Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Yogos

Strony: [1] 2 3 ... 36
1
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Kwiecień 02, 2016, 09:41:38 »

Mówisz "do demona"... piracka frakcja znaczy się, solo czy w Blackwatersach? :D


Ja w KOTO siedze ale ekpie z Blackwater znam bo codziennie siedzymy na tym samym TSie.

_edit
A co do expa to też musze zrewidować podejście, Johnny wbił demona na trinko z karonadami w 3 dni  :o

2
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 14, 2016, 16:46:27 »
To ile mu tych crafting godzin przybywa dziennie bo chyba nie aż tyle  ???

Ja mam średnio 42h na godzine łącznie koło 1000 dziennie. I nie skaluje się z poziomem tyle samo przybywało jak miałem lvl craftowania 1 (teraz mam 25). Fregata dla przykładu potrzebuje 890h(mówie o samym kadłubie).

Chyba że piraci są jakoś upośledzeni w produkcji hehe

3
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 14, 2016, 11:19:35 »
Help jest słaby to fakt.

Youtube twoim przyjacielem jest. Gdzieś trafiłem na kanał Mephistona. Nie znam gościa ale mówi z sensem i ma całą serie o praktycznie każdym aspekcie.
https://www.youtube.com/watch?v=MPx73zsgT24&list=PLikroxyppxAB2EnQXusI9UTX4NQjhrUiZ

4
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 14, 2016, 10:30:23 »
XP to podstawowy hamulec. Grając za każdą bitwę dostajesz doświadczenie. Od 50 do kilku tys zależy ile dmg zrobisz i czy na botach czy graczach.

W miarę zdobywania XP gracz awansuje na kolejne rangi, które ustawiają maksymalną ilość załogi jaką można dowodzić.
Chodzi w tym o to, że o ile można płynąć dowolnym okrętem o tyle bez odpowiedniej załogi nie obsłużysz go. Zatem noobek który rozegrał 5-10 bitew nie da rady skutecznie używać fregaty bo będzie miał 60 ludzi max. Nawet jeśli da rade taką fregatę kupić.

XP leci wolno. Nie wchodząc w szczegóły potrzebujesz jakieś 2-3 miechy grając spokojnie (1-2 h) wieczorkiem żeby wbić range na 3rd rate (czyli pierwszego liniowca dostępnego)
Wiadomo, że dziki w dodatku z pomocą gildi zrobią to pewnie w 2 tyg ale mi tak to jakoś idzie. Kupiłem na początku stycznia a brakuje mi jeszcze jakieś 25k expa do demona.

Osobnym tematem jest craftowanie i drugi licznik XP który tam jest. Ten zależy od tego co wyprodukujesz i statku dają tutaj najlepsze wyniki. Ale też jest to przystopowane przez fakt, że masz roboczogdziny dziennie dostępne. Dziennie przybywa ich koło 1000. Żeby zbudować np fregate od zera (komponenty + statek) no to potrzeba 1800h czyli 2 dni. Puenta jest taka, że też idzie to wolno nawet jak ktoś ci pomaga. Wolniej nawet niż exp na statki. Powiedziałbym 3-4 miechy żeby wbić max lvl pod warunkiem, że ktoś to robi non stop, ktoś Ci pomaga, masz kase i surowce na przemiał non stop. A tak sie nie da. Realnie 2x tyle.

Będzie reset na serwerze ale XP zostanie a to najważniejsze.


Kasa ? Leci jakoś. Zależy kto jakie zabawki lubi. Jak drogie no to mu raczej nie starczy na wszystko, zwłaszcza na początku.  Po zmianach w craftowaniu spodziewałbym się większej ilości mniejszych statków dobrej jakości. Tyle, że na to potrzeba jeszcze czasu żeby się market ustabilizował.
Moduły i statki które zdobywasz na NPC są raczej słabej/normalnej jakości więc te najlepsze są drogie. Można je oczywiście też produkować ale to zajmuje czas i kase.





5
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 12, 2016, 15:19:42 »
A jak wygląda różnica w podejściu do pvp?

A szczerze nie wiem. Siedze na PVP. Porty na bank są zamrożone

6
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 12, 2016, 13:54:54 »
Sztosz cóż mam powiedzieć. Ja lubie te klimaty i mam frajde z gry pomimo, że jest to early access i jest przed nimi masa roboty. Nie ma muzyki, menu graficzne w portach jest tymczasowe np.

