Autor Wątek: PLANETARY INTERACTION  (Przeczytany 51085 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 10, 2010, 14:50:29 »
Eee... T4?? Czy Tier4? Bo to drobna różnica :P
Przedwieczny.

Ezrael

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 10, 2010, 14:51:53 »
t4 = tier4 :)

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 10, 2010, 16:21:33 »
Obiecany link:http://1den.ru/eve_planets_l.png


pticu

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 10, 2010, 16:31:22 »
co za massakra :)

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 10, 2010, 16:42:20 »
w dodatku musisz na cyferki patrzec nie na to co jest pod spodem ;p

Loc0

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 10, 2010, 19:22:40 »
t4 = tier4 :)
Bladzisz :)
bs gejente tier2 to megas, bsy gejente t2 to sin (na hullu tier1 dominixa)/ kronos (na hullu tier2 megasa)
tier3 masz hyperiona tier4 nie istnieje :)
czyli tiery to gradacja rzad/poziom, z tym ze w eve t2 nie jest skrotem od tier2
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2010, 19:30:20 wysłana przez Loc0 »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 10, 2010, 21:27:30 »
W załączniku arkusz który zmajstrowałem, można się pobawić.
Wersja że tak powiem bardzo wczesna nawet specjalnie nie debugowałem bo i tak nie wiadomo co CCP wymyśli w końcowym pathu.

Trzeba zezwolić na VBA w zabezpieczeniach. Kod możecie sobie pooglądać żadnych trojanów czy syfów tam nie ma.
Jak ktoś ma uwagi to mile widziane.

edit
Aha, nazwy planet są dość ważne bo używam ich potem przy optymalizacji tabelek żeby nie wypluwał powtarzających się wyników. Zrobione to jest na prostej sumie kontrolnej więc jak wpiszecie te same nazwy planet przy różnych typach to wam bzdury zaczną wychodzić.

edit2
Arkusz pokazuje do raw->t2->t3, będę miał czas to dorobię jeszcze t4...
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2010, 22:12:50 wysłana przez Yogos »

MightyBaz

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 10, 2010, 21:31:58 »
Obiecany link:http://1den.ru/eve_planets_l.png



ta gra staje sie coraz bardziej skomplikowana  :uglystupid2:

Racjel

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 10, 2010, 21:47:11 »
ta gra staje sie coraz bardziej skomplikowana  :uglystupid2:

To chyba dobrze

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 10, 2010, 22:08:35 »
W sumie ta lista z planetami niewiele mówi - dołożyłem produkty do tego żeby było widać co skąd.

« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2010, 22:16:12 wysłana przez Yogos »

Ezrael

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 10, 2010, 22:56:45 »
kolejne tipsy z PI:

+ obrabiac swoje planetki zdaje sie ze mozna z kazdego miejsca :)
+ w systemach 0.0 jest 4-5x wiecej stuffu na planetkach niz 0.6 (co prawda testowane tylko w jednym systemie 0.0 i 0.6 ale zawsze cos)

NPC 0.0 to super miejsce do ninja PI :)

Ez.

pticu

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 11, 2010, 00:52:18 »
bedzie kampienie cargo linkow jak nic :)

F-YU

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 11, 2010, 11:07:04 »
robienie paliwa do posów i tego wszystkiego będzie upierdliwe i czasochłonne. Skanowanie planety nie trwa 2 sek, tylko z 10s a potem 15 trzeba czekać na zatwierdzenie. Sensowna produkcja zaczyna się przy skanowaniu co 5h a żeby robić to co 24h potrzebne jest comand center elite.
paliwa do posów nie będzie sie opłacało produkować raczej długo...  ludzie sobie zapasy porobią na lata, pozatym ma być podobno jakiś okres przejściowy więc npc będą towar sprzedawać po obecnych cenach, co sprawia że z PI nie da się uzyskać jakiegokolwiek sensownego przychodu.

