Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dormio

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 68
141
NoobGarten / Odp: Kilka noobskich pytań
« dnia: Listopad 25, 2013, 13:14:06 »
Tja i na potwierdzenie Twoich słów dam przykład kolegi z tego forum z CBC który trasherem rozwala w hi secu wypimpowane raciarki pilotowane przez stare chary z setami implantów za biliony. Statki dzieli przepaść jakościowa, skille postaci kolega pewnie też ma niższe niż kupione chary do robienia misji. Co jest jego przewagą? Plan, przygotowanie, znajomość mechaniki gry, własne umiejętności.
I dlatego w przykładzie używasz porównia rzeczy, które nie powinny być porównywane ? To tak jakby mówić, że jabłka z Hiszpanii są lepsze od pomarańczy z Maroka. Widzisz gdzie jest błąd koncepcyjny ? W obu wypadkach mówimy o owocach i nawet uprawianych w podobnych warunkach, ale jakby tu powiedzieć porównanie z dupy strony.

Różnicę do umiejętności POZA grą mógłbyś sprowadzić jedynie w sytuacji gdy na ustawkę stawiają się dwaj piloci o takich samych skillach w grze i nikt im nie przeszkadza. No chyba, że uważasz, że 2% więcej dmg, albo 5% lepsze resisty są bez znaczenia, bo da się to łatwo i przyjemnie W KAŻDEJ sytuacji skompensować przez plan, przygotowanie, znajomość mechaniki i własne umiejętności (wyrażenie wytrych bo tu można tak naprawdę wszystko wrzucić, nawet umiejętność haftowania).  :P

Sam wiesz, że nie ma idealnych sytuacji i czasem mikrosekundy opóźnienia na łączu, czy w myszce spowodują, że stracisz jajo.

142
NoobGarten / Odp: Kilka noobskich pytań
« dnia: Listopad 25, 2013, 12:25:31 »
W tej grze nie ma czegoś takiego jak end game, pvp zaczyna się zaraz po utworzeniu postaci. To nie jest gra w której jeżeli ktoś jest starczy w skillach to znaczy że jest lepszy. 80% sukcesu to własne umiejętności, plan i przygotowanie. Skille i statek będą pomagać, ale nie decydować o wyniku.
Masło maślane. Jeśli ktoś ma wyższy skill to jest lepszy, właśnie o tę część którą daje dany skill. To czy potrafi to odpowiednio wykorzystać zależy od umiejętności, które nie są skillami w grze. No, ale oczywiście "lepszość" w tym wypadku to pojęcie dość względne...  8)

"Endgame" zależy od tego jak zdefiniuje się to pojęcie, bo niektórzy uważają, że poza PVP nic innego w EVE się nie liczy i wówczas nie ma czegoś takiego jak "endgame", ale wystarczy przyjąć założenie, że "endgame" to taki moment w grze gdzie uznajemy ją za nudną i przestajemy grać i oczywiście wówczas taki moment istnieje, ale nie jest wyraźnie zarysowany np. przez skille.

Przyjmując za typowe podejście do gry na zasadzie PVE->PVP->PVS to moment kiedy zaczynasz "grać" w zmianę skilli (PVS  ;) :P) jest właśnie takim endgame. Oczywiście niektórzy nie leczą się nigdy z uzależnienia od EVE  :P >:D

143
Off Topic / Odp: Odp: Czy jest sens grać w EvE solo?
« dnia: Listopad 25, 2013, 09:14:18 »
Tak jasne, ale nie pamietam drugiej "średniej" osoby wobec której mógłby powiedzieć że pogadamy twarzą w pępek....
Ekhem, aby na pewno ?  ;) :P
Dla kontrastu - ja jestem wstanie sobie włożyć do przednich i tylnych kieszeni dżinsów po 1 puszce piwa, ale Mando mieści ich tam zdecydowanie więcej (4 vs 12/13) :)

144
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Listopad 20, 2013, 09:09:44 »
Oszustwo w tym projekcie nawet najmniejsze byłoby wielką szkodą dla całego pomysłu finansowania społecznościowego. Niemniej jednak im większa pula tym większa pokusa.
Na razie cały SC/SQ42 opiera się jedynie na zaufaniu do samego C.Robertsa. Ja na pewno nie mam do niego aż takiego zaufania i to pomimo, że kwoty indywidualnie wydają się niewielkie (czytaj - dajesz tyle na ile Ciebie stać).