Grube pathe wychodzą zmieniając craftowanie. Do niedawna surowce były produkowane tylko przez NPC teraz będzie stopniowa zmiana na rynek kontrolowany przez graczy.
Miały dojść w tym pathu nowe okręty i są przesunięte do następnego.

Ale z drugiej strony mają najtrudniejszą część roboty za sobą. Mechanika bitew po zmianach w załodze ostaniach jest ok. Będą wiadomo jakieś poprawki, że ten czy tamten okręt dostanie buffa czy nerfa ale bez rewolucji. Misje i otwarta mapa działa. Mogą zmienić może troche mechanike flot NPC w których są okręty liniowe ale sam mechanizm jako taki działa.

A i najważniejsze. Bedzie reset. W sensie mapy i statków. Exp graczy zostanie a to jest najważniejsze szczerze mówiąc bo się go najtrudniej zbiera i najdłużej trwa.


Są 3 serwery PVP i 1 PVE. Mieli capa na ilości graczy i dołożyli 3 nowe instancje bo kiedyś był 1. Większość graczy siedzi zatem na tym najstarszym (PVP1) i tam są najbardziej rozwinięte gildie i największe bitwy.

7
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 12, 2016, 11:18:23 »
A to zależy wszystko.
Jeśli myślimy o zdobywaniu najmniejszego liniowca to patrząc na 3rd rate (Statek liniowy 3 klasy chyba się to tłumaczy) to zdobycie solo fregatą jest ciężkie. No chyba że Constitution ale ona jest wielkości 3rd rata prawie. Trinco jak się ktoś zaprze i jest dobry to też da rade.  Ale już 2-3 fregaty na luzie.
Teoria do tego jest dość prosta - dojechać rufe i kartaczami przeorać załoge. Gorzej z wykonaniem jak zaczynasz widzieć 24 funtówki które zaraz bluzną ogniem >:D

Zatopić - da się. Ale też sporą fregatą.

Jeszcze temat wygląda tak, że zależy czym pływasz. Mam na myśli, że statki można budować z 4 rodzajów drewna(Fir, Teak, Oak, Live Oak) i w zależności od rodzaju są szybsze albo wolniejsze. Potem dochodzą właściwości (cechy ?) statku z budowy i też może dołożyć szybkości, HP kadłuba, ilości załogi albo innych rzeczy.
A potem dochodzą moduły które fitujesz.

A to się sprowadza do tego, że ciężko jest zrobić uber statek. Ja do solo PVP i łapania misjonarzy lubie mieć config pod speeda a już na pewno nie live oakowy kadłub który jest najwytrzymalszy ale ciężki. Bo często trzeba spie.dalać  :D  Do tego mody pod abordaż. I mimo, że moge już większymi fregatami pływać dalej bardzo lubie Surprise (ta z  filmu Master and Comander),  Niektórzy maxuja rof i surwiwal. Jeszcze do tego dochodzą 2 rodzaje dział (cannony i karonady).
I na koniec jakość statku która determinuje ile masz slotów na moduły i jak wielkie są te bonusy.

Czasem trafisz mietka w najgorszym kadłubie i przerobisz go na zapałki w 5-10 min a czasem się trafi jakiś kozak który po prostu nie chce tonąć  ???



Dodać warto, że o ile gra solo jest jak najbardziej możliwa o tyle warto sobie jakąś gildie znaleźć a jest ich multum. Zawsze to szybciej exp leci jak się kupą grinduje NPCy.
Gildie z kolei przynależą do nacji (7 zwykłych i piraci). Państwa walczą ze sobą o porty które dają dostęp do surowców. Ale mało gildii jest takich że solo sobie jadą jak chcą wiec są koalicje. A państwa między sobą też mają traktaty pokojowe albo się tłuką namiętnie. Zdrady dramaty bluzgi i obelgi na forum są dość częste hehe.




8
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 11, 2016, 20:19:12 »
Nie. Przynajmniej na razie ale szczerze mówiąc nie patrzyłem czy planują. Chyba nie bo bym widział.

9
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 11, 2016, 19:22:56 »
Pogrywam namiętnie od 2 miesięcy. I sądząc po ilości graczy z EVE w NA-  tak to jest killer EVE.

W skrócie - open world na mapie karaibow.
Market już wkrótce w 100% tworzony przez graczy i mam na myśli nie tylko produkcje statków ale też tworzenie surowców do tego.

