Eve-Centrala
Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Incursions => Wątek zaczęty przez: SokoleOko w Wrzesień 17, 2010, 09:37:10
-
Stan wiedzy na 19 października 2010
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs640.snc4/60065_438353239393_17614129393_4814297_6076630_n.jpg)
Nazwa dodatku: Incursion
Premiera: 16 listopada 2010 (niepotwierdzona oficjalnie)
Feature page: http://www.eveonline.com/incursion/
Zawartość (lista niepełna, w kolejności pojawiania się informacji):
1) Nowy content PvE - "Incursions" (devblog -> http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=790)
2) Tworzenie avatarów pod Incarnę (planowaną na lato 2011)
3) Nowy statek dedykowany do salvagingu -> Noctis
4) Oficjalne wsparcie pracy na wielu ekranach (dynamicznie rozciąganie okien, możliwość przesunięcia statku w bok (tak by mieć statek na środku głównego ekranu, a okna czatu na drugim)
5) ZOMG ROCKET FIX
6) Supercarrier (mothership?) Sanshy plus sanshowy fighter-bomber
7) Upgrade NPC (AI, nie wiadomo o które NPC chodzi)
8.) Poprawki do lootu/nagród
9) Zmiany w Planetary Interaction (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=805)
10) Poprawki antylagowe
11) Nowe skróty klawiaturowe (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=806)
12) Statki frakcyjne będą mogły być sprzedawane na markecie (przy okazji "drzewko" marketu też zostało uporządkowane)
13) Fighter Bombery będą używać "fake missile'i", żeby ograniczyć laga (czyli strzelać jak fightery -> http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=809)
-
Jakis link?
-
http://blog.ccpgames.com/alli/files/2010/08/Ottarsson_GlobalAgileGameDevelopmentNoPassportRequired.pdf
-
Na lato 2010?
PS
Kiedy wrócą do swojej polityki Need For Speed? :(
-
Na lato 2010?
Poprawiłem literówkę - ofc 2011
Kiedy wrócą do swojej polityki Need For Speed? :(
Jest tona devblogów o malutkich kroczkach w stronę poprawy i nawet zatwardziali bittervets potwierdzają, że jednak troszkę się poprawia. Zobaczymy jak będzie.
-
Poprawiłem literówkę - ofc 2011
Jest tona devblogów o malutkich kroczkach w stronę poprawy i nawet zatwardziali bittervets potwierdzają, że jednak troszkę się poprawia. Zobaczymy jak będzie.
Poprawa w stosunku do tego co bylo np. w empyrean age / quantum rise czy tego co bylo w domination?
-
W porównaniu do Dominion.
-
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=797&utm_source=facebook&utm_medium=update&utm_content=devblog&utm_campaign=eveonline
TL;DR
po wyjsciu statku do PI, dostaniemy salvagera.
Staty:
1460m3 cargo, 5% do czasu aktywacji salvager i tractor beam'a, 60% do zasiegu tractora i salvagera
fuck yeah, that's what we always needed!
-
A widziałeś, że jest już wątek na temat tego shipa?
-
A widziałeś, że jest już wątek na temat tego shipa?
Jak napisalem posta to nie bylo. A ze mody lenie i nie zaakceptowaly przez kilka godzin to nie moja wina. szusz
-
Nie, nie napisałeś wcześniej (21.18 vs. 22.00 - to godzina napisania, a nie akceptacji). I tu kończymy dyskusję.
-
Update spisu (21 września)
-
5) ZOMG ROCKET FIX
dev blog please?
-
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1005679&page=38#1119
I jeszcze jedno:
(http://scuttle.mirror.waffleimages.com/data/files/d8/d8bb1eeb95e6867219e3bf0f771ec1704e23189a.jpg)
-
dzieki, no to moze hawk wreszcie bedzie przydatny no nic trzeba zapuscic skillowanie t2 ;)
-
podążając za linkiem Mony, powtórzę jednego z tamtejszych forumowiczów
- trzeba będzie kupić hookbila albo ze trzy ;)
-
Znaczy co, rollback DD ?
BTW, Mona - a propos Twojego linku - widziałeś post tego gościa z IT? "Fuck rockets, fixorz laaaag nao!" Szkoda, że w pracy nie mam czasu napisać mu sążnistego GTFO. CCP wreszcie robi coś, czego domagano się od lat, a tu łoś z <500 killami mędzi że źle mu się walczy w uberblobie.
-
Znaczy co, rollback DD ?
patrzac po ilosci zadanego dmg to nie rollback a raczej kolejny buff - nie dosc ze 3kk dmg to jeszcze aoe ;)
jesli to nie jest jakis bug to DD teraz dopiero bedzie przegiete - warp tytanow miedy wroga flote kilka DD i z sc zostana wraki
-
BTW, Mona - a propos Twojego linku - widziałeś post tego gościa z IT? "Fuck rockets, fixorz laaaag nao!"
Nie, TL;DR.
-
4) Oficjalne wsparcie pracy na wielu ekranach (dynamicznie rozciąganie okien, możliwość przesunięcia statku w bok (tak by mieć statek na środku głównego ekranu, a okna czatu na drugim)
Myślałem, że się nie doczekam - koniec z dziwnymi programami i użeraniem się z windowsem! Dzięki Ci o wielkie CCP.
-
Userzy Win7 już narzekają, więc poczekaj z otwieraniem szampana.
-
maly offtopic: gdzie mozna zglaszac swoje propozycje do zmian w eve - czy to sie zglasza na eveo -> ideas w research labie?
-
maly offtopic: gdzie mozna zglaszac swoje propozycje do zmian w eve - czy to sie zglasza na eveo -> ideas w research labie?
Tak na forum eveo i raczej tylko dział Features and Ideas Discussion, tylko tu masz szanse że twój pomysł się przebije i zostanie wzięty pod uwage graczy czy devów.
-
Na sc ludzie dywaguja ze teraz rokietki beda uber pro i beda przegiete w druga strone, w sumie sporo statkow bedzie mialo teraz racje bytu:) np vengance
Ez.
-
Vengeance teraz też ma rację bytu - pakujesz autocannony, dwie kompleksowe repki do armora i masz shipa z 100 DPS i jakieś 350 tanka póki starczy capboosterów. Lub capstable na jednej repce.
Łapiesz na scrable'a jakiegoś BC-a/BS-a bez neuta, wchodzisz mu na niską orbitę, włączasz repkę żeby tankować drony, idziesz zrobić kawę, wracasz, wklejasz killmaila i lecisz dalej :D
-
Nigdy nie uzywalkem rakiet bo byly do bani, ktos moze tak prostemu chlopu z wormhola wytlumaczyc ile tka naprawde zyskaja te rakiety?
Z drugiej strony po co sie zachwycac jak i tka taki worm jest na strzala z cynabala a veng na 2 ? ;D
-
Takie coś wkleił nasz człowiek Malkshurr (ale nie wiem skąd to wziął) na forum korpowe:
Tobias Sjodin on 22/08/2010
16:19:44
The secret 2010 expansion, entitled
'Invasion' allows EVE-capsuleers the ability
to join the nefarious pirate factions of EVE
and marks the revival of the low-sec high
seas, expanding low-sec by creating more
gaps in the trade routes now filled with 0.1-
>0.4 space. With added factions to faction
warfare, such as Sansha's Nation, Guristas,
Serpentis and Angels the player can embark
on a faction warfare career like no other.
With new trades such as black market
running, ransom mechanics, bribes and the
new 'sloop' class gate tackler; specially
designed for fast tackles at gates CCP marks a
new epoch in their online game. Spend
years on developing a career as a pirate, and
only dedicated -10 and high ransom will
gain you the opportunity to join the
infamous Dread Guristas, Shadow Serpentis,
Domination and ranks of the True Sansha.
