Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jrkan

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 19, 2013, 00:12:43 »
Tą zdartą płytę  dust+pc można było raz posłuchać, ale wy tak będziecie do końca świata o tym gadać, gdziekolwiek się przewije słowo klucz "dust"? ::)

Nie mam i nie mam w planach posiadania żadnej konsoli więc jest to jedyna rzecz jaka mnie w DUST obchodzi. Ewentualnie mógł by mnie DUST obchodzić gdyby mi DUSTOwcy któregoś dnia zestrzelili indyka lecącego na trasie Jita-Amarr, ale na szczęście połączenie DUST z EVE jest chyba jedynie na poziomie czatu więc mi to nie grozi. Tak więc jak widzisz póki nie wydadzą DUSTa na PC to jedyne co mogę powiedzieć to aby wydali DUSTa na PC. Przypuszczam, że podobnie ma duża część graczy EVE.

Wydanie Dusta na PC byłoby lekkim strzałem w stopę, bo tworzy się konkurencję dla swojego produktu. CCP chyba woli, żeby ludzie grali w EVE, które ma większy potencjał wciągnięcia gracza, niż Dust.

Serio? FPS był by konkurencją dla MMO o kosmicznych statkach? To pewnie dlatego Blizzard ma wyłącznie WoWa, bo D3 i SC2 były by dla niego konkurencją. Nie czekaj, oni mają i WoWa i D3 i SC3 i to co gorsze wszystko jest na PC. Idioci.

2
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 18, 2013, 20:39:18 »
Pierwsza i podstawowa sprawa jaką CCP powinno zrobić aby DUST nie umarł po pół roku było wydanie go na pc, a nie wydurnianie się z konsolami. Potem można myśleć o innych sprawach, jak większa integracja EVE z DUST.

3
Dyskusje ogólne / Odp: Origin - tanie kody
« dnia: Maj 02, 2013, 13:41:32 »
Trefne w sensie, pozyskane w nielegalny sposób np. za pomocą kradzionych kart kredytowych. W to, że Origin sprzedawał by nie działające kody to jestem w stanie uwierzyć, ale w to, że sprzewadał by kody kupione wcześniej od podejrzanych ruskich w to nie jestem w stanie uwierzyć. Jeżeli działa to można spać spokojnie.

4
Dyskusje ogólne / Odp: Origin - tanie kody
« dnia: Maj 02, 2013, 12:17:47 »
Czasami odrobina paranoi w przypadku dziwnie tanich ofert jest przydatna, ale na prawdę ktoś sądzi, że Origin sprzedawał by trefne kody?

5
NoobGarten / Odp: Primary cele w dużej flocie.
« dnia: Marzec 31, 2013, 19:03:30 »
Byliśmy w tej samej flocie i w tym przypadku jedyne co można było zrobić to szukać cierpliwie primary na ov bo nikt nie broadcastował celów. Ja po prostu zrobiłem warp-off, bo przy trzykrotnej przewadze wroga walka i tak była nie do wygrania.

6
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Grudzień 04, 2012, 13:58:18 »
No to chyba sobie przechlapałem. Wydokowałem w Jita 4-4 i w ramach testu nowego systemu Crimewatch, spróbowałem ostrzelać stację, mimo bezpiecznika na zielono mogłem to zrobić. Włączył się żółty zegarek i po chwili zaczęła do mnie strzelać policja caldari, zadokowałem. Po chwili wydokowałem i jak można się spodziewać policja znowu mnie ostrzelała. Zadokowałem i odczekałem aż timer minie, po wydokowaniu ku mojemu wielkiemu zdziwieniu pojawił się komunikat jak "You have entered Caldari Space..." i po chwili policja zaczyna do mnie strzelać. Znowu odczekałem 5min, dodatkowo przelogowałem się i nic to nie zmieniło, za każdym razem gdy wydokowuję policja zaczyna do mnie strzelać. Chyba utknąłem i muszę poczekać na patcha do patcha >:(

PS: Uprzedzając pytanie, jako były amarski milicjant mam do caldari bardzo dobry standing.