145
Off Topic / Odp: Dzika matematyka (było: Odp: Śmieszne rzeczy)
« dnia: Listopad 20, 2013, 09:03:12 »
A czytasz 8/7 jako osiem siódme, czy osiem siódmych ?  :P

Wg mnie:
Pięć tysięcy sześćset trzydzieści, pięćset tysięcy trzydzieści dziewięć tysięcznych tysięcy trzysta dwadzieścia siódmeych?

146
Jako weteran poprzedniej edycji, proponuję by ktoś życzliwy dawał jakieś raporty chociaż 1x dziennie :D
Sam raczej mam mało czasu na granie w ciągu dnia, więc tym razem się nie wpisuję.  >:(

147
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Listopad 15, 2013, 14:22:52 »
Tak, a nawet można się "bezproblemowo" załapać wykonując zadania, np. dzisiejsze:

Cytuj
Od Piątku, 15 listopada godziny 12:00 do Soboty, 16 listopada godziny 12:00:
Latając na dowolnych maszynach.
— Zestrzel 30 wrogich maszyn w Bitwach Zręcznościowych
— Zestrzel 10 wrogich maszyn w Bitwach Historycznych
— Zestrzel 5 wrogich maszyn w Bitwach Realistycznych

Wczoraj należało zestrzelić ileśtam latając określonym typem (oczywiście można go było sobie kupić jako premium), a przedwczoraj wystarczyło zniszczyć określoną ilość pojazdów lądowych.

148
Off Topic / Odp: Dzika matematyka (było: Odp: Śmieszne rzeczy)
« dnia: Październik 28, 2013, 09:20:30 »
Jeżeli Jacek, Agatka oraz dodatkowo Monika dostaną po dwa jabłka a potem równo te wszystkie jabłka rozdzielą do 6 koszyków, to ile będzie jabłek w każdym koszyku? Zgodnie z twoją logiką Mona i tego pana experta z zalinkowanej wcześniej strony w każdym koszyku będzie 9 jabłek.... takie rzeczy to się działy tylko jak Jezus chleb i ryby rozdawał ;)
Przecież to JEST opis zadania (2+1)*2/6, a nie 6/2*(1+2). W tym drugim wypadku opis MÓGŁBY brzmieć:

Cytuj
Do połowy z 6-ciu koszyków dzieci włożyły najpierw po 1 jabłku, a potem dodały jeszcze kolejne 2. Ile łącznie jabłek znalazło się w koszykach ?

149
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 30, 2013, 13:00:26 »
A praktyka jest taka, że trzeba byłoby obrać kapitałem ca. 10 razy większym niż to, co przynosi taka produkcja i wtedy w ogóle szkoda zawracać sobie głowy produkcją, skoro można spekulować na markecie.
Czyli jednak Twoja niechęć i brak kapitału jest tu przeszkodą, a nie fakt istnienia botów.

150
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 30, 2013, 09:39:09 »
Szczerze mówiąc, ostatnio trochę produkowałem, ale zniechęciły mnie do tego market boty w Jita. Zanim ktoś powie - "ale przecież ludzie szybko klikają": żałóżmy, że sprzedajesz coś, co jest warte ok. 1,2 mln per unit. Większość sell orderów to ok. 1000 - 3000 sztuk. Nagle pojawia się jeden order na 50 sztuk o 100 tys. niżej (za 1,1 mln). I w 5 minut kilka osób obniżyło cenę o 10% podążając za trendem, zamiast poczekać lub wręcz wykupić tego dumpingowca? Nie - to są właśnie głupie market boty.
Na szczęście walka z takimi głupimi market botami sprowadza się do prostego wstawiania iluś tam orderów po to by zbić cenę gdzie TOBIE opłaca się wykupić towar bota i zawieźć tam gdzie inny bot kupi od Ciebie, a Ty zarobisz ponosząc jedynie koszt transportu.