But this all is not a silver spoon in the
mouths of the morally depraved. Concord's
finest have also opened player recruitment,
allowing players to become involved in the
largest anti-pirate move in the history of
New Eden. Gallente and Minmatar allows
players to join the 'police academy' and
plenty of rewards in forms of bounties, cargo
confiscation, and wiretaps ( more info
available on that feature in Tuxford's latest
devblog ) await those who wish to fight the
decadence awaiting in this winter's patch.
Finally some of the concord ships will now
be available with promotion and acceptance
among the player populated policemen of
EVE.
We hope that all of you will appreciate this
expansion, and note that we managed to
also identify and squish the dreaded lag
through thorough testing on SiSi. Enjoy
Invasion this winter.
Z tego rozumiem:
- Frakcje pirackie staną się frakcjami FW do których można wejść na mechanice podobnej do FW
- Takoż CONCORD
- Chcą naprawić (po 5 latach?) mechanikę bounty i handel "czarnorynkowy"
- Klasa 'sloop' to według wróżbitów frytka tacklująca z tankiem, do bram w lowsec.
- Frakcyjne statki Concord do latania
Ale nie dam głowy czy to nie fake.
-
and marks the revival of the low-sec high
seas, expanding low-sec by creating more
gaps in the trade routes now filled with 0.1-
>0.4 space
Znaczy hi-sec zostanie ograniczony do systemow ktore ccp bedzie musialo z tego wylaczyc w celu unikniecia placzu, czy stworza do tego jakis z tylka region, w ktorym i tak nikt nie bedzie latal?
Poza tym calosc zbyt cukrowa aby byla prawdziwa.
-
Podzielenie highseca paskami lowseca to moje marzenie od lat :) Uczyniłoby gospodarkę o wiele ciekawszą.
-
To zbyt piękne żeby było prawdziwe. Uwierzę jak zobaczę to wszystko na własne oczy ;D
-
Chcą naprawić (po 5 latach?) mechanikę bounty i handel "czarnorynkowy"
Mechanika bounty za czerep pirata chyba raczej nie będzie zmieniona, raczej chodzi o haracze co byłoby fajne, coś w stylu że idziesz na układ z piratem który woła ransom i po zaakceptowaniu warunków (jakiś przycisk w UI gdzie ustawia się ransom ilość isk itp) z góry gwarantuje wolność dla ofiary która zapłaciła ransom, a jesli złamiesz zasady, policja wpada do low, pompuje shieldem ofiare i napiernicza pirata czy coś w tym stylu.
-
Daloby sie latwo naprawic mechanike bounty, wystarczy zeby bylo wyplacane przy rozwalaniu statku i tylko do wartosci tegoz statku (system wyceny statkow po statystycznej cenie materialow jest gotowy, opieraja sie na nim wyplaty z ubezpieczen). Np ktos ma 400m bonty, rozwalasz mu haca za 110m, dostajesz 110m a gosc ma bounty 290m.
Ludzie przestaliby rozwalac siebie sami altami zeby wyplacic swoje bounty.
Co do mechaniki ransom, najlepszy bylby jakis system widocznych w showinfo 'criminal records' gdzie gracze mogliby podejrzec czy ktos w przeszlosci szanowal ransom czy rozwalal mimo to (jak rowniez przy okazji ogolnie - jakie czyny karalne danego osobnika 'zarejestrowal concord' w jakims okresie czasu.
-
patrzac po ilosci zadanego dmg to nie rollback a raczej kolejny buff - nie dosc ze 3kk dmg to jeszcze aoe ;)
jesli to nie jest jakis bug to DD teraz dopiero bedzie przegiete - warp tytanow miedy wroga flote kilka DD i z sc zostana wraki
Bug. ;]
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1387324&page=1#25
-
Po co komu nowa fryta do lapania pod sentry jak wystarczylo by usunac sentry (pod stacjami moga zostac) ile to weselej by bylo :D
-
http://www.eveonline.com/incursion/
Niestety nie ma tam niczego z tego co cytował Albi.
-
http://www.eveonline.com/incursion/
Niestety nie ma tam niczego z tego co cytował Albi.
Ach byłeś szybszy. :o
-
Podejrzewam że niestety przeforwardowałem jakiąś trolową podpuchę :(
-
o czarnym rynku i tym wszystkim co napisales Albi to bylo mowione na fanfestcie, ale raczej w kwestii incarny i ze jest to baaardzo trudne do zrobienie - lapowki zwlaszcza, ale tez ze chca cos takiego i mysla jk to zrobic , wiec moze nie taki duzy troll to byl... :)
-
Aktualizacja "stanu wiedzy".
Jakbym coś pominął to wrzeszczcie.
-
Wydaje mi sie ze to moze byc jeden z najlepszych dodatkow od ccp do eve...miejmy tylko nadzieje, ze niczego nie spartola.. Ja czekam na informacje oficjalne do poprawek do lootu, kiedy wyjdzie dodatek, poprawa rakiet, mogliby dodac jeszcze ten bonus do ab afek ;# no i... Noctis.. Juz sie slinie...
Boje sie tylko tego ze ten pve content to bedzie mega niewypal farmiony w supercarrierach przez white noisy czy inne kupujace isk za kase alliance..
-
Userzy Win7 już narzekają, więc poczekaj z otwieraniem szampana.
Myślę że bardziej już nie da się tego spieprzyć;) (zwłaszcza jak masz 2++ monitory i chcesz eve na monitorze który nie jest "primary")
-
To co wkleił Albi to niestety w większości pobożne życzenia.
Ale, jak to zawsze, ziarnko prawdy tam się znajduje (to poniżej, to mój stan wiedzy na początek sierpnia, w międzyczasie coś tam mogło się zmienić).
Jest planowane rozszerzenie FW. Z tym, że raczej nie na najbliższy dodatek (ani nawet na następny). Głównie dlatego, że są na razie dwie koncepcje i nie mogą się zdecydować na jedną.
Pierwsza, to dopuszczenie frakcji pirackich (początkowo incursions miało dotyczyć wszystkich frakcji pirackich, nie tylko Sanshy). Druga - to próby zdobycia niepodległości przez grupy wewnątrz obecnych imperiów - Khanidzi, Brutorzy, Intaki (caldari nie pamiętam).
Ale to wszystko jest na razie w fazie "in developement", zanim przejdzie do "assembly" trochę czasu minie.
Concord i jego statki na pewno nie będą dostępne dla graczy.
Rozszerzenie low-seca, rozgradzanie hi pasami low, strefy graniczne itp., jest w planach od dawna. Niestety raczej w tej części planów, które z powodów marketingowych (czyt. płacz hi-secowych kerbirów*) mają nieduże szanse na realizację.
Ale na własne oczy widziałem zremodelowaną w tym kierunku mapę, więc nie jest to projekt kompletnie spisany na straty.
Z innych rzeczy.
Inkursje (choć nie w początkowym stadium) rozwiną trochę WH, i z tego co widziałem, to w (dla mnie) raczej dobrym kierunku. Szczegółów niestety nie mogę przekazać. Czasowo - raczej w Incarnie lub nawet kolejnym dodatku.
W tych nowych encounterach ma być wprowadzony nowy model AI dla npców - tak jak u sleepersów.
Ludzie z CCP nie byli jednak pewni, czy zdążą na Incursions. Sądząc po forum eveo i zapowiedziach, to chyba tak.
W inkursjach topową zdobyczą ma być BPC na sanshowego supercapsa (chyba o tym pisaliście w innym wątku - z telefonu kiepsko się przegląda forum po tygodniu nieobecności :P). Ma to być nagroda za ukończenie skrzyżowania epic arca i eskalacji, z przeciwnikami (na końcu), przy których C6 sleepersów mają być zabawą dla przedszkolaków. Sam caps ma być nieco lepszy od aeona. Koszt budowy (materiałów) ma być zbliżony.
Takie przynajmniej były założenia. Jak to wyjdzie - zobaczymy. Była też opcja, że ten caps będzie tylko dla npców, ale zdaje się, że upadła.
O noctisie już pisaliście, co tam jeszcze?
