Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Hastrabull

Strony: 1 ... 3 4 [5]
141
Dyskusje ogólne / dzial korporacje polskie i nie tylko
« dnia: Październik 24, 2007, 09:37:04 »
Powiedzcie mi jaki jest sens trzymania tych dzialow? Przejrzalem je pobierznie, to w jednym ostatni post byl w lutym, w innym w kwietniu itp.

czy jest sens trzymac takie martwe dzialy?

142
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Lista uparciuchow :)
« dnia: Październik 22, 2007, 10:55:19 »
Panowie,
Po raz ostatni prosze, abyscie dostosowali sie do regulaminu forum. wiem, ze admini tutaj sa poblazliwi i mili ogolnie, ale uwierzcie mi. jesli chcemy miec swiety spokoj i porzadek na dosc emocjonalnym i wybuchowym forum, to prosze i dostosowanie sie do regul gry i podawanie nicka ingame/corpu/alliansu w stopce (moze byc w formie bannera) chodzi tylko o to, zebysmy my admini wiedzieli z kim mamy do czynienia.

ponizej lista osob, ktore (po krotkim sprawdzeniu nie wszystkich piszacych) nie dostosowaly sie do regulaminu:

- Daniel
- FaTuM
- YANNICK
- Nevercalled Shadow
- Abadonna
- LordDide
- Dormio
- PC5

jak uzupelnic stopke? najwygodniejszym rozwiazaniem dla mnie jest np.
Ingame nick:
Corporation:
Alliance:

Uprzedzam. Od tego momentu wszystkie posty jakie znajde, ktore beda bez powyzszego, beda przeze mnie usuwane! Bez litosci! Notoryczni beda banowani

143
Dyskusje ogólne / Dread'y vs carriery
« dnia: Październik 16, 2007, 10:17:25 »
Wyobrazmy sobie taka sytuacje.

Powiedzmy 20 dreadow w siege'u atakuje aktywnego POS'a. Dzialka strzelaja itp.

Teraz strona broniaca sie ma 10 carrierow.

Wyobrazmy sobie, ze te 10 carrierow warpuje na 0, wprost na carriery. czy maja szanse rozbic te dready? przypominam, ze siege trwa 10 minut. Odjac mozna ze 2 minuty na dolot carrierow. Jesli tak, jaki setup bylby konieczny?

Ja wyobrazam sobie, ze carriery musialyby miec heavy neutralizery u gory i tank na dole no i wszystkie fightery na jednego dreada i po kolei je rozpierniczac.

do tego jeszcze przydaloby sie, zeby ze dwa cap neutralizery byly w POSie.

Czy dread ma szanse trafic carriera jak jest w siege mode? Czy moze carriery musialyby orbitowac naokolo dreadow?

144
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Mpire przechodzi na druga strone
« dnia: Październik 11, 2007, 09:49:04 »
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=611554

co wy na to?

=edit=
zeby nie bylo golego linka. Mpire obraza sie, wypina pupcie i idzie na strone goonsow, bo bob zazyczyl sobie 6b za rent stacji. jestem ciekaw waszej opini na ten temat. czy to oslabi boba, czy to cos zmieni w kotle poludnia?

145
Dyskusje ogólne / Eve, wojna, ewolucja i inne pierdoly
« dnia: Październik 10, 2007, 15:28:21 »
czy zastanawialiscie sie kiedys nad tym?

Zarowno w zyciu jak i w grze... Wojna, mordowanie, zabijanie, wyniszczenie finansowe jak i psychiczne... to wszystko jest celem.

Spojrzcie na ta gre:
- na beltach sa mineraly, gornik te mineraly kopie, przetwarza w rude, potem sprzedaje, producent je kupuje, wytwarza statki, wytwarza moduly. kupuje je koles, ktory uzywa ich, zeby strzelac.
w koncu ktos go ustrzeli, zabije, zniszczy statki i moduly. petla sie zamyka.

To tak naprawde promocja najnizszych, najbardziej prymitywnych instynktow, jakie ma czlowiek.

Zeby gra sie krecila, zeby kazdy byl zadowolony, to trzeba zabijac. Gdyby nagle wszystkie wojny sie skonczyly, EVE by padlo...

I wiecie co. mi sie to podoba :) W prawdziwym zyciu wszystkie te prymitywne instynkty zostaly wytlumione. Nikt nie chodzi po ulicy i nie ubija innych. Jedynie ewolucja pozostala tak samo brutalna jak na poczatku swiata.

