Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Pol Kent w Czerwiec 19, 2013, 19:20:33

Tytuł: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Czerwiec 19, 2013, 19:20:33
Pierwsze informacje.

Indyki
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3227436#post3227436

i NOSy
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3228739#post3228739
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Sierpień 08, 2013, 19:32:30
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3462641#post3462641

oraz

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3458543#post3458543
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Sierpień 09, 2013, 10:14:09
Damnation:
+100 Shield
-300 Armor
+100 Hull


Świetna zmiana... co jak co, ale Damnation brakowało tego shielda jak powietrza  :P
No i jak wielu przepowiadało, poturniejowy nerf Domka. Chociaż to taki nerf nie nerf, niewiele zmieni
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Sierpień 09, 2013, 11:14:10
Za to silnie wzmocnili EOS-a

Eos:
-300 Shield
+500 Armor
+300 Hull

We're moving the gang link bonuses for command ships back to the command ships skill, at 3% per level instead of the 15% role bonus
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Sierpień 09, 2013, 11:20:07
+45 PG na Vadze... no k.. wreszcie.

Teraz tylko won z tym bonusem do aktywnego tanka i zamiast tego drugi bonus do faloffa i jest git.

Eos nadal jest z dupy, bo ma bonus do aktywnego tanka.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Sierpień 09, 2013, 15:04:28
+45 PG na Vadze... no k.. wreszcie.

Teraz tylko won z tym bonusem do aktywnego tanka i zamiast tego drugi bonus do faloffa i jest git.

Eos nadal jest z dupy, bo ma bonus do aktywnego tanka.
Nigguh please.
Eos kozacki będzie.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Sierpień 09, 2013, 17:04:29
Nigguh please.
Eos kozacki będzie.

Na solo owszem ;)

A ja mówię o serious business flotach.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Sierpień 13, 2013, 00:35:05
Czas kończyć pitolenie o Provi i jej mieszkańcach, sorry Puszkin  8)
Czas na Odyssey  >:D
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3479475
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Sierpień 13, 2013, 08:06:56
Wczoraj było 190 osób na sisi a chodziło wszystko (market, fitowanie, reakcje statku) jakby tuż za bramą toczyła się bitka na 5k statków.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Sierpień 13, 2013, 22:13:56
Poszły jakieś zmiany w kodzie i podobno dlatego na razie testują testserver.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Krogulec w Sierpień 14, 2013, 14:53:54
Na serwerze testowym już są  nowe Genolutiony (CA-3 i CA-4) (http://i.imgur.com/RH0jNNm.png)     
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Sierpień 23, 2013, 13:53:33
I kolejna informacja o drobiazgach które jednak cieszą o ile nie zostaną zjeb**ane  >:D
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/probe-scanning-iteration/
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Sierpień 23, 2013, 15:07:16
CCP Tuxford, mój ulubiony dev :)
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Danath Riddick w Sierpień 27, 2013, 18:41:22
Ok nowe info odnośnie balansu statków. Wszystko już pewnie było na forum ale teraz zebrane w jedną całość.

http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/28-ships-later/

Z  ważniejszych informacji.
Frakcyjne mind Linki które będą dawać bonusy do kilku specjalizacji i będą dostępne w Lp Store CONCORDU warto już teraz zrobić sobie zapas LP.

Zlikwidowany zostanie podział Command shipów na DPS'owy i Ledrship'owy i będzie podział na dwa style walki i będą miały bonusu do innych typów broni lub do dron (gallente). Za to commandy będą mogły zadawać linki jak i prowadzić skuteczny ostrzał z działek rakiet i dron (zależne od rasy) gdyż nie będą marnowały Hi slotów przeznaczone na działka.

Cruzy tech III będą miały zmniejszony bonus do mind linków z 5% do 2%

Zostanie zredukowana siła linków siege, armor i skirmish

Balans gunów

 Medium Rails:

    +15% Rate of Fire
    +15% Damage Multiplier
    -15% Tracking Speed

Medium Beams:

    +25% Damage Multiplier
    -10% Tracking Speed

Medium Artillery:

    +10% Rate of Fire
    -5% Tracking
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Danath Riddick w Sierpień 27, 2013, 19:24:26
I jeszcze inna ważna informacja co prawda już mówili ale warto powtórzyć.

" can no longer activate ... warfare link modules inside a starbase forcefield"
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Sierpień 27, 2013, 19:32:20
I jeszcze inna ważna informacja co prawda już mówili ale warto powtórzyć.

