Eve-Centrala
Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: Oketa w Sierpień 20, 2013, 18:04:30
-
Bez zbędnych słów: http://uk.ign.com/articles/2013/08/20/eve-valkyrie-oculus-rifts-space-dogfighting-game (http://uk.ign.com/articles/2013/08/20/eve-valkyrie-oculus-rifts-space-dogfighting-game)
-
powinni to na andka wydać >:D
-
to bedzie osobna gra czy ewolucja eve??
-
to bedzie osobna gra czy ewolucja eve??
Osobna gra, i będzie wymagać tego -> http://www.oculusvr.com/
-
Osobna gra, i będzie wymagać tego -> http://www.oculusvr.com/
Sprawdziłem właśnie cenę, GG WP :D
-
To jest cena Devkita, wersja sklepowa będzie najprawdopodobniej tańsza
-
300$?
Nie jest to jakieś morderstwo plus będzie na to więcej gier.
-
jak to w wersji finalnej będzie kosztować <$250 to będzie szło jak świeże bułeczki, najważniejsze aby ludzie ślinili się na gry, bez gier to będzie po prostu następny bezużyteczny sprzęt,
ponad dekadę temu badziewne VGA VR kosztowało 2000+ PLN a zarobki wtedy w Polsce były na poziomie 800zł/m-c, gier na to nie było, no dobra były, 3-4 gry, praktycznie niegrywalne bez myszy, i ciężko było z VR cokolwiek zrobić bez pada, może tym razem się uda....
-
nie sądziłem, że to powiem... ale CCP shut up and take my money :3
-
Sprawdziłem właśnie cenę, GG WP :D
normalnie darmo ziom...no troll
-
normalnie darmo ziom...no troll
no pewka, akurat mam 300 dolarów i tak własnie też pomyślałem, że dobrym pomysłem będzie je wydać na sprzęt w którym nie będzie sie dało wytrzymać dłużej niż 15 minut :D
-
trafilo mi sie grac na podobnej podkladce do myszy przylepionej do gęby...
srednio to widze bo to zwyczajnie oszukuje blednik,
po 30-40 minutach, nerwowych ruchow glowy, zwyczajnie chce sie pawia puscic
-
no pewka, akurat mam 300 dolarów i tak własnie też pomyślałem, że dobrym pomysłem będzie je wydać na sprzęt w którym nie będzie sie dało wytrzymać dłużej niż 15 minut :D
Napewno nie patrzyli na polskie zarobki jak ustalali cene ale na zachodnia europe/stany cena jest bardzo przystepna. Bedzie isc jak swieze bulki. Sa klawiatury co tyle kosztuja :P
-
Teraz to już nie chodzi o zarobki, stać Cię aby wymieniać co 6-8 miesięcy smartphone na najnowszy flagowy model, ulubionej marki?
Mnie nie, a jest to urządzenie wiele bardziej użyteczne niż dowolny VR.
Jeśli będzie wsparcie i "FUN" bo tylko o to ostatnie ostatecznie chodzi w tego typu sprzęcie, tak jak pisałem wyżej, jeśli będą gry które będą z tym magnesem, chętni znajdą się sami.
A odnośnie tego EVE VR, będziemy tam latać droną? fighterem? shipem? Bo podpaliłem się a teraz patrzę na spokojnie i... dwie pierwsze opcje to jest erm... RLY ?
A jeśli trzecia to jakimi shipami, jakoś sobie nie wyobrażam takiej rozgrywki w Rokhu albo geddonie >:D to nijak dogfightowe statki są, jak zresztą większość, z drugiej strony kierować produkt do pewnego grona odbiorców, tych latających wyłącznie frytkami, no kurde śmierdzi mi troszkę spłaszczeniem świata EVE, bo EVE nie muszę mieć zdolności manualnych aby wygrać taki godfight, mam mysz i klawiaturę, tam wygląda że będzie potrzeba, widzę tu sprzeczność której nijak nie umiem wpisać w realia.
-
tu chodzi tylko o polatanie sobie fighterem, zrob zooma na kabinke a zobaczysz ze w srodku jest pilot ;]
-
no to ja dziękuje, $1 nie wydam na EVE VR :P
-
ok to co robimy liste kto kupi/nie kupi? Lt juz sie okreslil...
-
ja to kupie jeśli to będzie coś więcej niż Colonel wydumał ze swojej kulawej szklanej kuli :P
sprzęt fajny swoją drogą, ale EVE VR jako pilot fightera, e, y, yh, meh, no thanks.