151
Inne gry / Odp: EvE VR 2014
« dnia: Wrzesień 05, 2013, 10:00:39 »
http://blog.pclab.pl/radek/Oculus.Rift.testowali%C5%9Bmy.go.na.targach.MSPO.Kielce,219
Jakby ktoś chciał więcej szczegółów technicznych...

Jak na mój gust przypomina to bardzo hełmy VR z.... 1997/98. Miałem okazję użytkować do woli tę zabawkę (Doom/Unreal/Descent) - może ktoś pamięta punkt z dwoma hełmami pod Pałacem Kultury :)
Idea w przypadku Oculusa jest taka sama - ekran z akcelerometrami. Ówczesny hełm miał dodatkowo manipulator służący poruszaniu się (ruch przód/tył i na boki) i 3 przyciski do zdefiniowanego działania (np. zmiana broni i strzał). Z własnego doświadczenia wiem, że najlepiej w tego typu sprzęcie wychodzi użytkowanie na siedząco, a generalnie nie ma znaczenia czy używamy go w grze o 3 kierunkach swobody ruchu czy 2 (np. strzelanki). Na pewno nie nadaje się do strategii :D
Hełmy miały cenę 2 dobrych konfiguracji kompa i jeśli Oculus będzie podobnie wyceniony to nie wróżę mu zbyt wielkiej popularności (aczkolwiek to byłby świetny dodatek do konsoli z systemem kinnectopodobnym).

152
Inne gry / Odp: Civilization V
« dnia: Lipiec 24, 2013, 13:33:03 »
Nie rozegrałem jeszcze wielu gier od początku do końca, ale samych zmian jest więcej - teraz dużo trudniej jest utrzymać silną/liczną armię na początku, co wymusza tworzenie szlaków handlowych. Samo AI wciąż durnowate i o ile nie oszukuje to jest łatwo wygrać, ale... poprawili barbów - teraz CZEKAJĄ na posiłki i atakują jednostki wojskowe nawet jeśli obok przechodzi osadnik, atakują również miasta (mi zazwyczaj jak już nie mają co plądrować w okolicy). BTW z barbów można czerpać spore zastrzyki i gotówki i kultury w początkowym okresie i "bilansować" sobie ujemne dochody (utrzymanie licznej armii). Jak wcześniej wspomniane - AI nie spamuje już miastami, ale... agresywne nacje owszem (mi zazwyczaj na 12-14 nacji AI trafiają się 1-2 które spamują). Zwiększono koszt niektórych cudaków i równocześnie zmienili wpływ kilkunastu, wydaje mi się, że również zniknęły 1-2 z drzewka.
Wprowadzono Wenecję jako grywalną nację - NIE może zakładać i podbijać miast (!), ale może przejąć CS-y. :)

G&K było bardziej uzupełnieniem, bez rewolucji w rozgrywce, a BNW na mój gust to rewolucja, bo dotychczasowe chwyty przestają działać.

Najgorsza zmiana to wymagania - zwiększyły się.

153
Dyskusje ogólne / Odp: Zmainy w Indykach.
« dnia: Lipiec 24, 2013, 13:14:19 »
Sfitowany na t2 cruz t1 kosztuje ok. 30 mln ISK. HAC - 160 mln w górę. To daje stosunek 5-1. Jest on kompletnie nie akceptowalny wobec porównania możliwości obu statku. Gdyby koszt haca z fitem t2 wynosił ok. 90 mln ISK, to wówczas hace miałby większy sens... ekonomiczny. A tak lepiej zainwestować w cruza navy (polecam pobawić się navy vexorem) lub dołożyć kasę i kupić cynabala/gilę. Albo bc najlepiej t3.
Ej.. to przecież gracze ustalają ceny :P
Niech mniej kupują to będą tańsze :P :P

154
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Corpo górnicze
« dnia: Lipiec 08, 2013, 09:55:59 »
ps. Ciężko Ci będzie znaleźć stricte górniczą korporacje. Nadal jest to bardzo mało popularna profesja. Ludzie czasem mają postacie górnicze na swoich altach ale i tak zwykle do czegoś strzelają na mainach czy to ludzi czy npc-ów.
Wcale nie ciężko. Od zawsze SHCK kopało i wciąż kopie (w miarę regularnie robimy iMOPy).