Tutaj w grze czlowiek moze uwolnic te instynkty a do tego ewolucja takze dziala, tak samo jak w RL.

Dlatego tez nie bojcie sie wojen w EVE. Wojny to naturalny element 'lancucha pokarmowego', naturalny element ewolucji. Naturalny element eliminacji slabszego na rzecz silniejszego.
Gdyby nie one, nie byloby gry.

Co wiecej, namawiam do wypowiadania wojen. Nawet o najmniejsze bzdury. Petla musi sie zamykac, swiat musi sie krecic a ewolucja biec swoim torem. Poza tym gra daje mozliwosc wyzycia sie, wyrzucenia nadmiaru agresji. Docencie to.

146
Wsparcie techniczne / eve a proxy
« dnia: Październik 09, 2007, 14:54:40 »
wiecie czy mozna jakos ustawic proxy w eve? mam w pracy proxy i musze wbic ip, login i haslo zeby mnie przepuscilo na zewnatrz.

147
NoobGarten / Pierwszy miesiac w grze
« dnia: Październik 03, 2007, 13:07:05 »
Podczas pisania posta w jednym z watkow wpadlem na taki oto pomysl.

Wypiszmy co nalezaloby skillowac aby w ciagu miesiaca byc w miare efektywnym w okreslonej roli. Dla przykladu ponizej setup na tacklera w gangu:
--------------------------------------------
Bedziesz bardzo przydatny jako tackler (tackle po angielsku to chwytac), a do tego nie potrzeba miesiaca ani dwoch. jedyne co potrzebujesz, to dolaczyc do jakiejs korporacji a potem skillowac takie rzeczy:
skill gallente fregata min lvl3
skill minmatar fregata min lvl3 - najlepszy tackler to Vigil, potem Rifter
modul microwarp drive min lvl1 - modul daje ci zwiekszenie predkosci o okolo 500% - bardzo przydatny
modul webifier - modul sluzy do spowalniania staktu wroga (jego predkosc spada o 75% bodajze)
modul warp scrambler - modul sluzy do wylaczania silnikow warp wrogiego statku
modul capacitor power relay - modul pomaga w utrzymaniu capacitora na odpowiednim poziomie.
skill hybrid small turrets
skill projectile small turrets

Przy dobrze ustawionej postaci wyrobienie tych skilli to kilka dni.

oczywiscie moduly maja jakas tam sciezke skilli zeby mozna je bylo wykorzystac. musisz po prostu posprawdzac

jak bedziesz mial to gotowe, to bedziesz mial efektywny statek do przechwytywania wrogich statkow. jak go uzywac to juz oddzielny watek. potem skilluj wszystko z tego na jak najwyzszy poziom.
w miedzy czasie skilluj learningi.
potem reszta.
----------------------------------
Mysle, ze tego typu mini poradniki pomoga wielu osobom podczas pierwszego miesiaca, kiedy tak naprawde nie wiadomo w co lapy wsadzic.
Proponuje tez przykleic watek, lub dac go do poradnikow?

148
Panie i Panowie,
Chcialem oficjalnie oglosic, iz planuje stworzenie korporacji. Tak, ja ;) (Hastra odczekuje 3 minuty smiechu na sali...) Tak, ja. Zawsze chcialem to zrobic, zawsze brakowalo mi jaj/motywacji/checi. Ale jako ze gra mnie troche nudzi, szukam nowych doswiadczen :)

No wiec ogolnie ze tak powiem na dniach zakladam ta korporacje i chcialem sie spytac, czy ktos moze chce sie przylaczyc? :)

Aktualnie korporacja bedzie w FATAL Alliance, wiec Archen, ty nie masz szans sie dostac ;) ale inni, ktorzy sa po tej dobrej stronie albo po zadnej, jak najbardziej.

Zarowno nooby jak i doswiadczeni PVP'owcy mile widziani :) ale to mowie, na dniach. musze jakies skille sobie zrobic hehe ;)

149
Market / price check - character
« dnia: Wrzesień 13, 2007, 11:48:07 »
Na ile byscie wycenili tego noobka?

(link usunięty)

chyba wyraznie prosilem w regulaminie dzialu zeby nie handlowac tu toonami.
Ireul


a moze ktos chce go kupic? :)

150
Dyskusje ogólne / kompresja
« dnia: Wrzesień 07, 2007, 08:58:24 »
jaki jest najlepszy sposob kompresowania mineralow? potrzebuje mnostwo takowych do budowy bs'a w 0.0 ;)

151
Poradniki / Jak przezyc w high security space
« dnia: Wrzesień 06, 2007, 14:57:26 »
ponizej link do postu na e-o zawierajacy rady odnosnie tego, jak bezpiecznie przewozic rzeczy w imperium:

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=589531

mysle, ze wielu sie przyda.

