Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: malroy w Listopad 02, 2008, 17:24:36

Tytuł: Implanty
Wiadomość wysłana przez: malroy w Listopad 02, 2008, 17:24:36
witajcie,

możecie podzielić się swoimi radami w dziedzinie implantów, jakie na początku warto kupić i na ile skill rozwinąć (nie docelowo, tylko na poczatku gry). Będę wdzięczny za odpowiedzi.

pozdrawiam
boris
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Uar Narrkis w Listopad 02, 2008, 17:58:20
Heh, cybernetyka na IV i implanty +4 do kazdego atrybutu  :P
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: malroy w Listopad 02, 2008, 18:52:07
 na start chyba wystarczy cyber na lev 2 i +3, czy od razu iść wyżej - jak tak to czy opłaca się kupowac implanty słabsze w trakcie skillowania na wyższe, przyśpieszy to dużo? Czy nie warto kasy wydawać?
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Ozyrryz w Listopad 02, 2008, 20:39:04
A może byś łaskawie poszukał tutaj czy na eve-online? Takich topików jak Twój jest sporo w tym przyklejone i wyjaśniające praktycznie wszystko. Jeżeli jesteś nowym graczem to skille 4 ( standard )/4 ( advanced) oraz implanty +4... ciągnięcie wszystkiego a lvl5 na starcie może Cię zniechęcić do gry. Ja mam kilka kont i wszędzie skile 5/5 wraz z +5 implantami i gucio mnie obchodzi czy czas spędzony na ich trenowanie zwróci się po 2 czy 12 latach... na zabawę w 0.0 a w obecnej chwili w sumie gdziekolwiek nie mam czasu więc straty implantów się nie obawiam ( choć to też nie jest już taki majątek jak kiedyś ), a skille zawsze lecą szybciej i wiem, że szybciej już nie mogą co daje mi jakąś tam satysfakcję, że nie tracę do starszych graczy. Jak widzisz wszystko zależy od stylu i podejścia do gry i czasu na nią. Jeśli piracisz i jesteś w gorącej wodzie kąpany to zatrzymaj się na 4/4/3. Cokolwiek poniżej to wg mnie opóźnianie się w rozwoju na własne życzenie.
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Listopad 03, 2008, 14:13:19
Zależy na jakim jesteś poziomie.

Jak początkujący to implanty do atrybutów sobie załóż i ci wystarczy.

Ale potem jak  już będziesz miał skile wymaksowane do danego typu statku to do implantów wrócisz.
Bo gdy się spotkają dwie postacje z maksymalnymi skilami to właśnie te % z implantów robią różnice między nimi  ;)
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Listopad 07, 2008, 06:53:11
Najlepiej na początku implantu +3
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 07, 2008, 07:54:13
Optimum zależy od tego jak dobrze zarabiasz, jak często tracisz jajo i jak bardzo zależy Ci na skillach (vs inwestycje w inne rzeczy jak statki lub biznes).
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 07, 2008, 08:04:09
Przy czym poniżej +4 nie warto schodzić. :)
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Grudzień 12, 2014, 08:03:40
Gdy dodałm implant memory +1, chyba mi się zmienił czas uczenia skili (zauważyłem kątem oka).

Czy to prawda że implant może wpłynąć na czas uczenia skili?
Załóżmy że jakiś skill jest zależny od np. memory, czy mogę gdzieś sprawdzić co mi da podwyższenie memory o np. 1 dla tego skilla (np. hacking)?
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Grudzień 12, 2014, 08:16:10
Możesz. Zainstaluj sobie program EVE monitor - jeśli dobrze pamiętam. Tak między innymi możesz się pobawić kalkulatorem pokazującym wpływ implantów na czas uczenia skilli.

Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Dux w Grudzień 12, 2014, 08:32:21
Każdy skill oparty jest na dwóch atrybutach. Łącznie wszystkich atrybutów jest 5 (inteligence, memory, perception, willpower i charisma). Każda postać ma bazową liczbę punktów dla każdego z tych atrybutów. Każdy implant ładowany na sloty od 1 do 5 podnosi o określoną wartość punktową jeden z w/w atrybutów.
Czas skilowania można przyspieszyć podnosząc postaci wartość tych atrybutów, które wpływają na proces uczenia się danego skila. Robisz to właśnie  dzięki odpowiednim implantom (jesli załadujesz implant do charyzmy, a skill zależy od memory i inteligence, to czas uczenia się tego skila nie przyspieszy ani o drobinę). Drugim sposobem jest remap atrybutów, ale to zostaw sobie na potem, bo są spore ograniczenia co do możliwości ich zastosowania, przez co na początku remapem prędzej czas skilowania sobie wydłużysz, niż skrócisz.
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 12, 2014, 09:26:21
Możesz. Zainstaluj sobie program EVE monitor - jeśli dobrze pamiętam. Tak między innymi możesz się pobawić kalkulatorem pokazującym wpływ implantów na czas uczenia skilli.

Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka


http://evemon.battleclinic.com/
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Grudzień 12, 2014, 10:12:21
http://evemon.battleclinic.com/

THX! Używam linuxa, ale okazałem się że jest wersja na linux - gtkevemon.  8)
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Grudzień 12, 2014, 12:21:03
Zazwyczaj robi revmap + 2 implanty w tym samym kierunku.
+3 najczesciej uzywanie
+4 jesli siedzisz w Higsecu
+5 nie sa warte ceny , chyba ze wrzucisz je na alta ktory siedzi na stacji i ma skillowac sie w ten sposob przez najblizsze 2 lata

Z pierwszym revmapem wstrzymaj sie z pol roku, az bedziesz wiedzial co chcesz robic, pozatym taki revmap pozwala w miare normalnie podslikowac podstawowe core skille na IV (lub V) nim sie skupi na czyms wiekszym.

Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Grudzień 12, 2014, 12:34:05
+3 najczesciej uzywanie przez noobów
+4 jedyne faktycznie godne polecenia
+5 jesli siedzisz w Higsecu

Pozwoliłem sobie poprawić :P
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Grudzień 12, 2014, 14:07:33
+3 najczesciej uzywanie gdy latasz na prawdziwe bitki, czyli gdy wrog jest conajmniej rownie silny co Ty ( prawie pewne ze spadniesz i bedziesz sie reshipowal - pewnie wiecej niz raz)

+4 jedyne faktycznie godne polecenia , gdy farmisz kille lub bloobujesz wroga / raciarke ( nie powinienes spasc , a jak spadniesz to koledzy z roama beda sie smiac ze spadles na takich noobach , malo tego beda sie smiac ze miales zwykle implanty a nie T2)

+5 jesli siedzisz w Higsecu ( w jednym miejscu i masz za duzo kasy i ten tydzien w ciagu calego roku naprawde robi dla Ciebie roznice)
Pozwolilem sobie poprawic.
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Grudzień 12, 2014, 15:42:21
Pozwolilem sobie poprawic.

Ogarnij się?
+3 są tańsze niż ammo które mam w statku wyskakując z dziury, można na nie zarobić rozwalając 3 bs'y na pasku.

+4 kosztują 20mln, w dalszym ciągu śmieszne pieniądze w stosunku do tego w czym się lata, tym bardziej że na dobrą sprawę potrzebujesz tylko 2.

+5 ... jeżeli Cie na nie nie stać to twój problem, wielu ludzi w hi na nie stać i nie ryzykują ich utraty, bo niby jak? Tak ten tydzień w ciągu roku robiłby mi różnicę.

Reszty kretyńskich tekstów nie będę komentował bo są zwyczajnie śmieszne.
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Grudzień 12, 2014, 15:55:03
Bo i mialy byc smieszne ;)
Pozatym 2x +4 to 40mil.
Spadnij w takich 3x w ciagu dnia i miej takich kilka dni w tygodniu to zrozumiesz o co chodzi :D

Sprawa prosta, lecisz na male roamy to nawet jak spadniesz podem zazwyczaj zwiejesz ( znam goscia w low , ktory 3 lata ma juz te same high grade slavey a lata i spada czesto frejka)
Na duzej bitce, zadko kiedy nie jestes w baniach , wiec juz jajem nie zwiejesz , nawet jesli nikt ci poda nie chce zabic to najszybszy reship robi sie przez self destructa.

Zreszta sam zaczeles :
"+3 najczesciej uzywanie przez noobów"
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Grudzień 12, 2014, 15:57:12
Glass, to jest Anthar "Nie Znam Sie to Sie Wypowiem" Thebess. Nie ma co sobie cisnienia podnosic. ;)

Nowy kolego - sprawa jest prosta: zainwestuj w skill p.t. Infomorph Psychology, zrob sobie ze 2 jump clone'y (brak standow mozna zalatwic wstepujac do corpa Estel Arador) i w jednym klonie z implantami +5 lataj sobie po hisecu, a jak chcesz sie pobawic w pvp to przeskakuj w drugi klon z tanszymi implantami lub w ogole bez nich i jazda.
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Grudzień 12, 2014, 15:57:41
Pozatym 2x +4 to 40mil.

Cep z fitem lol :P

Spadnij w takich 3x w ciagu dnia i miej takich kilka dni w tygodniu to zrozumiesz o co chodzi :D

Mam awersje do blobów, przykro mi ;)
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Grudzień 12, 2014, 16:04:55
Mam awersje do blobów, przykro mi ;)
Wiesz zasada : lataj w tym co mozesz stracic , tez ma zastosowanie do implantow.
Inaczej mozna byloby stwierdzic : kazdy kto nie lata na High Grade slave jest noobem.

Wkoncu nie tylko daja baze +4 ale tez podnosza armora ... nawet na cerberusie to troche ehp wiecej ::)

Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Grudzień 12, 2014, 16:26:20
Wiesz zasada : lataj w tym co mozesz stracic , tez ma zastosowanie do implantow.

Jeśli nie stać cię na stratę 40mln w implach, to robisz coś źle. 
Tytuł: Odp: Implanty
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Grudzień 12, 2014, 16:37:15
Nie no, mówimy o nowym koledze. Ale tak jak pisałem wyżej - na początek bym się nie pchał z implantami +4 do null czy WH, potem to już faktycznie będzie żadna strata.