Autor Wątek: Cóż dalej począć?  (Przeczytany 15737 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kizbo

  • Gość
Cóż dalej począć?
« dnia: Luty 16, 2014, 22:17:53 »
En Taro Tassadar piloci (sc2much), ale do rzeczy, jestem zielony jak świeży groszek w porannej rosie i mam do was pytanie: Co mam począć dalej, gdy przeszedłem już cały samouczek i wykonałem zestaw misji military w stacji akademii wojskowej (jako Minmatar) i teraz co dalej? Wykonać resztę tych wątków od agentów? (W sensie, mining, advencing military itp.) czy może już zacząć się rozglądać za jakąś firmą, może jakieś inne questy?

Egzarcha

  • Gość
Odp: Cóż dalej począć?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2014, 22:35:49 »
Zapisz się do Unseen Academy, polskiej korporacji szkoleniowej. Ew.  EVE University.

http://www.unseen.pl/
http://www.eveuniversity.org/

Kizbo

  • Gość
Odp: Cóż dalej począć?
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2014, 22:47:33 »
Hm, czyli odpuścić sobie robienie tych wszystkich questów na rzecz szkolenia w UC? Bo z tego co mi napisał jakiś tam user na czacie te tutki-questy nauczą mnie podstaw gry we wszelakich aspektach

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Cóż dalej począć?
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2014, 22:52:33 »
Hm, czyli odpuścić sobie robienie tych wszystkich questów na rzecz szkolenia w UC? Bo z tego co mi napisał jakiś tam user na czacie te tutki-questy nauczą mnie podstaw gry we wszelakich aspektach

Różnica między "nauczyć się podstaw", a nauczyć się grać jest w EVE kolosalna. Tutoriale to jak poznać literki. Szkolenie w Unseen to szkoła podstawowa. Bez poznania literek w szkole będzie Ci trudniej. :P

Kizbo

  • Gość
Odp: Cóż dalej począć?
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 16, 2014, 22:58:12 »
Hah, dobrze ujęte :D

Czyli ukończyć wymagane przez unseen tutoriale i zacząć się u nich szkolić, a tam mi powiedzą resztę, dzięki wielkie za przekierowanie :)