152
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Terminologia 'in Eve'
« dnia: Wrzesień 05, 2007, 14:17:06 »
Jako ze dzial sie rozpoczyna, to moze zaczne watek z terminologia :) Prosze o uzupelnianie, bede modyfikowal pierwszy post. Chodzi mi bardziej o terminologie zdarzen, bytow itp niz statkow modulow itp.

a wiec jako ze jestem aktualnie na polnocy, to moze zaczne od tego:

- stara polnoc - aktualnie tego terminu uzywa sie w odniesieniu do alliansow przed inwazja na D2, czyli RAZOR, MM itp
- nowa polnoc - to termin uzywany w odniesieniu do alliansow, ktore najechaly D2 i osiedlily sie na czesci terenow D2
- BoB pets - kiedys termin uzywany w odniesieniu do wszystkich bytow zaprzyjaznionych z alliansem 'Band of Brothers'. Aktualnie termin wyszedl troszke z uzycia poniewaz byty zaprzyjaznione rozproszyly sie po galaktyce.
- NAP - Non Aggresion Pact - mowi sie, ze ktos jest znapowany z kims - oznacza to nic innego tylko zaprzyjaznione byty (allianse, korporacje)
- blue, red to someone - okreslenie wyciagniete z mechaniki gry Eve. Jesli ktos jest twoim przyjacielem, przyjelo sie ustawiac kolor niebieski na overview, jesli ktos jest wrogiem, dostaje kolor czerwony, lub po prostu brak jakiegokolwiek koloru. Dlatego tez czesciej uslyszysz, ze ktos jest blue do kogos, niz ze jest red.
- '-10' - zwrot takze zapozyczony z samej gry. oznacza wrogie nastawienie pomiedzy bytami
- KOS - czyli Kill on Sight - mowiac krotko, wszystko co nie jest przyjacielem, jest wrogiem i jak tylko sie pojawi, trzeba go ubic ;)


153
Dyskusje ogólne / PVP Alt
« dnia: Sierpień 30, 2007, 14:34:46 »
Ok, mam alta PVP (minmatar), ktory wlasnie jest w trakcie treningu (czyste PVP skille).

Moze znajdzie sie gdzies u kogos miejsce w korpie? Chcialbym sobie polatac i potrenowac minmatarski styl walki. Niekoniecznie 0.0. moga byc wojny imperialne tez, mi wsiora wno, byleby bylo kogo zastrzelic ;)

http://ineve.net/skills/character.php?charID=NTYzNjAwMzYz  <- tu sa jego dane :)

154
Dyskusje ogólne / Aktualizacja strony
« dnia: Sierpień 09, 2007, 10:25:06 »
Mysle, ze sekcja 'organizacje' wymaga niezlego uaktualnienia, czyz nie? poza tym w sekcji 'dotacje' jest link 'test', ktory tez chyba nie jest konieczny? :)

155
Dyskusje ogólne / RSS feeds
« dnia: Sierpień 09, 2007, 10:21:46 »
jako, ze nie moge znalezc. czy to forum ma jakies feedy rss? Ulatwilo by to czytanie w pracy ;)

156
Dyskusje ogólne / moze znajdziesz EVE?
« dnia: Lipiec 30, 2007, 15:37:04 »
http://www.galaxyzoo.org/Default.aspx

ja juz szukam.

powodzenia :)

157
Dyskusje ogólne / Eve-centrala in game channel
« dnia: Lipiec 24, 2007, 15:23:00 »
jak w temacie. mamy jakis oficjalny kanal w grze?

Mysle, ze bardzo dobrym pomyslem bylby taki kanal pod warunkiem, ze bedzie to oficjalny kanal, tzn zalozony i moderowany przez tutejszych adminow. tu na forum i na glownej stronie powinien byc sticky z informacja o tym kanale + jakis regulamin cycus. Ogolnie wiecie o co chodzi.

Oficjalny kanal eve-centrala w grze.


===edit===
ok, wlasnie zauwazylem ze jest i jest na glownej stronie :D

158
Dyskusje ogólne / wojna o terytoria
« dnia: Lipiec 20, 2007, 11:27:49 »
Aktualnie na forum EVE-O toczy sie dyskusja nad tym, jak zrobic zeby eve nie byla tak nudna jak jest. Ja tez tam napisalem jako ze mam kilka pomyslow. umiescilem je tutaj http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=560024

co o nich sadzicie? Pomoga cos?

