Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kombat

Strony: [1] 2 3 ... 15
1
Dyskusje ogólne / Odp: Stare dziady, są jacys jeszcze?
« dnia: Maj 03, 2016, 21:21:29 »
Cos jest niestety takiego w EVE, ze troche upierdala normalne zycie - za bardzo wciaga i angazuje

W BUFU wiekszosc, ktora przestala grac zaraz ogarnela w zyciu malzenstwo, dzieci itp... rodzine generalnie

Mozliwe, ze nastepne podejscie zrobie na zupelnie innych zasadach - troche je sobie ukladam w glowie - w kazdym razie zbytnie angazowanie sie w polityke czy korpa jest zajebiscie toksyczne :)
Siema Venzik, kopę lat, co tam słychać u Ciebie?
W temacie głównym - ostatnio założyłem sobie triala żeby zobaczyć co tam nowego w evce po paru latach przerwy, w sumie ciekawe, moim zdaniem dobre zmiany. Ale od razu poczułem jak straszny to był pożeracz czasu, zgadzam się z Venzikiem, ciężko wyobrazić mi sobie posiadając rodzinkę wyłuskanie tyle czasu żeby ta gra miała sens jak kiedyś.. chyba dopiero na emeryturze :D

P.S. Wszyscy wrzucają foty sprzed lat to i ja coś ze swojej kolekcji (zlot 2009)


[załącznik usunięty przez administratora]

2
Off Topic / Odp: SPACE - kosmos, future, astronomia i pochodne....
« dnia: Marzec 13, 2014, 16:41:48 »
Jeśli chodzi o teleskopy to jest polecam filmiki firmy DeltaOptical w których bardzo fajnie omawiane jest wiele tematów związanych z obserwacją nieba:
http://www.youtube.com/watch?v=NDzQ8rLuJwM
http://www.youtube.com/watch?v=56mBtfoUJ5Y
http://www.youtube.com/watch?v=puOK0vKqsS8

3
Inne gry / Odp: Kerbal Space Program
« dnia: Grudzień 30, 2013, 22:59:21 »
Znów promocja na kerbale -40%
http://store.steampowered.com/app/220200/

poza tym wyszła jakiś czas temu wersja 0.23 gdzie jest już działający tryb kariery, coraz więcej modułów i innych wesołych innowacji :)

4
Inne gry / Odp: X:Rebirth
« dnia: Listopad 24, 2013, 14:12:22 »
Po ch** oni wogóle wprowadzali to bezsensowne chodzenie po stacjach? K***wa to samo co z EVE chyba chodzenie po stacjach to jest jakaś pięta achillesowa gier kosmicznych :D

http://www.youtube.com/watch?v=LxUx96-6-dw

Ciekawa lektura:
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=349638

5
Inne gry / Odp: Kerbal Space Program
« dnia: Listopad 15, 2013, 12:32:42 »
Promocja na steamie na kerbale -40%
http://store.steampowered.com/app/220200?snr=1_41_4__42

6
Inne gry / Odp: Za darmo - Mafia 2 lub Sid Meier's Civilization V
« dnia: Październik 13, 2013, 13:06:29 »
Oooops.
Looks like you haven’t voted yet.
Spoko też tak miałem (a po kliknięciu wchodzi i tam jest że już głosowałeś) - to się odświeża po jakimś czasie dopiero.

