Ufff
3 strony ściany tekstu --- przebiłem się.
Po przeczytaniu nasuwa się kilka wniosków.
Po 1
Większość ludzi jest jednak za zmianami (aby znikły learny na dobre)
Po 2.
Każdy chce zmian i ... moje pytanie brzmi. Czemu CCP po prostu nie wróci do starych wskaźników Bloodlinii czy jak kto woli profesji (wojownik czy handlowiec) gdzie nie występowały by podziały na podgrupy społeczne jak kiedyś ale ogólnie profesje? Myślę, że wystarczy to tylko odblokować bo kod jest a ... jednak powrót do korzeni niósłby ze sobą spore zróżnicowanie.
Po 3.
Pomysł ogólnych bonusów dla konkretnych ras uważam za bardzo dobry. (Z racji naturalnych wrogości jak i sojuszy między nacjami można było by to także zmodyfikować, że skile do znienawidzonej rasy są o wiele trudniej dostępne do nauki niż z własnej lub zaprzyjaźnionej /// już by nie było takich hybryd jak amarr połączony z matarem, i harbingery budowane bez problemu na osłonach)
a) amar = tank,
b) galante = drony,
c) caldari = osłony,
d) matar = szybkość,
Po 4.
Nie stoi nic na przeszkodzie aby w czasie co rocznego remapu ludzie mogli wybierać sobie także profesje na dany rok (dotychczasowy handlowiec chce stać się wojownikiem i będzie miał jakieś bonusy w tym kierunku wynikające ze ścieżki na dany rok, zaznaczam nie ułatwiające skilowania w kierunku wojownika ale np zwiększające możliwości bojowe np. +2% do siły ognia działek).
Po 5.
Mogły by być profesje jak:
a) handlowiec (bonus do wystawiania kontraktów, buy orderów i sell orderów),
b) górnik (szybkość i ilość wydobywanego kruszcu a także wydajność przy przetopie także złomu),
c) misjonarz (ilość lp i wysokość baunty),
d) budowniczy (straty w czasie budowy i szybkość takowej budowy a także ilość slotów produkcyjnych),
e) wynalazca (ilość uzyskiwanych datacorów, częstotliwość udanych i nie udanych wynalazków i ilość slotów wykorzystywanych na powyższe działania),
f) żołnierz (walki we flotach - np. bonusy dla floty jak i płynące z floty),
g) pirat (szybkość alignu)
Powyższe podpunkty sumują dotychczasową dyskusję a podpunkt 4 i 5 poddaje pod dyskusje znamienitego grona graczy wywodzących się z Polskiego środowiska EVE ]
ps. Proszę zwrócić uwagę, że zmiany nie będą wymagały dużych prac (przynajmniej na moje oko) ze strony CCP i mogą znacznie zmienić stosunek sił w grze (choć nie drastycznie).