Aaa, inkursje mają być przymiarką do zmiany systemu misji. Albo raczej do wprowadzenia nowego rodzaju misji, kosztem obecnych (zmiejszenie ilości/lootu itp). W założeniu npce na misjach mają mieć sleepersowe AI, a ich trudność ma (mniej więcej) odpowiadać trudności encounterów w WH o poziomie równym lub o jeden wyższym niż poziom misji. Niestety nie wiadomo kiedy to zostanie zrealizowane. Skrajni optymiści mówią o incarnie, ale nawet oni nie są o tym za bardzo przekonani :) Na razie ma dojść kilka misji uwzględniających fabularnie inkursje.
W najbliższych dwóch dodatkach remodeling (taki jak scorpion) ma przejść kilka kolejnych statków.
W inkursjach wejdzie system modelowania awatarów - będzie można sobie facjatę przerobić. Nie wiadomo tylko, czy wejdzie to w Incursions 1.0 czy w patchu do patcha. Sam remodeling prawdopodobnie nie będzie wymagany aż do premiery Incarny.
Więcej na razie nie pamiętam, jak sobie przypomnę to dopiszę.
Aaa... Aurora i eventy wracają (na 90%). Cieszycie się? :D
PS. Wróciłem, ale tak lajtowo na razie, więc w razie co to proszę denerwować innych adminów :P
-
eventy wracają
jakie eventy?
-
Fajne :)
-
Fajne :)
Lakoniczna odpowiedz, najlepsza odpowiedz?
-
Grasz podobnie jak ja może troche dłużej krócej, ale jeden event powinieneś pamiętać (w sumie to jego smetny koniec) konkretnie snowball lanchery
-
Snowball launchery to nie był event, tylko prezent choinkowy.
Chodzi raczej o eventy z okolic Exodusa, typu polowanie na joviańskiego ambasadora, Sarapati w tytanie (w czasach, gdy jeszcze dredów nie było), katastrofa na jednej z planet Gallente/Intaki, wybory prezydenta Federacji...
Było tego trochę, wystarczy poszukać po oficjalnej stronie i kronikach...
Generalnie - wydarzenia fabularne, na które wpływ mieli gracze i ich poczynania.
-
Teraz to pewnie bedzie wybor daty egzekucji minerow po updatcie lootu ;) a tak na powaznie, niecale 2 miechy do dodatku, wydaje sie byc swietny, ale zapytam o to co jest na sisi.. Faktycznie ma byc align na bookmark, remap za plexy i do czego to moze zmierzac?
-
Dodatek jest z dupy, bo obiecali że następny duży content to będzie incarna (aka ambulation aka walking in stations) i ewidetnie nie zdążyli.
Dlatego jako zapchajdziurę dostajemy kreator avatarów....
-
To nie zapchajdziura tylko wypuszczanie półproduktów :) Nie tyle na pocieszenie tylko po to żeby ludzie potestowali przed Incarną. (przed) ostatnio jak robili demo incarny na zjeździe to postaci znikał tułów :)
-
Dodatek jest z dupy, bo obiecali że następny duży content to będzie incarna (aka ambulation aka walking in stations) i ewidetnie nie zdążyli.
Dlatego jako zapchajdziurę dostajemy kreator avatarów....
A czy przypadkiem na ostatnim fan feście ni podawano informacji że Incarna najwcześniej to 2011
-
Jeszcze parę miesięcy temu wszyscy strasznie narzekali, że zamiast wprowadzać coś użytecznego, to się simsami zajmują... Jak wprowadzają content inny niż Incarna, to nagle źle, bo miała być Incarna :P
Z tego co pamiętam, to najbliższym "obietnicy" było stwierdzenie, że postarają się zacząć wprowadzać Incarnę w zimowym dodatku 2010. I że do pełni funkcjonalnolności będzie potrzeba kilku dodatków.
W Incursions będzie tworzenie awatarów pod Incarnę, więc nie rozumiem pretensji? :D
Jak bardzo komuś Incarny brakuje, to w kerfurze widziałem dzisiaj promocję na Simsy 3 :P
-
Jeszcze parę miesięcy temu wszyscy strasznie narzekali, że zamiast wprowadzać coś użytecznego, to się simsami zajmują... Jak wprowadzają content inny niż Incarna, to nagle źle, bo miała być Incarna :P
Z tego co pamiętam, to najbliższym "obietnicy" było stwierdzenie, że postarają się zacząć wprowadzać Incarnę w zimowym dodatku 2010. I że do pełni funkcjonalnolności będzie potrzeba kilku dodatków.
W Incursions będzie tworzenie awatarów pod Incarnę, więc nie rozumiem pretensji? :D
Jak bardzo komuś Incarny brakuje, to w kerfurze widziałem dzisiaj promocję na Simsy 3 :P
Prawdę mówiąc to ani jedno ani drugie (ani brak ani obecność Incarny) mi nie pasuje - byłbym szczęśliwym Okropniakiem jakby wymyślili coś odnośnie gallente - z tego co widziałem było to jednym z punktówy które jeszcze w lutym były wysłane do CCP i... cisza.
Uwielbiam posiadać wyskilowane statki z których każdy jest grywalny pod warunkiem że akurat wyjątkowo mam na nim fit pod konkretnego przeciwnika - bo wszyscy inni mnie zjadą.......
-
Jakoś tak słyszę tylko jak WSZYSCY narzekają, bo to... bo tamto... przecież jak wam się nie podoba to nie musicie grać, nikt was nie zmusza a jak wiadomo CCP ma własna wizję rozwoju EVE.
-
Jak pograsz trochę dłużej i zainwestujesz w ten świat setki godzin, to nie będziesz wygłaszał zdań w duchu "zasady numer 1 polskiego HR", która brzmi "jak się nie podoba, to wypier..." ::)
-
A moim zdaniem ten dodatek jest z doopy, ponieważ promuję tylko PVE, a o PVP nic nie ma. Chodzi mi o lag między innymi....
-
A co maja dac do pvp ? jak bedzies zkrecil statkiem w stacji albo na posie to pvp nie bedzie ot cala historia. O walce z lagiem caly czas wspominaja ze robia i robic caly czas beda.
Imo to PVE jest super , w koncu moze zaludnia sie low seki nie tylko te gdzie walczy milicja i bedzie mozna spokojnie dla relaksu zapolowac na carebeara bez koniecznosci szukania go przez pare ladnych godzin.
-
Nowy Dev Blog
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=790
-
A co maja dac do pvp ? jak bedzies zkrecil statkiem w stacji albo na posie to pvp nie bedzie ot cala historia. O walce z lagiem caly czas wspominaja ze robia i robic caly czas beda.
Imo to PVE jest super , w koncu moze zaludnia sie low seki nie tylko te gdzie walczy milicja i bedzie mozna spokojnie dla relaksu zapolowac na carebeara bez koniecznosci szukania go przez pare ladnych godzin.
zgadzam się w 100%. Dobre pvp w low jest wtedy jak jest więcej celów, jak w low seku będzie więcej ludzi racić, to i będzie więcej gangów, które będą na nich polować, z którymi też będzie można się postrzelać, ot recepta na fajne pvp. Pozatym zapowiadają zmiany w rakietach, które na pewnoe w pvp też namieszają, będzie pewnie masę zabawy z tworzeniem nowych fitów i wykorzystaniem zmian. Kto zrobi to szybciej i lepiej pewnie zaliczy parę fajnych killów.