159
Dyskusje ogólne / Koniec Goonsow (?)
« dnia: Maj 30, 2007, 07:23:30 »
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=528658
moje marzenia sie ziscily :)

a tak na serio, co o tym sadzicie?

160
Dyskusje ogólne / LXNW - cos sie dzieje
« dnia: Maj 25, 2007, 15:57:30 »
Wlasnie dostalem rozkaz aby natychmiast udac sie do LXNW (czy jakos tak) w branch.

Wiem tylko tyle, ze bedzie mala jatka o ten system w weekend. Jak ktos ma ochote wpasc, zapraszam :)

161
Poradniki / Poradnik - Fleet Command
« dnia: Maj 17, 2007, 12:47:38 »
Drodzy,
jako ze troche nudzi mi sie w pracy, napisalem poradnik dot. fleet commandu w eve. prosze, przeczytajcie, mowcie czy dobry czy nie. Xart jesli poradnik jest ok, mozesz wrzucic go do czesci 'poradniki'.

Fleet commanding - poradnik

Ogólne zasady
Poradnik nie mówi nic o konsktrukcji gangu, poradnik mówi o tym, w jaki sposób poprowadzic grupę osób, walczyć nimi i wygrywac.

Kim jest Fleet Commander (FC)? FC to osoba, która staje sie dowodzca grupy osób. FC ma na celu jedno. Tak pokierowac osobami 'pod nim' aby wygrac w starciu z wrogiem. FC musi wiedziec, kogo ma pod komenda, co te osoby potrafią, jakimi statkami latają. FC musi mieć szerokie pojecie o statkach w eve i mozliwych taktykach dzialania. Musi znać silne i słabe strony wiekszosci jednostek w grze (a juz na pewno musi wiedziec o silnych i slabych stronach statków jakie ma pod swoja komenda).
Poza wiedza o statkach, FC powinien wiedziec, gdzie jest. Musi znać cala siatkę połączeń międzysystemowych w regionie, w którym operuje. Najlepiej, wykorzystać mapy 2d eve'a (Np. mapy ombey'a Np www.ombeve.co.uk).

Część osób ma aspiracje do dowodzenia, ale boi się Sie. W końcu prowadzi gang ludzi, bierze za nich odpowiedzialność. Owszem, jest to stres, ale dodaje smaczku całej rozgrywce:)
Pamiętaj, nie musisz na początku dowodzić 200 osobowym gangiem sniping bs'ow, capitali itp. Zacznij od małych grupek, rob rundki po okolicy, atakuj, kiedy chcesz, uciekaj, kiedy nie chcesz walczyć itp. Każ ludziom brać tanie statki, wtedy nie będzie złości i pretensji, jeśli cos pojdzie nie tak, a na pewno pojdzie:)

Przygotowanie gangu
Zasada jest prosta. Im mniejszy gang, tym ważniejsze jest, jakie statki sa w gangu. Ogólnie można przyjąć ze potrzebujesz:

2 scoutow
Min 1 pilot w interdictorze
Około 4, 5 kolesi w interceptorach.
Reszta gangu w zależności od rozmiaru gangu. Ogólnie proporcje powinny Sie wachać:
70% czystego damage'u
30% e-war

Musisz tez podjąć decyzje, czy idziesz na long range (duży zasięg) czy short range (krotki zasięg). Ważne jest, żeby wszystkie statki miały podobny zasięg. Jeśli będziesz miał polowe dominixow (statek typowo na krotki zasięg) i polowe tempestow (statek typowo na duży zasięg), to nie masz nic:)


Rozkład ról
Scouci w covopsach lub szybkich ceptorach - 1 z przodu max 2 skoki przed głównym gangiem. To samo z tylu
Interdictory - ich jedynym zadaniem jest wskoczyć na wrogi gang i wypuścić bańkę, potem może działać jako antisupport
Piloci w ceptorach - ich głównym zadaniem będzie trzymanie wrogich statków na miejscu, jeśli nie ma banki.
Reszta to twoja siła ognia i siła obrony.

komunikacja
Komunikacja głosowa jest obowiązkowa. Nie da rady efektywnie prowadzić gangu poprzez pisanie rozkazów w gang-chacie. Jednak jako FC możesz delegować jedna osobę, aby powtarzała twoje rozkazy w gang-chacie. Przyznaje, ze jest to bardzo pomocne.

