Autor Wątek: Gank Night PL v2.0  (Przeczytany 55471 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #105 dnia: Kwiecień 09, 2009, 11:52:38 »
Cytuj
A co masz "juz" założone ?
mwd, j5, sensor booster z poprawioną rozdzielczością, no i aktualnie painter, ale korci mnie ten traking disruptor...
Cytuj
Hmm, jakies dziwne macie te gang night. Zalozeniem gang night jest nie spinanie sie, tylko lecenie w syfnych szipach
Jeśli się nie mylę goście którzy to zapoczątkowali lecieli nie tak dawno temu w Assalut frytach to tez śmieciowe shipy są?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Sammani

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #106 dnia: Kwiecień 09, 2009, 11:57:35 »
tak

Deaell Portt

  • MNCT
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 475
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Deaell Portt
  • Korporacja: Pandemic Horde Inc.
  • Sojusz: Pandemic Horde
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #107 dnia: Kwiecień 09, 2009, 12:02:16 »
mwd, j5, sensor booster z poprawioną rozdzielczością, no i aktualnie painter, ale korci mnie ten traking disruptor...Jeśli się nie mylę goście którzy to zapoczątkowali lecieli nie tak dawno temu w Assalut frytach to tez śmieciowe shipy są?
Noooo i to mega. Lezy u mnie pare w hangarze, wstyd tym wylatywac :-) .

Ps. Ja oczywiscie sie stawie dzisiaj w catalyscie z smieciowym fitem.
I ain't like you!
And I don't want your love.
And I don't need your respect.
I just can't hate enough

If you don't like it you can suck my dick

Ezachiel

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #108 dnia: Kwiecień 09, 2009, 12:03:34 »
1 TD nic nie da, musiał by być więcej statków z tymzeby wykożystać, ale jak chcesz to bierz. Choć faktycznie drugi SB i disruptor t2 mogło by byc "funny", a i painter też jest ok. TD w zalaznosci do skryptu, albo znaczaco ograniczy zasieg broni przeciwnika - 3 x TD skraca o jakieś 90-95% optimal i falloff-a, lub painter podnoszący sygnaturke celu o te 40-50% też jest oki, choć cepy powinny i tak spadać od alpha strike z gangu a na BS-a mamy ze small guns spory margines sygnatury bonusem ...

@ Sammani Af-y nie są smieciowate, nie przesadzaj już.

Gregorius

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #109 dnia: Kwiecień 09, 2009, 16:15:07 »
Mando - pakuj disruptora :D

ja mam jednego, ty masz jednego, ktoś też będzie miał :D I z dyńki sprawa :D

Sammani

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #110 dnia: Kwiecień 09, 2009, 17:39:43 »
@ Sammani Af-y nie są smieciowate, nie przesadzaj już.

Tak sa, jedynym ich zastosowaniem jest blob takowych, wtedy moga sporo zezrec jednak gang 10-15 to jedno duze g...

Morbius

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #111 dnia: Kwiecień 09, 2009, 23:33:29 »
było fajnie
przed zdechnięciem myślałem żę mi sie już w oczach jebie a to mój komp sie najebał
proof
http://img201.imageshack.us/img201/7634/sdfw.jpg   :2funny: :uglystupid2:

Gregorius

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #112 dnia: Kwiecień 09, 2009, 23:46:24 »
LooL dobre :-)

Ogólnie fajnie było ;-) Szkoda, że nam stuff uciekał... (gdyby nie RR tych BSow, mielibysmy przewage :P)

ramdeon

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #113 dnia: Kwiecień 09, 2009, 23:47:16 »
Krótki raporcik
Poszło nam tak szybko, że zdążyliśmy obrócić dwa razy... deski w proch :D

Pierwsze starcie z BSami RR close. Udało się ubić 1 dominixa przy niewielkich ISKowych stratach (czyli z 80% naszej floty poszło papa). Nie udało się przełamać tanku.

Po krótkiej przerwie zebraliśmy nowe deski, tym razem w med slotach zamist SB -> EW (tracking, damp, jamm)

Celu nie trzebabyło daleko szukać. Po kilku jumpach natrafiliśmy na ~30 osobową mieszankę supportu kampiącego bramę w 31-MLU. Jak zwykle przy niewielkich stratach ubliśmy Rapiera (tym razem zgineliśmy w chwale, wraz z jajkami). Deski efektownie pufały.

Kill rapiera oraz fraps (ktoś frapsował :) ) wkrótce.