EDIT: Odczekałem jeszcze dłuższą chwilę i sytuacja wróciła do normy. Chyba CCP musi popracować na spójnością tego systemu bo najwyraźniej stary i nowy system się przenikają i opisany problem to pozostałość starego systemu w którym timer jest ustawiony na 15min ale nie jest on nigdzie wyświetlany.

7
Może by tak wprowadzić koszty utrzymania dodatnich standów. Korp/Ally żeby dać komuś plusa musiało by zapłacić, a potem płacić powiedzmy raz dziennie określoną sumę zależną np. od wielkości korpa/ally któremu daje plusa. Czym większego niedźwiedzia chce mieć mały miś za opiekuna tym więcej będzie musiał zapłacić. Jeżeli duży niedźwiedź chce mieć chmarę mały misiów za pomocników to też będzie musiał zapłacić. Dodatkowo, mały miś i tak musi plusować inne małe misie które są pomocnikami jego opiekuna i wtedy to już przestaje mieć same korzyści.

8
Inne gry / Odp: Diablo 3
« dnia: Październik 27, 2012, 17:28:20 »
Patch 1.0.5 to zdecydowanie krok w dobrym kierunku i spowodował, że po ok. 2 miesiącach przerwy znowu się zagrywam w D3. To co jest podstawą, a czego nie można od tak poprawić bez napisania gry od podstaw czyli combat w D3 jest bez porównania lepsze niż w Torchlight 2. Równie ważna sprawa czyli itemizacja jest T2 lepsza niż D3, ale to można poprawić i w patchu 1.0.5 jest to robione. Sama itemizacja nie jest może dużo lepsza, to obecnie jest przynajmniej szansa na zdobycie jakiś sensownych przedmiotów w czasie gry, a nie wyłącznie z AH.

9
Faction Night / Odp: Gallente Faction Night
« dnia: Październik 03, 2012, 01:59:53 »
Osobiście wolę zdechnąć w dobrym towarzystwie, co mi  się udało, za co dziękuję Panowie, niż rozwalić 10 razy większą flotę z bucami co im sie epeny nie mieszczą w kapsułach

Najlepiej było by w dobrym towarzystwie rozwalić 10 razy większą flotę buców. Gdybyście polecieli w 76 afek to towarzystwo pewnie było by tak samo dobre i nie trzeba było by się teraz tłumaczyć "spieprzyliśmy, ale te vindi i tak miały spaść", ta jasne, miały spaść  :)

10
Inne gry / Odp: Dark Souls PC
« dnia: Sierpień 30, 2012, 13:50:04 »
Grafika grafiką, ale żeby w tą grę dało się grać to trzeba mieć pada i to najlepiej od xboxa, na klawiaturze i myszce nie da się grać. Tak jak Sokół napisał, jeżeli za grę żąda się 40$ to musi ona spełniać pewne standardy. To co jest obecnie nadaje się co najwyżej na darmową betę.

11
Za "polaczków" bym pałował, aż się, buraki nie oduczą szczanie do własnego gniazda.

12
NoobGarten / Odp: Czy to legalne?
« dnia: Sierpień 08, 2012, 14:48:44 »
W jakiś sposób dogadują się z posiadaczami GTC aby Ci sprzedali im kod za iski ale bez pośrednictwa ccp. Druga opcja jest taka, że po prostu wciskają ciemnotę i po zakupie okazuje się, że GTC akurat wyszły i nie wiadomo kiedy będą, ale są plexy :)

Nie wysyłają samego kodu, bo taki kod można odsprzedać, więc każdy kupiec mógł by ten kod później odsprzedać z zyskiem.

13
Dyskusje ogólne / Odp: Rebalans moonow - w koncu.
« dnia: Lipiec 19, 2012, 21:58:59 »
Nie wydaje mi się aby ktoś bardziej łapczywie obecnie patrzył na Esoterie niż jeszcze kilka godzin temu, to nadal pozostaje dziura na końcu galaktyki, a moonów z Cobaltem są tysiące w całej galaktyce, w samym empire jest ich ponad tysiąc. Większość jest bezczynna, bo do tej pory był to śmieć który dawał marginalny zysk. Wkrótce te setki albo tysiące moonów zostaną zagospodarowane i zbiją cenę technetium i cobaltu do rozsądnego poziomu i pomysł na podbijanie regionu na końcu świata przestanie być atrakcyjny.

