Autor Wątek: Amarr cosmos lvl1 - lvl3  (Przeczytany 10457 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Vanya Nenharma

  • Gość
Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« dnia: Kwiecień 03, 2007, 15:29:39 »
Powstawało z myślą o korporacji do której należę, chłopaki i dziewczyny wolą jednak rozbijać się dredami i karierami po okolicznych wojnach niż robić misje więc wklejam to tutaj... może przyda się większej ilości osób.

Większość tego co ja się dowiedziałem robiąc cosmosy znalazłem tutaj oraz tutaj, wszystko poniżej to raczej uaktualniona i skrócona wersja powyższego, niekiedy z jakimiś dodatkowymi wskazówkami czy uwagami. Generalnie najważniejsza jest kolejność robienia misji, a cosmos rządzi się swoimi prawami i logika tutaj nie zawsze się sprawdza ( np. misje lvl1 możemy zrobić dopiero po zrobieniu lvl3 ). Nie wszystkie kroki muszą być w tej kolejności, niektóre można spokojnie zamienić, pozostałych nie bo wymagany jest jakiś grat czy rekomendacja od innego agenta, który to znowu wymaga coś od innego itp. Wszystkie misje zrobiłem solo BC ( chyba, że jest napisane inaczej ), w pewnym momencie wymagany będzie też cruiser/HAC ( ograniczenie na bramie ) więc warto zabrać ze sobą przed rozpoczęciem na dobre. Zmiany standingu są po to żebyście mieli szacunkowy podgląd ile i który łańcuch misji dodaje do frakcji, BPC i szkła dostajemy losowo z pewnej puli.

Krok 1

System: Aphi
Miejsce: Civic Court Plaza
Agent: Chari Shakai lvl2

Opis i wymagania:
Ciąg 5 misji kurierskich nie wymagający oddania ani jednego strzału, wymagane cargo 501m^3 ( największy transport do przewiezienia to 500m^3, 1m^3 proponuję mieć na nagrody ). Agent wysyła nas 3 maksymalnie 4 jumpy od systemu w którym siedzi, czas potrzebny na zrobienie całości ok. 1h.

Nagrody: Bardzo fajne BPC przydatne do frej, cepów czy assaultów ( 3 runy z niezłym MR ) za każdą z 5 częsci, z tego co wyczytałem wybierane są spośród jakiejś tam puli losowo... 4 z 6 które dostałem są lepsze od odpowiedników T2 ( 3 z tych 4 mają takie same atrybuty ale znacznie mniejsze wymagania co do CPU i PG ) orpócz tego jako bonusy małe nagrody w postaci ISK-ów.

Przyrost standingu do Amarr z 2.95 na 3.01

Krok 2

System: Aphi
Miejsce: Civic Court Plaza
Agent: Stem Robikar lvl2

Opis i wymagania:
Cruiser ( na upartego fregata ) i shuttle, pierwsza misja to kill - 6 fregat i 2 cruisery... żeby ukończyć trzeba rozwalić jeszcze 5 budynków ( z BC ta misja to maksymalnie 10min roboty ), część druga to też kill tyle, że bardziej coś w stylu fantasy mmorpg-ów... mamy znaleźć jakiś tam itemek który jest losowym dropem ze statków ( same fregaty ) na paskach asteroidów... tutaj generalnie czas ukończenia zalezy od szczęścia, mi item wypadł gdzies z 25 statku więc trochę się zeszło... pozostałe 3 misje to kuriery po 0.1m^3 więc warto kupić shuttle żeby szło sprawniej. Nagrody podobnie jak w poprzedniej serii: BPC ( 3 runy ) na jakiś moduł, działko itp. + mała nagroda w ISK-ach za wyrobienie się w czasie na bonus... jedynie w 5/5 dostajemy Robikar's Recommendation, który jest przepustką do innego agenta cosmos ( Torval Kerth lvl3 q0 wymagany standing 4.0 ).