155
Dyskusje ogólne / Odp: Zmiany w skillach
« dnia: Lipiec 05, 2013, 09:48:12 »
Wtedy misterny remap na Int-Mam czy Perc-Will pójdzie się chędożyć.  >:D
Jak często robisz remap ? Ja jak dotąd zrobiłem 1 remap na 5 charach jakie mam i nie widzę konieczności robienia remapa na żadnym.
Różnica kilku SP jest pomijalna w długiej perspektywie czasowej (w moim wypadku 8 rok) i obecnie więcej tracę SP zapominając nastawić skill niż na różnicy wynikającej z nieoptymalnego ustawienia atrybutów. Jak chcecie to można to nazwać inaczej - nie bardzo mam co skillować i każdy długo grający tak ma  :P

156
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 12, 2013, 08:35:12 »
Równie dobrze można powiedzieć -> "kręci mnie kradzież - a czy ja kogoś okradłem, czy mnie okradli, nie ma znaczenia" :D
Co stracisz na przegranej bitce (jeśli nie stracisz statku) ? Wiesz co to pojęcie kosztu, więc dlaczego zakładasz, że ktoś utratę statku nie liczy jako koszt konieczny dla fun ?
Próbujesz wszystkim wmówić, że Twój sposób gry w EVE jest najlepszy i jedyny słuszny. Z drugiej strony poczytaj SWOJE własne posty z początków gry i zobacz co wówczas dla Ciebie było istotne. Nie twierdzę, że nie można zmienić zdania, nie twierdzę również, że z kim przystajesz takim się stajesz, ale nie przekonuj innych, że czarne jest czarne.  8)

Czy jakiś mod wyczyści ten wątek z treści nie związanych z polityką w EVE ?


157
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 11, 2013, 15:33:34 »
Tymczasem - trzymając się Twojej analogii - fajnie byłoby być bokserem, który tylko dostaje po mordzie? Nie - wchodzisz na ring po to, żeby wygrać.
Rzadko się z Sokole zgadzam, ale tu IMHO ma rację, nie ma sensu się czemuś poświęcać częściowo. Nawet trening jest przecież z jakimś zamysłem i planem realizowany, a nie po to by go odbębnić (czasem mam wrażenie, że nasza reprezentacja gra mecze tylko po to by mieć je z głowy, a nie żeby wygrywać).

Wychodzą na ring, by poboksować, bo sprawie mi to przyjemność. Jak się uda wygrać, to dobrze. Jak nie, to też dobrze.
Tu już widać brak sensu w postępowaniu. No chyba, że celem jest dać się lać po mordzie, a nie żeby zlać tego drugiego.

Tylko zauważ, że skoro EvE jest sandboxem to sam sobie wyznaczasz standardy i to w jakich warunkach dla Ciebie gra się rozgrywa, jeżeli fun sprawia Ci wygrywanie obojętnie czy isk war, czy kill ratio to chyba nie jest nic złego no nie?
Eee... to właśnie problem tych standardów - każdy ma własne i każdy stawia sobie własne cele. Pytanie, czy stawia je po to by realizować ?