Statki się traci, mają taki współczynnik jak durability, świeżo zrobiony ma 5 czyli 5 razy możesz go stracić. Statki zdobyte od NPC maja durr 1 i raczej słabą jakość. Więc trzeba kupic robione od graczy a to kosztuje. Puenta jest taka, że ludzie się pilnują i nie tracą głupio bo się nie opłaca.


Fizyka - ja akurat żegluje od wielu lat każdego lata więc jak dla mnie mogłaby być nawet odrobinę trudniejsza ale ludzie i tak marudzą bo nie ogarniają.

Na youtubie są poradniki o robieniu zwrotów geheheheheh

10
Dyskusje ogólne / Odp: Stare dziady, są jacys jeszcze?
« dnia: Luty 27, 2016, 14:28:17 »
Lol :)

11
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Kwiecień 08, 2015, 09:05:26 »
Systemy w Delve padają, Systemy w Querious w rfie i N3 za bardzo nie może sobie poradzić z tamtejszą flotą partyzantów, jutro final timer w ZXB który jest bramą do Fountain. A no i jeszcze pewne wewnętrzne problemy Darkness.

Tymczasem Mittaniemu to nie wystarcza i ma zamiar dobić N3.
Czy StainWaggon będzie wspomagać PL w przejmowaniu Eso?

Age of mercs otwarte z przytupem. To jest jeden z największych kontraktów ever. I absolutnie wart swej ceny.

Myślę, że Mittani popatrzył na dłuższą perspektywę. Przewiduje, że po zmianach w sovie pojawi się sporo grup które spróbują wyrwać teren i skubać systemy wszędzie gdzie się tylko da, zwłaszcza wokół stacji NPC. Dlaczego zatem nie stworzyć terenu, który będzie w chaosie, zachęcał słabością do ataku. I tak oto N3 ma inwazję w Delve, otwarty front na wschodzie, kontrakt PL na plecach i Stainwagon w środku tego całego cyrku.
W efekcie, zakładając hipotetycznie, że kampania będzie sukcesem w momencie wejścia patha będziemy mieli sytuację:
- Regiony N3 otwarte na atak, zwłaszcza tereny sojuszy które "pękną"
- CFC z powrotem gotowe do obrony terenu, z wysokim morale po ostatnim "mission accomplished"
- PL w roli największego najemnika w okolicy

Początek po zmianach, będzie najważniejszy bo kto to przetrwa z obecnych sovholderów w miarę w całości będzie miał czas na przystosowanie się i potem odetnie z tego kupony. Rozbicie N3 teraz, sprawi, że grupy, które szukają sova pójdą tam gdzie będzie najłatwiej. Zostaną mu tylko do odparcia ekipy, które zaatakują dlatego, że mają blisko lub z powodów ideologicznych. Mimo, że było to do przewidzenia, i tak jestem pod wrażeniem  :)

12
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 08, 2015, 21:07:27 »
Ten delayed local to imo duża kontrowersja. To będzie straszny ból dupy dla gangów w ruchliwych okolicach, podążanie za innymi gangami w celu wymiany przyjaznych salw będzie niemożliwe.. Ułatwi to łapanie kerbirów i koparek, ale chyba nie o takie pvp walczyliśmy? Do walki z localsami ccp narzędzie już zaproponowało. Jak komuś local nie odpowiada to niech polata po wh i się przekona, że jedyne pvp jakie tam realnie funkcjonuje to ustawki i bloby.

Co do superów to fajnie by było gdyby to działało w obrębie grida na wszystkich :P Swoją drogą co stanie się z bomberami?

Samo opóźnienie na localu nie wystarczy. Trzeba będzie też zmienić system detekcji. Inaczej producenci myszek zarobią bo każdy będzie klikał skan co 5 sec.

13
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 08, 2015, 09:07:50 »
https://soundcloud.com/eve-down-under #97, Wypowiedź CCP Fozzie w 1:13.

W skrócie CCP nie zamierza nerfić cloaka tylko po to aby ukrócić AFK cloacerów, którzy przeszkadzają w zarabianiu.
Stwierdził również, że patrzą na inne opcje, dokładniej powiedział, że np."w WH space afk cloaczenie nie jest problemem".

Na pytanie, czy CCP zamierza dokonać zlikwidować local w 0.0 - "Nie potwierdzam, nie zaprzeczam ale temat mechaniki locala w null był wielokrotnie poruszany w przeszłości".

14
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 04, 2015, 07:12:51 »
Hehe, jak dla mnie zmiany w zajebistym kierunku.  >:D
Po prostu piękne. Może nawet odpalę konto z powrotem, raz już to zrobiłem w grudniu ale widząc ten sam syf odpuściłem. To jest inne.

