Autor Wątek: Devblog: Introducing Tyrannis.  (Przeczytany 16413 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

silvia

  • Gość
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 27, 2010, 10:39:27 »
Cytat: rabbit
Raczej o to ze od od kiedy zaczalem grac praktycznie nic nie bylo ruszane jesli chodzi o zwykle raty. Jedynie mialy miejsce drobne prawie kosmetyczne zmiany. Jak dla mnie kazda frakcja ratow na chwile obecna powinna isc do gruntownego przegladu. Poczawszy od dps i damage type przez zasiegi orbitowania, czestotliwosc i sile ewar po sygnatury, drop table i bounty. To samo z anomaliami i plexami.
No i po co? Co niby zlego jest w ratach? Podobno wy tam pvp robicie, wiec moze sie na tym skup, a nie pve, kerbirze jeden.

Cytuj
Opisy ratow tez powinno sie zmienic tak zeby zawieraly info na temat danego typu ratow to by dosc mocno zmniejszylo learning curve w pve dla nowych graczy.
To chyba jestem geniuszem, gdyz nigdy nie mialem problemu z "Eve-learning" curve.
Dalej... imho eve-survival, eve info i podobne stronki powinny calkowicie zniknac - jest za latwo.

Cytuj
Jak w wowie hmm jak bys nie zauwarzyl to dzieki ingame browser juz od dawna masz lepiej niz w wowie nie musisz robic alt tab zeby przeczytac jak zrobic instancje(plexa,misje). Nie widze zadnego sensownego powodu dla ktorego informacje o racie nie mogly by byc podane w jego opisie.
To z nimi nie tak ze 70% nikt nie uzywa bo sa tak "dobre".
A to trzeba czytac? Czy nie mozna poprostu zrobic? Jak robilem plexy to nigdy nie czytalem nic na ich temat. Poprostu sie wpakowywalem i wybijalem co do joty.

Cytuj
Itemy frakcyjne tez powinny isc do balansu polowa z nich nie nadaje sie nawet do reprocesowania. Kazdy frakcyjny item powinien byc uzyteczny.
gowno, a nie powinny isc do rebalansu. sa dobre, a to jesli ci sie nie nadaja do refine'u to twoj problem.

a ten twoj czysto teoretyczny rebalans z pupy jest. A wiesz dla czego?
"Domination web lepszy zasieg" - sansha web MA wiekszy zasieg... gallente ma najwieksza moc.
"Guristas web mniejsze wymagania do fitowania"- guristas web MA mniejsze wymagania do fittowania w porownaniu do innych.
reszty nie skomentuje, bo z pupy to jest.

powiedz mi... czemu wedlug ciebie jakis faction w grupie mialby byc gorszy od innego? to, ze np. CN web ma 12km zasiegu a TS web ma 15km? wiec gorszy tak? a zauwazyles, ze cn bierze mniej cpu i kosztuje mniej? to moze dokonamy rebalansu wszystkiego, gdyz faction i plex itemy ch*jowe sa, jesli sie je porowna do commanderskich. i na cene wogole nie patrzmy... bo po co?


Jak ja lubie boty...

Loc0

  • Gość
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 27, 2010, 12:33:42 »
To z nimi nie tak ze 70% nikt nie uzywa bo sa tak "dobre". 
A ta informacje masz z? Nie musisz mowic, juz sie domyslilem :D

Sammani

  • Gość
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 27, 2010, 12:55:00 »
Imo zgadzam sie, ze raty powinny pojsc do doglebnego przegladu, ale nie jak pisze Rabbit. Dla mnie cale PVE w eve ssie pale, no moze poza l5 i wh, ale z tym nie mialem doczynienia. Nie pogardzilbym dodaniem w tym odrobiny wyzwania.

silvia

  • Gość
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 27, 2010, 13:03:36 »
Przecierz misje L4 sa wyzwaniem!!
Ja mam problemy w tankowani drakiem np. dansel in distress L4, gdzie mi sie pojawia druga fala zanim pierwsza rozwale :(
BC mam na L3, 2x invu 2x lse...

Misje musza byc latwiejsze!!!

 :2funny:

-----
Mogli byc zmniejszyc ilosc npcy do rozwalenia a wiekszych ich tank+ehp+dps, tak by pve bylo jak pvp, tyle, ze przeciwko npcom.
cap booster + neut anyone? :)

