Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Yogos w Październik 26, 2008, 11:26:52

Tytuł: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Październik 26, 2008, 11:26:52
Prze  ciekawy wątek i każdy może zadawać pytania w wątku obok.

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=905941

Skrótowo - 0.0 local w delay mode być może już w pierwszym kwartale 2009  >:D

Tech 3 - prawdopodobnie będzie zapowiedziane na fan fieście

rozszerzenie 0.0 - CCP mówi że rozszerzy ale nie w sposób o jakim myślą gracze.
Pare pytań niżej jest mowa o planetach.

Zmiany w insurence. Straty shipów t1 będą bardziej bolały.


Fanfiest w tym roku będzie bardzo ciekawy  O0


edit

Linka mi wcięło już poprawiam
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: litestep w Październik 26, 2008, 12:13:28
"Black ops:
We're giving them a fuel bay and we want them to be able to jump into and create a bridge to cyno jammed systems"
Jakiego bloba SB  trzeba by było wrzucić żeby ubić cyno jammera? :)
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Październik 26, 2008, 12:21:07
Dużego.
Jeden SB ma koło 150 dpsa.

Jammer ma 15 mln armora.
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: obelixus w Październik 27, 2008, 10:12:57
Sporo odpowiedzi pozostaje bardzo zagadkowa ze względu na Fanfest.
No i pytanie czy ktoś z was się wybiera ?
Można by stworzyć osobny temat w którym umieszczali byśmy wszelkie przecieki i doniesienia z fanfestu. Bo zapowiada się ciekawie.
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Październik 27, 2008, 10:28:02
Do fanfestu nieco ponad tydzień (9 dni), odrobinka cierpliwości i nie będzie potrzeba przecieków ;)
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: CoeathalVega w Październik 27, 2008, 13:45:02
jezeli ktos sie wybiera, please, niech zrobi assault na Oveura Microsoft style, ciastem w ryj... i powie zeby sie lagiem/desynchami zajal
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Październik 27, 2008, 14:09:06
Przecież się zajął i jest już bajecznie dobrze, nie?
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Narfas w Listopad 11, 2008, 14:01:06

rozszerzenie 0.0 - CCP mówi że rozszerzy ale nie w sposób o jakim myślą gracze.


Jest spore prawdopodobieństwo, że "rozszerzenie" 0.0 będzie związane z rewolucją w eksploracji. Chodzi o wyszukiwanie nowych lokacji (najprawdopodobniej czegoś w rodzaju ukrytych systemów, nie będą to zwykłe sygnatury w deadspace), gdzie będzie można się osiedlać i budować struktury.

Przy okazji: witam na forum, bo tu mnie jeszcze nie było. :)

Narfas
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Kha Verti w Listopad 11, 2008, 14:34:59
Już wiadomo że chodzi im o wormholes. Nie wiem tylko czy faktycznie będzie się można tam osiedlać. Tak czy inaczej ponieważ ma to być źródło komponentów do statków tech3 to będzie tam na pewno gorąco :)
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Listopad 11, 2008, 14:38:45
Już wiadomo że chodzi im o wormholes. Nie wiem tylko czy faktycznie będzie się można tam osiedlać. Tak czy inaczej ponieważ ma to być źródło komponentów do statków tech3 to będzie tam na pewno gorąco :)

Jeśli wormhole ma byc niestabilna - pojawiać się i znikać... to ja mam pytanie... jak już tam skoczę to jak mam wrócić ? :D
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Snusmumriken Shamploo w Listopad 11, 2008, 14:52:07
Jeśli wormhole ma byc niestabilna - pojawiać się i znikać... to ja mam pytanie... jak już tam skoczę to jak mam wrócić ? :D

self destruct poda :D
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Narfas w Listopad 11, 2008, 14:53:14
Jak na razie to mam wrażenie, że te sprawy są traktowane oddzielnie, tzn. wormholes to mają być "skróty" między systemami, niekoniecznie nieznanymi/nowo odkrytymi.
Jeżeli miałoby się okazać, że niestabile wormholes prowadziłyby do nowych "systemów", to tak na szybko widzę 3 metody komunikacji:
1) wprowadzenie struktur stabilizujących wormhole
2) wprowadzenie modułów do POSów, które dawałyby stabilne cyno przez cały czas
3) ktoś musiałby tam siedzieć cały czas, żeby móc postawić cyno, a komunikacja przebiegałaby za pomocą capsów i clone jumpów