Po pierwsze nie trzeba supercapsów do zdobywania sova. Czy to oznacza, że ich nie będzie ? Skądże, będą, bo to szczyt łańcucha pokarmowego ale one nie są skuteczne przeciw małym szybkim celom i jeśli ktoś będzie ich nadużywał to jest na to wreszcie kontra dostępna dla każdego. Ale najważniejsze -  JUŻ ICH NIE POTRZEBA DO ZDOBYWANIA SOVA.

Po drugie - Myślę, że wrócą najemnicy  >:D Jak dla mnie kwestią czasu jest zanim ktoś zrealoduje MC

3 - Czy to oznacza, że bloby znikną ? Nie, skąd, będą dalej bo liczby dalej dają przewagę. Ale - nie są także ostateczną bronią. Chodzi mi o to, że rekcją każdej PVPerskiej grupy na myśl o tym, że mogą do walki sprowokować ekipe typu Brawe do ustawania na gridzie 400-600 noobów w cruzach, frytkach T1 i zmuszenie ich do pozostanie tam min 10 min zanim będą musieli ruszyć w inne miejsce i tak co najmniej 10 razy będzie wielki obleśny banan. A potem mamy następny wieczór.

4 - Time zony - tak widzę co myślą sobie chłopaki wprawienie w sov gównie teraz. Dalej mamy timery w nocy. Do tego cały sojusz ma ten sam TZ więc koniec z błędami gibonów którzy nie zastrontowali, czy źle ustawili timery. Zgoda. Tyle, że do refa przestrzeni która jest słabo broniona wystarczy 10 min we frytce. WE FRYTCE. A potem ten cały konkurs z nodami, który może trwać w nieskończoność o ile dobrze rozumiem dev bloga. I każdy może przystąpić do niego. Age of the mercs baby.

5 - Koniec z pompowaniem za kogoś strukturek. Hehe.

Doktrynalnie to będzie turbo karuzela  :D
Ale zaryzykuje stwierdzenie, że do łask wrócą floty LR bsów.  Z tym, że skoro wystarczy jeden moduł do zamknięcia noda, a może to być frytka z tankiem na speedzie/sygnaturze, to floty będą musiały być DUŻO bardziej zróżnicowane. Nie wystarczy postawić samych bsów i to nie dlatego, że będą bały się dropa carierów.  Muszą być BSy + support to ogarnąć całe spektrum statków, które będą miały moduły. Swoją drogą ciekawe, czy będzie jakiś jasno rozpoznawalny efekt, który ship ma odpalony sov laser.

A skoro już tak się w proroka bawię, to myślę, że na strategicznym poziomie, zmiany nie nastąpią od razu. Power bloki będą trochę zdychać. Ale w dłuższym terminie, skoro nie będą już niezbędne do trzymania sova, to skończy się ich bezwzględna dominacja. Owszem, będą dominować dalej. To najbardziej doświadczone ekipy z niesamowitą organizacją i przepastnymi walletami. I dalej kontrolują moony. Ale pojawią się mniejsze ekipy na mapie.

15
Ciekawe rzeczy tutaj prawicie.

Serwery od zawsze nie wyrabiały i to był jedyny limit wielkość walk. Powyżej pewnej wartości wkurw na lag sprawiał, że gracze przestawali się logować i tyle w temacie. TIDI czy inne rozwiązania tylko zmieniają i często poprawiają to co wiemy, że istnieje od zawsze. Tutaj jedynym rozwiązaniem powinno być poprawianie wydajności, żeby lagi nie przeszkadzały. Nie mam pojęcia czy to po stronie kodu czy sprzętu nie znam się na tyle.

Jeśli chodzi o cyna i capsy to jest jednak problem. I nie dotyczy on tylko ISK które ktoś tam nafarmił i ma teraz turbo flote supercapsów. Po coś się w końcu się o te tereny walczy. Problem w mechanice jest taki, że po przekroczeniu pewnych wartości granicznych zależnych liczby graczy supercapsy są nie do ruszenia bo, żeby się przebić subcapsami trzeba by taką flotę sub capitali że serwer nie wytrzyma liczb.

I to tu jest blokada która umożliwia kilku grupą kontrolę nad tak dużymi terenami, co tylko potęguję problem bo mają im rosną zasoby aby tę kontrolę utrzymać.