Oczywiście z tego co wiemy narazie nic przesądzać nie można, ale jest szansa że szykuje się najlepszy dodatek od czasów apocryfy
-
Problem jest tkaiz e wlasnie PVE napedza wszystkie mmorpg i nie ma co sie oszukiwac , przykladem jest WOW ktory w zasadzie jest gra pve z drobnym dodatkiem pvp , roznica miedzy wow a eve jest taka ze w wow farmerow robiacych instancje nikt nie zaatakuje a w Eve ja juz kombinuje jak tu jeszcze pare m/s wycisnac z cynabala bo bedzie wiecej farmerow do odstrzelenia 8)
-
Problem jest tkaiz e wlasnie PVE napedza wszystkie mmorpg i nie ma co sie oszukiwac , przykladem jest WOW
Zupełnie tego nie rozumiem. Granie przeciwko komputerowi wydaje mi się takie przebrzmiałe. Jak bardzo nie wypasiona byłaby AI, zawsze sprowadza się to do "rozgryźć i zagryźć" lub przegięcia w drugą stronę (widać w niektórych FPS-ach, typu "Armed Assault", gdzie AI pakuje graczowi headshoty zanim on sam zobaczy przeciwnika). Cały sens grania w dzisiejsze gry to MULTIPLAYER. Możliwość rywalizacji z drugim człowiekiem, który jest nieprzewidywalny, a więc stanowi REALNE wyzwanie.
PvE w Eve to dla mnie "pokuta za stracony statek". Im sprawniej zarabiam na strzelaniu do "krzyżyków", tym lepiej i tym mniej czasu muszę na to marnować.
PS. Podlinkowałem nowego devbloga do spisu contentu.
-
Ktoś przeczytał tego bloga i może w skrucie powiedzieć o co w nim chodzi? Ja wymiekłem po pierwszych dwóch akapitach zachwytów nad 10/10...
-
W skrocie: planuja za statyczne plexy 10/10 wstawic dynamiczne zastepstwo w duchu zasady risk vs reward. Roznica ma polegac rowniez na tym ze beda do zrobienia w high/low/null secu ale beda wymagac wspolpracy miedzy soba, wisienka na torcie maja byc npc, ktore sie tam pojawia... Na podrasowanych AI sleepersow.
-
Przecież statycznych 10/10 jest teraz ile? Jeden?
-
Naye pokręcił.
Autorowi bloga podobały się dawne statyczne 10/10 pod kątem gameplay'a, ale nie podobało się to, że zamieniły się w maszynki do robienia pieniędzy.
Stąd "Inkursje" mają być równie trudne (i w tym podobne do tamtych 10/10), ale nie statyczne, dzięki czemu nie będą mogły (w założeniu - :CCP:) być whorowane przez duże alianse.
-
Zupełnie tego nie rozumiem. Granie przeciwko komputerowi wydaje mi się takie przebrzmiałe. Jak bardzo nie wypasiona byłaby AI, zawsze sprowadza się to do "rozgryźć i zagryźć" lub przegięcia w drugą stronę (widać w niektórych FPS-ach, typu "Armed Assault", gdzie AI pakuje graczowi headshoty zanim on sam zobaczy przeciwnika). Cały sens grania w dzisiejsze gry to MULTIPLAYER. Możliwość rywalizacji z drugim człowiekiem, który jest nieprzewidywalny, a więc stanowi REALNE wyzwanie.
PvE w Eve to dla mnie "pokuta za stracony statek". Im sprawniej zarabiam na strzelaniu do "krzyżyków", tym lepiej i tym mniej czasu muszę na to marnować.
PS. Podlinkowałem nowego devbloga do spisu contentu.
Sokole ale to nie chodzi o PVE w wersji L4 w eve czyli solo tylko w stylu wormhola c5-c6 gdzie zeby cos zdzialac albo masz stado altow albo z kolegami tluczesz mocnego NPC zeby wypadla z niego bron ktorej uzyjesz do tluczenia mocniejszego npca z ktorego wypada jeszcze bardziej wypasiona bron. Niestety pomimo faktu ze dla wielu ludzi jak i dla ciebie rywalizacja z innymi graczami jest najwazniejsza to dla wiekszosci ciemnych mas pve jest wazniejsze i to sie sprzedaje. CCP ewidentnie zauwaza ten trend dlatego robia taki a nie inny dodatek .
-
Co tam ciemnego, pve jest po prostu bardziej relaksujące - siadasz i mielisz, wygrywasz, rzezasz, mordujesz, kosisz, jesteś bogiem zniszczenia, wcieleniem śmierci...
Eee, no w każdym razie w pve z reguły osiągasz stałe sukcesy i postęp co daje ludziom satysfakcję i ich odpręża. Instant reward, te sprawy. Akurat w Eve nigdy nie będzie to jakoś super fajne bo jest założenie otwartego rynku, co jest super dobre dla świata i ekonomii ale oczywiście zabija koncepcję robiebienia po kolei 8000 questów żeby dostać kalesony zagłady.
-
To co napisał Albi to raz, dwa to że tak PVE to ciemna masa, PVP cool, ludzie kurna, ta gra jest dlatego fajna, bo daje niezliczone możliwości, ja tam lubię sobie czasem pyknąć pleksik, misyjkę to fajnie relaksuje. Kolejną rzeczą jest to że PVE w tej grze nie istnieje, bo 30 misji wg szablonu, 5 pleksow i 5 eskalacji, gdzie tylko nazwy ratów się zmieniają w zależności od regionu to nie PVE, tylko jakaś namiastka, ten dodatek miejmy nadzieje to zmieni choć w kilku procentach. Mi tamo prócz rozleglejszej bazy misji epic misji pleksów itp, brakuje np. randomizera, bo klepanie milionowy raz tego samego, pojawiającego się w tym samym miejscu i czasie. Po zrobieniu 10 anomali masz dość, chcesz popełnić sepuku.
-
OMG... tyle piszecie o PvE w eve ale tak naprawde ono nieistnieje. Poprostu mechanika walki w eve uniemożliwia zaistnienie jakiegoś poważniejszego contentu PvE. Brak instancji, ograniczenia ilości graczy uczesniczących w walce, poważne death penatly, jakość którą da się zastąpić ilością. To wszystko uniemożliwia zaimplementowanie poważniejszego contentu PvE.
-
A ja stwierdze że wręcz odwrotnie (promile we krwi nie brać powżnie puki w niedziele nie przeczytam tego,,,) właśnie takie coś daje bardzo dobre podstawy pod implementację ciekawego pve. Własnie dzięki możliwości zastąpienia jakości ilością możliwe złamanie jest porabanego szblonu o jakim kilka osób już wspominało w dyskusjach o tym dodatku. Czyli : "farmie w 25 osób instancje,zey wydropić sprzet +10, dzieki któremu w te same osoby, pojedziemy bez mydła o lewel silniejsze tak samo wygladające innekolorowe mobki broniące sprzetu +11, potrzebnego do zdobycia sprzetu +xx" No litości. W takim systemie nie ma miejsca dla kotów którzy nic nie zrobią, w sytemie który umozliwi przjecie jakosci ilością koty już maja zabawę gnojac moby na które o wiele starsi latają sprzetem z kilkanaście duzych baniek i chrem all 5 pod ten sprzęt skilowanym dwa lata. Przykład? l4 trudne do zrobienia noob bc, a koty w akademi (nieublizając im) potrafią miesiecznymi postaciami w bc których kadłób ledwo wyskilowali rozawlić taką misję i czerpać rozrywke z zespołowego latania
-
Tja drej forever.
Ale naprawde zachaczamy tu o wieczny konflikt, pve v pvp poprostu niejest możliwe pogodzenie tych dwóch filozofii. Zawsze elementy jednego będą w opozycji do drugiego zwłaszcza iż mechanika walki w grupach np. 10- 20 pilotów niedaje wykazać się personalnym "skillem", kończy się na klikaniu F1 - F10 a cały "myk" polega na właściwu\ym ficie :/.
-
Primo nawet nie wchodziłem w moim poscie w temat dresiarskich low / null sekowych rozrywek
Secundo, (skoro już wlazłeś w ten grzaski grunt to bedziesz miał towarzystwo) uważałem i uważam że latanie bandą na pve uczy pilotów kilku podstawowych rzeczy, zwłaszcza jesli szarżują na coś mocno trudnego, ot choćby oglądanie się na to co robia koledzy i na kobo zwalić winę za spawn który rozniósł właśnie gang, oraz co robic żeby sie to nie powtórzyło.
