Autor Wątek: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem  (Przeczytany 17291 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 27, 2014, 10:00:26 »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 27, 2014, 10:02:54 »
Znaczy, cloak też powinien palić paliwo?
Cloak przynajmniej musi być logowany raz dziennie. Ale skoro afk bomber boli tak bardzo twoje serduszko to wyrażę swoja opinię: TAK

Wracając do meritum: nie sądziłem że w EvE grają taki matoły jak Ci którzy piszą w moim topicu oO
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 27, 2014, 10:15:52 »
Pomimo kilku błędów gramatycznych OP jest czytelny.

:EVE-O:

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 27, 2014, 11:17:04 »
Wracając do meritum: nie sądziłem że w EvE grają taki matoły jak Ci którzy piszą w moim topicu oO
* Doom czyta topic na evo-o
* Doom przegląda kilkadziesiąt ostatnich topiców na centrali
* Doom patrzy na Glass'a z politowaniem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 27, 2014, 14:08:45 »
* Doom czyta topic na evo-o
* Doom przegląda kilkadziesiąt ostatnich topiców na centrali
* Doom patrzy na Glass'a z politowaniem
Ale tutaj jak ktoś pisze że bańki anchorowane masowo na bramach wymagają uwagi devów to nikt nie każe mi montować prop modułów na cepie, ani nie zastanawia się jak to możliwe, że przeszkadzają mi raty na bramach. ???

@Jabolex dzięki za minusa, ale ja pisałem o eve-o, strasznie spięty musisz być skoro wszystko traktujesz personalnie.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 27, 2014, 14:11:52 »
+1
Ale proponuje zamiast paliwa ustalic po prostu minimalna odleglosc do gate >60km.

Chcesz baniowac gate , postaw duza dykte, lub mala dykte.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

xanowron

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xanowron
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 27, 2014, 14:23:25 »
+1
Ale proponuje zamiast paliwa ustalic po prostu minimalna odleglosc do gate >60km.

Chcesz baniowac gate , postaw duza dykte, lub mala dykte.

Nie naprawi to problemu z obsranym baniami outgate w kierunku kerbirskiego deadendu. Paliwo dobra rzecz, nie musi mieć dużej objętości, ważne żeby trzeba było do każdej bańki zajrzeć co godzinę/dwie. Małej kampie na przelotówce w niczym to nie będzie przeszkadzało, ale kerbirom które stawiają 100 baniek na wlocie do systemu już bardziej.
Nie musi być to nawet paliwo, wystarczy mechanizm jak w anchorowalnej puszce, którą trzeba odwiedzić raz na 30(?) dni żeby nie wyparowała. Z banią zrobić to samo tylko skrócić ten czas odpowiednio.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 27, 2014, 14:24:52 »
+1
Ale proponuje zamiast paliwa ustalic po prostu minimalna odleglosc do gate >60km.

Chcesz baniowac gate , postaw duza dykte, lub mala dykte.

To rozwiąże problem połowicznie, bańki dalej będą permanentne. Nie mam nic przeciwko anchorowaniu baniek na 0 na bramach. Irytuje mnie brak obsługi, stawiasz i jest na wiekuiste czasy.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 27, 2014, 14:30:14 »
To rozwiąże problem połowicznie, bańki dalej będą permanentne. Nie mam nic przeciwko anchorowaniu baniek na 0 na bramach. Irytuje mnie brak obsługi, stawiasz i jest na wiekuiste czasy.

inna sprawa że po przeskoku grid ładuje ci się nawet 1min, stoisz i czekasz i nie wiesz co do cholery się dzieje. co z tego że cep może przelecieć jak traci cenne sekundy czekając na grid....

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 27, 2014, 16:04:34 »
inna sprawa że po przeskoku grid ładuje ci się nawet 1min, stoisz i czekasz i nie wiesz co do cholery się dzieje. co z tego że cep może przelecieć jak traci cenne sekundy czekając na grid....
Banki maja tak specificzna funkcje ze ciezko inaczej bedzie to rozwiazac.

Jak zlapiesz supery to musisz porozstawiac duzo kolo siebie.
Paliwo ? Na 2-3h?
To co 2-3h w noobshipie z cargoextenderami przyleci noobchar i podtankuje.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 27, 2014, 16:47:49 »
Banki maja tak specificzna funkcje ze ciezko inaczej bedzie to rozwiazac.