A jako, że nie lubię marudzić bez podania rozwiązań to moje( no nie do końca bo się przewalały już lata temu) pomysły:
1. W kwestii terytorium to od zawsze był tylko i wyłącznie biznes. A biznes to kalkulacja zysków do strat. Wprowadzenie zmian do sova nie po stronie mechaniki zdobywania ich(posy też były chujowe nie czarujmy się), ale kwestii kosztu ich utrzymania zależnej od interakcji graczy. Trochę takich ruchów już widzieliśmy ale niech to zostanie rozwinięte.  Przykładowo tani moduł do podnoszenia kosztu sova, łatwy do zniszczenia, łatwy do postawienia (rozumiem przez to, że do postawienia indor, do zniszczenia powiedzmy 10 bsów (a jak ktoś chce postawić 2 dredy to proszę bardzo). Szybki czas do onlinowania. I wtedy niech się ludzie martwią terenami które są teraz afk i utrzymują alty/latają ściągać te modułki. Wystarczyłby koszt systemu x10 i zaraz by się parę osób zastanowiło czy warto utrzymywać jakąś konstelację bez obsady gdy ktoś zdeterminowany będzie im robił straty
.
2.W kwestii capsów, wprowadzić klasę subcapsów do walki z klasą wyżej ale nienadającą się do walki z tą samą klasą lub klasami niżej. Pomysł bardzo stary i nigdy nie zaimplementowany na dużą skalę. Niech nawet dadzą na to jakieś duże wymagania w SP, niech to będzie "PRO" rzecz. I wtedy gdy 100 bsów zdolnych zrobić krzywdę blobowi matek a które będzie można rozpylić grupę zwykłych cruzów zobaczymy zmiany w pvp na poziomie blobów. Bo naglę pojawi się potrzeba dywesyfikacji sił. A ludzi jest ile jest.

3. Ewentualnie wprowadzić moduły onlinowane na gridzie wymierzone przeciwko danej klasie statków, mamy już cynojammera a dlaczego by nie wprowadzić np. drone control distruptor albo remote repair/ shield transmiter distruptor. Albo supercapital ECM.

Osobiście jestem przeciwnikiem nerfbata który coś zmienia na krótką metę bo za chwilę ktoś inny coś wykombinuje co jest OP. IMHO lepsze rozwiązania to takie które wymagają interakcji graczy i powodują, że jedna konkretna taktyka staję się możliwa do skontrowania jeśli ktoś jest poukładany.

16
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Lipiec 16, 2014, 13:01:58 »
Yogos - w ISK wyszedł remis, c0ven wtopił całą flotę dreadów (i to bez SRP, jak sami przyznali), a NCDOT straciło raptem 4 supery w czasach, gdy "everyone and their dog has one".

Cóż, "moralne zwycięstwa" to nasza narodowa specjalność. Pogadamy jak następnym razem NCDOT specjalnie poświęci parę superów tylko po to, żeby znów zabić kilkadziesiąt kapsli.

Stracił całą flote dredów - to znaczy, że co ? Nie ma już ani jednego dreda w sojuszu ? Odbudowa tej floty zajmie im lata ? Przecież to tylko dredy, da się je wyklepać w stacji. To już z SC jest o wiele więcej pier...lenia z wożeniem do posa.
Te dredy zanim spadły zrobiły dmg równy swojej wartości, więc jest remis co najwyżej, nie rozumiem czemu piszesz wpierdol.
Tym bardziej, że c0ven siedzi w NPC i nikt im nie jest w stanie narzucić walki, więc dredy nie są im niezbędne do przeżycia.

Zresztą napiszę to inaczej.
Rozumiem, że patrzenie na wartość przepalonych isk jest dla ciebie wymiernym sposobem oceniania bitki. No ale jeśli chcesz tak do tego podejść to oceń ile to naprawdę kosztowało poszczególne strony.
I wtedy po stronie c0venu piszesz PZU i loot i jeśli wierzyć Antharowi są koło zera a po stronie NC. piszesz soczyste - 100 mld ISK i jasno i czytelnie wychodzi kto dostał wpierdol w tej bitwie.

A pisanie, że NC. ma rentierke i piloci i ich psy już mają nowe SC to zwykłe pierdolenie.


edit
A żeby nie było mały disclaimer - mam przerwe od 3 lat, z małym 2 miesięczym epizodem na początku roku od EVE.

17
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Lipiec 16, 2014, 11:56:59 »
Not really. Military experts call this "wpierdol".