14
-A- chyba gdzieś ostatnio przyznało, że sojusznicy w tej wojnie ich nie obchodzą. Od siebie dodam, że mam nadzieję, że w Gooni po wygonieniu -A- do Stain, zakampią ich w lgk na tyle długo, żeby się ten shit ostatecznie rozleciał.

15

 a wiedzą kiedy kolejna transza ? z tego co wiem w corpie rentierskim mają to po 2 godzinach salvagu bez oczekiwania aż im "panowie " dadzą.żeby się bawić trzeba mieć za co.

O7

Ja słyszałem, że w takich korpach zarabia się ponad 1b co 2 godziny. Latasz tylko z paska na pasek noctisem i zbierasz najlepszy dostępny salvage. Gdy wlatujesz na pasek 10 npcowych bsów robi selvdestruct, tak żebyś nie musiał liczyć na niczyją łaskę.

16
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament X
« dnia: Lipiec 05, 2012, 20:30:39 »
Wyrzucenie z AT Hydry i 0utbreak, to jakby wyrzucić Real i Barce z ligi hiszpańskiej. Zostaną jakieś w sumie niezłe zespoły, ale to jednak nie będzie to samo.

Gdyby Real i Barca w finale ligi mistrzów zrobiły coś takiego jak zrobiła Hydra i Outbreak w finale poprzedniego AT, to wyleciały by ze wszelkich rozgrywek z jakich można wylecieć.

17
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Delve War
« dnia: Lipiec 03, 2012, 09:47:44 »
www.evenews24.com/2012/07/03/video-meltdown-not-even-gonna-think-a-witty-title-for-this-a-clusterfuck/
Jeżeli tak ma wyglądać obrona Delve to wkrótce -A- będzie musiało bronić Catch nie Delve.

18
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Czerwiec 27, 2012, 14:24:34 »
Zmieniając lekko temat, to jakie jest zdanie c0venu i SE na temat zbliżającej się kolejnej Wielkiej Wojny o Delve?

19
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament X
« dnia: Maj 25, 2012, 16:18:15 »
Tak, niech Genosi z Outbrejkami zorganizują turniej, a żeby zapewnić uczciwą grę to sędzią głównym powinien zostać Garmon :'(

20
NoobGarten / Odp: Penalty
« dnia: Kwiecień 30, 2012, 16:39:37 »
W google.

21
Dyskusje ogólne / Odp: Jita - Stan Wojny
« dnia: Kwiecień 30, 2012, 12:41:59 »
Też sobie problem Jonas znalazłeś, kilka frachtów przez weekend spadło, kilka nie wydokowało i już tragedia bo ceny będą rosły. Ceny rosną i będą rosły póki CCP nie zatrzyma ogromnego dopływu gotówki na rynek, inkursje, wh, boty na anomalkach/misjach. Z tymi iskami trzeba coś zrobić i spora część idzie na spekulacje. Jakoś do tej pory Jita nie płoneła, nie było hulkagedonu, drony dropiły alloye, a ceny bsów tier3 wzrosły z 140m do 240m. Nie było żadnych obiektywnych przesłanek dla takich wzrostów, była tylko gra na wzrost. Obecnie ceny się zatrzymały bo nie gra się pod fakty dokonane, ale pod zapowiedzi albo plotki.
Kiedyś nawet jak kilku bogaczy postanowiło, że plexy po 250m są za tanie i wywindowali cenę do 500m, to cena ta utrzymała się kilka dni i wróciła do stanu poprzedniego, bo po prostu nie było chętnych aby zapłacić taką kwotę za plexa. Teraz chętnych aby się pod ten atak podpiąć znalazło by się na pęczki.

22
Dyskusje ogólne / Odp: Jita - Stan Wojny
« dnia: Kwiecień 29, 2012, 01:17:45 »
Obecny event Goonów to coś co odróżnia EVE od innych shitowych mmo, bo w innych mmo takie coś ze względów techniczny nie było by możliwe. W innych mmo nie ma community tak jak jest w EVE, tam liczy się jednostka która ma mieć spokój i ma płacić abonament, albo płacić za imba axy i tych axów nikt nie ma prawa jej zabrać bo jeszcze by się rozpłakała i przestała płacić. EVE jest inne i jak się komuś nie podoba to wyp....