7
NoobGarten / Odp: Faction shipy
« dnia: Sierpień 28, 2013, 09:43:39 »
Może ze mnie żaden spec od latania frytkami, ale jak Ty chcesz coś trafić z raili nie wyłączając MWD?
Jak masz 90% web to nawet powinieneś liczyć że przeciwnik włączy MWD :D

8
Odyssey / Odp: Letni dodatek 2013
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:10:25 »
Nie no - odkąd gram jest konkretna propozycja co zrobić z JC (insta w obrębie systemu, 4h w obrębie konstelacji, 12h pomiędzy przyległymi rejonami - pozostałe 24h), a oni robią z dupy skill, który trzeba wbić na V, żeby było ciut lepiej.
Super, tylko że wtedy nikt nie latał by z implantami na pvp skoro mógłbym insta zmienić klona to zawsze przed wydokowaniem zmieniałbym na takiego który nic nie ma (albo tylko takie do pvp nie do atrybutów). Więc ilość spadających drogich jajeczek by spadła :(

9
Inne gry / Odp: Kerbal Space Program
« dnia: Lipiec 27, 2013, 11:45:53 »
Wyszła nowa wersja KSP - 0.21
Fajne zmiany, m. in. nowe grafiki, od nowa przepisany moduł SAS i nowy budynek w space center - Astronaut Complex.
Pełna lista zmian tutaj

10
Inne gry / Odp: Kerbal Space Program
« dnia: Czerwiec 07, 2013, 16:50:22 »
Specjalnie dla Ciebie (i dla Szakala co ciągle nie umi :) ) popełniłem tutorial dokowania:

















11
Inne gry / Odp: Kerbal Space Program
« dnia: Czerwiec 07, 2013, 15:10:30 »
Hastra, jeśli znasz troche mechanike orbitalną to wiesz pewnie że im bliżej 'centrum' tym statek leci szybciej im dalej tym wolniej. Czyli na orbicie w perycentrum jesteś najszybszy a w apocentrum najwolniejszy. Więc jeśli masz statek A na orbicie powiedzmy 100km która jest mniej więcej kołowa a nie eliptyczna wówczas prędkości w punktach apoapsis i peryapsis będą mniej więcej zbliżone.
Teraz masz statek B którym dostajesz się na taką samą orbitę 100km tylko problem jest taki że nie są one 'obok siebie' i musisz jednym 'dogonić' drugi albo drugim spowolnić żeby pierwszy Cie dogonił. Wariant drugi jest prostszy. Po prostu w perycentrum przyspiesz statkiem B tak żeby zmienić orbitę na eliptyczną, spowoduje to to że statek B bardziej zwolni w apocentrum a wtedy drugi Cię dogoni, przy kolejnym wejściu w perycentrum zwolnij tak, żeby wrócić na właściwą orbitę eliptyczną. Idealnie będzie jeśli dokładnie w wejściu w perycentrum oba statki się 'zetkną'.
Czas który jest potrzebny na 'spotkanie' się tych statków w perycentrum łatwo jest sprawdzić ustawiając statek docelowy jako target, dodając manewr 'prograde' (czyli przyspieszenia w celu wejścia na wyższą orbitę) w perycentrum i obserwując jak zmieniają się punkty intersection i pozycja statków w punktach intersection.

12
Inne gry / Odp: Kerbal Space Program
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 19:48:40 »
Ja też sobie ląduje :) mowie tylko co jest technicznie trudniejsze :)

Poza tym pogadamy jak wylądujesz a potem wrócisz z eve :D

13
Inne gry / Odp: Kerbal Space Program
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 21:50:28 »
Dokowanie jest banalne, nawet łatwiejsze niż lądowanie na księżycu IMO, zwłaszcza jak się trafi na jakiś nierówny teren :D

14
Inne gry / Odp: Kerbal Space Program
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 09:50:27 »
Co Ty masz za jazde z tym dokowaniem Szakal, przecież to banalne jest :P

Fakt rzadkie, ale ostatnio wprowadzili duży port dokowania a to jest wypas bo te mniejsze były strasznie słabe. No i rovery wypas :)

15
Inne gry / Odp: Kerbal Space Program
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 19:13:15 »
Było już omawiane na centrali :)
Ja gram i Szakal :)