Z tego co rozumiem chłopaki zrobili pułapkę dredami w regionie gdzie NC. ma absolutną dominację w capsach, strącili 4 supercariery i mało im brakło do tytka.
I ty piszesz, że to c0ven dostał wpierdol ?
Czy ja dobrze rozumiem ?

Przecież nawet patrząc na iski 4 supercapsy są warte z fitem grubo więcej niż te 40 dredów chyba, że ceny się tak bardzo pozmieniały, że nie ogarniam.
Po mojemu, jeśli ktoś ma tak wielką przewagę w regionie w capitalach to nie powinien stracić żadnego supera. A NC. zaliczyło właśnie wtopę na ponad 100 mld ISk
Jakim cudem to c0ven dostał wpierdol ?


Gratulacje akcji
 

18
expert ogłasza :)

tak btw rozumiem że coven zadowolony ale słyszałem że covenu nikt nie zaprosił na tą imprezę i musiał na krzysia wbijać samemu sobie stawiając cynostradę :)

Sojusz, który nie potrafi postawić cynostrady jest bezużyteczny.


19
Ja tam bym się tak nie podniecał cyframi z tej walki.
Brutalna prawda, jest taka, że nikt nie ustawiłby się sam pod ścianą. Innymi słowy PL i N3 ustawiając się tak jak w HED czy w poniedziałek na pewno liczyło się z wtopą. Logiczny wniosek jest taki, że mają zasoby na zastąpienie statków oraz, że utrata tych nie powinna naruszyć ich możliwości taktycznych.
Czy bolało - na pewno.
Czy to koniec ? Na pewno nie.

Pytanie jak szybko uzupełnią tytany, to nie dredy które można wybudować na stacji w tydzień.

20
Muszę się zgodzić z Naicinhem  :o
Praca to zło. W HED wynudziłem pare godzin a tutaj tyle tytanów spadło lol


21
Panowie może jestem za stary na to wszystko ale ten temat to jakieś jaja.
Przecież tego się nie da nawet przeglądać  ???

Co do petycji jest jak CoeathalVega zrepostował - odmowne.

22
No wyskoczyc z systemu flota archonow jest latwo jak sa dictory, ok, rynce opadajo. Fajnie ze kolo ktory zrobil 3 kile w tym roku sie wypowiada, no bo on wie przeciez. Gdzie co mamy i jak latwo sie poruszamy. Szkoda ze ja siedzac w tym archonie nie mam takiego wrazenia predkosci. Oczywiscie, mamy tez klony w kazdym regionie no i kazda stacja z tym klonem w pelni zopatrzona w capsy. Ach ta wasza wyobraznia :D

Jaka znowu wyobraźnia ?
Doskonale zdaje sobie sprawę z różnicy pomiędzy teorią a praktyką i ograniczeń jaką ta druga narzuca.
Nie wiem również, dokładnie gdzie co dziś macie i przecież to nie jest ważne, bo na dzień dzisiejszy nie macie innego frontu który wymagałby takich sił jak walki na południu.
Gdyby jednak pojawiła się taka sytuacja, to statki i cynotrasy da się zorganizować.

Nawet jeśli nie macie drugiej tak wielkiej floty capitali na drugim końcu EVE, to nic nie stoi na przeszkodzie aby zorganizować sobie subcapsy i w kluczowych timerach wesprzeć IMP i TEST jeśli by tego potrzebowali. Co z kolei prowadzi do tego, że druga strona też zacznie pingować sojuszników a to prowadzi do eskalacji.

Zresztą problem innych frontów PL rozwiązało sobie paktem z goonsami

23
Ale podoba mi sie jak problemem nie jest 3000 goonow w systemie, tylko drony ktore dzialaja tak samo swietnie przez ostatnie 10 lat. Nikt nigdy nie plakal, ale teraz no te drony to najwiekszy fail CCP. Trza sie bylo c0ffinie zebrac i leciec bic Sons of Tangra. Podzielic sie jedni atak tu drudzy tu, tak jak tu piszecie ze ma byc. Nikt wam nie broni, co musi byc zaprogramowane w sov warze? Atak z trzech stron, Goony vs PL, od dupy NC. vs BL, z boku Stainvagin vs N3 i problem rozwiazany...ale po co? Mozna sie zjebac wszyscy razem do jednego systemu i plakac ze nie dziala :D


Ciekawe analiza, niestety błędna.
Brutalna prawda wygląda tak, że konflikty w EVE mają tendencje do eskalacji w liczby, które na dzień dzisiejszy blokuje serwer tylko. I jest tak od 10 lat czyli tak samo długo jak model działania dron.
Przyczyn tego jest kilka, jedną z nich jest fakt, że capitale poruszają się na tyle szybko, że są w stanie zdążyć w 10-15 min na walkę będącą 3 regiony dalej. Ergo nawet jeśli walka wybuchnie spontanicznie capsami nie da się uciec na tyle szybko by nie oberwać hotdropem mimo, że szpiedzy doniosą o tym, że formuje się cap flota.
Nie muszę chyba dodawać, że pewnie macie clony ustawione po drugiej stronie waszego terytorium.