Poza tym wydawaj jasne, krótkie komunikaty, nie pozwalaj na jakiekolwiek dyskusje na teamspeaku podczas operacji. Niestety musisz nauczyć Sie dużej asertywności i mieć odwagę powiedzieć czasem 'ZAMKNIJ MORDE!' A potem bez emocji wrócić do dowodzenia. Niektórzy mówią, ze będąc FC, trzeba podkomendnych traktować trochę jak bydło, mięso armatnie. Może to nie jest zbyt mile, ale efektywne.
Wszelkie komunikaty od scoutow powinny być jasne i przejrzyste. Wybieraj ludzi rozważnie, inaczej
Jesteś ślepy

Ustawienia w grze
Tutaj bardziej liczy Sie to jak każdy ma ustawiony overview. Gra daje możliwość posiadania kilku rodzajów ustawień overview. Ja u siebie mam (wszystkie ustawienia oprócz npc NIE pokazują jednostek przyjacielskich:
GANG_BS - skaner pokazuje jedynie wrogie battleshipy
GANG_SUPPORT - skaner pokazuje jedynie wrogie statki wsparcia (cruisery/battlecruisery)
GANG_ANTIFRIG - skaner pokazuje jedynie freje/ceptory/interdictory/af'y/covopsy
GANG_DREADS - skaner pokazuje jedynie capital shipy wroga
NORMAL - skaner pokazuje wszystkie wrogie statki
NPC - nieważne tutaj ustawienie, ale podaje żeby wszystko było:) Jak można Sie domyśleć, skaner pokazuje wszystkie statki (wrogie i przyjazne) bramy i npc'e, czyli to wszystko, co przydaje Sie podczas npcowania.

Pamiętaj o tym, ze każdy gracz ma swoja role. I tak statki, które maja sile ognia powinny być ustawione na największe statki we wrogiej flocie, wsparcie powinno zająć Sie wsparciem wroga, itd./itp.

poruszanie Sie
No dobra - zebrałeś, Sie w sobie, przełamałeś strach, niepewność i nieśmiałość. Udało ci Sie zebrać kilka osób i chcesz skopać komuś cztery litery. Super! :) Właśnie zaczynasz całkowicie nowa grę w Eve. Jednak żeby to zrobić, musisz Sie najpierw przygotować, potrenować, przelecieć tam, gdzie może być walka.

Zacznijmy od poruszania. Jest kilka zasad, które musisz spełnić, aby nie skończyć w najbliższej przyjaznej fabryce klonów;)
Po pierwsze wydrukuj sobie mapę regionu i powieś na ścianie. W grze przejrzyj, w których systemach znajdują Sie ludzie. Na pewno będziesz chciał je sprawdzić. Mapa na ścianie pozwoli ci tak planować drogie, aby nie zapędzić Sie w kozi róg.
Po drugie ustaw odpowiednio gang - jednego scouta wyślij do przodu, drugiego, (jeśli masz) wyślij do tylu. Pamiętaj, aby wybrać scoutow, którzy bardzo wyraźnie mówią.
Wybierz system docelowy i ruszaj. Przedni scout powinien być około 2 skoków przed główną grupa. Twoim zadaniem jest przekazywać jasne informacje:
- set destination xxx - wszyscy w gangu maja w autopilocie ustawić taki cel
- warp to outgate - wszyscy w gangu maja warpowac Sie do bramy 'wychodzącej' z systemu
- jump through - przeskocz przez bramę
- jump on contact - jak dolecisz do bramy, przeskakuj natychmiast na druga stronę
- hold on gate/station - zatrzymaj Sie przy bramie/stacji
- get on jumprange - wszyscy w gangu maja zbliżyć się do bramy (poniżej 2500m od bramy)
- align to xxx - wszyscy kierują Sie w tym kierunku z maksymalna prędkością manewrowa.
- battlespeed - wszystkie statki lecą z prędkością powyżej 75% max prędkości

Myślę, ze to większość prostych komend, który każdy FC powinien opanować, jeśli chodzi o przemieszczanie Sie w grupie.