" can no longer activate ... warfare link modules inside a starbase forcefield"

(http://s8.postimg.org/pclv9r5zp/999872_489204717840504_102283131_n.jpg)
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Sierpień 27, 2013, 20:20:11
Kilka dni upłynie zanim ludziska ogarną bajzel z indykami.  :) Niejeden się zdziwi co to mu się z hangarze objawiło zamiast tego co pamiętał że ma   ;D
Co do linków, zrobiliby coś żeby stały się popularniejsze na zwykłych BCekach które niby mogą je wozić ale w praktyce jakoś tego za bardzo nie widać.
Ludzie na forum eve-o pisali żeby poprawili/zmienili myk, że po zbudowaniu floty Fleet -> Wingi -> Squady któryś tam booster (jeśli dobrze pamiętam) nie dostawał jakichś bonusów co jakoś tak sensu nie miało. Ciekawe czy to poprawili/zmienili.

EDIT No i podali wreszcie kiedy wejdzie 1.1 - 3 września.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Sierpień 30, 2013, 14:35:10
Oficjalny pacznotes:
http://community.eveonline.com/news/patch-notes/patch-notes-for-odyssey-1.1


Drones can be launched by dragging them from the “Drones in Bay” section in the Drones window and dropping them either in space or onto the “Drones in Local Space” folder. Similarly, whole drone groups can be launched that way.
Drones can be recalled by dragging them from the “Drones in Local Space” section in the Drones window and dropping them onto the “Drones in Bay” folder.
Drones can be moved into groups by dragging them and dropping onto the group.


Ha! małe a cieszy  ;D
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 30, 2013, 15:32:12
No, osiągnęli poziom Windowsa 95.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Sierpień 30, 2013, 22:35:33
zauwazyliscie jakim potworem bedzie ishtar? :) gila odejdzie do lamusa
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Sierpień 30, 2013, 23:28:35
Sacri w końcu będzie do czegoś użyteczne.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Wrzesień 02, 2013, 18:18:36
Sacri w końcu będzie do czegoś użyteczne.
Do czego niby?
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Wrzesień 02, 2013, 19:09:00
zauwazyliscie jakim potworem bedzie ishtar? :) gila odejdzie do lamusa

zacieram łapki i czekam :)
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: ufoman w Wrzesień 03, 2013, 11:18:27
zacieram łapki i czekam :)
Za to inni czekają na rebalans pirackich szipów, podobno są następne w kolejce razem z blopsami.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 03, 2013, 11:47:28
Za to inni czekają na rebalans pirackich szipów, podobno są następne w kolejce razem z blopsami.
Znowu? Teraz dla odmiany zmniejszą zasięg portalu i skoku?  ;)
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 03, 2013, 11:54:30
Znowu? Teraz dla odmiany zmniejszą zasięg portalu i skoku?  ;)

Blackops to coś więcej niż "jump drive". Lata temu stwierdzono, że muszą być "gorsze" od T1 jako statki bojowe, a T1 w tym czasie buffnięto kilka razy (i hulle, i systemy uzbrojenia).
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 03, 2013, 12:00:30
Blackops to coś więcej niż "jump drive". Lata temu stwierdzono, że muszą być "gorsze" od T1 jako statki bojowe, a T1 w tym czasie buffnięto kilka razy (i hulle, i systemy uzbrojenia).
To była mała ironia z mojej strony  ;)
Każda zmiana tego statku in plus bardzo mnie ucieszy. Uważam że BO tak jak force recony zostały bardzo zaniedbane przez CCP. Jeśli combat recony są bardzo pożyteczne i raczej nie do zastąpienia na polu walki, tak force zostały daleeeeeeeeko w  tyle za całą resztą, szczególnie po tym jak T3 otrzymały możliwość odpalenia covertowego cyno. Jedyna zmiana w force rekonach była chyba z 5 lat temu, gdy urypano im inertie do poziomu Bsa.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 03, 2013, 12:07:17
Uważam że BO tak jak force recony zostały bardzo zaniedbane przez CCP.

Pełna zgoda, po prostu to są shipy jeszcze nietknięte nowymi zmianami. W tym tempie do końca roku pewnie wszystko poza T3 zostanie "zrebalansowane" (piękne słowo).