Moim zdaniem to czy chcesz wygrać, czy niechcesz wygrać i jak chcesz wygrać, świadczy absolutnie o niczym :P
Chyba się nie zgodzę, a może się zgodzę, albo może w sumie co za różnica... to chciałeś nam w ten sposób powiedzieć ? Stawiasz sobie cel by sobie go postawić, czy żeby go zrealizować ?
Jeśli celem PVP jest bitka to oczywiście nie ma znaczenia, że się przegrało jeśli bitka była. Jeśli celem są emocje w czasie bitki, to zapewne niektórzy ze mną się zgodzą, że wygrana bitka będzie ten cel lepiej realizować niż ta przegrana. Jeśli celem jest tylko wygrywanie, to zakładam dres i lecę na paski szukać newbie...  :P

158
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Czerwiec 07, 2013, 11:00:35 »
To którą stronę tej samej oszukanej monety wybrać ?  >:D
Może jakaś ankieta ile w naszym światku jest zielonych/niebieskich ?

159
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 15:01:10 »
A może poszli do lasu ?
Eaaa... to nie ta bajka...  ;)

Znaczy się chciałem powiedzieć, że może rzeczywiście Google jako poważna firma, chce mieć zabezpieczenie twierdząc, że to nie jego dziecko tylko jakiegoś NianticLabs@Google, a użycie nazwy Google jest związane z faktem, że jedynie przypadkiem siedziba firmy mieści się w tym samym budynku.
Z drugiej strony to dość ciekawa zagadka jak jest naprawdę z tym NL@G... i może to właśnie jest również i częścią zabawy, tyle tylko, że na troszkę innym poziomie AR/RL ?

160
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 14:44:22 »
Ja nic nie twierdzę, nie mam pojęcia jak to z nimi jest do końca, opieram sie tylko na tym co wyczytałem, a wszędzie Niantic Labs jest kojarzone z Google jako niby odrębna komórka, ale wciąż w ramach Google.
Heh... postąpiłem wbrew sobie i zacząłem grzebać (z ciekawości)...
Warunki handlowe bazują na "uniwersalnych warunkach" od Googla oraz... przewodniku społeczności Ingress. Uniwersalnych warunków, które są tak krótkie to chyba ze świecą szukać, niemniej jednak odnoszę wrażenie, że są tam przedstawiane dlatego, że... gracz daje dostęp do swojego konta aplikacji gry... ale... z przewodnika i pomocy (który ma postać taką jaką ma generalnie pomocownik Googla) nie wynika kto jest właścicielem i twórcą gry.
Jedyne po czym można wnosić to podany przeze mnie cytat oraz:
Cytat: cytat z Ingress
Copyright 2013. NianticLabs@Google
BTW... wejdźcie na ich stronę.

Nvm... może właśnie o to chodzi, że ma nie być do końca wiadomo kto i co stoi za Ingress ?

161
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 14:27:40 »
Ta informacja jest podawana wraz z zapewnieniem o tym, że jedynie podpinają się pod konto gmail (+śpiewka, że hasła i takie tam).
Jeśli Ty twierdzisz, jako osoba spoza Nianitic, że mijają się z prawdą, to z czym jeszcze się mijają i co masz na potwierdzenie swoich słów poza Wikipedią ?

Więc albo nie kłamią, nie mijają się z prawdą, albo urban legend, albo oficjalnie już mają odrębną osobowość prawną.

162
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 14:21:18 »
Cytat jest od nich - kłamią ?

163
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 14:08:42 »
Zarejestrujcie sie po prostu na stronce ingressa, w ciągu 24h powinniście dostać invity.
Ja tam wolę od kolegów  ;)
No ale jak mus to mus. Zazwyczaj najlepiej czekoladowy, albo na czasie - truskawkowy.

Gra jest od Googla, więc tylko na droida.
Gdzieś chyba czytałem że ktoś przeniósł klienta na iOSa.
Nie jest od wójcia Gógla:
Cytuj
Google is not affiliated with the contents of Ingress or its owners.