Tertio juz w ten sposób zgrana ekipa potrafi łomot spuścić. Może nie w przypadku nano z tikerem bufu czy voodoo ale pierwszy lepszy pirat raczej szybko sie przekona że atak na TYCH kerbirów to był błąd.
Dlatego wcąż uważam że im bardziej wymuszające kooperatiw pve tym lepiej. Osobnym problemem natomiast pozostaje fakt że po jakimś czasie ktoś w końcu rozpracuje algorytmy do tego stopnia że zacznie sam (ewentualnie z altami) kosic coś takiego, a inni pójda w jego ślady bo latanie na to w grupie juz niemodne i niedochodowe...
[admin]Hamuj się waść. X.[/admin]
-
Zawsze elementy jednego będą w opozycji do drugiego zwłaszcza iż mechanika walki w grupach np. 10- 20 pilotów niedaje wykazać się personalnym "skillem", kończy się na klikaniu F1 - F10 a cały "myk" polega na właściwu\ym ficie :/.
Bzdury gadasz. 20v20 to najbardziej wymagające PvP, bo jeden twój błąd może położyć cały gang.
-
Tja tylko ja mówie o PvE a nie o PvP :>. Z PvP w eve niemam za dużo doświdczenia więc się niewypowiadam :-[.
-
bo latanie na to w grupie juz niemodne i niedochodowe...
No niestety mechanika walki pozwala na to, pozatym tak naprawde nieklepiesz misji, ratów, itp dla sprzętu tylko dla isk... i wszystko oblicza sie isk/h... więc wątpie czy kiedykolwiek pojawi sie jakieś wymagające PvE...
-
Doom, wiem, że jestes moderatorem Cetrali i starasz sie mocno żeby ten portal zył... ale nazywanie nas czy BuFu dziwkami nie jest ładne. Niezależnie od tego czy chodzi Ci o nanodziwki, czy inne jakieś...
[mod]Nanodziwka jest powszechnie używanym określeniem Vagabonda/Cynabala, z historia sięgającą jeszcze "nano-ery". Nie przesadzajmy z braniem tego do siebie. SokoleOko[/mod]
-
pve jest fajnie zrobione dla milicji :) zawsze w low sec, zawsze na wrogim terenie, jak odpalasz misję pojawia się beacon na który każdy może warpować... Dlatego misje robi się fajnie w pvp fitach i traktuje jako formę zabicia czasu i okazję do walki gdy ktoś ci wleci. Zamiast nudnych misji klepanych godzinami masz flotę pvp która latając sobie co jakiś czas robi misję. Np. level 3 pieknie się robi vagasem solo - za jedną misje zarabiasz jakieś 8-10 baniek. I robisz to mimochodem szukając celów bo też mechanika misji zmusza do latania po okolicy.
Ideałem dla low seca byłyby pojawiające się okazjonalnie na paskach kawałki arkonoru czy innego drogiego badziewia - tak żeby po znalezieniu takiego opłacało się pakować tam koparki z ohcroną. I szukać potem dalej paska z drogim zyskiem. Na zasadzie właśnie misji dla milicji. I własnie koniecznie na paskach a nie na plexach żeby było to dostępne dla każdego jako miejsce spotkań pvp.
-
Obawiam sie ze zysk z takiego kopania musialby byc cholernie duzy - jako ze musialoby to byc oplacalne dla "broniacych" - chwile potem dostalbys zawodowe bloby wsparte lotniskami sluzace tylko do tego celu - zgaduje ze na kazdym kopaczu znalazloby sie cyno i zaden zdrowo-rozsadkowy pirat nie probowalby nawet atakowac niektorych ally.
Owszem - zaraz pojawilyby sie anty-cyno itp - ale znowu byloby to zabawka dla wiekszych ally a nie dla piratow o ktorych myslisz - czyli 1 do 10 osobowych flotek.
-
Azbuga wychodzisz z założenia, ze wszyscy chcą PVP, i w szczególności piloci koparek. Niestety 70% graczy nie chce PVP, chcą co najwyżej sejf PVE.
-
No bez przesady, kto by chciał safe pve. Bezpieczne pve = nudne pve. Ludzie chcieliby przygodowego pve które wiąże się z ryzykiem i kombinowaniem ale daje tyle kasy że opłaca się ryzykować. Najbliższe temu są chyba misje FW. Analogicznie, niemal wszyscy chcieliby pvp tylko nie takiego w którym się długo lata bez skutku albo dostaje wpierdziel.
-
No bez przesady, kto by chciał safe pve.
Cała masa ludzi.
-
No ale tak jest naprawdę, gdyby ludzie nie chcieli być bezpieczni to by 70% populacji w grze nie siedziało w high-secach. Wdupanie statków co chwila na misjach też by podniosło krzyk graczy, jak to było w przypadku AI Sleepersów, które nerfili. Gra ma zarabiać, skoro 70% ludzi chce być bezpiecznymi, to CCP im to da i nie ma się czym ekscytować, biznes is biznes, a amerykańskiemu nastolatkowi, ważącemu 120 kg po wypiciu 20 Mountain Dev, potrzeba tylko migoczących krzyżyków, kilku błysków i chwili triumfalnej radości, nie smutku bo mógł by na zawał zejść i nie płacic CCP za gre.
-
Doom, wiem, że jestes moderatorem Cetrali i starasz sie mocno żeby ten portal zył... ale nazywanie nas czy BuFu dziwkami nie jest ładne. Niezależnie od tego czy chodzi Ci o nanodziwki, czy inne jakieś...
[mod]Nanodziwka jest powszechnie używanym określeniem Vagabonda/Cynabala, z historia sięgającą jeszcze "nano-ery". Nie przesadzajmy z braniem tego do siebie. SokoleOko[/mod]
Dobrze oficjalnie: jeżeli ktoś jeszcze poza osobami które dały mi to odczuć poczuł się urażony moim postem przed modyfikacją Xarthiasa to przepraszam. Pisząc go nie odnosiłem się do pilotów, ale do kombinacji statku i techniki latania nim determinowanym przez model fitowania.
-
No bez przesady, kto by chciał safe pve. Bezpieczne pve = nudne pve. Ludzie chcieliby przygodowego pve które wiąże się z ryzykiem i kombinowaniem ale daje tyle kasy że opłaca się ryzykować. Najbliższe temu są chyba misje FW. Analogicznie, niemal wszyscy chcieliby pvp tylko nie takiego w którym się długo lata bez skutku albo dostaje wpierdziel.
I teraz popatrz na populacje WoW a Eve, w wow masz 100% safe pve bez death penalty, co najwyzejk rajd sie nie uda i zaraz zrobi sie drugi, nic nie tracis zpo smierci nikt cie nie zgnakuje w trakcie zyc nie umierac . 15 milionow ludzi na swiecie nie mzoe sie mylic ???
-
Ta i jeszcze jak to lecialo? "Jesli gracz Eve odejdzie i zacznie grac w WoW to srednia IQ obu grup wzrosnie".
-
Ale wy sie czepiacie tego wowa. Wow to cukierkowe lineage 2. Wymaga strategicznego myslenia, wspolpracy i niekiedy poswiecenia. Nikt z Was nie ogladal south parka z Wowem?:p
-
Ja sie czpeiam wow-a bo to najprostrzy przyklad pve :P
-
a co, bales sie zagrac na serwerze pvp? :P :P :P
to ze server jest pvp nic nie zmienia bo:
- kontent pve jest dostepny w instancjach
- do instancji lata sie mountem, a bedac w powietrzu nie mozna zostac zgangowanym
- po wprowadzeniu bg jakikolwiek outdoor pvp umarlo
- jak gankujesz jakas low level postac ot tak dla zabicia czasu czekajac na rajd to gosc moze napisac do GMa i dostaniesz warning a pozniej temp ban za griefing
-
[mod]Czy możemy już skończyć rozmowę o WoW?[/mod]
-
Pojawił się update o rakietach - http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1391008
-
Tu jest wątek o Tyrannisie 1.1 -> http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=8777.0
A tu o rakietach -> http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=8786.0
-
I tried the assault 2 with my tengu, it was holding 3 of the 4 bs, but just barely, then the 4th switched to me and they got me. I have about 2500 omni on that ship, plus i bought a full set of crystals and had a warfare link drake boosting me, so i'm gonna say that their raw dps is 3500-4k for the 4 of them""
i
Edited by: DonHel on 03/10/2010 23:04:04
You were recently pulled forcefully from your Loki which resulted in you losing 6585 skill points from the skill Minmatar Engineering Systems.