Robiłem sporo testów, na dzień można wyprodukować sensownie: 100 enriched uranium / z 1 planetki - to jest 500k.
komu się bedzie chciało w to bawić..? zreszta może nie ogarniam tych planet, wziąłem prosty produkt, ale tego też musi ktoś naprodukować


         
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2010, 13:00:01 wysłana przez solo »

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 11, 2010, 11:32:26 »
Czy naprawdę trudno jest zrozumieć, że jeśli zlikwidują NPC sell ordery, a ludziom się nie będzie tego chciało tego produkować, to podaż będzie malutka, przy zachowanym ogromnym popycie i ceny polecą do góry jak rakieta? Oczywiście, wtedy stanie się to bardziej opłacalne, więcej ludzi zacznie to robić i ceny ustabilizują się w końcu na przyzwoitym poziomie. Naprawdę, polecam poczytanie o podstawowych prawach działania rynku zanim zacznie się wydawać autorytarne sądy.

edit: odpowiedź pisana na szybko, więc trochę za ostra, więc wyjaśniam - tak, część ludzi porobi zapasy, ale bez przesady, w końcu, może za parę tygodni lub miesięcy musi to się zacząć opłacać. Pamiętacie płacz jaki był jak shuttle npce mieli przestać sprzedawać?
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2010, 11:44:19 wysłana przez Khobba »

Ezrael

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 11, 2010, 11:41:34 »
Czy naprawdę trudno jest zrozumieć, że jeśli zlikwidują NPC sell ordery, a ludziom się nie będzie tego chciało tego produkować, to podaż będzie malutka, przy zachowanym ogromnym popycie i ceny polecą do góry jak rakieta? Oczywiście, wtedy stanie się to bardziej opłacalne, więcej ludzi zacznie to robić i ceny ustabilizują się w końcu na przyzwoitym poziomie. Naprawdę, polecam poczytanie o podstawowych prawach działania rynku zanim zacznie się wydawać autorytarne sądy.

to jest troll post or smt? przeciez kolega napisal ze bedzie okres przejsciowy z NPC sell orderami co spowoduje na ten czas zamrozenie cen tak?. Druga sprawa to zapasy ... osobiscie sobie zrobilem zapasy do POSa na dwa lata, a nie jestem odosobniony :)

.... trudniej sobie zrobic zapasy Posow i labow bo to drozsze zabawki a tego tez idzie a bedzie robione z PI ...

Ez.

silvia

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 13, 2010, 12:57:14 »
Kilka pytan:
1. Skille?
2. Ile baz na postac?
3. Ile baz na planete?
4. Ile kosztuja moduly?
5. Jest jakas lista modulow?
6. Jakies tutoriale?
7. Kiedy to wchodzi? :)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 13, 2010, 19:08:10 »

Jakbyś czytał devblogi to nie zadawałbyś takich pytań.
Ad.7. W wersji podstawowej już 18 maja :P
Ad.6. Może
Ad.5. Na SISI masz możliwość sprawdzić co jest planowane.
Ad.4. O ile wiem kosztują tylko CC
Ad.3. Nie słyszałem o limitach, poza jednym - 1 char może mieć max 1 CC na planetę.
Ad.2. Tyle na ile pozwolą skille - na początek max 6
Ad.1. W devblogu są podane, co najmniej 2.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Nosum Hseebnrido

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 17, 2010, 07:18:23 »
Powiązanych z PI skilli jest 5(zacznik). W tej chwili na sisi nie trzeba 'wisiec' przy planecie zeby sie nia bawic - wystarczy kliknac na neocomie ta ikonke od produkcji.. tam jest zakladka PI z lista wszystkich baz. Dzieki temu mozna robic na dowolnej stacji wszystko za wyjatkiem stawiania bazy od nowa(ale to pewnie jeszcze zmienia). Szaro to widze zeby sie wyrobili na 22-go ze wszystkimi bugami PI :-X
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2010, 07:30:21 wysłana przez Nosum Hseebnrido »

Goomich

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 17, 2010, 09:07:52 »
A co ma być 22-go?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 17, 2010, 09:34:59 »
No właśnie nic, bo dodatek wychodzi 26.05, a PI dostępne będzie dopiero 8.06.

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=762


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

silvia

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 17, 2010, 11:56:28 »
Wszystko bedzie 26-tego, jedynie moduly wejda na market 8-mego :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 17, 2010, 13:36:58 »
I co zrobisz bez PCC?

Cytuj
Mark your calendars: the great land rush begins when Tranquility opens after our normal downtime on June 8, 2010.

Jeszcze raz

Cytuj
June 8, 2010


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 17, 2010, 14:12:45 »
A co zrobisz bez skili na PCC?