Jak zlapiesz supery to musisz porozstawiac duzo kolo siebie.
Paliwo ? Na 2-3h?
To co 2-3h w noobshipie z cargoextenderami przyleci noobchar i podtankuje.

Postawisz następne.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Slid ran

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Slid Ran
  • Korporacja: Intergalactic Fender benders
  • Sojusz: The House Of Cards.
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 28, 2014, 01:37:10 »
A może by tak wprowadzić moduł, który aktywowany wyłączy bańki na kilka sekund w promieniu 50 km + 5 km na skil czyli max 75 km oczywiście miał by spory delay aby nie można było spamowac do tego restrykcje na jaki ship można go filtrować i duże wymaganie CPU, powiedzmy wylatuje cep punkt na kuriera następnie flota robi przeskok aktywacja modułu i jest kilko sekundowe okno na wylot z baniek

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 28, 2014, 10:55:49 »
A może by tak wprowadzić moduł, który aktywowany wyłączy bańki na kilka sekund w promieniu 50 km + 5 km na skil czyli max 75 km oczywiście miał by spory delay aby nie można było spamowac do tego restrykcje na jaki ship można go filtrować i duże wymaganie CPU, powiedzmy wylatuje cep punkt na kuriera następnie flota robi przeskok aktywacja modułu i jest kilko sekundowe okno na wylot z baniek

A co to zmieni? Wskakiwałeś kiedyś do systemu z 30, 40, 50 bańkami na bramie? Wskakujesz i czekasz na załadowanie grida, a potem jeszcze przez chwilę klient Ci klatkuje. Poza tym masz jeszcze permanentne bańki przez które musiałeś się przebić dolatując do bramy.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 28, 2014, 11:11:33 »
Generalnie jestem za, ALE - "rape cages". Czy tą mechanikę też wywalamy do kosza? Wprawdzie okazuje się, że z takiego rape cage'a można się łatwo wydostać (http://themittani.com/features/death-hellcamp), ale IHMO CCP jakoś naprawi tego exploita znalezionego przez Goonów.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

xanowron

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xanowron
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 28, 2014, 11:46:14 »
Generalnie jestem za, ALE - "rape cages". Czy tą mechanikę też wywalamy do kosza? Wprawdzie okazuje się, że z takiego rape cage'a można się łatwo wydostać (http://themittani.com/features/death-hellcamp), ale IHMO CCP jakoś naprawi tego exploita znalezionego przez Goonów.

Dlaczego wywalamy mechanikę do kosza? Po takiej zmianie utrzymanie klatki na posie/stacji będzie wymagało odrobiny zaangażowania w odświeżanie baniek (tak jak pisałem wyżej, może nawet paliwo nie być potrzebne). Jeżeli nie masz wystarczającej ilości ludzi żeby ogarnąć bańki to znaczy, że nie utrzymasz blokady na posie/stacji i ludzie zaczynają uciekać. Proste.

[WILD5] Sheridan Philips

  • WILD5
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sheridan Philips
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 28, 2014, 12:14:02 »
+1
Samo turbobaniowanie jest w zasadzie nielegalne, i CCCP usuwa takie coś (chociaż z dużym opóźnieniem i już po fakcie). Ale fakt, nasranie takimi baniami to kretynizm, i jakoś przydałoby się przytemperować takie zachowanie. Jeszcze małe ściągaczki są do przeżycia, ale duże T2 w większej ilości to kpina.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 28, 2014, 12:28:52 »
Może zamiast pisać tutaj +1 albo że jestem za skrobnijcie coś również na wątku w eve-o, niech się bumpuje. Może być to samo, tyle że po angielsku ;)

co do rapecages, to z tego można się wydostać zmieniając hasło na posie, więc chyba nie ma co sobie dupy zawracać. Poza tym zawsze możesz anchorować dodatkowe bańki/uzupełniać paliwo.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 29, 2014, 09:22:33 »
Może zamiast pisać tutaj +1 albo że jestem za skrobnijcie coś również na wątku w eve-o, niech się bumpuje. Może być to samo, tyle że po angielsku ;)

co do rapecages, to z tego można się wydostać zmieniając hasło na posie, więc chyba nie ma co sobie dupy zawracać. Poza tym zawsze możesz anchorować dodatkowe bańki/uzupełniać paliwo.