Narfas
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Listopad 11, 2008, 14:58:08
Jak na razie to mam wrażenie, że te sprawy są traktowane oddzielnie, tzn. wormholes to mają być "skróty" między systemami, niekoniecznie nieznanymi/nowo odkrytymi.
Jeżeli miałoby się okazać, że niestabile wormholes prowadziłyby do nowych "systemów", to tak na szybko widzę 3 metody komunikacji:
1) wprowadzenie struktur stabilizujących wormhole
2) wprowadzenie modułów do POSów, które dawałyby stabilne cyno przez cały czas
3) ktoś musiałby tam siedzieć cały czas, żeby móc postawić cyno, a komunikacja przebiegałaby za pomocą capsów i clone jumpów

Narfas

Widze czwarta możliwość. Po znalezieniu wormhole miałbyś info jak dlugo jeszcze bedzie zanim nastąpi collapse. A po skoku w nieznane wormhole po tamtej stronie da ci tę samą informację. Ergo będziesz wiedział ile czasu masz na zwiedzanie i kiedy musisz zbierać dupę w troki ;)
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Narfas w Listopad 11, 2008, 15:09:01
http://www.flickr.com/photos/crazykinux/3013413314/in/set-72157608763445318/ (http://www.flickr.com/photos/crazykinux/3013413314/in/set-72157608763445318/)
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Shadhun w Grudzień 02, 2008, 21:51:40
Cytuj
Skrótowo - 0.0 local w delay mode być może już w pierwszym kwartale 2009

Cieszymy się czy nie ?  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 03, 2008, 06:11:03
Cieszymy się czy nie ?  :uglystupid2:

\o/
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: amra w Grudzień 03, 2008, 22:10:50
Wszystko co do tej pory pokazano na temat Tech3 wskazuje ze bedzie to nastpna studnia do farmienia ISKow.
A Tech3 bedzie za drogie aby uzywac do pvp..
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: lukeankarde w Grudzień 03, 2008, 23:02:57
A co jeśli statki i okręty tech3 będą miały zastąpić obecne. Po prostu następny etap "technologiczny" Być może na początku będą mało dostępne ale potem spotkanie pojazdu t1-2 będzie możliwe jedynie u koneserów. Istnieje taka możliwość czy jest już całkowicie jasne jak i z czego będą budowane?
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: NeX w Grudzień 03, 2008, 23:36:40
  Statki T2, czy ewentualne T3 niczego nie zastępują. To taka kosztowna, wyspecjalizowana nagroda za długie opłacanie abonamentu. Z ubezpieczenia nici, ale jak dłużej grasz, to cię stać na lepszy lakier do złomowania. BSy T1 i tak są najfajniejsze w całej EVE  >:D
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: kaleba w Grudzień 03, 2008, 23:47:16
fiat 126p tez byl kiedys najfajniejszy bo byl najtanszy  :D
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: lukeankarde w Grudzień 04, 2008, 00:17:44
  Statki T2, czy ewentualne T3 niczego nie zastępują. To taka kosztowna, wyspecjalizowana nagroda za długie opłacanie abonamentu. Z ubezpieczenia nici, ale jak dłużej grasz, to cię stać na lepszy lakier do złomowania. BSy T1 i tak są najfajniejsze w całej EVE  >:D

O k....a ! Lecę polerować Golema :D Toż to ja burżuj jestem :P Szkoda że całe Motsu w takim razie to burżuazja a w 0.0 siedzi biedota galaktyki? :P I kto powiedział że w EVE kryminał popłaca ?  ;D

Ale tak poważnie, to moim skromnym zdaniem trochę się CCP "rąbło" w wytycznych. Powinno być raczej tak że Wy panowie i panie, biorący udział w swych codziennych wojnach (czyli, kreując ową EVE legendę, politykę etc) powinniście raczej korzystać z najnowocześniejszych dostępnych środków, czyż nie? Tym czasem, wygląda to tak że okręty buduję się jako "mięsko armatnie" "po kosztach" a zabawki t2 (i przyszłe t3) to dla takich "misiów" jak ja ? Nie powinno być na odwrót? Bo jeśli w realu tworzy się nową broń, zdolną do zadawania większego i szybszego w skutkach bólu bliźniemu to właśnie ONA trafia na front, starsza do szkolenia nowego mięsa (like in Motsu or something)  itd itd. Dziwną to rzeczywistość nam CCP zgotowało.