Force recony będą jeszcze większym wyzwaniem niż HAC-e, bo możliwość latania w cloaku i stawiania covert cyno to naprawdę żałosne usprawiedliwienie shipa tej wielkości i za taką cenę.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Dux w Wrzesień 03, 2013, 13:04:04
Za to inni czekają na rebalans pirackich szipów, (...)

Tia, czekają ... >:(
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 03, 2013, 13:13:08
Tia, czekają ... >:(

Blood Raiders i Sansha raczej będą buffnięte, bo dziś do niczego się nie nadają :)
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Dux w Wrzesień 03, 2013, 13:18:09
Blood Raiders i Sansha raczej będą buffnięte, bo dziś do niczego się nie nadają :)

No tym to się bawić mogą. To mi akurat lotto :P
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: MrYogi w Wrzesień 03, 2013, 13:26:36
Blood Raiders i Sansha raczej będą buffnięte, bo dziś do niczego się nie nadają :)

A kiedy to mają zrobić ?
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 03, 2013, 13:31:46
No tym to się bawić mogą. To mi akurat lotto :P

Wiem, "ręce precz od Angeli"! :)

A kiedy to mają zrobić ?

Nie ma na to konkretnego deadline'u, ale na 95% będzie to część Winter Expansion.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Wrzesień 03, 2013, 13:36:21
Z tego co mówili najmniej zmian będzie u Serpentis i nie są zadowoleni z Machariela.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 03, 2013, 13:48:16
Bubu jest zły, bo chcą obciąć PG na Cynabalu i skończy się rumakowanie w artybalu ;)
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Wrzesień 03, 2013, 13:53:53
Bubu jest zły, bo chcą obciąć PG na Cynabalu i skończy się rumakowanie w artybalu ;)

Zależy ile obetną.
Przy 3 rig-slotach (offtopic - mogliby to ku* w końcu naprawić przy t2) można ancilary upchnąć i będzie dalej śmigać przy podobnych parametrach.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Dux w Wrzesień 03, 2013, 14:10:14
Bubu jest zły, bo chcą obciąć PG na Cynabalu i skończy się rumakowanie w artybalu ;)

E no jak to uciecie sprowadzi się do konieczności założenia jednego riga do PG to da się przeżyć. Przeca tak już się latało przed tym jak "bufnęli" artylerię. Byleby się nie dobierali do speeda i alignu. Wystarczy już tych cegieł :)
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 03, 2013, 14:11:58
E no jak to uciecie sprowadzi się do konieczności założenia jednego riga do PG to da się przeżyć. Przeca tak już się latało przed tym jak "bufnęli" artylerię. Byleby się nie dobierali do speeda i alignu. Wystarczy już tych cegieł :)

Tym bardziej, że T1 cruisery zrobiły się w międzyczasie bardzo szybkie.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Wrzesień 03, 2013, 14:42:17
Ja bym się nie obraził na phantoracla :P
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 03, 2013, 14:49:12
Ja bym się nie obraził na phantoracla :P

Cokolwiek to jest :)

Phantasm jest żartem - nie dość, że shieldowy statek rusza się jak cegła, to jeszcze brakuje mu grida żeby wykorzystać te wszystkie utility hisloty. Nightmare tego problemu nie ma.
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Wrzesień 03, 2013, 14:54:25
Nie znasz się phantasm ma 1 swoje zastosowanie i po prostu do niczego innego się nie nadaje.
A mianowicie - stabilna konstrukcja o nazwie platforma laserowe, którą można ustawić dookoła bramy w trakcie kampy. Zasadniczo nie potrzebujesz nawet napędu na takim shipie (i tak jest wolniejszy niż wszystko shildowe i część armorowych - np .omen navy, sic! )

Po drugie w hi-sloty SALVAGER i żadne duże PG nie potrzebne :P
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 03, 2013, 15:01:39
Jest tylko jedno "ale" - 20 km na scorchach to trochę za mało, żeby stać na gejcie na zero i liczyć że wszystko się trafi :)
Tytuł: Odp: Odyssey 1.1
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Wrzesień 03, 2013, 15:04:00
Cokolwiek to jest :)

Phantasm jest żartem - nie dość, że shieldowy statek rusza się jak cegła, to jeszcze brakuje mu grida żeby wykorzystać te wszystkie utility hisloty. Nightmare tego problemu nie ma.

No właśnie nie obraziłbym się gdyby zrobili z niego fajną nano zabawkę, bo obecnie to coś nie ma dobrych stron (poza wygladem).