Przyrost standingu do Amarr z 3.01 na 3.06

Krok 3

System: Gurisas
Miejsce: Port Maphanate
Agent: Bartezo Maphante lvl3

Opis i wymagania:
BC albo HAC ( chyba, że ktoś lubi ciułać misje na kilka podejść cruzem )

1/4  Kill... kilka cruiserów i parę fregat, generalnie nic wymagającego wielkiego wysiłku ( nawet w cruiserze ), nagroda losowy BPC na 3 runy

2/4 Transport 200m^3 na 1j, nagroda Amarr Navy Ultraviolet M

3/4 Misja kill ( mercenary ). Tutaj warto mieć już BC, pierwsza fala łatwa - ze 3 HACi i kilka fregat + 2 weby/scr, następna już znacznie silniejsza ( 6-7 HACów + BS i trochę fregat ), nie mam pojęcia czy coś przywołało drugą falę czy po prostu po jakimś czasie wskakują... oczywiście jak to z mercenary bywa najpierw rozwalamy commanderów ( duży dmg ), później można zająć się resztą HAC-ów, BS-em i fregatami ( nie warto na początku bo padają wcale nie dużo szybciej niż HAC, a damage zadaje dużo mniejszy ). BS to bardziej straszak... całkowicie niegroźny i łatwy do ubicia, nagroda implant +3

4/4 Musimy znaleźć 50 sztuk Laser Pistols w kompleksie Mine Keep ( Grey Barracks / laser pistol stash )... generalnie nic trudnego, bardziej czasochłonna babranina z masą frejek i działek... pistolety są w budynku w 2 pockecie, nagroda Bartezzo Message ( potrzebne dla innego agenta ), do trzeciego pocketu tez można spokojnie wlecieć i pozbierać co się da ( a nuż kiedyś tam się przyda ). Update: Do trzeciego pocketu warto wlecieć i zniszczyć Blood Kernel, zabierając Blood Fund - będzie potrzebne później.

Przyrost standingu do Amarr z 3.06 na 3.40

Krok 4

System: Munory
Miejsce: The Bonfire
Agent: Hetras Dakumon lvl2

Zanim zaczniemy zabieramy ze sobą  Blood Fund.

1/5  Kill, kompleks 1j dalej ( Koona, Slope gate ), budynek który musimy zniszczyć jest w drugim pockecie... enpece w miarę szybko się respawnują, a rozwalenie budynku trwa dobrych kilka minut i to chyba największa trudność tej misji... a właściwie to nie trudność, a upierdliwość z racji na czas, nagroda Amarr Navy Infrared M

2/5 Kilka stateczków ( parę fregat i cruiserów ) i kolejna struktura do zniszczenia, maks. 15min roboty, nagroda Amarr Navy Radio M

3/5 Kurier, 3j 2m^3 towaru, nagroda Amarr Navy Standard S

4/5 Kill, powrót do kompleksu w Koona ( pamiętajcie, że bramy da się przeskoczyć nie rozwalając wszystkiego ), trafiamy do 3 pocketu zabijamy Foremana, zabieramy głowę w formalinie i w nogi... nagroda, BPC standardowo na 3 runy.

5/5 Kill, 5x BC i budynek do rozwalenia, to wszystko... jako nagroda kolejny grat, który kiedyś tam później trzeba będzie dać innemu agentowi oraz implant +2.

Przyrost standingu do Amarr z 3.40 na 3.49

Krok 5

System: Koona
Miejsce: Contested Amarr Bastion Of Blood
Agent: Thumnal Ebotiz lvl3

Zanim do niego dolecimy zabieramy Blood Reel

1/5 Kill, szukamy Dynasty Ring... podobnie jak kiedyś wypada z warriorów na paskach asteroidów.

2/5 Kurier, 3j + 8j 0.1m^3, w nagrodę jakiś badziewny implant

3/5 Kill, 8x crusier ( w 2 spawnach ) nic trudnego jednak jak na cruzy dosyć mocne, nagroda Amarr Navy Infrared L, BPC

4/5 Kill, na miescu 4 cruzy i co jakiś czas respawnująca się freja... rozwalamy Outer Keep, nagroda BPC

5/5 Kill, 4 cruzy, 3 freje, sporo działek... aggro zaraz po wskoczeniu, nic trudnego przy odpowiednim tanku. Implant +3, BPC jako nagroda

Amarr   4.03 - 4.34
Caldari  5.09 - 5.27

Krok 6

System: Nidupad
Miejsce: Carchatur Outpost
Agent: Amir Arshah lvl3

1/5 Kurier 500m^3

2/5 Kill, do DED3 nie wlecimy niczym większym niż cruiser/HAC, potrzebujemy 4x Bug-Ridden Corpse z kontenera Biomas Recycling Storage będącego w 2 pockecie. DED b. łatwy nawet dla kiepsko sfitowanego cruza, w nagrodę BPC.

