Autor Wątek: Działania na planetach vs skille  (Przeczytany 4986 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Greek Dionysus

  • Gość
Działania na planetach vs skille
« dnia: Kwiecień 26, 2010, 12:39:35 »
Hej,

Nie wiecie może czy ogłoszono już skille niezbędne do zakładania i eksploatacji baz na planetach?

Pozdrawiam

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Działania na planetach vs skille
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 26, 2010, 12:46:33 »
Cytuj

Remote Sensing
Exoplanetology
Advanced Exoplanetology

science lvl 3 for Exoplanetology and Remote sensing, science lvl 4 for Advanced Exoplanetology

Z oficjalnego forum.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

silvia

  • Gość
Odp: Działania na planetach vs skille
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 26, 2010, 16:08:37 »
Jakies wiesci z sisi na temat ile planet bedzie mozna miec?

Jakies wymagania co do standow by miec planete w high? low?

Morbius

  • Gość
Odp: Działania na planetach vs skille
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 26, 2010, 20:18:16 »
chyba nie ma limitów co do tego ile planet może eksploatować 1 char
tylko jedna instalacja per char na 1 planecie
Problemem jako zwyczajnie jest cpu i pwrgrid
najbardziej zżerają go "autostrady" między poszczególnymi modułami, dlatego najlepiej żęby wszystko było w ciasnej kupie :)
Cała produkcja to: ekstrakcja - basic lab (2 etapy przetwarzania) - advanced lab (2 etapy przetwarzania) - hitech factory (brak danych atm)
Z moich wyliczeń na dzień dzisiejszy jest około 75 produktów licząc razem gołe rudy i pół przetworzone towary do 4 etapu włącznie

Produkt   etap
Aqueous Liquids   raw
Autotrophs    raw
Bacteria   1
Base Metals   raw
Biocells   2
Biofuels   1
Biotech Prototype   4
Biotech research raports    3
Camera Drones   3
Carbon Compounds   raw
Cerebrographic Composites   4
Complex Organisms   raw
Condensates   3
Consumer Electronics   2
Coolant   2
Cryoprotectant Solution   3
Cybergenetic Catalyst   4
Data Chips   3
Electrolytes   1
Enriched Uranium   2
Felsic Magma   raw
Fertilizer   2
Gel-Matrix Biopaste   3
Genetically Enhanced Livestock   2
Guidance System   3
Hazmat Detection Systems   3
Heavy Metals   raw
Hermetic Membranes   3
High-Tech Transmitters   3
Industrial Explosives   3
Industrial Fibers   1
Ionic Solutions   raw
Livestock   2
Mechanical Parts   2
Medtekk Recursion Pump   4
Micro Organisms   raw
Microfiber Shielding   2
Miniature Electronics   2
Nanites   2
Nano-Factory   4
Neocoms   3
Neural Interface   4
Noble Gas   raw
Noble Metals   raw
Nuclear Reactors   3
Oxides   2
Oxidizing Compound   1
Oxygen   1
Planetary Vehicles   3
Plasmoids   1
Polyamids   2
Polytextiles   2
Precious Metals   1
Proteins   1
Psychosocial Telemetrics   4
Reactive Metals   1
Robotics   3
Rocket Fuel   2
Silicate Glass   2
Silicon   1
Smartfab Units   3
Super Conductors   2
Supercomputers   3
Supertensile Plastics   2
Synthetic Oil   2
Synthetic Synapses   3
Test Cultures   2
Toxic Metals   1
Transcranial Microcontrollers   3
Transmitter   2
Ukomi Super conductors   3
Vaccines   3
Viral Agent   2
Water   1
Water-Cooled CPU   2
Wetware Mainframe   4


magni

  • Gość
Odp: Działania na planetach vs skille
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 27, 2010, 08:26:22 »
nie wiecie jakie sa wymagania zeby korzystac z planet w empire? jakies standy czy cos?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Działania na planetach vs skille
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 27, 2010, 09:18:45 »
Poza mglistym stwierdzeniem, że sov JAKOŚ* będzie wpływał na dostępność planet w 0.0, nic mi się w oczy nie rzuciło.

*to "jakoś" było chyba w kontekście tego, że ci co mają sov będą mieli trochę lepiej od tych, którzy mieszkają w NPC 0.)  ::)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Działania na planetach vs skille
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 27, 2010, 09:24:53 »
Równie dobrze może być tak, że sov będzie oznaczać możliwość upgr. planety  ;D
Tak jak to ma miejsce obecnie z paskami.
Albo może umożliwiać montowanie kolejnego CC... albo cokolwiek.  ;D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Działania na planetach vs skille
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 27, 2010, 11:31:24 »
Dobra, a teraz bierzemy to co do tej pory ustaliliśmy, zwijamy w ciasną kulkę i wypychamy sobie tam, gdzie światło nie dochodzi.

Nowy patch na SiSi (zaraz ma być patch do tego patcha), więcej info tutaj:

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1308696


Największy lol:

Cytuj
Seem like the changed the distribution of planets in patch too. System I was in has completely different planet types than before patch.

I uwaga: WIDAĆ co mają inni!


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Morbius

  • Gość
Odp: Działania na planetach vs skille
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 27, 2010, 13:07:59 »
Cytuj
Interplanetary Consolidation Rank 4 skill C/I

For each rank in this skill, you may install a command center on one additional planet, to a maximum of 6 planets. You can have only one command center per planet. Cannot be trained on Trial Accounts.


czyli jednak...