Pozdrawiam




Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: NeX w Grudzień 04, 2008, 07:22:10
  Ależ ludzie wykorzystują drogie statki i to masowo, tyle że tam gdzie mają 100% kontrolę nad tym co się dzieje. Jeśli już masz coś stracić, to przynajmniej wiedząc, że z własnej winy albo w konkretnym celu.

Zresztą na battle masz  HACe, HICe i Recony o drobnicy nie wspomniawszy. Tyle, że T2 mają konkretne zastosowanie i nie robią za mięso do wycięcia, a BSy są dobre "bo są bardzo dobre" a nie tylko tanie  :knuppel2:

P.S. Golem, czy inny Palladin, to nie żaden wypas tylko wyspecjalizowany statek do klepania misji, więc jest tam gdzie powinien - najczęściej w Empire  :crazy2:
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Grudzień 04, 2008, 08:56:16
BSy dobre? LOL... w czym ? BSY są tanie i są tanie... i to tyle co można powiedzieć.

Korzysta sie z nich w bitwach opowych ze względu na duży zasięg dział i bufor tanka, ale ani roamy, ani codzienne gangi  ani na kampy to nie są efektywne statki  - kolega NeX wprawdzie bardzo dużo pisze ale chciałbym zobaczyć jakiś jego KB jak to czesto lata i te swoje crapowate BSy T1 wykorzystuje fajnie (każdy BS jest dla mnie crapowaty, szczególnie teraz po nerfie, przed mógłbym dyskutować)....

przed nerfem fajne motywy można było odstawiać z dużym gangiem RR BSów - teraz po nerfie średnio fajnie bo one dużo słabiej biją sie ze sprzętem med i small i gangi RR bardzo dużo straciły z efektywności .
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: NeX w Grudzień 04, 2008, 09:12:11
  BS jest fajny własnie ze względu na duży bufor, zasięg etc. Trudno zadowolić wszystkich, ale powszechna sympatia do BSów bierze się po prostu z wizji dłuższej walki, a nie aby tylo podlecieć, strzelić i spierd... Stąd też antypatia do zwollennków Vagabonda. Inne oczekiwania, a z efektywnością bywa różnie. Więcej straciłem Sacri niż BSów co niczego nie dowodzi pozatym, że HACe są bardziej mobilne, a mnie stać na ich stratę. :'(
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Greyer w Grudzień 04, 2008, 10:01:16
Scary RR gangi dużo straciły nie tylko na med/small shipach (wystarczy założyć NOS/Neutralizer), ale na tym, że przeskakując przez bramę ląduje się nie na 10-15km od siebie ale czasem na 30-60km od siebie (grid nwych bram jest tak cholernie wielki, że może gang być na 0 do bramy, a być od siebie na 10-15km :/)

Statki Tech3 tak samo jak teraz factionowe będą używane przez ludzi. Będą się  pojawiały jakieś fun fleety w których ludzie będą latać takimi statkami. A w 0.0 to przypuszczam, że będzie po prostu więcej tych wormholi niż np. w empire, więc ten kto rządzi w systemie z wormholem, ten później to farmi i ma kasę na inne statki. W EvE nic nie ginie, nawet jeśli ma się samemu nie latać w tych statkach to będzie można sprzedawać części w Jita za ceny, które pozwolą na latanie takimi statkami.

Co do Insurance to w/w Zulupark wspomina, że trwają zaawansowane prace nad zmianami w insurance, który podobno ma obejmować również t2/t3 statki, jak również ma być zalezny od ludzi (tzn ma być w jakiś sposób wyliczany na podstawie danych o cenach tychże statków w grze), a przynajmniej tak zrozumiałem to co było w tym atku pisane, przez CCP.
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Grudzień 04, 2008, 10:37:44
racja, nowe gatey też bardzo utrudniają RR tank, dodatkowo shipy wolniej dużo podbijają do siebie teraz. No i ten tracking + słabiutkie obrażenia small vs duże missile...   Obecnie rozpatrywanie BSa T1 jako alternatywy dla gangu T2 med/small mija sie z celem - one nie mają szans zbliżyć sie efektywnością do takiego gangu .
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Grudzień 04, 2008, 10:45:56
Ooooo local delay po 6 latach .... w koncu na to pacany wpadli ... Szkoda ze jak nie gram i tylko w 0.0 ...
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Greyer w Grudzień 04, 2008, 11:28:51
racja, nowe gatey też bardzo utrudniają RR tank, dodatkowo shipy wolniej dużo podbijają do siebie teraz. No i ten tracking + słabiutkie obrażenia small vs duże missile...   Obecnie rozpatrywanie BSa T1 jako alternatywy dla gangu T2 med/small mija sie z celem - one nie mają szans zbliżyć sie efektywnością do takiego gangu .