3/5 Kill, 2x BC, 7x Cruiser, 1x HM Battery, wszystko spokojnie do zrobienia cruiserem, BPC

4/5 Kurier 600m^3

5/5 Kill, 5x BC, 6x cruiser, 5x frigate, 2x HM turret... kolejna banalna do wykonania jak dla BC misja, w nagrodę BPC

Amarr:   4.34 - 4.65
Caldari:  5.27 - 5.45

Krok 7

System: Nidupad
Miejsce: Carchatur Outpost
Agent: Torval Kerth

Zanim zaczniemy zabieramy ze sobą Robikar's Recommendation

1/5 Kurier o.1m^3, nagroda BPC

2/5 Kill, w środku 5x BC, 2x cruiser, 3x frigate, BPC

3/5 Kill, Sporo dron i wieżyczek... warto trochę odlecieć, zniszczyć najbliższe 4 wieżyczki ( nie są zlinkowane z resztą ) i zabrać się za drony... generalnie straszniej to wygląda niż jest w rzeczywistości., BPC

4/5 Kurier, 2m^3, nagroda BPC

5/5 Kurier, 3m^3, nagroda BPC i implant +3

Amarr:  4.65 - 4.69
Caldari: 5.45 - 5.48

Krok 8

System:  Munory
Miejsce: The Bonfire
Agent: Ormon Parsik lvl3

1/5 Kurier - 40m^3, nagroda to Bastion Master Key ( potrzebny do następnej części )

2/5 Kill, lecimy do Bastion of Blood w Koona... przelatujemy przez pierwsze 3 pockety i przy pomocy klucza wskakujemy do kolejnego... i tu UWAGA: jak jesteście byle czym ( drejk na tank ficie okazał się byle czym ) to całkowity zakaz zbliżania się do grupy z BSami... BSy i BC walą naprawdę mocno ( nie jak jakieś berbeluchy z misji lvl4 ), ktoś tam scrambluje i może być po ptokach... ja postanowiłem się z nimi zmierzyć już po zniszczeniu Altara i złapaniu Apocryphonu ale bardzo szybko okazało sie, że to był mój ostatni błąd...drugiego klucza nikt Wam nie da także cała seria będzie w plecy ( mi się udało go odkupić od gracza żeby tam wrócić i dokończyć dzieło ale nie pytajcie ile za to zapłaciłem... ) tak więc zaraz po wskoczeniu kierujemy się w stronę ołtarza, po drodze niszymy 4 deski, które od początku zaczęły nas atakować i zajmujemy się kolejnymi 4 deskami oraz 5 cruzami przy ołtarzu... prawdopodobnie zanim zniszczycie ołtarz cruisery i deski się zrespawnują więc uważajcie na to. Nagroda to szkło i BPC.

3/5 Kill, lecimy we wskazane miejsce i rozwalamy 5 kruzów... każdy z nich upuszcza 3x Dead Pilgrim, nagroda to szkło i implant +3 

4/5 Kurier, 100m^3... BPC

5/5 Kill, lecimy na miejsce gdzie po chwili pojawi się spawn ( niezbyt silny ale lepiej nie ruszajcie do tego momentu grupy z BS-ami ) który nas zaatakuje, niszczymy i zajmujemy się 3xBC i 2xBS... BSy to bardziej strachy na wróble - przy dobrym dps zniszczenie ich zajmie pewnie 2 chwile, ich dpsem w ogóle nie ma co się martwić. Na koniec niszczymy Temple of Revelation i zabieramy Arc, nagroda to BPC.