+1 i bumpnięte oczywiście :)
co za debile tam się rozpisują, od początku jest mowa o n-bańkach na gate a ci ciągle że "przecież bańka na gate to nie problem, bijesz i lecisz dalej"
ech...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 29, 2014, 09:31:52 »
+1 i bumpnięte oczywiście :)
co za debile tam się rozpisują, od początku jest mowa o n-bańkach na gate a ci ciągle że "przecież bańka na gate to nie problem, bijesz i lecisz dalej"
ech...

Najlepsze że najwięcej ma do powiedzenia kerbir z tnt i kerbir z wh :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 29, 2014, 10:01:39 »
Swoją drogą musieliście mieć ostatnio sporo wylotek do dronkowa.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 29, 2014, 10:11:10 »
Swoją drogą musieliście mieć ostatnio sporo wylotek do dronkowa.

Jakby nie było to połowa 0.0
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 29, 2014, 10:25:43 »
Tylko 8 regionów pustki poprzetykanej zabańkowanymi pocketami kerbirstwa.

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 30, 2014, 10:58:30 »
Dalem inny pomysl.
Niech banki stojace na gate otrzymuja staly damage, ktory jesli nikt nie repuje ich , rozwala duza banie ponizej 30minut.
Nie bedzie problemu z walkami flotowymi na gate, bo i tak wtedy trzeba banie repowac.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

xanowron

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xanowron
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 30, 2014, 11:09:53 »
To teraz zadaj sobie pytanie, co jest łatwiejsze w implementacji, stały dmg dla baniek stojących na gate (rozumiem, że tylko na gate, inne nie), czy mechanika z paliwem (jak pos) albo z refreshem (jak mobilne kontenery)?

http://en.wikipedia.org/wiki/Occam%27s_razor

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 30, 2014, 14:42:56 »
Zastanow sie co lepsze.

Cytuj
stały dmg dla baniek stojących na gate (rozumiem, że tylko na gate, inne nie)
Co 15->30min  trzeba wymienic banki , jesli nie chcesz wymieniac musisz podlatywac czesciej i je naprawiac.
Praca 24/7 jesli masz duzo baniek na gate , gdyz jedna naprawisz , to juz inna trzeba.

Cytuj
czy mechanika z paliwem (jak pos)
Ile tego paliwa? Skoro banke mozna rostawic frejka to i paliwo trzeba w cargo wozic? Jesli tak to frejka moze dotankowac kilka baniek.
Czytaj.
Cep-tanker.
Lub przy duzej ilosci baniek T3 z rigami do cargo, nullifierem i cloakiem tankujaca banki.


Cytuj
z refreshem (jak mobilne kontenery)
Cep-refresher
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 30, 2014, 14:50:03 »
Ale wymaga to twojej uwagi, musisz polecieć i odklikać wszystko.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 30, 2014, 14:59:41 »
Ale wymaga to twojej uwagi, musisz polecieć i odklikać wszystko.
https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Mobile_Large_Warp_Disruptor_I

Moja sugestia :
Damage otrzymywany przez ta banie zabija ja w 25minut
Czyli chcac ja "utrzymac przy zyciu" co 15-20minut musisz na niej wyrepowac :
Structure Hitpoints : 120000 HP
Armor Hitpoints : 60000 HP
Shield Capacity : 40000 HP

Sugestia z paliwem -> podlec , przeloz z cargo A do cargo B
Sugiestia z refreshem -> podlec kliknij/przeloz

Jak sadzisz co jest bardziej upierdliwe dla osob rozstawiajacych dziesiatki baniek na gate?

Zauwaz ehp na bani Shield < armor <struktora.

Czyli aby wpelni naprawic banke musza wypompowac 3 rozne rzeczy a i ehp kazdej z nich jest nie bagatelne.
T1 logistyk -> zajedzie sie utrzymujac 2-3 banki przy zyciu ;)

EDIT:
Zreszta mozna zrobic 2 w jednym.
Moja sugestia + paliwo.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 30, 2014, 15:22:21 »
No a co z pilotem taranisa który sobie kampi jakiś przelot? Czyż nie w tym celu zostały powołane do życia bańki?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