Involved parties:
Name: Sansha Juggernaut Torpedo / Sansha's Nation (laid the final blow)
Damage Done: 13635
Pure kinetic damage done on this incident""
Mówi wszystko o nowym dodatku dotyczacym Bitki z sansha ; )
Na sisi już mają przeboje jak to ogarnąć : D
-
Ja mam taką prośbę...
Jak przeklejacie informacje z innych źródeł to proszę tłumaczcie od razu, bo nie wszyscy znają angielski perfect.
Przekleić to każdy umie :)
-
Ten pierwszy mowi o tym ze wyskanowal sobie takowa sanshe, wytankowal 3 bsy jako tako ale 4y zaczal go juz zjadac... A tanku w swoim tengu ma na 2500 omni. Ten drugi raczej nie wymaga tlumaczenia. Koles dostal insta popa po jednej salwie od sanshy ;)
-
Z tego samego wątku jest też screen fajny - http://dl.eve-files.com/media/1010/inc4dmgtst.JPG
-
Z tego samego wątku jest też screen fajny - http://dl.eve-files.com/media/1010/inc4dmgtst.JPG
bleh borring, jesli jest choinka to tez zadna filozofia:
1. zakladajac ze te raty ignoruja sygnature i speed
2. a) jesli zalozenie w pkt.1 jest prawda to rattlesnake na full tanku z ustawionymi resami pod sanshe (jesli wali omni to wiadomo omni tank)
2. b) jesli zalozenie w pkt.1 nie jest prawda to damnation (a moze nawet hicem by sie udalo) na full tanku z ustawionymi resami pod sanshe (jesli wali omni to wiadomo omni tank)
3. a) co by bylo bezpiecznie 2-4 logistyki/dominixy do pompowania
3. b) co by bylo bezpiecznie 4-6 logistyki/dominixy do pompowania
4. n dps - gdzie n >= dpsowi potrzebnemu do przelamania tanka
5. profit.
-
6. aaaa biją mi logistyki
7. aaaaa gdzie moje logistyki
8. aaaaaaa gdzie moja raciarka
One przekładają cele, więc może nie być aż tak prosto. I to nie sansha/omni, tylko akurat kinetic (być może dlatego że to gdzieś w okolicach tego FD-MLJ testowane).
-
6. aaaa biją mi logistyki
7. aaaaa gdzie moje logistyki
8. aaaaaaa gdzie moja raciarka
One przekładają cele, więc może nie być aż tak prosto. I to nie sansha/omni, tylko akurat kinetic (być może dlatego że to gdzieś w okolicach tego FD-MLJ testowane).
To jak kinetic - T2/3 caldari (wiekszosc shipow ma boost do kin resa) lub rattlesnake.
Skoro zmieniaja cele to spider tank, moze jakies jammery - trzeba by sprawdzic. :>
Hmmm ciekawe ile kosztuje blue do jakiegos sojuszu z low seca i/lub ile kosztuje wynajecie "bloba" do ochrony (jak ktos ma jakies info to poprosze PMke), moja dusza carebeara chetnie by sie z tym sprobowala. I nie na SiSi mnie nie bawi - no risk no fun.
-
6. aaaa biją mi logistyki
7. aaaaa gdzie moje logistyki
8. aaaaaaa gdzie moja raciarka
One przekładają cele, więc może nie być aż tak prosto. I to nie sansha/omni, tylko akurat kinetic (być może dlatego że to gdzieś w okolicach tego FD-MLJ testowane).
Bez przesady, na Dominixie można wsadzić spokojnie 2x LRARy bez utraty tanka, a jeszcze zostanie miejsce na działa, no i ma miejsce na dronki naprawiające. Spider FTW !
PS
Flonoe mnie ubiegł.
-
Nic no, zobaczymy. Ja mam nadzieję, że da się to jakoś robić w sensownych grupach kilku osób. :)
-
Nic no, zobaczymy. Ja mam nadzieję, że da się to jakoś robić w sensownych grupach kilku osób. :)
bez ukladow z piratami - zapomnij :)
-
Dominiks z tylko dwoma larmi ssie opałe a nie umoże robic za logistyka to raz. Dwa to 2 repki tomały tank i potrzebujesz wiekszy gang żeby tank utrzymać...
Myślę że ja osobiście postawiłbym na mały blob typhonów 5 cruise + ewentualnie droniarstwo i 3 repki na kazdym, albo jednak na gang tengu z transferami :)
-
Ma ktos jakies screeny z tego eventu, jak bija cos mniejszego od ravena, jakiegos t3 albo haca? Fajnei by bylo sprawdzic czy ignoruja speed i sygnature.
-
Zakładając, że mechanika wyboru celu przez NPC jest taka sama to im więcej dla nich celów tym łatwiej utrzymać tank. No i zauważ, że logistyk ma mniejszy bufor w razie co, a przy tym nie może się odgryzać. Oczywiście nie twierdzę, że Dominix jest best i uber do tego celu. No i wciąż pozostaje kwestia co jest lepiej mieć na stanie w gangu: więcej ognia czy więcej pancerza (naprawiaczek)...
-
Więcej wymaksowanych Legionów/Tengu. :)
-
uwazam ze sa 2 kluczowe sprawy:
1. czy jest choinka - jesli nie -> blob capsli/sc - profit
2. czy raty ignoruja sygnature i speed - jesli nie to med shipy, jesli tak to wszystko co ma psychodeliczny tank - flotowe csy, rattlesnake ze spider tankiem
Więcej wymaksowanych Legionów/Tengu. :)
hmmm ciekawe podejscie mozna tak sfitowac legiona/tengu aby przebily tankiem flotowe commandy/rattlesnakea?
-
Nie wiem, ale można j tak sfitować, że cukl naprawiarki spada do 3,6s.
-
Wyszedł devblog o zmianach w PI
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=805
Here's some stuff you can expect in Incursion.
· Upgradable Command Centers will allow players to increase and decrease the CPU/Power capabilities of their colony without having to tear it all down (existing undeployed command centers will be migrated to the new system).
· Only the first Command Center must be bought and hauled in space, after that there is no longer a need to haul command centers in order to upgrade
· Surveying has been radically revamped and will allow players to create extraction programs that span anything from an hour to 14 days!
· Extractors can now be moved when in program creation mode
-
Ma ktos jakies screeny z tego eventu, jak bija cos mniejszego od ravena, jakiegos t3 albo haca? Fajnei by bylo sprawdzic czy ignoruja speed i sygnature.
nie , nie ignorują bo masz 10 frytek które webują i scramblują :]
i tak. są drabinki :] więc nie ma szans sfarmić tego capsami :]
-
Devblog o skrótach klawiaturowych:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=806
TL;DR -> nie będzie już autofocusa na czat (czyli "wciśniesz A to napiszesz A na aktywnym czacie"), dzięki czemu będzie można ustawiać skróty klawiaturowe do pilotażu statku i latać "z palca" (approach, orbit... )
-
czyli kolejny punkt z sisi przeniosiony na TQ ... koniec ALT i F10 ;x teraz czas na CTRL i D ;x
-
Ale wiesz do czego służy SISI, czy tylko tak trollujesz ?
-
Jak narazie cfaniaczku, to z mojego trolowania wychodzi to co ma się pojawić.
A masz coś mądrego do powiedzenia czy przyszedłeś sobie zetrzeć kilka znaków na klawiaturze ?
-
Okres masz?