Amarr:  4.69 - 4.97
Caldari: 5.48 - 5.64

Krok 9

System: Chanoun
Miejsce: Governor's Audience Chamber
Agent: Nossa Farad lvl3

1/5 Kill, 9 małych dron

2/5 Kill, ok 20 dron... zabicie tego zajmie nam ok. 10min... później trzeba  czekać >=30min aż pojawi się Strain Drone Matriarch po to by rozwalić ją w minutę i wracać do agenta... jedna z debilniejszych misji jakie kiedykolwiek robiłem, BPC

3/5 Kill, Kilka następujących po sobie fal:
1. 4 fregaty i 2 kruzy
2. 4 kruzy
3. BC i 3 fregaty
4. 3 Kruzy i 4 freje
5. BC, 3 fregaty i 3 transportowce
Nowe fale przybywają chyba w określonym czasie ( zabicie ostatniego czy określonego nie przywołuje ), generalnie nic trudnego... warto jedynie wyjątkowo zabrać hardenery i ammo pod Serpentis bo tym razem z nimi mamy do czynienia.

4/5 Kill, Kador Military Outpost... wsiadamy we freję z AB i cargo min. 100m^3, wskakujemy do środka i lecimy prosto na bramę, podobnie z dwoma kolejnymi... na końcu podlatujemy do jednego z 2 kontenerów i zabieramy żołnierzy... warp out i odstawiamy ich we wskazane miejsce ( tu do wyboru 25j w high-sec albo 6j w tym 2 lub 3 systemy w low-sec - wybór jest chyba oczywisty... ), nagroda BPC

5/5 Kurier, potrzebujemy 14 Manel's Servant ( 28m^3 ), są w transportowcu w Lord Manel's Mansion, nagrody to Nossa Farad's Voucher i implant +3.

Amarr:  4.97 - 5.00
Caldari: 5.64 - 5.66

Krok 10

System: Chanoun
Miejsce: Governor's Audience Chamber
Agent: Odan Poun lvl3

Zanim zaczniemy zabieramy Nossa Farad's Voucher

1/5 Dajemy agentowi Nossa Farad's Voucher i 1/5 mamy zrobione, w nagrodę dostajemy Odan Poun's Message... żeby zrobić krok 2/5 przechodzimy do agenta Ader Finn zabierając ze sobą oczywiście wiadomość od Odana.

2/5 Oddajemy Ader's Message

3/5 Kill, w pierwszym pockecie 4 małe grupy fregat, kruzów i BC... nie są zlinkowane, rozwalenie to kwestia czasu... w następnym pockecie 3 działka i 3 cruisery, a więc też chwila roboty, po następnym skoku mamy wreszcie Kardour Maxtena wraz z 3ma fregatami... kolejny śmieszny BS do zniszczenia, w nagrodę szkło i BPC.

4/5 Kurier, nagroda to Key To Lord Manel's Mansion i implant +3

5/5 Zanim zaczniemy, najpierw lecimy zrobić misje dla agenta Manel Kador. Po zrobieniu oddajemy Lord Manel's Message, które to od niego dostaliśmy, nagroda implant +4 oraz BPC.

Amarr:  5.02 - 5.30
Caldari: 5.68 - 5.84

Krok 11

System: Munory
Miejsce: Munory V - Moon 3
Agent: Ader Finn lvl1

1/2 Oddajemy Odan Poun's Message, w nagrodę dostajemy szkło

2/2 Kurier 0.1m^3, nagroda to Ader's Message i szkło.

Amarr:  5.00 - 5.01
Caldari: 5.66 - 5.67

Krok 12

System: Chanoum
Miejsce: Lord Manel's Mansion
Agent: Manel Kador lvl1

Zabieramy ze sobą Bartezo Message

1/4 Kill, przeskakujemy bramę i lądujemy w czymś komplekso podobnym... niszczymy wszystko i wszystkich do momentu kiedy nie uzbieramy 10x Blood Raider Grunt tag,  5x Blood Raider Lower-Tier tag,  2x Blood Raider Squad Leader's Head... przeskakujemy kolejną i kolejną, aż znajdziemy się obok samego Lorda Manela. Oddajemy Grunt tagi.

2/4 Oddajemy Lower-Tier tagi, nagroda BPC

3/4 Oddajemy 2 głowy liderów, nagroda Lord Manel's Message ( potrzebne dla Odan Poun )

4/4 Oddajemy Bartezo Message, nagroda implant +4 i BCP.

Amarr:  5.01 - 5.02
Caldari: 5.67 - 5.68

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

To tyle z moich lvl1-lvl3 dla Amarr... jest jeszcze ktoś wymagający archaeology, jednego agenta zmienili z lvl2 na lvl4... ktoś tam wisi przy bramie itp.