-
ciekawe jak kark boli po godzinie grania ::)
-
Nadchodzi era umięśnionych karków.
Wysłane z mojego GT-P5100 za pomocą Tapatalk 4
-
to co? odpalac boty i robimy zrzutke...
kazdy z akcjonariuszy trzyma sprzet u siebie do pierwszego żygania :]
-
Kupię sprzęt i wrzucę w koszta firmy. Do filmów 3d się przyzwyczaiłem do tego też.
Wysłane z mojego GT-P5100 za pomocą Tapatalk 4
-
ja to kupie jeśli to będzie coś więcej niż Colonel wydumał ze swojej kulawej szklanej kuli :P
sprzęt fajny swoją drogą, ale EVE VR jako pilot fightera, e, y, yh, meh, no thanks.
No ale jak to sobie wyobrażasz? To będzie war thunder w kosmosie, nic więcej nic mniej. Idealnie wpisują się w to fightery, statku z ruchomymi wieżyczkami i pierdylionem modułów się nie ogarnie solo. Modowanie będzie pewnie mocno rozbudowane, a nie jak w samolotach i jeśli gra będzie dostępna też na zwykły monitor/telewizor to to nie może się nie udać.
-
GlassCutter, no przestań, zakładam że wiesz czym są fightery, czyli że mamy czekać w kolejce aż będzie bitka na carriery/supery? Owszem nie mało tego, ale grywalne pozycje na taki sprzęt mają to do siebie że dołączasz do gry kiedy chcesz i masz zajęcie, a nie siedzisz jak ten tłumok i czekasz aż padnie w EVE polecenie wypuszczenia fighterów, i co wtedy? powiedzmy że jest 1000 fighterów z carrierów na gridzie, 1000 osób może grać w EVE VR w tym momencie? A reszta co ? Siedzi i gapi się na "5234 in queue" ? Toż to kpina.
A jak zabiją Ci fightera, to co? To się tak kupy i konwencji nie trzyma tak że szkoda gadać, ja rozumiem że mogą na potrzeby EVE VR nagiąć coś, np. pilot fightera budzi się w carierku, "wsiada" w nowy i leci, ale jeśli to ma być w New Eden to może tam siedzieć i czekać do usranego rozładowania, bo dziś akurat są sentry na tapecie.
GL&HF!
-
Nie czytałem newsów na temat eve vr, ale to raczej maja być arenki 15 na 15. Na fan feście nie mówili raczej nic o integracji z eve. Akurat w tym momencie na TS'ie rozprawialiśmy o tym co działo by się po takim połączeniu. Nawet gdyby kiedykolwiek udało się zebrać tylu graczy w eve vr żeby zaludnić bitkę to oni strzelaliby we wszystko tylko nie w primary ;)
-
gdzie pisali że to ma być 15 vs 15 ?
dawaj link.
-
tu (https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3265916#post3265916) znalazłem link do tego (http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/14/feature/7534/Demoing-EVEVR-at-E3-2013.html/page/1), na innych serwisach piszą o 6 vs 6. Ogólnie ma być osadzone w eve universe, ale nie piszą nic o integracji z eve.
-
hehe, a to by bylo, rekrutacja pilotow fighterow...
inaczej wypuszczasz i wdupisz lotnisko :D
kilku avoxerow, ktos afk i Miltis :D
-
Nie czytałem newsów na temat eve vr, ale to raczej maja być arenki 15 na 15. Na fan feście nie mówili raczej nic o integracji z eve. Akurat w tym momencie na TS'ie rozprawialiśmy o tym co działo by się po takim połączeniu. Nawet gdyby kiedykolwiek udało się zebrać tylu graczy w eve vr żeby zaludnić bitkę to oni strzelaliby we wszystko tylko nie w primary ;)
Na 10% dylatacji, to by nieprzesadnie strzelali. :P
-
Jeśli przemysł PORNO zainteresuje się tym urządzeniem daję wam gwarancje że będzie sprzedawał się jak świeże bułeczki ;)
-
ciekawe jak to gały wypala
-
Nowy produkt CCP. Ma wyjść w 2014 i być symulatorem na wzór dawnego Wing commandera.