23
Dyskusje ogólne / Odp: Jita - Stan Wojny
« dnia: Kwiecień 27, 2012, 18:25:12 »
To jest atrakcja więc ludzie z ciekawości przylatują. Obecnie w Jita cecepy ustawiły limit na 1850 osób, bo boją się, że im się node wysypie. W piątek wieczorem Jita i bez dodatkowych atrakcji było by tyle osób, ale w normalnej sytuacji 95% tych postaci jest zadokowana. Teraz jest trochę inaczej bo znacznie więcej postaci jest w przestrzeni i nawet od czasu do czasu włącza się TiDi co normalnie się nie zdarza nawet gdy na localu jest sporo ponad 2k osób.

24
Dyskusje ogólne / Odp: Jita - Stan Wojny
« dnia: Kwiecień 27, 2012, 16:53:20 »
Jeden sukces już Gooni mają na koncie, do Jita już jest kolejka i trzeba trochę cierpliwości aby wlecieć do Jita albo się tam zalogować

25
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Kwiecień 26, 2012, 02:01:29 »

26
Inferno / Odp: Patch Noty
« dnia: Kwiecień 25, 2012, 08:39:37 »
2 i 3 punkt to są zmiany w systemie Crimewatch. Nie, to nie jest naprawienie bugów, to jest zmiana sposobu w jaki działa ten system w tych konkretnych przypadkach.

27
Inferno / Odp: Patch Noty
« dnia: Kwiecień 24, 2012, 14:27:18 »
Crimewatch
  • The first phase of refactoring the Crimewatch system has been completed. This phase is mostly invisible from a gameplay perspective, but paves the way for future work on the criminal flagging and aggression mechanics. See this video for more details.
  • Setting a character to +10 standing will no longer give them automatic permission to legally take from your containers in space.
  • Jettisoned containers and ship wrecks are now tagged with the owner, corp and fleet at the time of creation, rather than testing for loot-rights every time they are accessed. This will mean that if the container’s owner logs off, leaves fleet, jumps or docks, then the other pilots will not lose loot-rights access to his containers. This also means that the white/yellow/blue colouring of container icons more accurately reflects their true status.
  • Characters in capsules will now show up as criminals on the overview just like when piloting any other ship.


28
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Kwiecień 23, 2012, 23:56:12 »
http://www.youtube.com/watch?v=XNc8VAmtO5E

Nowy video devblog. Pierwsza połowa to zapowiedz zmian wprowadzonych w Escalation (24 kwietnia). Druga połowa to prezentacja nowego systemu rakiet, imho wygląda to rewelacyjnie.

29
Wsparcie techniczne / Odp: Joomla in Eve - instalacja bazy danych z EVE
« dnia: Kwiecień 21, 2012, 20:22:59 »
Z chmurzastych rozwiązań polecam OpenShift, łatwy w użyciu, darmowy, ze sporymi możliwościami. Obsługiwane środowiska to Java, PHP, Python, Ruby, Perl i Nodejs, oraz bazy danych MySQL, PostgreSQL, MongoDB i dowolne bazy danych typu embedded np. SQLite. Dostępne zasoby to 1.5GB ramu, 3GB przestrzeni dyskowej oraz procesor co łaska (czyli nie wiadomo). Osobiście wykorzystuję go do projektów w Javie EE i w takiej roli sprawuje się wyśmienicie, więc z PHP tym bardziej nie powinno być żadnych problemów.

Na próbę stworzyłem pustą aplikację w PHP, dodałem do tego serwer MySQL i phpMyAdmin. Wszystko w 5min z poziomu webowej konsoli. Po tym wystarczyło by ściągnąć repozytorium za pomocą gita i można pracować.

