exploration - zwłaszcza, że będą się przemieszczać, więc nie będzie można ich na chama farmić.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Listopad 28, 2006, 14:02:51
Cytuj
Mam paru znajomych ktorzy zaczynali gre z mysla o zostaniu naukowcami. Bardzo zawiedli sie na nauce jaka jest dzisiaj i chwilowo kopia i hauluja pvp-ują. Teraz beda mieli invention. I scoutowanie.
to o mnie !!!!

Cytuj
Na początku ma być cos kolo 200 rożnych zdarzeń a pewnie kolejne patche ebda zwiekszac ta liczbe
dokładnie 250 - ale to są rodzaje zdarzeń, i jak obiecują w każdym systemie przynajmniej 1 coś takiego jest. Czas pozostania w systemie zależy od stopnia wyeksploatowania tegoż, czyli jak zaczniemy od razu farmić to zniknie po kilku dniach (godzinach??? ). No i znalezienie tego zależy od szansy (szczęścia...) czyli możemy ten sam system skanować kilka razy i dopiero po którymś się nam coś trafi. Dodatkowym IMO atutem jest to, że WSZYSTKIE te zdażenia będą poniżej 0.5. a duuuuża większość w systemach od 0.4 - 0.1 . W 0.0 ma być tylko kilka m.in. wszystkie chmury gazowe.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Sou w Listopad 28, 2006, 14:28:28
Cos dla tradera bedzie ciekawego nowego ?;]
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Bioklonik w Listopad 28, 2006, 14:30:26
Patrz wyzej  ::)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Raan Kern w Listopad 28, 2006, 15:07:41
Cos dla tradera bedzie ciekawego nowego ?;]
Naprawią bug z buy orderami na odległość.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 28, 2006, 17:18:21
Nie ma się co podniecać - i tak wszystko unormuje się dopiero za min. 2 miesiące, wcześniej jak pisała Ellaine będzie Tylko chaos.
A nowe pomysły (zwłaszcza invention) zobaczymy jak to będzie wyglądać w praktyce - może w końcu coś się ruszy, i największą kasę będzie można robić naprawdę tylko w lowsec??
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Sou w Listopad 28, 2006, 21:47:26
Bioklonik, jesli chodzi ci o rzeczy do handlu to i tak ich pelno jest ;) A na niepewnych itemach to raczwej latwo stracic, duze ryzyko niestety :/

Bug z buy orderami ?;p W sumie nigdy nie uzywalem ich na odleglosc poniewaz buy ordery daje z stacji w ktorych jestem ;)

Ktos wie o czyms jeszcze moze?
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Grudzień 02, 2006, 09:39:13
Paczują pacza, paczowe notki (zmieniaja skill req na Salvage - wow, ale ludzie musieli jojczyć)

http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=102&sid=137936854
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 03, 2006, 21:57:37
A tak tu napisze bo nie wiem gdzie.
Jest 21:56 wchodze do EVE a tu... na liczniku 32.955 graczy !! ::)
Czyli 30k pękło.
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 03, 2006, 22:06:38
E, 30K to już tak koło września chyba pękło, albo wcześniej nawet :)
Ale wtedy było nieco tylko ponad 30... Czyli nowy rekordzik... Pewnie jutro o tym na oficjalnej napiszą chwalipięty :P
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 04, 2006, 15:54:02
Miałeś rację Xart, pochwalili się. I napisali, że to 47% "server capacity".  :)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 04, 2006, 16:15:35
Jak jutro BMki pokasują, to będzie 10%. ;)
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Grudzień 04, 2006, 16:16:56
sie zobaczy moze byc tez tak ze podczas kasowania bm usona nirte co cza i serv bedzie lezal z dobe  :crazy2: :crazy2:
Tytuł: Odp: Eve: Revelations
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 04, 2006, 16:27:47
A po polsku można?