EDIT:
Chyba mam "chody" w Googlu - w czasie jak pisałem ten post dostałem invitkę   :D

164
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 13:24:49 »
Dziwne, bo z poziomu telefonu się jednak zainstalował, a z wymuszaną instalacją z PC nie chciał :)
NVM... teraz tylko się muszę zaopatrzyć w invitkę  8)

165
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 12:32:28 »
Dlatego się zdziwiłem... ale to nie pierwszy raz jeśli chodzi o Androida :D

166
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 12:16:34 »
Jedyny słuszny system ;).
No popatrz... ciekawe dlaczego:
Cytuj
Android 4.0.4 says:   
This app is incompatible with all of your devices.
Sony Ericsson SK17i
This item cannot be installed in your device's country.

167
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 11:47:12 »
Tylko na androida ?

168
Dyskusje ogólne / Re: Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 15:31:30 »
Ładnie, ukrywasz się waść pod inna postacią niczym szpieg z krainy deszczowców  >:(
Wiesz... jego dość ciężko ukryć  :P

169
Odyssey / Odp: Patch Notes dla dodatku Odyssey
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 08:31:18 »
Uwaga Bug:

Caldari Battlecruiser and Caldari Destroyer Skill Issues
reported by: CCP Eterne | 2013-06-04T16:29:35Z

During the downtime for the EVE Odyssey deployment during downtime on June 4, the Battlecruiser and Destroyer skills were removed from the game and replaced with racial variants. Some characters who were supposed to receive the Caldari Destroyer and Caldari Battlecruiser skills did not receive them properly, instead showing the skills injected without being trained. We will issue a fix for this during downtime on June 5. We ask that anyone affected by this issue not train or utilize any unallocated skillpoints for either of these skills during this time.

Ja nie mam żadnych, nie tylko Caldari :)
Będzie petycja jak nic...

Obyło się jednak bez.
EVE Mon jeszcze mi pokazuje, że brak, a jednak w EVE Gate wszystkie na lvl5 wbite. Zanim ktoś z problemem zacznie pisać petycję, niech sprawdzi 2x.

170
Odyssey / Odp: Patch Notes dla dodatku Odyssey
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 11:14:51 »
Cytuj
5 new RealX music tracks added for low security space.
Ktoś już je zrippował ? Jakiś link ?

171
NoobGarten / Odp: Zielono mi
« dnia: Maj 23, 2013, 14:16:37 »
Chętnie poczytam  propozycji wyposażenia tego stateczku na  potrzeby początkującego gracza... :)
To moja gorąca rada - odstaw go do garażu i zapomnij na kilka miesięcy. Deska jest kilka razy droższa od frytki (fit+wyposażenie) i nie wybacza słabych skilli. To raczej wyspecjalizowana platforma do zwalczania frytek, a nie maszynka do robienia misji (przynajmniej Catalyst, bo tego drugiego nie znam).

Jak chcesz czymś w miarę sensownym latać na L1-2 to więcej skorzystasz na Incursusie (łatwiej potem Ci będzie wejść w T2 pod PVP). Pod L3 będziesz raczej potrzebował kruza i tu wg mnie Vexor (bo jesteś Gallente), jeśli dalej będziesz chciał latać shipami jednej rasy. Oczywiście jest mnóstwa innych opcji (i.e. Kestrel albo najlepiej Rifter jako frytka), a ograniczają Ciebie jedynie skille.

Druga rada to postaraj się zrobić jak najszybciej towarzyszące skille na lvl 4 minimum (oczywiście w granicach rozsądku), a docelowo zaplanuj sobie lvl5. Skille towarzyszące to w zasadzie wszystkie które podnoszą parametry statku/broni/modułu niezależnie od rasy. Np. hull upgrades = 5% per lvl do armor hp.

Skoro potrzebowałeś/chciałeś użyć CCC to zakładam, że problem stanowił capacitor -> energy management oraz energy system operation. Poza tym na PVE zazwyczaj nie są Ci potrzebne med moduły w przypadku Gallente shipów (poza MWD/AB), a Catalyst ma 2 med sloty -> Cap Recharger, albo bateryjki (Capacitor Booster).

