Autor Wątek: Perpetuum-Online  (Przeczytany 74013 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #175 dnia: Lipiec 29, 2010, 20:26:52 »
No i mamy pierwszy metagaming w Perpetuum...i to w closed becie lol:

On this glorious day Menace To Society aided by friends were able to rob ECorp's corporation storage levels 1, 2 & 3. The heist was hugely successful netting thousands of units of raw materials, modules, commodities, and other miscellaneous items.

Here are the screen shots of the total haul:

Attalica One
Attalica Two
Attalica Three
Daoden One
Hokkogaros One
Hokkogaros Two

And yes, I mean everything.

Storage & Folders after the heist.

Special thanks to Halsoy & Alexander MK.II who made this possible.

P.S. - Thanks to the members of ECorp who kept on filling the corporation storages even after they had all been robbed, obviously we took what they added too.

P.P.S – You’re welcome Gargaj “<@GargajCNS> i wanna see a corp heist in beta already”

P.P.P.S – M2S Yard Sale


Menace to Society okradło ECORPa korzystając ze szpiega. Śmiech na sali, chłopakom chyba temperatura odbija.

Sharkun

  • Gość
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #176 dnia: Wrzesień 05, 2010, 13:41:29 »
No i mamy z "dawna oczekiwany" i przez wszystkich "uwielbiany" beta wipe (9.09.2010) ;D
Osobiście się cieszę bo dzięki temu dostałem invite'a a rejestrowałem się dokładnie 3 dni temu więc jak ktoś chce się załapać to ma okazje bo będą wpuszczać teraz nowych graczy.

Gainax

  • Gość
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #177 dnia: Wrzesień 07, 2010, 02:08:26 »
sorry że zapytam.... ale czy zmieniło się coś specjalnego od 2-3 miechów :D na razie na koncie trzymam 450 ep + wszystkie mechy industrialowe + zrobione do nich wymagania ale nie wpadło mi nic w oko nowego ;P

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #178 dnia: Wrzesień 08, 2010, 20:51:48 »
noooo wipe jest jutro... czyli papa wszystkiemu co sie mialo, ale na pocieszenie chyba kazdy dostanie z bazy wiecej ep :)
z nowych rzeczy jest zdobywanie outpostow i chyba terenu :)

Gainax

  • Gość
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #179 dnia: Wrzesień 09, 2010, 17:50:35 »
a póki co nieźle można szaleć z kasą i zdobywać tryliardy xD

Precelek

  • Can i Meepo ? i have perfect micro skillz!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Precelek
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: Uprising.
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #180 dnia: Wrzesień 11, 2010, 11:31:15 »
dostalem sie na bete myslalem ze sobie postrzelam projectilami (wbilem 10 lvl !!) a tu z0nk zadnego mecha z bonusami do nich tylko ten noobmech :)

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #181 dnia: Wrzesień 19, 2010, 21:57:47 »
Gra na pierwszy rzut oka nie jest zła...
No i cóż z tego że ma ''virusy'' (4/30 antywirów), może używa technologii opartej na trojanach, przez co generowane są fałszywe alerty, choć jeszcze powiem, że to największe ''zerżnięcie'' EvEki jaką w życiu widziałem...


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Gainax

  • Gość
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #182 dnia: Wrzesień 20, 2010, 03:26:43 »
pierwsze wrażenia nie są ciekawe a przynajmniej dla tych co widzieli evke bo tu jest wszystko identyczne tylko że na lądzie i jest mniejszy wybór w klasach statków chyba 6-7statków/mechów na rase/czy tam prfoesje ;] profesje oczywiścię takie same jak w eve ;]

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #183 dnia: Październik 26, 2010, 07:29:40 »
Cytuj
GREETINGS, DEAR PLAYERS!
We're very happy to inform you that Perpetuum has entered Open Beta, the last testing phase!

From now until the end of the beta test anyone is free to register and try the game, so feel free to bring your friends to play with you!

EARLY ACCESS
During the Open Beta phase players are able to purchase Early Access subscriptions. These subscriptions will allow players to start playing the game a whole week before the official launch, only a few days after the Open Beta has ended.