Lekki niedosyt ale było w porządku :D

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #114 dnia: Kwiecień 09, 2009, 23:52:00 »
Zdobyliśmy nawet e-fame, bo poszedł post o nas na SHC, tylko, nie wiedzieć czemu wzięto nas za szkolenie AGONY  :uglystupid2: WTF

PS. http://vu-du.xt.pl/chmara już wkrótce

Gregorius

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #115 dnia: Kwiecień 10, 2009, 01:12:13 »
jak ktoś ma uprawnienia tam na Scrapie to niech sprostuje.. Ja napisałem priva do typa, ale chyba nie odczytał..

Voult ty się tam udzielasz :D - napiszesz posta ? :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #116 dnia: Kwiecień 10, 2009, 01:34:00 »
Było fajnie, ubili jak psa i to dwa razy, ale i tak zabawa niezła była, zwłaszcza z tym gedonem którego spotkaliśmy w low na początku :) Nie zauważyłem który sadysta rzucił pomysłem zaklinowania gościowi na lokal KM tamtego megasa ale pomysł świetny i do wykorzystania na następnej okazji ;)

Cytuj
Deski efektownie pufały.
To po lewej na skraju bańki to chyba ginie mój cormorant właśnie. Pamiątkowa fotka do albumu. Dzięki Ramdeon
Cytuj
Zdobyliśmy nawet e-fame, bo poszedł post o nas na SHC, tylko, nie wiedzieć czemu wzięto nas za szkolenie AGONY  :uglystupid2: WTF
To pewnie przez Eda :2funny: tak się spinał na fit bo pewnie spodziewał się znajomych spotkać :P


W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

magni

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #117 dnia: Kwiecień 10, 2009, 08:05:56 »
ten drugi gang to bylo czyste samobojstwo z naszej strony, najgorsze ze mieli paru crusow ja momentalnie nie mialem capa i nic nie moglem zrobic (a tak liczylem na uzycie ecmow i tr...), dziwna sprawa z tym rapierem - chyba wszyscy od nas widzieli ze pufnal ale nigdzie nie ma jego kma  ???
 generalnie zabawa byla przednia i pisze sie na nastpne takie akcje  :knuppel2:  :)

Ezachiel

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #118 dnia: Kwiecień 10, 2009, 08:52:53 »
Ciekawe czy dostane opierdziel w korpie za tą akcję  ^^... bo wylądowaliśmy na SCH  :2funny:.. mekkce wszystkich PvP-erów  ::)...  dajcie linkzorka do tych wpocin :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2009, 08:59:08 wysłana przez Edmund »

Frugos

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #119 dnia: Kwiecień 10, 2009, 09:14:33 »

Ganiles

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #120 dnia: Kwiecień 10, 2009, 09:16:20 »
Edmund, no to napisz ze to Gank Night byl. Jesli beda jeszcze jakies ale to mowisz ciagle ze to Gank Night byl :D

Straszny

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #121 dnia: Kwiecień 10, 2009, 09:17:56 »
co sie przejmujecie? Jeśli jakis głąb nie odróżnia między-sojuszowego funopa w najtańszych statkach od serio walk to imo nawet nie jest wart żeby mu odpowiadać

Ezachiel

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #122 dnia: Kwiecień 10, 2009, 09:30:22 »
Eee, takie pisanie to nie grożne jest, myślałem że spłodził tam co najmniej jakiś epicki poemat o tym że zabili ileś tam desek  :2funny:

Edit :
Oj, to musiało zaboleć :( :

http://www.penumbra-alliance.com/?a=kill_detail&kll_id=13969

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2009, 09:43:33 wysłana przez Edmund »

Ganiles

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #123 dnia: Kwiecień 10, 2009, 09:54:08 »
raz mozna zrobic taka deche :D, no i co ze jednorazowka :D

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #124 dnia: Kwiecień 10, 2009, 09:59:21 »
to o tego dominixa chodzilo...
http://www.penumbra-alliance.com/?a=kill_detail&kll_id=13974
pewnie ktos z was mial z nim plus...jak dla mnie miodzio ze dostal lomot od desek bo my sie z nimi nielubimy, pozatym koles jest z tej ekipy co ceptor pilot z hajseka ktory lapal nas pod stacja razem z policja jak zakupy robilismy...
w sumie policja nam desek raczej nie doganiala ale ceptor mnie pufnou nim zadokowalem
ale generalnie bylo fajnie i wyjatkowo szybko...