W przypadku capa przyda Ci się troszkę teorii - największy recharge masz pomiędzy 20, a 30% nominalnej pojemności, a dodatkowo jeśli uwzględnić micromanagement używania modułów to może się okazać, że nie potrzebujesz niczego do capa. Micromanagement rozumiany jako celowe wyłączania modułów (ustawiasz wybrane by chodziły 1 cykl) i włączanie ich w odpowiednim momencie (np. MWD/AB rozpędzają ship do określonej prędkości, ale po wyłączeniu prędkość spada do maksymalnej stopniowo - nie musisz mieć włączonego go cały czas by szybciej podlatywać).

No i ostatnia rada - naucz się czytać specyfikację shipa, wpływ jego bonusów na jego możliwości, a wszystko testuj albo na SISI, albo poprzez EFT.

PS
O UA ktoś Ci już napomknął ?

172
NoobGarten / Odp: Zielono mi
« dnia: Maj 23, 2013, 13:41:32 »
takie pytanie cpp wywaliło wreszcie tutka ? bo po co on był skoro każdy od razu go wyłączał.
Z doświadczenia co najmniej kilkudziesięciu newbie jakich miałem nieprzyjemność wprowadzać w arkana... tfu... y... zagadki EVE, wiem, że 99% albo nie robiła tutoriala, albo robiła go po łebkach bez czytania komunikatów.  >:D
Oczywiście tłumaczenia i prawda są zawsze różne (najczęstsze tłumaczenia: "słabo znam angielski", albo "a to jest tam jakiś tutorial", a zostały wyłączone zaraz po ich uruchomieniu, co wyszło jak zaczynaliśmy odpytywać delikwenta) i de facto ośmieszają tłumaczącego się, ale... zawsze jest jakieś ale i uważam, że nie zawsze przyczyna jest taka oczywista.
Kolega zapewne przebrnął przez kilka pierwszych misji, albo nawet cały tutorial, bo skoro dotarł do rigsów, to zapewne z konkretnym celem i zamysłem potrzebuje w Catalyście te CCC.
Co prawda jest dla mnie wielką tajemnicą po co chce wsadzać w deskę CCC (za mało capa ?), ale najprawdopodobniej albo próbował jakiejś nietypowej metody wsadzania, albo nie ma skilla odpowiedniego, albo nie ma modułu (bug pokazujący moduł jak go już nie ma ?), albo próbował zbyt dużo ich wsadzić... z kolei CCC, to przecież jeden z najbardziej popularnych rigsów i nie słyszałem o shipe, w którym byłby problem z fitowaniem ich, bo brakuje CP.

173
wczoraj spaczowalem klienta ^^
Sheep też ? Reszta ?

174
Stain, low sec jeden grzyb. Nosa z tego kurwidołka nie wychylaliście :).
Hmm... poza Stain wraz z całym SHCK mieszkałem w (kolejność chronologiczna):
- Omist
- Etherium Reach albo The Kalevala Expanse (nie jestem pewny, bo wówczas dronkowo nie miało nazw)
- Stain (na które się powołujesz)
- Esoteria,
- Pure Blind
- Fade/Deklein

Poza tym osobiście (bez korpa) mieszkałem w Syndicate i Vale of Silent.  :P
Nasz (SHCK) kurwidołek jak określiłeś to Kor-Azor, a ściślej okolice Arzi-Neesher, tak mniej więcej od jakiś 5-ciu lat, z wielomiesięcznymi przerwami na wakacje w 0.0 wg rozpiski powyżej  :P

Możliwe, ale ja nie śledzę karier w eve online ;).
Skoro twierdzisz z przekonaniem, że gdzieś cały czas mieszkaliśmy, to jednak chyba śledzisz (ale jak widać mało uważnie).  :P 8)

175
Bullshit z tym poraz pierwszy. Shuttle tyle razy były na roamach w Delve podczas Delve I, że nie jestem w stanie tego policzyć. W owych czasach Coven nawet nosa ze Stain nie wychylał bo tłukł się z ruskimi tam.
Hint 1. To nie było w Stain, tylko w lowsec.  :P
Hint 2. W owych czasach bitwa na 150 osób generowała lag.  :P

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 68