Kiedyś może dopiszę resztę... na razie mam przesyt misji.

przemas

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2007, 17:07:35 »
FANTASYCZNE  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
czekam na kolejny odcinek

Voulture

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2007, 18:44:05 »
Może kiedyś sobie skoczę do Caldari Space :)
A spadem standów do innych ras był jakiś wyraźniejszy?
Fajie się czytało, gratki ;]

misao

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2007, 20:36:10 »
za misje caldari MOCNO spada standing gallente.
mam juz -3 a dopiero 3 lvl misji zaczynam robic.....

Vanya Nenharma

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 03, 2007, 21:36:20 »
A spadem standów do innych ras był jakiś wyraźniejszy?

Ciężko powiedzieć bo na bieżąco nie śledziłem... ale tak na oko to raczej na pewno nie... spokojnie zrobiłem ponad 100 misji lvl3 zarówno dla Caldari jak i Amarr, prócz tego masę misji na niższych poziomach, kilka na lvl4 i 8 serii misji dla Caldari cosmos... w chwili obecnej do Minmatar mam -3.85, a do Gallente -4.25 ( bez żadnych skilo poprawiaczy ).

Yersinia Pestissss

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 11, 2007, 12:57:48 »
Całkiem fajne i przydatne :p
A ma ktoś może jakieś dane co do misji Cosmos dla Caldarich ??
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2007, 13:06:23 wysłana przez Yersinia Pestissss »

przemas

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 11, 2007, 13:08:07 »
roofi bedzie miał
zagadaj do niego
 :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Rhovana

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 11, 2007, 13:12:10 »
OMG  Yer zacząłeś grać znowu?

partridge

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 26, 2007, 15:32:10 »
Cosmos smierdzi bieda... tylko misje 4 lv od ukrytych agentow w SS Cosmos sa fajne i oplacalne... Osobiscie poznlem takie miejsce w Delve a wiem gdzie jest jeszcze Caldari... ale to przysylajcie ISK'i to powiem :)

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 26, 2007, 15:53:52 »
pierdol sie part  :knuppel2:
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

partridge

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 26, 2007, 15:55:51 »
 :tickedoff: :uglystupid2:

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 26, 2007, 15:57:12 »
hehehe ktos inny juz by sie obrazil  :uglystupid2:
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 26, 2007, 15:59:06 »
E no, nie przesadzacie troszeczkę?  :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:
Trzymajcie się tematu  :D
Przedwieczny.

rangerx

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 27, 2007, 20:19:27 »
i za to was kofam, BuFony   :smitten:

Voulture

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 27, 2007, 20:41:12 »
o fe, ale smierdzi wazelina ;]

Vic Brunner

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 436
    • Zobacz profil
  • Korporacja: ???
  • Sojusz: eee? wut alliance?
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 28, 2007, 11:35:23 »
do gallante czy matar by sie rowneiz przydal taki opis.. amarrow nie mam co startowac: standing -2,26 :)
Moderatorzy na drzewo!! :D

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 29, 2007, 10:05:00 »
do gallante czy matar by sie rowneiz przydal taki opis.. amarrow nie mam co startowac: standing -2,26 :)

Po czy przed skillami? Bo jeśli przed to możesz spokojnie podwyższyć standingi o 2.5 (o ile dobrze pamiętam).

Vic Brunner

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 436
    • Zobacz profil
  • Korporacja: ???
  • Sojusz: eee? wut alliance?
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 29, 2007, 17:02:26 »
Dyplomacja zwieksza o 0,4 do hostile agents... wiec chyba mi nawet lvl5 nie pomoze :)
chybaze agenci poszczegolnych korpow maja 0.0 do mnie.. sprawdze.. :]

ee. .bez szans :P
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2007, 17:06:21 wysłana przez Vic Brunner »
Moderatorzy na drzewo!! :D

Ellaine

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 29, 2007, 17:16:22 »
Chyba niektorzy agenci maja mniejsze wymagania niz 0

Goomich

  • Gość
Odp: Amarr cosmos lvl1 - lvl3
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 29, 2007, 18:29:53 »
ZTCP level 1 quality -18 wystarcza standing -2.