Walka
Stało Sie. Twój gang spotkał drugi gang i ten drugi  nie jest 'blue'. Co dalej? Jedna podstawowa zasada - spokój!
Zakładam, ze wroga flota została wykryta przez scouta. A to oznacza, ze wiesz juz gdzie sa i jakie statki wchodzą w skład tej floty. Musisz to porównać ze składem swojej floty i zadać sobie pytanie: Damy rade czy nie? Oczywiście możesz iść na żywioł, ale chyba nie o to chodzi żeby dać Sie wybić nie?:)
Po przeanalizowaniu podejmujesz decyzje. Zakładam ze masz zamiar zaatakować.
Jest kilka czynników, które decydują o przebiegu walki:
- liczebność twoja vs wroga
- odległość
- ilość e-war
- czy masz covopsa
- czy masz interdictora

Dodatkowo musisz wskazać drugiego i trzeciego nawoływacza celów (ale to dziwnie brzmi :D) secondary and tertiary target caller.

Podjąłeś decyzje, angażujesz Sie w walkę. Pamiętaj o spokoju i jasnym wydawaniu rozkazów. Przygotuj wszystkich, powiedz ze masz taki i taki plan. Wyślij scouta aby przygotować ci warp in point (miejsce, do którego cały Twój gang wskoczy). Następnie Każ wszystkim ustawić Sie w kierunku tego miejsca a Następnie warpuj cały gang jednocześnie. Podczas lotu mowie zazwyczaj, ze każdy po wyjściu z warpa ma obrócić statek, wycelować w jakieś miejsce pt. warp out point, dać pełną prędkość i jeśli tylko zostanie wywołany jako główny cel, natychmiast ma zwiewać. Możesz również wysłać drugiego scouta gdzieś w przestrzeń aby zrobić safespota i był waszym warp out pointem.

Jak tylko wyjdziesz z warpa każ interdictorowi postawić bańkę aby uniemożliwić wrogowi ucieczke a następnie zacznij wywoływać cele, jeśli nie uda ci Sie wgrać grida wystarczająco szybko, przekaz ta funkcje drugiemu albo trzeciemu.

Naraz wywołujesz dwa cele. Pierwszy i drugi. Statki posiadające działka wala w pierwszy, statki posiadające pociski kierowane (Np. Raven) wala w drugi a to dlatego, ze zanim pocisk doleci, to pierwszy cel juz pada. Po rozwaleniu pierwszego celu, drugi staje Sie pierwszym a ty wywołujesz kolejnego jako drugi cel.

Teraz juz tylko systematyczność. Wywołujesz kolejne cele i patrzysz jak tam Twój gang Sie trzyma. Jeśli idzie dobrze (a powinno) powoli eliminujesz kolejnych wrogów. Zazwyczaj od największego do najmniejszego.

Kolejna zasada/porada podczas walki, którą ja stosuje: Wsparcie oraz e-war ma wolna rękę, ich zadaniem jest eliminacja pomniejszych statków, które mogą zagrozić (poprzez web, warp disruptor) głównym statkom floty lub w przypadku e-war'a wyeliminowanie dużych statków poprzez wyłączenie systemów namierzania, natomiast trzon floty jest pod moja ścisłą komenda. To samo z tacklerami, oni maja utrzymać główny cel w miejscu wiec musza Sie mnie słuchać.

Co mówić jak zacznie Sie bitwa? Niewiele:
- Primary target is XXX
- Secondary target is XXX
- align to XXX
- Warp to XXX
- spread jamming
- jam XXX

Wydajesz jasne krótkie rozkazy, Pamiętaj, ze czasem musisz je powtarzać np. żeby wszystko było jasne.

Zazwyczaj po minucie, dwóch jest po walce. Zbierasz puszki i lecisz dalej :)

Male PS. Poradnik zostal stworzony dla początkujących dowódzców i przedstawia ogólne założenia dowodzenia gangiem. pamiętaj, ze nie jest to 100% przepis na zwycięzką walkę. Poza tym dowodzenie wielkimi flotami rzędu 100, 200 i więcej osób, POS wars, capital ship warfare to juz zupełnie inna bajka.

Powodzenia!

162
Dyskusje ogólne / EVE w CD Action 05-2007
« dnia: Maj 15, 2007, 20:16:33 »
No wiec moi drodzy mam przed soba najnowszy numer CD Action i nasza kochana gra doczekala sie recenzji tam.

Recenzja jest bardzo pochlebna, autor doszukal sie jednej glownej wady, a mianowicie ze gra jest zbyt rozbudowana :D

Poza tym same plusy. Do tego trial na plycie.

Mysle, ze ilosc osob z Polski w swiecie eve wzrosnie dosc znacznie.

Co prawda czytajac recenzje mam wrazenie, ze pisal ja wielbiciel WOW'a ktoremu kazali wsiasc do jakiegos obciachowego kosmicznego badziewia a on musi napisac o tym dobrze :D ale poza tym jest cool.