A Ty widziałeś nanodominixa co zapierdziela 4-5km/s? ;-)
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Grudzień 04, 2008, 12:08:36
A teraz da sie to zrobić? Ja widziałem to na filmie, ale z 2004, czy 2005 roku :) A to może jeszcze thoraxa z 5 ogrami lub crowa z platką i za dużym mwd? :D
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: misao w Grudzień 04, 2008, 12:45:23
rax z 5 ogrami to maly problem, wystarczyze kto w megasie mu da na assist <_<
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Grudzień 29, 2008, 13:23:36
"Black ops:
We're giving them a fuel bay and we want them to be able to jump into and create a bridge to cyno jammed systems"
Jakiego bloba SB  trzeba by było wrzucić żeby ubić cyno jammera? :)

Ale przecież on ma tam wejść i otwożyć przejście dla innych a nie solo robić cynojammer ... wystarczy że przeżuci np 20-30 SB, tak mi się wydaje przynajmniej
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: misao w Grudzień 29, 2008, 13:28:15
ano. 30 sb z bombami, i kampa na gate jest zmieciona/przegoniona na tyle dlugo zeby nasi wskoczyli
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Grudzień 29, 2008, 14:41:27
Statki Tech3 tak samo jak teraz factionowe będą używane przez ludzi. Będą się  pojawiały jakieś fun fleety w których ludzie będą latać takimi statkami. A w 0.0 to przypuszczam, że będzie po prostu więcej tych wormholi niż np. w empire, więc ten kto rządzi w systemie z wormholem, ten później to farmi i ma kasę na inne statki. W EvE nic nie ginie, nawet jeśli ma się samemu nie latać w tych statkach to będzie można sprzedawać części w Jita za ceny, które pozwolą na latanie takimi statkami.
Dlaczego więcej wormholi miało by być w 0.0? Lepsze Deadspeac w 0.0 to rozumiem, system nie jest chroniony przez CONCORD więc jest żerowiskiem pirackich frakcji, ale co mają z tym wormhol'e? To tak jakby mówić że w Empire jest więcej planet, bo kolonizatorom zależało na systemach z ciasno usytuowanymi złożami mineralnymi. 


EDIT(do posta poniżej): to co jedni postrzegają za ryzykowne wcale nie musi takie być dla innych.
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 29, 2008, 14:50:00
Im wieksze ryzyko, tym większa nagroda. Tak ta gra działa.
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Fedajkin w Grudzień 30, 2008, 08:22:42
Ale przecież on ma tam wejść i otwożyć przejście dla innych a nie solo robić cynojammer ... wystarczy że przeżuci np 20-30 SB, tak mi się wydaje przynajmniej
Źle ci się wydaje... blackops otwiera portal tak samo jak tytan, czyli nie musi wskakiwać do danego systemu... dwa, na skok 20-30 SB raczej mu fuela w ładowni nie styknie, a trzy atak na cynojammer musiałby się odbywać nalotami, pytanie, jak chcesz otworzyć portal w systemie z włączonym cynojammerem, skoro nie postawisz tam jumpbejcona? Pytam całkiem serio - z tego co wiem, a nie sprawdzałem, to navet covops cynogenerator nie pozwala postawić bejcona bo system jest jammowany.
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 30, 2008, 08:24:11
A nie zmienili ostatnio tego, że covert cyno można otworzyć w systemie z jammerem? Czy to tylko w planach było?
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Grudzień 30, 2008, 08:26:31
Cytuj
"Black ops:
We're giving them a fuel bay and we want them to be able to jump into and create a bridge to cyno jammed systems"
Jakiego bloba SB  trzeba by było wrzucić żeby ubić cyno jammera?


Ale przecież on ma tam wejść i otwożyć przejście dla innych a nie solo robić cynojammer ... wystarczy że przeżuci np 20-30 SB, tak mi się wydaje przynajmniej

Liczyłem to kiedyś i powiem tyle że  szkoda zachodu.

Jak już masz ekipe do prucia posów pod jammerem to lepiej wsadzić ich w bsy wjechać w fitach na close z remotami i hardami pod posa i rozjechać jammer w pare minut.

Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Fedajkin w Grudzień 30, 2008, 08:32:51
Xarth, no właśnie IRON jest w trakcie prucia jammerów i wiem, że była rozmowa o Blackops gangach ale zrezygnowali, nie wiem czy z powodu dużego zachodu jeśli chodzi o takie naloty SB czy z powodu braku możliwości postawienia bejcona... nie mam pojęcia.
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 30, 2008, 08:47:48
Zdjęcie tarcz jammerowi (1mln hp, nie licząc recharga) to około półtorej godziny dla jednego SB.
Czyli, żeby to zrobić w rozsądnym czasie potrzeba by ze 30 SB, a potem jeszcze przebić się przez armor (15mln hp).
Chyba, że bombami lepiej :P
Trochę nie ten teges :D
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Grudzień 30, 2008, 08:55:15
Zapomnij Xarth o bombach to primo.

Secundo przy 30 bomberach zajmie to ponad 50 minut

A po 3 spróbuj wydumać jak szybko i sprawnie ustawić 30-40 pilotów sb wokół jammera w odległości nie większej jak 35 km od niego.

Musi być tyle lub mniej bo technika ataku to decloack ->strzał -> cloack zanim zaczną namierzać działa z posa.
A niestety jest tak że jak się sclockujesz za szybko to cruz który doleci nie zada dmg.

Dlatego 35 km od jammera to maksymalna odległość.


Przy atakach na posy nie chodzi tylko o to żeby rozjechać jammera ale żeby zrobić to na tyle sprawnie że obrońca nie zdąży zorganizować obrony.

Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 30, 2008, 09:09:20
No to piszę, że nie ten teges :D
Do tego trzeba jeszcze pamiętać o (ograniczonym) zapasie ammo i o tym, że obrońcy POSa nie będą stać bezczynnie i się patrzeć :P
Więc jeśli już, to raczej podanym wcześniej sposobem - rozbicie (chwilowe) kampy na gejcie i wjazd czymś cięższym :)
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Grudzień 31, 2008, 14:35:19
Ale mimo wszystko taka flota na tyłach kilkunastu SB mająca opcję poruszania się black ops jumpbridge moze namieszać ... tak sobie myslę ... pozatym jesli ma byc fuel bay w black opsie co za problem przezucic SB z paczka paliwka dla blackopsa ... to takie luzne pomysly .. ze moze w koncu taktyka wygra z blobem ...
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 31, 2008, 14:44:47
pozatym jesli ma byc fuel bay w black opsie co za problem przezucic SB z paczka paliwka dla blackopsa ..

Masz oczywiście na myśli Blockade Runnera. ;)
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Styczeń 11, 2009, 15:01:25
ktos juz probowal uzywac viatora do zadan specjalnych? tzn skakal?
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Styczeń 12, 2009, 13:01:32
Tak.
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: B69 w Styczeń 20, 2009, 21:46:15
Bo jeśli w realu tworzy się nową broń, zdolną do zadawania większego i szybszego w skutkach bólu bliźniemu to właśnie ONA trafia na front, starsza do szkolenia nowego mięsa (like in Motsu or something)  itd itd. Dziwną to rzeczywistość nam CCP zgotowało.
W realu tez nie szasta sie sprzetem na lewo i prawo, nawet  w "Generation Kil"l jest wzmianka o tym, jak szkoda armii abramsow i sla piechote. Takich akcji jest mnostwo, fakt nowa technologia sie pojawia, zwlaszcza w lotnictwie i sprzecie przechwytujacym, ktore ma nie ponosic strat w czsie swych dalekosieznych bombardowan.

No i jest jeszcze kalach :)

Pozdrawiam B69.
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Styczeń 20, 2009, 22:22:12
slyszalem o boost carrierach, oraz fighterach - maja byc bombowce i mysliwce, ktos cos wie wiecej?
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Styczeń 20, 2009, 22:40:14
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=970621
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Styczeń 20, 2009, 22:49:19
Mozna prosic o jakies link do wypowiedzi kogos z CCP co do tych rewelacji odnoscie carrierow i nyxa? Bo takich tematow jak ten co wkleiles mona jest miliony.
Tytuł: Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Styczeń 20, 2009, 22:55:51
Nie ma.
Jest tylko nowa dyskusja w shipach i mudułach, że carriery i matki potrzebują fiksa. Pomysł na podział fighterów na 3 podgrupy pojawił się w 7 poście (http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=970621&page=1#7)

Baz musiał usłyszeć coś, co ktoś usłyszał, od kogoś, kto usłyszał od kogoś, kto przeczytał i może nawet dobrze nie zrozumiał.