-
Nie, zarabia na urlop od pisania :P
-
Devblog o skrótach klawiaturowych:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=806
Cieszy mnie ta zmiana, bo przyznam szczerze, ze jako noobka strasznie mnie denerwowała koniecznosc klikania non stop. Bardziej preferuje gre na klawiaturze.
-
Co do incursion... bedzie sie na to latalo jak na pvp, tylko nieco drozej. czyli np flota max buffer protow / legionow / proteusow + odpowiednie logistici z cap transferem
Co z tego, ze logistyki maja maly bufer jesli 6 logicow naprawia jednego wystarczajaco dobrze, by naprawic 8k+ dps?
-
czyli np flota max buffer protow / legionow / proteusow
A to nie jedno i to samo? ;]
-
zgaduje ze chodzilo o
proteusow
ew
legionow/proteusow ;p
Natomiast same t3 sa naprawde zajebistymi logistykami - o ile ktos mial okazje to testowac ;p
-
My myśleliśmy o robieniu tego w składzie z rattlesnaków i tengu wspieranych losowym stuffem z nosa. Jeśli się zbierzemy.
-
Co z tego, ze logistyki maja maly bufer jesli 6 logicow naprawia jednego wystarczajaco dobrze, by naprawic 8k+ dps?
Co z tego kilka logistyków naprawiając tankuje 8k dps skoro logistyk przez mały bufor spada z aplhy?
-
To trzeba przetestować - jeśli da się postawić logistyki poza zasięgiem NPCów w konfiguracji floty na long range (ruise missiles?) to może się da. Albo jeśli da się przeżyć tą cholerną alfę. Ale ogólnie to logistyki w pve nie są takie super bo nie dodają się do DPSa. W WH jak farmiliśmy sobie w 4-6 osób to 2 logistyki to ani mega tank (kiedy NPCe walą w logistyka to cały tank to drugi logistyk) i 2 BSy mniej siły ognia). 3 logistyki to już pół floty. Jeszcze nie mamy do końca wymyślonych fitów bo nie wiadomo jak to będzie dokładnie wyglądać. Najpierw polecą T1 cruisery z misją obczajenia jakim damage i na jaki zasięg walą NPCe :)
-
Nowy devblog: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=809 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=809)
I małe streszczenie: http://lfn.eve-on.net/wiesci/56/ (http://lfn.eve-on.net/wiesci/56/)
-
I małe streszczenie: http://lfn.eve-on.net/wiesci/56/ (http://lfn.eve-on.net/wiesci/56/)
chochlik sie wkradl do twojego artykulu (Do devbloga zreszta tez - chyba ze mowimy o innych javelinach), javelin to ammo long range :)
W dev blogu nie napisali nic od rage/fury - czy ktos ma dostep do sisi i moglby potwierdzic ze to absurdalne penalty nadal istnieje?
-
Javelin to naboje short range do reil gunów (lub wersja long range szturmowych odmian rakiet)
-
Javelin to naboje short range do reil gunów (lub wersja long range szturmowych odmian rakiet)
:-[ czyli mowilismy o innych javelinach i pewnie w devblogu mieli na mysli te co psizesz
-
Mieli na myśli amunicję do raili, nie rakiety. Zresztą devblog, poza odniesieniem się do rocketsów, w ogóle nie wspomina o jakichkolwiek zmianach w misslach, a jedynie w amunicji do gunów.
-
EvE w przyszłości, koniec z Downtime, link do dev bloga http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=817 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=817)
Kilka rzeczy przestanie istnieć jak np farmienie misji po dt, koniec z większą szansą na spawn oficera-fakcyjnego rata w low- 0.0 zaraz po dt, granie bez stresu bez patrzenia na zegarek, zapewne zmieni się styl gry, jak wiadomo downtime wymusza specyficzny styl gry, i nie chodzi mi o "przymusową" przerwę od gry, tylko o to jak wpływa dt na mechanike samej EvE.
-
Kilka rzeczy przestanie istnieć jak np farmienie misji po dt, koniec z większą szansą na spawn oficera-fakcyjnego rata w low- 0.0 zaraz po dt, granie bez stresu bez patrzenia na zegarek, zapewne zmieni się styl gry, jak wiadomo downtime wymusza specyficzny styl gry, i nie chodzi mi o "przymusową" przerwę od gry, tylko o to jak wpływa dt na mechanike samej EvE.
A skąd czerpiesz te informacje, jeśli można spytać, bo nie ma o tym słowa w devblogu. To, że nie będzie DT w sensie "proszę się wylogować na godzinę, bo musimy pogrzebać w serwerze", nie oznacza, że to co aktualnie dzieje się w EVE podczas DT dziać się przestanie. Nadal muszą być kiedyś seedowane paski asteroid, odnawiać się spawny ratów, anomalie i sygnatury. Może się to jednak dziać bez "wyłączania gry".
I ciekawi mnie jaki to specyficzny styl gry wymusza DT, jeśli mógłbyś sprecyzować. Chyba, że masz na myśli farmerów oficera oblatujących wszystkie paski po DT z nadzieją na faction spawn, ale to raczej niszowy sposób zarobkowania, czy grania w ogóle.
-
Coś nowego na horyzoncie - cross post z SHC:
So word is that on sisi at the moment that CCP have changed the way scrams work a bit. Now, when you get scrammed, instead of coasting for a while as your speed is slowly reduced, getting scrammed nukes your inertia and you slow down VERY quickly.
Apparently this is intended to make it harder/impossible for people to gatecrash.
TL;DR -> scramble momentalnie zwalnia do "normalnej prędkości". No super....
-
Coś nowego na horyzoncie - cross post z SHC:
TL;DR -> scramble momentalnie zwalnia do "normalnej prędkości". No super....
Jako fan cepów, vagasów i generalnie szybkich latadełek mam nadzieję, że na sisi ten pomysł zakończy swój zywot. Btw. może przy okazji zboostują WCS-y? :D
-
wersja t3 dajaca 3 warp strenght? :P
-
wersja t3 dajaca 3 warp strenght? :P
Błagam Cię, ponoć tu CCP zagląda, naprawdę, nie podsuwaj takich pomysłów.
-
wersja t3 dajaca 3 warp strenght? :P
OK, ale pod warunkiem, że było chance based z domyślną siłą dla statku 1, każdy WCS redukowałby szansę złapania, ale nie tak ostro jak teraz.
-
OK, ale pod warunkiem, że było chance based z domyślną siłą dla statku 1, każdy WCS redukowałby szansę złapania, ale nie tak ostro jak teraz.
Tbh. bardziej chodziło mi o zmniejszenie penalty do, powiedzmy, 10% ;).
-
Są już zmiany w ammo T2.
Void (http://img339.imageshack.us/img339/2809/voidc.png)
Javelin (http://img827.imageshack.us/img827/1327/javelin.png)
Conflagation (http://img696.imageshack.us/img696/5550/conflagation.png)
Gleam (http://img97.imageshack.us/img97/6922/gleam.png)
Hail (http://img573.imageshack.us/img573/6803/hail.png)
Quake (http://img709.imageshack.us/img709/255/quake.png)
-
Hmm...czy mi się zdaje czy może wreszcie ammo T2 short zacznie mieć jakiś sens.
-
Teraz frakcja poleci na leb na szyje, pewnie juz co niektorzy bardziej bojacy sie wyprzedaja magazyny ;D
-
Są już zmiany w ammo T2.
Void (http://img339.imageshack.us/img339/2809/voidc.png)
Javelin (http://img827.imageshack.us/img827/1327/javelin.png)
Conflagation (http://img696.imageshack.us/img696/5550/conflagation.png)
Gleam (http://img97.imageshack.us/img97/6922/gleam.png)
Hail (http://img573.imageshack.us/img573/6803/hail.png)
Quake (http://img709.imageshack.us/img709/255/quake.png)
Czy czasem amunicja krótkozasięgowa T2 nie powinna mieć lepszego trackingu aniżeli amunicja T1? trochę bez sensu jest obcinanie trackingu zarówno w krótko jak i daleko dystansowej, z tą druga można zrozumieć mniejsza prędkość kątowa statku oddalonego o np 100km, ale krótkozasięgowej już nic a nic.