163
Dyskusje ogólne / Masakra Goonsow
« dnia: Maj 15, 2007, 14:23:59 »
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=520691
Byl tam ktos? Wie co sie stalo?
Na killboardzie BOBa widze tylko dziesiatki statkow zmiecionych przez DD. Nie mam zadnych szerszych informacji.

164
Dyskusje ogólne / Eve w wikipedii
« dnia: Maj 10, 2007, 10:04:14 »
Na stronie pl.wikipedia.org jest wpis odnosnie EVE online. Wpis jest bylejaki, trzeba by go poprawic. Ktos ma ochote? a moze zrobimy jakies pospolite ruszenie, zeby ladny wpis tam zrobic? 

Ja osobiscie przed chwila wsadzilem tam linka na centrale w sekcji 'strony oficjalne'.


165
Dyskusje ogólne / Please support open letter to CCP
« dnia: Marzec 30, 2007, 13:51:55 »
In english so Orbis can also understand what im asking for.

Please support me in this thread:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=499469

This is for our own good. Dunno if it will help, but i think its worth to try.

166
Dyskusje ogólne / Masakra w Delve
« dnia: Marzec 30, 2007, 10:03:36 »
Bylo ostro.

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=498843

Bitwa toczyla sie na przestrzeni kilku systemow. Ja utknalem 2 skoki od glownego systemu, bo bylo 420 ludzi na localu :D

podsumowanie krotkie:
jeden POS Boba zniszczony z capital yards (co bylo w srodku, nie wiadomo. podobno tytan)
okolo 50 capital shipow Koalicji poszlo z dymem :)

167
Dyskusje ogólne / Carriers
« dnia: Maj 16, 2006, 13:51:31 »
Dobra,
Czy ktos juz tym lata badz latal? Ja sie powoli przymierzam, ale jeszcze okolo 170dni mi brakuje zeby miec pelne skille. Ktos juz ma jakies doswiadczenia?

Zrobmy tu moze male kompendium wiedzy na temat tych wspanialych statkow.

168
Archiwum / Syndicate war - najnowsze informacje wywiadowcze
« dnia: Kwiecień 24, 2006, 12:38:19 »
2006.04.24 08:45
Remedial
Site Admin

Posted: Sun Apr 23, 2006 2:27 pm Post subject: POS destruction op
RESCHEDULED: 21:00 Eve time TUESDAY Night

-------------------------------------------------------------------------
-------

3FA, TFC and BOS will be assisting us with dreads against the enemy POS
TUESDAY night. 5pm EST, 21:00 Eve time, Tuesday night. Everyone should be
ready for battle in their largest ship. We will be displaying such an overwhelming
amount of force that it will be clear that any structures they mount in S-U8 from
now on will be dead within a few days, if not hours. Our allies are really coming
through in this for us, so let's thank them as they show up, too.

*Rescheduled* because Tolon wants to bring down all of ERA's dreads to assist,
and then wipe out the rest of BRS'/NBSI's silly little POSs in Syndicate.

*************************************************************
**********************
It seems this is what we're already doing, but I suggest that we cancel all
offensive ops until tomorrow while we completely lock down the 6-u gate with
bubbles to prevent any AoF from leaving or getting reinforcement. This means that
if you are logged on and have nothing to do get in a frigate or cruiser and join
the gatecamp which should be constantly going. When it's time for dread op it
should be painfully easy to take down the POS if they can't get any
reinforcement in.

169
Archiwum / I need your help!
« dnia: Kwiecień 13, 2006, 15:48:45 »
Ok. Powiem krotko. Dzis rano udalo mi sie przemycic Megasa do s-u.

fit:
7x425mm II (SPIKE L ammo), cloak
3xsensor booster, 1x tracking comp
3x tracking enchancer, 3xmag stab, 1xmed armor rep

zasieg optymalny 209km  :twisted:

Ale jestem sam na razie. Potrzebuje jeszcze ze dwoch, ktorzy chetni by byli:
a. scoutowac w cov opsie
b. dolaczyc jako sniper

Wtedy bedzie mozna bic cruisery jedna salwa :)

Ktos chetny?

ps. w obydwu przypadkach cloak jest niezbedny! Niektorzy spytaja po co, a ja juz mowie. Po to, zeby nie namierzyl cie nikt jak siedzisz w ss. Wiem, ze spowalnia lock time itp, ale to jest naprawde bardzo dobry dodatek.