TTesla

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Turbo Tesla
  • Korporacja: Zapijaki i Nubaki
  • Sojusz: Klub przyrodniczo-podróżniczy pana Rabarbara
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 30, 2014, 17:58:00 »
Zrobić bańki jako deployable, bez możliwości ponownego zebrania. Objętość baniek małych 1m3, średnich 5m3, dużych 10m3. Czas pracy na wbudowanych akumulatorach zależny od meta level i rozmiaru,  mała t1 20 min, średnia t1 40 min, duża t1 60, T2 +50% frakcja +100% T1 ale przy zachowaniu średnicy T1. Koszt produkcji mała 200k isk, średnia 500k, duża 1 mil, T2 x5
Deployowanie tak samo jak zabieranie kasy z ess, przez 1/2/3 minuty jesteś punktowany i w bani bez możliwości odwarpowania. Masz możliwość wcześniejszego zniszczenia bańki w taki sam sposób. Do produkcji wymagane cap boostery, do frakcji mogą być navy.
Jak odejdziesz na odległość większą niż 2500m podczas deployowania, bania robi puff.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 30, 2014, 21:09:35 »
W końcu jakaś konstruktywna i z sensem propozycja.

Zgadnijcie jakie mi się słowa cisną na usta jak widzę te minusy przy tym poście? A także co o tych osobach myślę? ];)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2014, 10:07:23 wysłana przez Herezja »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 30, 2014, 23:29:01 »
Zrobić bańki jako deployable, bez możliwości ponownego zebrania. Objętość baniek małych 1m3, średnich 5m3, dużych 10m3. Czas pracy na wbudowanych akumulatorach zależny od meta level i rozmiaru,  mała t1 20 min, średnia t1 40 min, duża t1 60, T2 +50% frakcja +100% T1 ale przy zachowaniu średnicy T1. Koszt produkcji mała 200k isk, średnia 500k, duża 1 mil, T2 x5
Deployowanie tak samo jak zabieranie kasy z ess, przez 1/2/3 minuty jesteś punktowany i w bani bez możliwości odwarpowania. Masz możliwość wcześniejszego zniszczenia bańki w taki sam sposób. Do produkcji wymagane cap boostery, do frakcji mogą być navy.
Jak odejdziesz na odległość większą niż 2500m podczas deployowania, bania robi puff.

To przeskrob to na eve-o, bo pomysł gitarra
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 01, 2014, 08:39:32 »
Zrobić bańki jako deployable, bez możliwości ponownego zebrania. Objętość baniek małych 1m3, średnich 5m3, dużych 10m3. Czas pracy na wbudowanych akumulatorach zależny od meta level i rozmiaru,  mała t1 20 min, średnia t1 40 min, duża t1 60, T2 +50% frakcja +100% T1 ale przy zachowaniu średnicy T1. Koszt produkcji mała 200k isk, średnia 500k, duża 1 mil, T2 x5
Deployowanie tak samo jak zabieranie kasy z ess, przez 1/2/3 minuty jesteś punktowany i w bani bez możliwości odwarpowania. Masz możliwość wcześniejszego zniszczenia bańki w taki sam sposób. Do produkcji wymagane cap boostery, do frakcji mogą być navy.
Jak odejdziesz na odległość większą niż 2500m podczas deployowania, bania robi puff.

Pomysl super ... ale banki te maja istotne zadanie podczas lapania superow/capsli.
Nie raz podlatywalem jakim statkiem aby rzucic w srodek floty statyczna banie , gdy do okola dykty baniowaly wszystko.

Zazwyczaj w momencie gdy sie wlaczala to albo dykty juz prawie wyginely i byla przez to bezcenna, albo wrogie tackle byly wybite i sprawdzala sie gdy ktoras dykta przyspala.

I tak, jest to podejscie, wywalenie bani, wlaczenie i spierd..... na resztce EHP :D
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

TTesla

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Turbo Tesla
  • Korporacja: Zapijaki i Nubaki
  • Sojusz: Klub przyrodniczo-podróżniczy pana Rabarbara
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 01, 2014, 16:42:53 »
Pomysł super, ale jednak całkowicie do dupy, co próbujesz mi udowodnić kiepskimi argumentami  ;)

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 01, 2014, 18:39:28 »
Po co kombinować, lobbujcie żeby podpięto je pod resztę mobile structures z kilku-godzinnym expiration time i tyle.

Kerbiry będą musiały robić cotygodniowe JF runy dla samych baniek i męczyć się co kilka godzin z rapecage, a samotny Taranisek też pokampi sobie bramę gdy będzie miał ochotę.