Podziekowania dla Deaell Portt  O0
za kontynuowanie dowodzenia....

rada na next time - Panowie i Panie!
nie ma co sie spinac ze koniecznie musimy komus tam dokopac...
w zalozeniu nie mielismy statkow do walki ze stadem beesow RR...
swoja droga to i tak niezle ze jednego im ubilismy  :laugh:

jak chcecie wiecej krwi to moze nastepny "fun op" w Hacach ?? :uglystupid2:
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Ektobus Rired

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ektobus Rired
  • Korporacja: CBC Interstellar
  • Sojusz: Fidelas Constans
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #125 dnia: Kwiecień 10, 2009, 10:23:13 »
Było super  O0, dziękuje organizatorom i dowództwu. Cała akcja (szczególnie 2 część) kojarzy mi się pewną sceną filmową:
 Ale im pokazaliśmy

I oto właśnie chodziło  :2funny:

PS. Z nieukrywaną dumą zauważyłem że CBC, czyli banda afkowiczów, była jedną z dwóch najliczniej reprezentowanych corporacji.

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2009, 10:36:19 wysłana przez Ektobus Rired »


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #126 dnia: Kwiecień 10, 2009, 10:38:28 »
Kill Dominixa był w klasycznym stylu GN, podobnie jak tego Megasa wcześniej.

Rapier albo nie zdechł, albo wstyd im było wkleić KM-a na swój killboard - parę godzin później widziałem tam ich lossy z jakieś późniejszej bitwy, ale Rapiera nie było... close call, podobnie jak ten Geddon, którego widać na screenach - w pewnym momencie miał 80% struktury, a spodnie pewnie wypełnione na podobnym poziomie.  :2funny:

Podziękowania dla Colonela - za cierpliwość i organizację, domyślam się jak frustrująca była przygoda z tym narwanym "chłopem z cepem"  :knuppel2:

Wniosek na przyszłość: warto robić imprezę z deskami, ale może nie rzucajmy się na "byle co", tylko staranniej typujmy cele - w sumie ubić i nie zdechnąć to większy fun niż zdechnąć, a nie ubić.  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Auenarel

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Auenarel
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: GoonSwarm Federation
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #127 dnia: Kwiecień 10, 2009, 10:39:27 »
buehehehehe  :2funny:  ten filmik w 100% oddaje nasz ostatni atak:D  :coolsmiley:

czekam na wiecej  o7

Ezachiel

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #128 dnia: Kwiecień 10, 2009, 10:48:50 »
[...]
Podziękowania dla Colonela - za cierpliwość i organizację, domyślam się jak frustrująca była przygoda z tym narwanym "chłopem z cepem"  :knuppel2:

Wniosek na przyszłość: warto robić imprezę z deskami, ale może nie rzucajmy się na "byle co", tylko staranniej typujmy cele - w sumie ubić i nie zdechnąć to większy fun niż zdechnąć, a nie ubić.  :coolsmiley:
QFT !
Choc jestem zwolennikiem podejścia : Jak ubijesz to mozna juz zdechnać  O0

W sumie to lekko się rozczarowałem, bo sobie jajcem spokojnie doleciałem przez banieczke do gate, a potem jajcem do następnej deski ... ale już nie moglem dluzej zostac na second suicide deth ... sorki. Moze next time.

Gregorius

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #129 dnia: Kwiecień 10, 2009, 11:07:31 »
No następne podejście było dość szybkie ;-)

W sumie zapomniałem wam powiedzieć w międzylocie na tą "kampę" że na kierunkowym widać, że wsio siedzi na gate :P ale nei chciałem sobie tej przyjemności odejmować ^_^

Fajny tam skład mieli.. nawet nie zdążyłem porządnie z grida wyjść :D Szkoda mi tylko tej panienki i 40 bąbelków :D

Next time, proponuję w orvolle przykołować jakieś deski na MEGA alpha i będizemy takie cepy jak ten bonzaii, banzaii czy jak mu tam - zdejmować jedną salwą :D hrhr (też bezcenny widok :D)

Gregu

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #130 dnia: Kwiecień 10, 2009, 11:19:42 »
no ja miałem alpha powyżej 1000 wg eft
pewnie dlatego mam top damage na tym dominixie :)

mały edit
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2009, 11:32:05 wysłana przez Gregu »

Crux

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #131 dnia: Kwiecień 10, 2009, 11:55:22 »
Co do Rapiera to myślę, że uszedł z życiem (jakimś cudem) o czym świadczyć może:

http://www.storietime.com/gsy/killboard/?a=kill_related&kll_id=47851

Trochę frapsów z akcji:

http://rapidshare.com/files/219577382/Gank_night_2_by_Crux.wmv.html

http://www.filedropper.com/ganknight2bycrux

Video trwa 3:41 minuty, zajmuje 127MB. Podałem dwa linki do tego samego filmiku bo rapidshare ma niestety ograniczenie do 10 downloadów (nie mam konta premium :embarassed:), to drugie też chyba ma ograniczenia (używam pierwszy raz).