16
Off Topic / Odp: O tym, jak legalnie i zgodnie z prawem krasc
« dnia: Marzec 16, 2013, 22:21:24 »
FYI e-sąd wyroków w sensie stricte nie podejmuje.
Tzn w zasadzie wszystkie wnioski które do e-sądu trafiają kończą się sądowym tytułem wykonawczym (na podstawie którego może działać komornik), weryfikowane jest jedynie kompletność podanych do pozwu danych.
Jeśli w sprawie pojawiają się jakieś niejasności e-sąd nie prowadzi żadnych 'rozpraw', nie powołuje świadków itp tylko sprawa przekazywana jest do zwykłego sądu.
Na instytucje e-sądu należy patrzeć nie jako na organ władzy sądowniczej tylko jako na platformę elektroniczną ułatwiającą 'uprawomocnienie' się sprawy windykacyjnej - nic więcej.
Od siebie teraz pare słów: Firma windykacyjna dostając zlecenie windykacji bądź też przejmując wierzytelność najpierw prowadzi własne działania mające na celu ściągnięcie długu. Działania te polegają m. in. na ustaleniu adresu, miejsca przebywania dłużnika, nakłaniania go do spłaty długu, nawet ułatwiania mu tego rozkładając dług na raty etc. Jednak tak naprawdę to uprawnienia takiej firmy są praktycznie żadne - poza pisania pism, smsów, maili czy dzwonienia do dłużników nie mają żadnej możliwości działania (i dobrze) - taką ma jedynie komornik. Jednak firmy windykacyjne wolą prowadzić windykacje polubowną ponieważ ta im się o wiele bardziej opłaca - jak sprawa trafi do sądu i komornika to po pierwsze stracą (sporo) na prowizji i kosztach komornika a po drugie nie ma żadnej gwarancji że egzekucja komornicza się powiedzie i wtedy taka sprawa skutecznie 'umiera'. W związku z tym do e-sądu trafiają sprawy, których naprawdę nie dało się zakończyć w sposób polubowny. Żadna firma z którymi współpracujemy nie odstawia takiej lewizny, a współpracujemy z dużymi firmami (nasz system u największego klienta obsługuje 2 miliony spraw windykacyjnych) oraz z komornikami.
Dlatego też opisywany tutaj przypadek, gdzie wniosek praktycznie od razu trafia do sądu i komornika jest świadomym działaniem mającym na celu wyłudzenie pieniędzy, co nosi znamiona przestępstwa i osoba która znajdzie się w takiej sytuacji powinna moim zdaniem jak najszybciej zgłosić się do prokuratury z takim zawiadomieniem. Oczywiście nie gwarantuje to pomocy w 'walce' z komornikiem, jednak być może ustrzeże następnych ludzi przed podobnym losem.

17
Off Topic / Odp: O tym, jak legalnie i zgodnie z prawem krasc
« dnia: Marzec 16, 2013, 11:33:35 »
Ad a) Za nieuzasadnione użycie hamulca awaryjnego w pociągu jest mandat, można by więc karać za bezpodstawne składanie wniosku w e-sądzie
To jest bardzo dobry pomysł :)

