Autor Wątek: Mr. Cormorant  (Przeczytany 4061 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

shaitis

  • Gość
Mr. Cormorant
« dnia: Wrzesień 11, 2005, 23:59:06 »
Jestem nowy w miare wiec najwieksze czym moge obecnie po 9 ciu dniach EVE latac to cormorant.

Moje pytanie... tak wlasciwie to do czego go uzywac i po co go kupowac?

Kosztuje wiecej niz fregata ... 4 x tyle co merlin... ma 8 HI slotow... ale maly power gird wiec prawie nie da sie go obsadzic tak zeby mozna go bylo uzywac wydajnie. (w tej chwili trafiam z +- 25Km z Raila 150 z merlina) i okolo 16 Km z bloodclawa.

Do czego mialby mi sluzyc taki cormorant i czy mam go kupowac tylko po to ze mam kase i moge ?

Jaki setup proponujecie do misji i Rat hunting w systemach 0.4

regis

  • Gość
Mr. Cormorant
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 12, 2005, 00:04:36 »
Deseczki to statki wymyslone do zwalczania fregat. Takie bylo zamierzenie. Lecz szczerze to radze porzucic mysli o lataniu tym czyms ;) Deseczka ma iluzorycznie wieksza sile ognia od zwyklej fregaty a de facto jest tylko i wylacznie zwykla fregata z wieksza iloscia hi slotow.
 
Najlepsze co mozesz zrobic to odlozyc jeszcze pare M i wsiasc w cruisera, typu Caracal na przyklad. Tym juz powinienes sobie poradzic w 0.4 z misjami i racikami... z tym ze w 0.4 to uwazaj na towarzystwo ;)

Konrad

  • Gość
Mr. Cormorant
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 12, 2005, 00:18:59 »
pomysl latania z 6cioma small gunami jest fajny, do zwalczania fregat taka maszynka jest swietna ale nie lubie latac czyms co sie rozpada po jednej salwie z bs'a ... dlatego zalozylem te small guny na BC i z dwoma 1600mm tungstenami latam ...  :lol:

marcoos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 630
    • Zobacz profil
Mr. Cormorant
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 12, 2005, 08:58:19 »
Ja tam deche wykorzystuj? g?ównie do kurierskich misji lvl2 - ma stosunkowo du?e cargo (450m3) i po w?o?eniu 1MWD i nanofibera staje si? ?wawym shipem...