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 08, 2010, 11:46:49 »
Ehp ok dps tez jak zwiekszysz tank to ud..sz nowych graczy.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 08, 2010, 11:51:22 »
Nie ma co wyważać otwartych drzwi - wystarczy, żeby raty na misjach zachowywały się jak Sleepersi i zaczęłaby się rzeźnia.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 08, 2010, 11:54:04 »
aha - i wszelkie zabawy z dronkami na misjach poszlyby do piachu... chyba ze ktos lubi tracic ustawicznie drony.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 08, 2010, 11:57:27 »
Nie ma co wyważać otwartych drzwi - wystarczy, żeby raty na misjach zachowywały się jak Sleepersi i zaczęłaby się rzeźnia.
Przy okazji wprowadzenie Sleepersów, Devsi odgrażali się, że stopniowo będą wprowadzać te skrypty AI dla wszystkich npców. Na pierwszy ogień mają pójść encountery z eksploracji, potem npce na paskach, a na końcu misje (kompletnie przerobione, ze zmniejszoną ilością krzyżyków itp.).
Zobaczymy :P
Przedwieczny.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 08, 2010, 11:59:11 »
Nie ma co wyważać otwartych drzwi - wystarczy, żeby raty na misjach zachowywały się jak Sleepersi i zaczęłaby się rzeźnia.
+1  :knuppel2:
aha - i wszelkie zabawy z dronkami na misjach poszlyby do piachu... chyba ze ktos lubi tracic ustawicznie drony.
Słyszałeś kiedys o remote reperkach? Jak już nie montujesz dział na dronolocie to może dbaj o swoje źródło dps? :P
Przy okazji wprowadzenie Sleepersów, Devsi odgrażali się, że stopniowo będą wprowadzać te skrypty AI dla wszystkich npców. Na pierwszy ogień mają pójść encountery z eksploracji, potem npce na paskach, a na końcu misje (kompletnie przerobione, ze zmniejszoną ilością krzyżyków itp.).
Zobaczymy :P
Nawet jesli coś z tym robią to odwrócili kolejność bo na paru misjach raty zrobiły się dość dronożerne, a tak zmian nie widać

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 08, 2010, 12:07:33 »
Przy okazji wprowadzenie Sleepersów, Devsi odgrażali się, że stopniowo będą wprowadzać te skrypty AI dla wszystkich npców. Na pierwszy ogień mają pójść encountery z eksploracji, potem npce na paskach, a na końcu misje (kompletnie przerobione, ze zmniejszoną ilością krzyżyków itp.).
Zobaczymy :P

We are not going to change 80% of the NPCs in the game. Your faction-fit Navy XXXX is still going to allow you to run LV 4 missions solo. We haven't changed the NPCs that spawn in belts, nor in any of the classic dungeons, but that may change in future iterations (post-Apocrypha).

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 08, 2010, 12:20:31 »
We are not going to change 80% of the NPCs in the game. Your faction-fit Navy XXXX is still going to allow you to run LV 4 missions solo. We haven't changed the NPCs that spawn in belts, nor in any of the classic dungeons, but that may change in future iterations (post-Apocrypha).
No właśnie. W momencie wprowadzenia nic się nie zmieniło (80% npców w apocryphie to właśnie te "stare" npce na misjach i paskach). Reszta soon(tm). Moje wiewiórki doniosły, że to "may" zmieniło się już w "na pewno", i są już nakreślone ramy czasowe tych zmian.
I na 99% nie będzie nic zmienione w Tyrannis, ale już w Incarnie być może zdążą zrobić pierwsze zmiany.
A muszą to robić stopniowo, żeby się kerbirki im nie popłakały jak im npce nagle popną wypimpowane CNRy i Golemy, bo się ich AI zmieniło :P
Przedwieczny.

F-YU

  • Gość
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 08, 2010, 12:40:31 »
im trudniej tym lepiej, większego prezentu misjonarze dostać nie mogą - ktoś tu specyfiki hiseka nie rozumie.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 08, 2010, 12:49:34 »
+1  :knuppel2:Słyszałeś kiedys o remote reperkach? Jak już nie montujesz dział na dronolocie to może dbaj o swoje źródło dps? :PNawet jesli coś z tym robią to odwrócili kolejność bo na paru misjach raty zrobiły się dość dronożerne, a tak zmian nie widać

A byłeś TY kiedy w WH i widziałeś jak ci naparzaja drony?
Widział Ty jak drony trzeba wysyłać na 40km bo tam sleepersy krążą, albo na 20km - i drona z aggro nie daje rady 10km przelecieć z powrotem jak pufa?
A widział Ty jak sentry leczone remotką nie jest w stanie utrzymać aggro?
Bo ja widziałem - i wiem że czasem to działa a czasem się nie udaje - dzięki temu wszystkie dronkowce dostają po dupie nie wiedzieć czemu.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 08, 2010, 13:11:03 »
im trudniej tym lepiej, większego prezentu misjonarze dostać nie mogą - ktoś tu specyfiki hiseka nie rozumie.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasne... A świstak siedzi i zawija...  :2funny:
Im prościej i szybciej iski wskakują na wallet, tym lepiej. Jak ktoś pragnie, żeby było trudniej, to leci do low/null, więc pls, na przyszłość ostrzegaj zanim walniesz takim tekstem, żebym nie musiał znowu monitora czyścić z herbaty :P
Przedwieczny.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 08, 2010, 13:23:58 »
A muszą to robić stopniowo, żeby się kerbirki im nie popłakały jak im npce nagle popną wypimpowane CNRy i Golemy, bo się ich AI zmieniło :P

Wyobraźmy sobie coś takiego

- o, mail... Eve, 5 dni grania za darmo... heh, 2 lata temu w to grałem
- no dobra... Golem, fit oficerski... no to było coś... może machnę sobie jakąś misję?
- full aggro, dajemy drony
- k... mać, jpkm, mój Golem!!!!!!!!!

 :2funny:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...