JM

silvia

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 17, 2010, 18:51:35 »
I co zrobisz bez PCC?

Jeszcze raz

to, ze nie bedzie modulow, nie zmienia, ze nie bedzie planetary interaction :>

wykszyknik

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 19, 2010, 12:39:05 »
Kilka pytan:
1. Skille?
2. Ile baz na postac?
3. Ile baz na planete?
4. Ile kosztuja moduly?
5. Jest jakas lista modulow?
6. Jakies tutoriale?
7. Kiedy to wchodzi? :)

1).Jest 5 Skili tak jak na screenach wyżej.
2). Na max skilach możesz mieć 6 baz.
3). Jedna główna baza na planete (inaczej zwane benidze chyba cc).
4). Najdroższy moduł kosztuje 900k pozostałe od 50k do 250k. miejmy nadzieje ze nic się nie zmieni.
5). Narazie nie ale cała baza składa się z 5 typów modułów można zmieniać w nich produkt końcowy .
6). Tutoriale nie odpalają się automatycznie ale są.
7). Teoretycznie 23.5.2010, wczoraj na sisi znalazłem bardzo rażący bug więc moze znowu przełożą.
edycja:
dzienki mojej petycji przełożono plany na 26.05.2010 :) :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:
a tych petycji odnośnie planet można by było napisaćjeszcze nie jedna  :2funny: :2funny: :2funny:
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2010, 10:28:18 wysłana przez wykszyknik »

DaBlades

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 21, 2010, 10:00:31 »
Za co odpowiada skill planetology i adv. pl.? Za ilość surowca wydobytego z extractorów?

Do czego służą launchpady? Wystrzelić urobek można z CC więc muszą coś więcej dawać. Tym bardziej przy swoich wymaganiach.

Można jakoś przetransportować materiały na planete do przeprocesowania? Na pewno można tylko jak?

Czy ilość konstrukcji na planecie jest ograniczona? 1xCC a reszta dowolnie?

Czy długość linii zaopatrzeniowych ma na coś wpływ?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 21, 2010, 10:09:26 »
Ilość Twoich konstrukcji na planecie ograniczają możliwości CC (CPU/PG jak w POSie). Długość linii zaopatrzeniowych ma wpływ (IMHO na czas dostarczania oraz zajętość CPU/PG w CC).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Templar Brave

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 21, 2010, 22:36:44 »
Za co odpowiada skill planetology i adv. pl.? Za ilość surowca wydobytego z extractorów?
Z tego, co pamiętam, to te skille pozwalają Ci na stawianie coraz bardziej zaawansowanych baz na planetach - skill na 5 = możliwość postawienia Elite Command Center, które oczywiście ma najwięcej CPU i Powergrida.
Poza tym (nie wiem czy akurat te skille) pozwalają Ci na zdalne ustawianie konstrukcji i modyfikację wydobycia na planetach. Z tego co pamiętam (bo już od pewnego czasu nie chce mi się ściągać nowych dodatków na SISI :D) to maksymalny zasięg modyfikacji wynosi 18 lat świetlnych.

wykszyknik

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 25, 2010, 11:12:31 »
Za co odpowiada skill planetology i adv. pl.? Za ilość surowca wydobytego z extractorów?

Do czego służą launchpady? Wystrzelić urobek można z CC więc muszą coś więcej dawać. Tym bardziej przy swoich wymaganiach.

Można jakoś przetransportować materiały na planete do przeprocesowania? Na pewno można tylko jak?

Czy ilość konstrukcji na planecie jest ograniczona? 1xCC a reszta dowolnie?

Czy długość linii zaopatrzeniowych ma na coś wpływ?
1).na mój głupi rozum to odpowiada za ilość wydobytego surowsa, ale większość mądrych głów na sisi uwarza że dzieki tym skilom się lepiej skanuje tymczasem opis mówi co innego a po moim teście to ze skila z3 na 4 ilośc surowca wzrosła o jakieś5%:) co do advance nie wiem bo nie skilowalem tego skila
2). Dzięki lunchpadom nad planetą pojawia się swoisty magazyn do transportu z planety i na planete :)
3). Czytaj to co wyżej i dodaj nowy element do overview.
4). Jedynym ograniczeniem jest CPU i PG CC a pozatym dowoli.
5). Tak na zużycie CPU i PG im dłuższa linia tym więcej tego potrzeba a CPU i PG(w szczegulności PG) jest bardzo cenne na cc by ustawić jako tako wydajną produkcję.