24
Jeśli ktoś chce to się na pewno znajdzie sposób.

Jeśli problemem są drony to np gdy zachodzi taka potrzeba (pojawia się tidi) niech uproszczą temat i zamiast 5 dron stworzą 1 obiekt z atrybutem-licznikiem i tyle.
Gracze się na pewno na to zgodzą, bo i tak w 90% przypadków wyrzuca się drony 1 typu.

Jeśli wchodzi dmage ze smart to jeśli zejdzie HP to niech spadną wszytkie. Jeśli dmg wchodzi z działek to niech, spada jedna z licznika i trzeba lockować od nowa. I tyle.

Wtedy zamiast pierdyliona dron, będzie na gridzie max 2x ilość graczy a nie 5x albo i więcej gdy w gre wchodzą cariery.

25
Przecież pisałem, że node się złoży.

Edit
Wskoczyliśmy dredami

edit 2
Dredy zdychają bez załadowanego grida

edit3
Czas na petycje

26
Zaraz sie zacznie clusterfuck w HED, jeśli nod wytrzyma(IMHO nie  :'( ) będzie największa bitka capsowa do tej pory.

N3 siedzi na gridzie, my bedziemy wskakakiwać.

27
Skrót ostatnich 3 stron:
c0ven jest paskudny a ludzie się w nim męczą od ponad 6 lat  za kare !  >:D

28
Patrząc z perspektywy gościa, który miał 3 lata przerwy i wrócił do gry 2 miesiące temu- mam beke z tej wojny  :P

Typowe CTA:
-lecisz do systemu
-wskakuje stado archonów
-tidi wchodzi na 10%
-odpalasz alta i robisz misje, relici czy cuś  :P
-zaczyna sie bankowanie do skonczenia dictorow(waterboarding)
-siedzimy na archonach marnując ammo albo lecimy gdzies indziej a archony patrz punkt wyżej
-wskakuje stado cepów i zostaje zmasakrowane
-wyskakuje albo i nie stado bomberów, które trafia albo i nie i zabija albo i nie jakieś statki

Można powyższe przestawiać dowolnie miejscami(może tylko nie rozdzielać stada archonów i tidi) i w sumie będzie dalej działać

Strategicznie rzecz biorąc obie strony mające capsów tyle, że mogłyby bez stresu zaorać cały region w dzień albo dwa od tygodni przepychają się w paru systemach.
Te całe slowacty są skuteczne, zwłaszcza w dużym tidi i nie da się ukryć że jak walka przeciągnie się do US TZ to przeważnie osiągną cel.
Z drugiej strony jeśli nasi dobrze ustawia timery na strukturkach i jest spinka to N3 nie da rady zdobyć systemu(ergo weekendowa obrona F4)

Ani jedna, ani druga strona nie traci na tyle statków, żeby to miało znaczenie.
W sumie sytuacja patowa, może goonsi jak się zlecą coś zmienią, ostatnio jest jakby więcej ludzi w systemach.

Poza EVE jest jeszcze śmieszniej
Propaganda w tej sytuacji, gdy tak naprawdę po iluś tam tygodniach walk w sumie obie strony są w tym samym miejscu sięga zenitu, ludzie spinają się najmniejsze szczegóły.
Jakiś JB padł - SUKCES jedna ze stron ogłasza że DEFINITYWNIE WYGRAŁA EVE i reszta to formalność i w ogólne druga strona może złożyć broń i opór jest bezcelowy
Jakiś sojusz się rozwiązał - SUKCESS (patrz wyżej)
ktoś siedział w bańkach pare godzin - sukcess (ahahahah nooby)
ktoś zabił stado dykt które przez pare godzin przylatywały pod lufy sentry- sukces (patrz wyżej)
itd itp

Taktyka i doktryny się zmieniła ale pierdolenie na forach ciągle to samo :D Cóż ludzie to dalej ludzie.