Jeszcze raz dzięki za fun :)






Deaell Portt

  • MNCT
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 475
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Deaell Portt
  • Korporacja: Pandemic Horde Inc.
  • Sojusz: Pandemic Horde
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #132 dnia: Kwiecień 10, 2009, 12:05:08 »
Ogolnie fajny funop. W 1 czesci usmialem sie bo skonczylo mi sie ammo
http://img25.imageshack.us/img25/7460/gnlol.jpg poniewaz wzialem 1k myslac, ze w zyciu tego nie wystrzelam zanim padne :P

2 czesc dla mnie to byl pure fun. Wjebac caly gang na kampe commandow, reconow, dykt. Mniam zawsze o tym marzylem. 
Gregorius "abosolution bla bla bla bla duzo ich , bla bla, jestem w jajku, bla bla"
Ja " Postawiles banke zanim padles ? "
Gregorius " Tak "
Ja " Wszyscy warp na O... gate " . Szkoda, ze nie widzieliscie mojego banana na buzi hue hue.  Jak juz bylem w jajku to sie 5 minut smialem, az moj brat przyszedl sprawdzic co sie stalo. 

Wady :
- za duzo czekania. Czekania, bo kogos droplo, ktos dolatywal, no i ta nieszczesna 1h+ bo ludzie kombinowali jak konie pod gorke, zeby z malucha zrobic ferrari :-) .
- oczekiwania ludzi, ze bedziemy pnowac all i agresor po 1 walce poniektorych co juz w hace chcieli wsiadac i revengeop robic.

Na nastepna edycja proponowal bym jakis system z kloniarnia , gdzie mielibysmy po 2-3 sztuki zafitowanego zlomu co by przestoje za dlugo nie trwaly. No i wczoraj brakowalo strasznie cepow. Dlatego ten ares nam zwial. Deski sa za wolne i nie maja webow i scrambli :D . Wiec proponowalbym na przyszlosc, zeby ustalic co najmniej 2 cepy. Bedzie na kogo warpic, no i dykta jako scaut nie musialaby robic.

W kazdym razie dziekuje za fun i do zobaczenia next time.
 

PS. Jak ktos nie zginal to 10 mln na moje konto ingame  :2funny: . 
I ain't like you!
And I don't want your love.
And I don't need your respect.
I just can't hate enough

If you don't like it you can suck my dick

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #133 dnia: Kwiecień 10, 2009, 12:08:09 »
no ja miałem alpha powyżej 1000 wg eft
pewnie dlatego mam top damage na tym dominixie :)

mały edit

Taa... ja z kolei mam wg EFT mam 294... i pewnie dlatego jestem tuż za Tobą  :2funny:

Fit składany na zasadzie - co tu zalega w szafie i co nam wypadło na misji  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #134 dnia: Kwiecień 10, 2009, 12:10:23 »
Cytuj
Co do Rapiera to myślę, że uszedł z życiem (jakimś cudem) o czym świadczyć może:
A ja twierdzę ze wstyd było im się przyznać :P Wszystko co nam ubili to raptem procent ceny samego kadłuba, a typ
a) w bańce był
b) bił się z nami to przez bramę raczej tez nie mógł zwiać...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #135 dnia: Kwiecień 10, 2009, 12:23:18 »
Crux, masz talent  ;)

Na tym filmie wyraznie widac, ze rapier schodzi.
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #136 dnia: Kwiecień 10, 2009, 13:33:54 »
Jeszcze raz dzieki dla tych ktorzy sie stawili  O0

Crux dzieki za machniecie filmiku....dobra robota  O0
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.


Gregorius

  • Gość
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #138 dnia: Kwiecień 10, 2009, 13:48:29 »
Zajebisty filmik Crux :-)

Muza z das boot jest wyjechana w takich filmach ^^

 O0 O0

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night PL v2.0
« Odpowiedź #139 dnia: Kwiecień 10, 2009, 13:50:20 »
Nom filmik świetny :) szkoda że mieliśmy tak mało materiału dla zdolnego operatora :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.