http://uk.ign.com/articles/2013/08/20/eve-valkyrie-oculus-rifts-space-dogfighting-game
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3511946&#post3511946
-
Jest już wątek:
http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12348.msg204486;topicseen#new
-
ups. to poprosze admina o skasowanie tego :)
-
kiedyś była całkiem fajna strzelanka "freespace 2" tam ciekawie były dodane duże statki do dogfightów. To nawet by się dało wprowadzić jako pilotowane przez graczy - że jeden pilotuje a paru innych obsadza działa :)
a o integracji z eve to można myslec jedynie na zasadzie dusta - niby jakoś się to łączy ale nikt tego nie zauważa :)
-
kiedyś była całkiem fajna strzelanka "freespace 2" tam ciekawie były dodane duże statki do dogfightów. To nawet by się dało wprowadzić jako pilotowane przez graczy - że jeden pilotuje a paru innych obsadza działa :)
a o integracji z eve to można myslec jedynie na zasadzie dusta - niby jakoś się to łączy ale nikt tego nie zauważa :)
Freespace 2 był pełnoprawnym spacesimem nie strzelanką.
-
ups. to poprosze admina o skasowanie tego :)
(http://t.qkme.me/3u19om.jpg)
Freespace 2 był pełnoprawnym spacesimem nie strzelanką.
Jest ffs.
-
No jest, ale głównie utrzymywany przy życiu przez fanów :P. Swoją drogą pamiętam multi z czasów kiedy był oficjalnie wspierany przez devów.
-
E tam pitolicie, latanie fighterem byloby zajebiste. Ja to widze prosto - bez "ludzkiego" pilota Fighter i FB dzialaja jak teraz, z pilotem zamieniaja sie w takie zabawki ktore moga psuc wraze FB i dokladac DPS przeciwko statkom w EvE.
-
No jest, ale głównie utrzymywany przy życiu przez fanów :P.
To dobrze, że devi nie psują gry streamlinowaniem, nie poszerzają bazy, itp.
Zresztą od zeszłego roku wyszły dwa nowe, a w produkcji mogę na szybko wymienić z pół tuzina następnych.
-
To dobrze, że devi nie psują gry streamlinowaniem, nie poszerzają bazy, itp.
Zresztą od zeszłego roku wyszły dwa nowe, a w produkcji mogę na szybko wymienić z pół tuzina następnych.
Ma to plusy i minusy. Ja bym chciał poznać dalszą historie Shivan, poznać ich pochodzenie etc.
-
Ma to plusy i minusy. Ja bym chciał poznać dalszą historie Shivan, poznać ich pochodzenie etc.
Blue Planet
Blue Planet 2
(mody do fs2)
-
Blue Planet
Blue Planet 2
(mody do fs2)
Chciałbym oficjalnie uznane. Niestety mogę marzyć.
-
http://blog.pclab.pl/radek/Oculus.Rift.testowali%C5%9Bmy.go.na.targach.MSPO.Kielce,219
Jakby ktoś chciał więcej szczegółów technicznych...
Jak na mój gust przypomina to bardzo hełmy VR z.... 1997/98. Miałem okazję użytkować do woli tę zabawkę (Doom/Unreal/Descent) - może ktoś pamięta punkt z dwoma hełmami pod Pałacem Kultury :)
Idea w przypadku Oculusa jest taka sama - ekran z akcelerometrami. Ówczesny hełm miał dodatkowo manipulator służący poruszaniu się (ruch przód/tył i na boki) i 3 przyciski do zdefiniowanego działania (np. zmiana broni i strzał). Z własnego doświadczenia wiem, że najlepiej w tego typu sprzęcie wychodzi użytkowanie na siedząco, a generalnie nie ma znaczenia czy używamy go w grze o 3 kierunkach swobody ruchu czy 2 (np. strzelanki). Na pewno nie nadaje się do strategii :D
Hełmy miały cenę 2 dobrych konfiguracji kompa i jeśli Oculus będzie podobnie wyceniony to nie wróżę mu zbyt wielkiej popularności (aczkolwiek to byłby świetny dodatek do konsoli z systemem kinnectopodobnym).
-
No jest kilka różnic między tym co było a Oculus'em.
Nawet akcelerometry umieszczali bezpośrednio przy uC z tego co czytałem, by zniwelować to pływanie ekranu (kilka ms więcej jednak coś znaczy dla mózgu) i związane z tym jazdy powodujące bóle i zawroty głowy.
Cena to 300$ ale u nas będzie na pewno więcej niż wynikałoby to z przelicznika $ do PLN - tyle że to cena za wersje developerską, przy hurcie powinno wyjść dużo taniej, wg znajomego który interesuje się takimi tematami wyjdzie około 500-600pln ceny końcowej. A to jest już cena którą mogę poświęcić na nową zabawkę :)