30
Wsparcie techniczne / Odp: Zajętość RAM a 32-bitowy system
« dnia: Kwiecień 19, 2012, 13:22:18 »
Tutaj jest info wprost ze źródła http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/aa366778(v=vs.85).aspx
32bit Vista powinna wykorzystać 4GB Ramu. Przy czym jeden 32bit proces może wykorzystać maksimum 2GB (lub 3GB przy spełnieniu pewnych warunków). Klient EVE nie wykorzystuje więcej niż 1.5GB, przynajmniej na podstawie moich obserwacji. Jeżeli nie masz systemu z poinstalowanym milionem śmieci to powinieneś uruchomić dwa klienty EVE i jeszcze trochę ramu powinno zostać dla OSa.
Pomijając wszystko to, to jeżeli możesz zainstalować 64bit system (czyli masz 64bit procesor) to polecam instalację 64bit Windowsa 7. Poczujesz różnicę po przesiadce z Visty.

31
Dyskusje ogólne / Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 15:49:58 »
Ruskich nie ma w dronkowie? Musiałem coś przegapić, [sprawdza mapę], nie, jednak są i nawet nieźle im idzie przejmowanie sova po byłych kolegach. Gdy się lepiej zadomowią to boty znowu rozpoczną orkę ile fabryka dała.

PS. Jaki ładny transfer botów Shadow of xXDEATHXx -> Solar Citizens :D

32
Dyskusje ogólne / Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 13:09:00 »
Ruscy z dronkowa z pewnością już przebierają nogami w oczekiwaniu na ten "nerf". Minsy które już im się nie mieszczą w stacjach sprzedadzą dwa razy drożej niż jeszcze 2 miesiące temu, do tego wszyscy będą ich całowali po rękach, że w ogóle sprzedają. Boty w tym czasie będą przyjmowały przelewy od concordu. Złote czasy ich czekają.

A zjebane inkursje jak były zjebane tak będą zjebane.

33
Dyskusje ogólne / Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 11:10:20 »
Genialna zmiana. Zamiast armii botow dostarczających tanie minerały dostaniemy armię botów drukujacą iski. Boty kopiace w dronkowie i tak sie pojawia jezeli kopanie bedzie oplacalne dla botow, a próg oplacalnosci dla bota jest znacznie nizej niz dla czlowieka. Wiec na miejscu gornikow pasjonatow nie cieszyl bym sie tak bardzo.

34
World of Tanks / Odp: WoW Global Alpha
« dnia: Kwiecień 10, 2012, 19:51:58 »
Bez premium da się zarabiać do 6 tieru, 7 jeżeli nie będzie się lamiło. Niestety moim ulubionym Pattonem już prawie nie gram bo choćbym odstawiał cuda na kiju to i tak każda walka to 10-15k do tyłu, a jakoś na IS-3 trzeba zarobić wiec jeżdżę KW i amerykańskimi lightami (M5 to fajny czołg). Na przykładzie tego Pattona wiem też po co są strzały za 0, gdyby nie one to w bardzo dobrych walkach może by się udało nawet na lekki plus wyjść, ale jeżeli 1/3 strzałów nie zadaje obrażeń, a każdy pocisk kosztuje 1k to nie ma cudów, musi się wyjść na minus. No i wtedy taki wkurzony gracz który chciałby sobie pojeździć z trudem wygrindowanym t9 albo t10 leci i płaci za premium.

PS. Niskimi tierami też da się być na górze tabelki, choć jest to rzadkość. Raz w M5 Stuard byłem drugi zaraz za jakimś heavy tier 5. Co to była za walka, 7 killi, większość ze 100% do 0% :)

35
World of Tanks / Odp: WoW Global Alpha
« dnia: Kwiecień 10, 2012, 16:31:31 »
Pierwszych kilkanaście walk na klawiaturze i myszy to był koszmar, ale z czasem jest coraz łatwiej. Widziałem jednak co potrafią robić gracze z odrobiną skilla i odpowiednim sprzętem, typu zestaw HOTAS. Jak taki wsiadł na ogon to ofierze zostawało kilkanaście sekund życia. Póki co lepiej mi się w to gra niż w WoT, bo nie ma jeszcze całego tego gówna które ma wymuszać na graczach płacenie.

Strony: [1] 2 3 ... 8