18
Off Topic / Odp: O tym, jak legalnie i zgodnie z prawem krasc
« dnia: Marzec 16, 2013, 10:15:30 »
Pracuje w firmie w której m.in robię systemamy dla firm windykacyjnych, integrujemy się z e-sądem wiec sprawę znam nieco od kuchni (chociaż opisana firma windykacyjna nie jest naszym klientem i z naszego softu nie korzysta chyba że nielegalnie ;) ).
To nie e-sąd jest tutaj problemem tylko dupna ustawa i exploitowanie takich dziur w prawie. E-sąd to akurat bardzo dobra instytucja której zadaniem jest zautomatyzowanie pewnych procesów, które w 99,99% zwykły sąd rozpatrywał by w najlepszym przypadku pół roku a wyrok byłby taki sam jak w przypadku e-sądu. Z naszych systemów spraw do e-sądu od różnych klientów lecą setki tysięcy, wyobraźmy sobie gdyby te wszystkie sprawy szły zwykłą drogą i zwykłe sądy musiały to rozpatrywać - to procesy którymi sąd naprawdę powinien się zająć nie trwały by rok tylko pięć.
Jak wiadomo automatyzacja procesów jeśli nie jest w 100% doskonała (a nigdy nie jest) powoduje możliwość wykorzystania dziur w takim procesie, i tak właśnie się stało. Dziura polega na tym, że e-sąd nie weryfikuje w żaden sposób czy pozwanemu został dostarczony pozew czy nie - tak żeby ten miał okazje odnieść się do zarzutów. Jednak gdyby tak robił, jego skuteczność by spadła bo spora część dłużników ukrywa się, nie odbiera pozwów a to skutecznie zablokowało by windykacje w takim przypadku - więc problem nie jest tutaj łatwy do rozwiązania.
Generalnie nie jest tutaj winny e-sąd tylko a) nieuczciwi ludzie którzy wykorzystują lukę w prawie żeby za pomocą organów Państwa ściągać pieniądze z niewinnych ludzi b) ustawa która zawiera lukę w prawie która na taką operacje pozwala.

20
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Marzec 04, 2013, 16:37:23 »
No właśnie z tego co ostatnio przeczytałem (sorki ale nie znajdę teraz linka) oraz z planów wydawniczych na 2013 wynika że dwójka jednak powstanie, ale prawdopodobnie bez wielu featurów które miały być jeśli kampania na KS zakończyła by się sukcesem.

21
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Marzec 04, 2013, 16:12:51 »
Dajcie spokój gustom, niektórym się HW nie podobał a inni kochają Biebera czy inne tego typu wynalazki - kwestia gustów o których wiadomo że się nie dyskutuje.
To co jest istotne w tym wątku to czy, kto i jak zrobi ewentualną 'trójkę' na którą wiele ludzi czeka :)
A jak już jesteśmy przy tego typu grach to jeśli ktoś do tej pory nie grał a podobał mu się HW to baaardzo polecam Nexusa, którego sequel ma się podobno pojawić w tym roku robiony przez tych samych ludzi którzy robili jedynke... aż ślinka cieknie :)
W moim osobistym rankingu Nexus walczy z HW:Cataclysm o tytuł nafajniejszej gry ever

22
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Marzec 01, 2013, 09:23:18 »
BTW, Relic to część THQ. Nadal.
Zostali już kupieni przez Sega, ale (tu moge się mylić nie jestem pewien) pozostaną pod marką THQ do wydania COH2.

A ogólnie chodzą plotki ze tytuł chciała odkupić grupka zapaleńców. Jeśli im się uda jest szansa że tytuł nie skończy na śmietniku od razu, lub po spierdoleniu przez któregoś molocha wydawniczego
Była taka inicjatywa, jakaś mała firma zbierała datki na kupno praw do HW, ale nie zebrali zbyt dużo, żeby nie powiedzieć śmiesznie mało. Ale akurat biorąc pod uwagę że ich 'osiągnięciem' było sportowanie HW1 na tablety to może i dobrze się stało.

23
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Marzec 01, 2013, 07:46:07 »
Matko Boska tak zajebista seria gier idzie do piachu ....
ten klimat , nastrój , emocje...

Ehhh ożyły wspomnienia.
Raczej jest to właśnie szansa na odrodzenie marki jeśli kupiłby ją ktoś sensowny. THQ miało ją tyle lat i gówno z nią zrobiło więc nareszcie jest szansa że Homeworld 3 wreszcie powstanie :)
Najlepiej gdyby zrobił to też właściciel studia które stworzyło Homeworlda - Relic :)

24
Taki niby wyjadacz trollingu a dał sie zrobić jak dziecko  :P

25
Off Topic / Odp: Kolonizacja kosmosu - księżyca. Co Wy na to?
« dnia: Luty 05, 2013, 11:12:56 »
Za ile można mieć akces do tej gry?
Obecnie $23 - gra jest tworzona tak, że z czasem jak dodają featury robi się droższa ale jak raz kupisz to masz już na zawsze, więc opłaca się kupić na wczesnym stadium developementu.
Ja płaciłem jeszcze $16 jakieś pół roku temu.