silvia

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 25, 2010, 21:19:39 »
jak duzy byl download na sisi?

pticu

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 26, 2010, 01:22:40 »
2 ostatnie patche na sis byly zjebkane, mialo zajmowac 250 i 8 mega a 2x sciagalo mi calego klienta

Goomich

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 26, 2010, 01:53:53 »

Myziot

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #67 dnia: Lipiec 02, 2010, 12:56:51 »
Parę szybkich informacji dla tych, którzy chcą ujrzeć jakieś sensowne liczby ISKowe z planet:

Paliwo do POSów, liczby:
1. Jedna linia produkcyjna na cykl 23h wydobycia zapewnia dzienne zapotrzebowanie na paliwo do POSa np - prace non-stop przy wydobyciu minimum 1500 surowca na cykl:
a) 1 extractor - 1 processor (Oxygen)
b) drabinka 2 extractory, 2 basic processory, 1 adv. processor np. Coolant, Enriched uranium, mechanical parts
c) drabinka 4 extractory, 4 basic processory, 3 adv processory np. robotics

I paliwo generalnie mozna robic na jednej planecie. Może nie kazdy rodzaj, ale nei trzeba wozic miedzy planetami, zeby zrobic jakies paliwo

2. z 3 planet można produkować około 10-20 sztuk komponentu T4 dziennie, ktorych cena waha sie w okolicach 500k-3kk obecnie w zależnosci od komponentu. Ja obecnie produkuje komponent wart 1.0-1.5kk.

3. Czas, jaki poświęciłem do tej pory to:
a) 5h na rozbudowanie 4 planet
b) 8 minut dziennie na uruchamianie extractorów, ktore jak juz raz ustawilem, nie musze zmieniac i skanowac ponownie. Nie wiem, komu przyszedl do glowy pomysl, ze trzeba non stop skanowac i przestawiac... Chyba, ze jak sie zrobic tlok na planecie, to moze to inaczej wygladac.. Poki co od 4 dni nie przestawialem ani jednego budynku
c) 10 minut dziennie na import/export z Customs Office na/z planety i przewiezienie urobku

Podsumowanie.
1. Skillowanie - 12 dni
2. Jednorazowo zainwestowany czas - 5h na 4 planety, advanced CC
3. Dziennie zuzycie czasu: ~20minut
4. Zainwestowana kasa - 30kk
5. planowany zarobek z samej produkcji T4: 200-400kk/m-c (wiem, ze duzy rozstrzal, ale trudno teraz mi oszacowac, poniewaz moja produkcja nie jest super zoptymalizowana i oparłem to o obecne ceny JITA)
6. prócz tego produkuje 3 rodzaje paliwa z wolnej mocy produkcyjnej (1 dzienny POS: 1 coolant, 1 enriched uranium i 2 oxygen).

Łatwo policzyć ROI...

Dodam, że planety mam w NULL i wszystkie w jednym systemie.

Jeśli macie jakieś pytania - zadawajcie!
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2010, 15:19:14 wysłana przez Myzis »

F-YU

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #68 dnia: Lipiec 02, 2010, 16:02:09 »
400 baniek / 30 dni = 13.333 banki.
13,33 baki / 1.55 banki (srednia cena rata w covenowie) = 8.6 rata ~ 9.
9 ratow to 3 do 8 paskow w zaleznosci od szczecia co dobrym shipem omiata się 5-6 minut.
(+szansa na true sanshe itd)

zmarnowany czas =  30*6minut = 180 minut w miesiacu
p.i = 20*30dni = 600 minut + logistyka (jita itd)

wiosek - pi to jest upierdliwe gówno które się kompletnie nie opłaca siedząc na 0.0.  :)

gregor40

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #69 dnia: Lipiec 02, 2010, 16:27:06 »
Erm, podobają mi się te obliczenia, ale średnio 1.55 za rata? Gdzie tak jest?
Najdroższy Sansha Battleship to 1.7 Najtańszy 0.5. Do tego frejki, cruzy itp śmieci. Jakim cudem wychodzi średnia 1.55?