Gdyby nie to, że w powietrzu śmierdzi największa supercapitalowa bitka ever byłoby w sumie nudno.
Natomiast, poza CTA rejon frontu to super teren do ramow, dużo się dzieje.

29
Post TE  to ironia, bo dyrkowie IMP jak odchodzili z TEST to gwizdnęli dredy.

30
Jakiej złości ? Poprostu rozczarowanie że nie broniliście nic poza f4r mimo doskonałego intela .  Przecież szpiedzy c0venu raportowali że nasze capsy nie przeleca za chuja przez cyno jammer a ishtary nullków to jedynie 150 luda. Szkoda, szkoda chłopaki że sie nie przebiliście z ta informacją przez jazgot 1300? luda w f4r. No chyba że sie jednak przebiliście i poprostu FC stwierdził że na te nullkowe ishtary potrzebne jest 1000 ruskich. Eh żeby tak c0ven dowodził obrona Catch.

lol taki cynojammer to straszna sprawa, musisz wyleźć z cariera i wejść w coś mniejszego - moje kondolencje

31
Meh CIA zapomniało cie powiadomić że w tym samym czasie 4 inne ihuby wyszły z final RF.  Jak ruscfc pompowało biedaka w f4r to n3 latało od systemu do sytemu RFując co sie dało. A taki dobry intel miał być :(

EDIT : pare linków żeby nie było że gołosłowny jestem .
http://www.kadeshi.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=131811
https://www.pandemic-legion.com/killboard/view_kill.php?id=726031
http://evemaps.dotlan.net/system/PPFB-U

Ojej ile złości :) Dlaczego uważasz, że  nie było dokładnego intelu co robicie :)

Fakt, że spadł system z  ważnym JB, na pewno zaboli. Ale zdajesz sobie sprawę, że przejęcie F4 byłoby dużo ważniejsze dla przebiegu wojny, a tego nie daliście rady zrobić.

32
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Grudzień 05, 2011, 12:22:18 »
mhm to teraz będziemy codziennie wklejać jajka z setami drutów?

 W 0.0 pewnie nie można się nawet przyznać do drutów i są "for noobs only" i wszyscy śmigają na łysą pałę to panuje teraz wielkie podniecenie, w low secu i high to raczej standard, że ktoś ma takie czy siakie druty czy jakiś secik, narzędzie jak każde inne czy fakszyn warp disrupt itp. , a że się trafi noob z drutami/z jakimś sytuacyjnym fitem itp. /care

 :o

W tajemnicy ci powiem, że np. w stain całkiem popularne są sety slave w niektórych kręgach  :D

33
PVP / Odp: [PVP] Talos
« dnia: Grudzień 02, 2011, 15:13:33 »
Mhm no to jest lepszy dla kogoś kto lata bez impli.

czemu nie lubisz code tagów ?  8)

34
PVP / Odp: [PVP] Talos
« dnia: Grudzień 02, 2011, 14:50:18 »
Bez implantów nie wchodzi. IMP do PG musi być, co do CPU można na modach pokombinować.
40k eff HP,  800 dps bez dron.

[Talos, Talos fit]

Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L

10MN MicroWarpdrive II
Warp Disruptor II
Fleeting Propulsion Inhibitor I
Fleeting Propulsion Inhibitor I

Pseudoelectron Containment Field I
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Magnetic Field Stabilizer II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II

Medium Trimark Armor Pump I
Medium Trimark Armor Pump I
Medium Powergrid Subroutine Maximizer I


Warrior II x5


edit

Musze polatać tym, ale myślę, że warto na poważnie rozważyć, target paintera i zamiast magstaba tracking enchancera.
Neutrony mają problem z waleniem w coś mniejszego niż bsy. 

Trzeba by sprawdzić, ale nie zdziwię się jeśli realnie TP+TE da większy DPS niż ten magstab+web na statkach mniejszych niż BS.
Może jeszcze w caldari będzie dobrze ładował bo oni sygnature shield tankiem podbijają tak, że nie ma problemów. Ale już np. zealot wydaje mi się, że wysoluje takiego talosa, mimo że ten lepiej wygląda w EFT.
Temat do przemyślenia, kupie potestuje to najwyżej poprawie fit.


35
PVP / Odp: [PVP] Potrzebny ship
« dnia: Listopad 29, 2011, 17:22:14 »
Hm coś przegapiłem, dlaczego zakładacie że to do hisecu ?

Strony: [1] 2 3 ... 36