170
Archiwum / Wywiad z forum OSS
« dnia: Kwiecień 07, 2006, 11:31:54 »
2006.04.06 15:54
Today will mark the first day in a concerted effort to rid ourselves of one or more of these retarded alliances
that are now "formally contesting" our control of lower Syndicate in the political map thread on Eve-O.

This plan has several components.

1) All low-sec piracy from GoonFleet needs to stop and those pilots need to come help us rid us of actual threats, rather than shooting retarded miners in Ospreys and Dominixes. Empire Mafia have undeclared from Duragon, so that conflict is over. Hanging out on theperiphery of Syndicate and shotting web might be fun, but we have bigger fish to fry in the next few weeks.

2) Our forward base of operations for fleet actions is going to be moved to M2-, where lots of GA and Supremacy have been getting easy ganks of late. The first step will be to camp this area with bubbles and interdictors and superior forces, to the point where they simply stop trying to hang out there. ODN has stocked the M2- station with reserve ships and modules. Our first priority is to bleed out that stockpile until they are forced back to their holes in Harroule, Reblier or Solitude. Sesfan, Skages, Michael Nester, Tarnish and other fleet commanders should begin leading sorties and setting up gatecamps across the VV- and 97X
gates in M2- ASAP.

3) From M2-, we are 3 or less jumps away from each major lower Syndicate exit: 6-C, MHC and Y9G. We will attempt to break up any of the Axis of Faggotry gatecamps in the area, repeatedly. Our job is to make it so that when GoonFleet is online, there is no such thing as an "easy gank" around these gates. Our enemies have gotten used to us being isolationist; it is time to be expansionist instead. Of particular interest will be stopping all enemies from mining in Y9G/UTKS or running the UTKS complex.

4) Two directors have now been assigned to run the UTKS complex every single night. They will first find other directors online who have done the complex, and then perhaps invite several newbies or other players along for some virtual free money. The old system of volunteerism was not working and the Axis of Faggotry was getting rich off of the proceeds of the 10/10. If anyone is available to run the complex post-downtime on a daily basis, I would like for them to send me a private message. People with battleships and assault frigates are preferred.

5) Our goal here is clear: make Syndicate unprofitable and unfun for NBSI, Galactic Aurora and Black Reign Syndicate. NBSI were already broken in half by the [5]'s relentless assault up north, now it is our turn to finish the job. Black Reign Syndicate are idiotic counterstrik players who pretend to be l334 awesome Eve gamers, but in reality only know how to snipe with battleships. We will drive them from their home just like we drove Cruel Intentions away. Galactic Aurora are French.

It is our time now, pilots. It is time to take the trash out of Syndicate and kick it to the fucking curb.

171
Archiwum / Syndicate war
« dnia: Kwiecień 04, 2006, 10:30:02 »
Tak aby do wszystkich dotarlo, to pisze tutaj :)

Bardzo duzo nas siedzi w syndicate. Wszyscy mamy oss na neutral/minus.

W zwiazku z tym proponuje skoordynowac jakis atak. Dwie proponowane daty: czwartek wieczor lub niedziela wieczor. Miejsce spotkania VV-VCR.

My mamy okolo 30 graczy gotowych wskoczyc w bs'y i narobic szkod.

Jako ze goonsow jest jak zergow ale sa w tech I shipach, tak wiec proponuje ustawic bs'y na sniping i pozamiatac ich troche :)

Nie mozemy sie jednak angazowac w duze bitwy bo lag jest meczacy.

Aaa i jeszcze jedno. Jesli macie mozliwosc to zdejmujcie jak najczesciej SUASthegreater, Shutupandshave, KIAtolon.  To jedna i ta sama osoba. Jest w Black Omega Security i dziala jako Fleet Commander goonsow. Jest bardzo dobry ale... niezastapiony :) Bez niego goonsi stana sie bezbronni!

172
Market / WTB deimos
« dnia: Marzec 14, 2006, 15:39:42 »
jak w temacie. tylko tanio w miare jak sie da.

173
Archiwum / grono.net
« dnia: Luty 20, 2006, 15:13:40 »
Kilka tygodni temu zalozylem tam grono tematyczne Eve online.

Jesli ktos jest na gronie, zapraszam :)

174
Archiwum / Polacy, gdzie jestescie? :)
« dnia: Luty 20, 2006, 15:12:05 »
Jak w temacie :)

Gdzie jestescie teraz, co robicie itp :)

Ogolnie w jakiej czesci galaktyki jest najwiecej polakow? :)

Strony: 1 ... 3 4 [5]