26
Off Topic / Odp: Kolonizacja kosmosu - księżyca. Co Wy na to?
« dnia: Luty 04, 2013, 23:08:33 »
Podbój kosmosu stanął z końcem lat 80tych bo skończył się bodziec napędzający ten podój czyli zimna wojna.
A póki co brak kolejnego bodźca - w obecnych czasach jest to oczywiście kasa.
Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie budował wielkiej bazy na księżycu tylko dlatego że 'się da' nawet jak pojawią się technologie które to ułatwiają to nadal jest cholernie kosztowna sprawa. Nawet jak by tam znaleźli góry złota, diamentów czy platyny to wciąż nie będzie się opłacało tego eksploatować ze względu na ogromne koszty takiego przedsięwzięcia. Ale może wówczas będzie to napędem do wynalezienia nowych technologii pozwalających osiągnąć to samo co potrafimy teraz tylko taniej :) i z tym wiązał bym obecny rozwój programów kosmicznych. Takie inicjatywy jak firmy SpaceX czy Bigelow mają tutaj przyszłość tj. znaleźć sposób na wydostanie się z ziemskiej grawitacji bez wydawania na to grubych milardów dolarów :)

BTW jak już przy tym jesteśmy - grał ktoś oprócz mnie w Kerbal Space Program? Gierka jest nazwijmy to 'symulatorem' programu kosmicznego, z projektowaniem własnych statków ale trzymając się praw fizyki takich jak właściwości silników rakietowych, masę statków, mechanikę orbitalną etc etc etc. Obecnie jest w fazie alfa, ale już teraz można się fantastycznie pobawić - daje też do myślenia jaka jest skala problemów przy tradycyjnym podboju kosmosu versus to co widzimy w grach i filmach SF.

27
Ten gość przypomina mi kogoś kto kiedyś był w BUFU.
Nazywał się alto salomoneo czy jakoś tak i był totalnym retardem. Wygląda mi to na kolejne wcielenie tejże persony...
A może to kolejne wcielenie mistiqa pwnzorga? Topic rekrutacyjny wprawdzie mniej pojechany niż mistiqa na forum PL ale i tak śmieszny w podobnym stylu...  :P

28
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: [SNGY] dyskusja
« dnia: Styczeń 08, 2013, 16:01:07 »
A co sie stałosie?

29
Inne gry / Odp: Planetside 2
« dnia: Listopad 29, 2012, 19:35:57 »
>:( Mam Vistę 32 bit legala z 4GB RAM, a na 64bitowca dowolnego nie zmienię, bo nie działa wiele moich tooli do napraw telefonów w 64bitach. Ale ta chęć...
Zawsze możesz toole odpalać na virtualce, np na 32 bitowym XP mode dostępnym w Win7 pro i lepszym za free.

30
Generalnie zawsze to będzie walka mechanika gry vs ludzka natura.
Ludzka natura jest taka żeby wygrywać za wszelką cene, nawet kosztem łączenia się w wielkie bloki, wolą zblobować przeciwnika i wygrać niż unieść się honorem i przegrać.
CCP też nie pomaga swoimi decyzjami projektowymi - np ostatnia zmiana z agro timer powoduje że wystawianie superów stało się jeszcze bardziej ryzykowne więc nikt z głową na karku nie wystawi floty superów nie mając gwarancji że wygra - a żeby zdobyć sov potrzebne są supery i kółko się zamyka:  chcesz mieć sov? wejdź do powerblocku bo inaczej Twoja garstka superów zostanie zblobowana i będzie się świecić na kb jakiejś wielkiej koalicji bo jej 'pvperzy' potrzebują czegoś do brandzlowania się jacy to są uber.

