Eve-Centrala

Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: Andrjus w Listopad 11, 2014, 22:56:39

Tytuł: unable to connect 87.237.38.200 on port 26000
Wiadomość wysłana przez: Andrjus w Listopad 11, 2014, 22:56:39
Witam.
Szukałem w wyszukiwarce forumowej ale nic konkretnego nie znalazłem odnośnie tego problemu.
unable to connect 87.237.38.200 on port 26000
Jeśli ktoś miał podobny problem i zna jego rozwiązanie z góry dzięki za pomoc.
Tytuł: Odp: unable to connect 87.237.38.200 on port 26000
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 11, 2014, 23:04:26
a coś więcej?
jaki system operacyjny, jaki ISP, ile i jakiego sprzętu masz między kompem a bramą domyślną.
Gdzie Ci to wystąpiło? W kliencie gry? W launcherze?
Tytuł: Odp: unable to connect 87.237.38.200 on port 26000
Wiadomość wysłana przez: Xeyo w Listopad 11, 2014, 23:57:52
Zazwyczaj pokazuje mi sie takie cos, jak urochamiam gre, nie wgrywajac wczesniej dostepnych aktualizacji.
Tytuł: Odp: unable to connect 87.237.38.200 on port 26000
Wiadomość wysłana przez: Andrjus w Listopad 12, 2014, 06:36:32
Zarówno launcher jak i repair.exe od nowa ściągają całego klienta gry.
Tytuł: Odp: unable to connect 87.237.38.200 on port 26000
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Listopad 12, 2014, 07:02:48
jest jeszcze w opcjach repair... podobno komus gdzies raz pomoglo. ale zazwyczaj sprowadza sie to do zassania klienta na nowo
MI taki komunikat sie pojawia za kazdym razem jak wprowadza nowa latke. bo odpalam z exe z pominienciem launchera