W wypadku np. void, dodatkowe zużycie capa + wyższa cena jak obecnie w całości rekompensowała by różnicę względem antymaterii
-
Czy czasem amunicja krótkozasięgowa T2 nie powinna mieć lepszego trackingu aniżeli amunicja T1? trochę bez sensu jest obcinanie trackingu zarówno w krótko jak i daleko dystansowej, z tą druga można zrozumieć mniejsza prędkość kątowa statku oddalonego o np 100km, ale krótkozasięgowej już nic a nic.
W wypadku np. void, dodatkowe zużycie capa + wyższa cena jak obecnie w całości rekompensowała by różnicę względem antymaterii
Zwróć uwagę, ze w stosunku do tego co jest teraz to poprawiają tracking a przy okazji usuwają w większości przypadków - przynajmniej na pokazanych statystykach - większość idiotycznego penalty. do tego podnoszą jeszcze bazowy damage short-range T2 ammo. Morał. short-range T2 ammo ma służyć do walki patrząc przeciwnikowi w oczy, żaden tracking nie jest potrzebny, antymateria ma się lać w pysk przeciwnika a nie sztuczki jakieś. ;D
-
Czy czasem amunicja krótkozasięgowa T2 nie powinna mieć lepszego trackingu aniżeli amunicja T1? trochę bez sensu jest obcinanie trackingu zarówno w krótko jak i daleko dystansowej, z tą druga można zrozumieć mniejsza prędkość kątowa statku oddalonego o np 100km, ale krótkozasięgowej już nic a nic.
High Damage ammo T2 ma służyć do bicia dużych (czyt. "relatywnie stacjonarnych") celi. Czyli jeśli klepiesz frytką/cruiserem BS-a.
-
Frakcja nadal bedzie bardzej popularna, glownie ze wzgledu na dobry damage i brak kar.
-
fakt wciaz gorszy tracking i minus do fallofa
-
Hmm...na mapie galaxy na Sisi w kilku miejscach "świecą się" konstelacje po zaznaczeniu Incursions w ustawieniach galaxy overview. Poleciałem do takiego systemu i...nic....
Żadnego komunikatu na localu, nic się nie dało wyskanować, żadnego markera na overview.... :(
Ktoś miał więcej szczęścia i już widział nadchodzącą inwazję ?
-
Hmm...na mapie galaxy na Sisi w kilku miejscach "świecą się" konstelacje po zaznaczeniu Incursions w ustawieniach galaxy overview. Poleciałem do takiego systemu i...nic....
Żadnego komunikatu na localu, nic się nie dało wyskanować, żadnego markera na overview.... :(
Ktoś miał więcej szczęścia i już widział nadchodzącą inwazję ?
sprawdz "journal" czy cos
-
W "journalu" masz zakładkę incursion z danymi gdzie występują. Co więcej masz także dodatkowe ustawienia w Overview zwane Incursion. Poleciałem sobie zobaczyć z czym to się je i przestawiając ustawienia Overview na bramie popneli mi Wolfa w tempie prawdziwie Sleeperskim. Aaa i uwaga na zmniejszone resisty. BTW może ktoś jest zainteresowany wycieczkę na Incursion dziś wieczorkiem na SISI?
-
Idźcie w cholerę z tego wątku ze swoimi cynabalami. Za jakieś 6 dni też będę latał (kończą się skillować średnie matarskie armatki T2) i podzielę się wrażeniami, ale może w wątku na temat, he? :)
-
Nowy Neocom.
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=831
Calkiem fajnie wygląda, dużo lepiej niż to co teraz jest.
-
Releasing new features as BETA before fully integrating them into the game is a new concept we at CCP are trying out and the new NeoCom will be one of the first features to get such royal treatment.
Win, teraz nikt im nie zarzuci ze wypuscili patcha i jakies bugi sa , "przeciez oficjalnie powiedzielismy ze bedziemy wypuszczac bety" ??? , dobrze ze wpadli na pomysl przyciska disable.
-
Nowy Neocom.
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=831
Calkiem fajnie wygląda, dużo lepiej niż to co teraz jest.
nareszcie, przyda sie odswiezenie interfejsu, jakby pozwolili przy okazji dowolnie przemieszczac i skalowac kazdy pierdolnik na ekranie to dopiero byloby super ;]
-
Ja dla odmiany życzył bym sobie możliwość zmiany czcionki ogólnej na większą bo gdy siedzi się przy dużym ekranie i chciałoby się grać w większej odległości od ekranu to "nie idzie" z powodu malusich i rozmytych czasami czcionek (nie chodzi mi o wielkość czcionki czatu ale ogólnej).
-
Ja dla odmiany życzył bym sobie możliwość zmiany czcionki ogólnej na większą bo gdy siedzi się przy dużym ekranie i chciałoby się grać w większej odległości od ekranu to "nie idzie" z powodu malusich i rozmytych czasami czcionek (nie chodzi mi o wielkość czcionki czatu ale ogólnej).
Zmiana czcionek na większe/czytelniejsze w EVE to temat co najmniej kilkuletni już. Jednak tymczasem CCP jest albo całkowicie odporne na te żale/prośby/groźby albo po cichu coś majstruje i nie puszcza pary z ust.
-
Ja dla odmiany życzył bym sobie możliwość zmiany czcionki ogólnej na większą bo gdy siedzi się przy dużym ekranie i chciałoby się grać w większej odległości od ekranu to "nie idzie" z powodu malusich i rozmytych czasami czcionek (nie chodzi mi o wielkość czcionki czatu ale ogólnej).
This! Ile razy musze wstawac z fotela i isc do ekranu zeby cene sprawdzic na markecie...
-
Jak znam życie nie zajmuje się takimi ot głupimi problemami maluczkich bo ma większe rzeczy na głowie Echelony itp duperele.
-
Nowy neocom jest już na Sisi do testowania (trzeba sobie w general settings włączyć). Całkiem fajny jest, ale jeszcze nie do końca dobrze działa, np. udało mi się zniknąć sobie z locala po tym jak go zminimalizowałem i przywróciłem (member lista się nie odświeża poprawnie). :D No i nie wiem jak mam go przesunąć z powrotem na lewą stronę ekranu.
Do tego można sobie włączyć nowy system wyszukiwania kontraktów - całkiem przyjemny i o wiele bardziej przejrzysty niż to co teraz, najlepszą zmianą jest dodanie do przedmiotów "wyszukaj na kontraktach" w menu kontekstowym. Pokazuje też current bid w aukcjach oraz konkretną lokalizację bez otwierania kontraktu. Pewnie zaraz ktoś się znowu oburzy, że mu grę ułatwiają. ;)
Jest też coś takiego (obrazek zarąbany komuś z SHC bom leniwe):
(http://hem.bredband.net/gusttonr/groupbutton.PNG)
Przydatne, różne typy grupuje w dwie grupy samo i nie trzeba się pieprzyć z wyjmowaniem ammo.
-
udało mi się zniknąć sobie z locala
no tak, teraz już wiemy, kto jest tym no local cheaterem ;)
-
To było totalnie niechcący i wcale bym nie użył tego w celach niecnych! ;)
-
Pandemici też pewnie tak mówią....
-
Mam nadzieje iz mozna to miec pionowo...
Imho, najlepiej by bylo, gdyby CCP zrobilo by button ktory mozna kliknac, i dopiero po jego kliknieciu, pojawia sie neocom (najechanie na krawedz ekranu tego nie zalatwia ;| ).
-
No you just drag one module on top of another (no holding shift necessary). If they are of the same type we group them, otherwise we swap them. Also a new feature is that if you drag one group on top of another group it merges them. Yet another feature is that if you hold shift while dragging a weapon group we split one module from that group.
Also you can group modules that are damaged and have ammo in them, however excess ammo will be moved to the cargo hold. If it's a different type of ammo we move all of it.
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1434333&page=1#5