31
Inne gry / Odp: The Walking Dead
« dnia: Listopad 17, 2012, 14:39:21 »
AVP 1 było takie sobie.
AVP 2 było wypas :)

32
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Listopad 14, 2012, 16:03:39 »
Że BS daje warpin bomberom. Nanogangi nie giną od bomb. Praktycznie jedynym sposobem jest zmuszenie nano gangu do aggro na gate, po czym zabańkowanie go i bomb run.

Z drugiej strony - Cynabalem robię w 10 sekund jakieś 35-40 km ze startu zatrzymanego ;)


Dzisiaj nie istnieją sniper BS-y. Nawet jesli navpoci sięgają 120 km, a Rokhi 150 km to nadal są to BS-y short range, które walczą w baniach i nie robią taktycznych rewarpów.

Jest jeszcze immune to bubbles :D
To że teraz nie istnieją nie znaczy że nie wrócą po jakiś zmianach, gra się zmienia to i taktyki, może właśnie MJD było by taką zmianą która pozwoliła by na sens zastosowania fleet BSów.
A co do immune to bubbles to już totalna głupota!
Moim zdainem immunity od baniek jest błędem w designie gry. Tak samo jest z nullifierem na T3, tak samo będzie z MJD.
W tej chwili covert T3 na nullifierze jest 100% safe statkiem do przelotu - tak chyba nie powinno być co nie? MJD to kolejny moduł który prowadzi do takich bezsensownych mechanik.

33
Podziel i rzadz ? Dobry czas sobie wybraliscie na atak :-)? Nie takie rewelacje powodowaly upadek aliansu. Co wedlug ciebie powinnismy zrobic :

a) poprosic Xeo, aby sie wytlumaczyl z tych pomowien. Tylko tak troche glupio skoro dowodow brak tylko same pomowienia. Bo, ze mial korp w inver brass to kupa ludzi wiedziala, ale dochod z tego korpa o ile mi wiadomo szedl na ally. Tylko, ze to tez sa domysly bo w c0ven jest inaczej niz w innych allly, gdzie zarobki/wydatki ally sa widoczne dla wszystkich jego czlonkow, a nie tylko dyrekcji. Glupi gooni,tesci maja tak od lat.

b)poprosic go aby przestal byc Ceo c0venu, ktorego de facto by nie bylo gdyby nie on ?

c) olac sprawe ?
Jest jeszcze opcja d) jebnąć shitstormem :)

34
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Listopad 14, 2012, 15:53:45 »
Ale BS-ami chcesz bombardować? Czy Combat Reconami?

Gdyby było inaczej, to cały moduł byłby na plaster - floty BS-ów walczą zwykle w bańkach, więc po cholerę Ci moduł, który działa tylko poza bańkami?

Analogicznie - wyobraź sobie, że wprowadzamy nową kategorię dział do BS-a - "WpizduPulsy". 2xdmg i 2x range normalnych MegaPulsów. Niestety, nie działają w bańkach.... :)
Kiedyś ( :) ) w erze sniper BSów flotowych walczenie BSami w bańce to była głupota lub błąd FC. Bez tego +1 do warpa taktyczne zastosowanie takiego modułu pozostałoby (może nieco mniejsze ale jednak).
Poza tym co ma bycie w bańce do +1 warp strength :P

35
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Listopad 14, 2012, 15:08:35 »
Bez sensu jest fakt tego +1 do warp strength, nie czaje po co to wogóle? W sensie jaki był cel takiej mechaniki?
Niech robi jumpa o te 100km ale jak ktoś ma punkt na sobie to nie może skoczyć tak jak jest ze zwykłym jump drivem.

Strony: [1] 2 3 ... 15