1
Wsparcie techniczne / Connection Lost: The socket was closed
« dnia: Luty 21, 2018, 01:40:44 »
Witam
Ostatnio wróciłem do gry ale mam problem z częstą utratą połączenia przez co nie mogę się zając żadnym sensownym zajęciem.
Sprawdzałem wiele rzeczy ale nie mogę zidentyfikować problemu. CCP Twierdzi, że problem nie leży po ich stronie ale ja sam nie mogę znaleźć niczego po mojej, więc jestem w sytuacji gdzie wszystko działa ale nie da się grać. Nie mam problemów z internetem w żadnej innej grze z wyjątkiem EVE.
Próbowałem:
1. https://support.eveonline.com/hc/en-us/articles/201827699--The-Socket-was-closed-message
2. Zmiany portu w pliku gry
3. Zmiany DNS
4. Czyszczenie cache
W załącznikach umieszczam trochę dodatkowych informacji.
[załącznik usunięty przez administratora]
Ostatnio wróciłem do gry ale mam problem z częstą utratą połączenia przez co nie mogę się zając żadnym sensownym zajęciem.
Sprawdzałem wiele rzeczy ale nie mogę zidentyfikować problemu. CCP Twierdzi, że problem nie leży po ich stronie ale ja sam nie mogę znaleźć niczego po mojej, więc jestem w sytuacji gdzie wszystko działa ale nie da się grać. Nie mam problemów z internetem w żadnej innej grze z wyjątkiem EVE.
Próbowałem:
1. https://support.eveonline.com/hc/en-us/articles/201827699--The-Socket-was-closed-message
2. Zmiany portu w pliku gry
3. Zmiany DNS
4. Czyszczenie cache
W załącznikach umieszczam trochę dodatkowych informacji.
[załącznik usunięty przez administratora]