In addition to being able to play earlier, these subscriptions contain a one-time starter Extension Point boost of 4 weeks worth of EP. Early Access subscriptions include 30 days of gameplay in addition to the 7 days of the Early Access period, so 37 days all in all.

Cost of Early Access is €8.95/$9.95 per account.

You can purchase an Early Access subscription for your account during the Open Beta phase here: https://secure.perpetuum-online.com/purchase/store/

RECENT CHANGES
The world of Perpetuum has undergone big changes since the last newsletter in May:

The game world itself has undergone a number of graphical changes, including new decorations and layouts of the islands, new lighting and better textures

A new line of tutorial assignments makes for a smoother starting experience

The NEXUS modules have been introduced, which allow players to work more efficiently in groups

Territorial warfare has been added to the game in the form of Intrusion events for the outposts of the Beta Islands

The system of handling effects stacked on robots has been vastly improved
Przedwieczny.

Gainax

  • Gość
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #184 dnia: Październik 26, 2010, 17:17:23 »
także dostałem maila i te 8-9 euro za miecha........ nie specjalnie.... + jeżeli gra jest super extra ukończona to jest straszna ;p a przynajmniej grać pewnie będą ludzi nie znający evki bądź no life......

dla mnie giera wypadła bardzo kiepsko głównie z powodu bardzo małego dostępu technologicznego chodzi mi tu o wybór mechów ile mamy tu max 5? może 6...... i sam fakt że chyba wszystko prócz lądu zostało skradzione z EVE..........

Goomich

  • Gość
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #185 dnia: Październik 26, 2010, 18:04:43 »
Pograłem trochę i mi sie komp zepsuł na drugi dzień. :P

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #186 dnia: Marzec 16, 2011, 08:57:19 »
wiadomo co dalej z tym projektem? wyszlo to poza beta testy? z tego co widze rejestracja jest juz platna i chcialem sie dowiedziec czy ktos w to gra i czy warte jest tych pieniedzy
« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2011, 09:04:19 wysłana przez Azbuga »
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #187 dnia: Marzec 16, 2011, 10:19:48 »
Wyszło poza poziom bety, sporo zmian, a zespół bardzo aktywny. Mi akurat kierunek zmian średnio podpasował (mniejszy nacisk na teamplay oraz PVP, a większy na PVE i rozbudowę otoczki - tak wiem, dla znających mnie z EVE może być zaskoczeniem to co napisałem 8) ), więc nie gram obecnie. Być może teraz akurat rozbudowują teamplay i PVP, ale niestety nie znam obecnego statusu.

Edit:
Tu masz najnowsze info jakie przy okazji "prasówki" znalazłem:
http://massively.joystiq.com/2011/03/04/new-zones-and-artifacts-in-latest-perpetuum-devblog/
« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2011, 14:23:47 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #188 dnia: Lipiec 09, 2011, 18:34:37 »
No i proszę: Perpetuum będzie miało swojego pierszego expansiona: Terra Incognita
http://blog.perpetuum-online.com/posts/2011-04-28-terra-incognita


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Hellbright

  • Gość
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #189 dnia: Lipiec 13, 2011, 21:24:38 »
Już ma.
Tylko graczy niema.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #190 dnia: Sierpień 29, 2015, 21:45:09 »
Wybaczcie porządne nekro, ale pozwólcie że coś powiem:
a) Gra nadal żyje.
b) Nadal jest podobna do EVE'ki, ale zaczyna powoli inaczej podchodzić do różnych rzeczy (przykład: nie wymaga abonamentu, ale zakupu klienta, jak w Guild Wars).
c) Nadal są ludzie, i  nadal jest PvP (w tym i ja uczesticzyłem, z loss mailem): http://www.perp-kill.net/kill/265110 + obrazek
d) A sama gra nadal się rozwija: http://blog.perpetuum-online.com/posts/2015-07-24-what-s-next-for-perpetuum-2015-roadmap/ (a więc będą i odpowiedniki minmatarów. W a'la stylu cruzerów T3 :P).


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #191 dnia: Sierpień 31, 2015, 08:40:51 »
A jak przyjemnie się gra z punktu widzenia Troskliwego Misia? Można sobie strzelać do krzyżyków w spokoju? ;)

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #192 dnia: Sierpień 31, 2015, 09:56:26 »
A jak przyjemnie się gra z punktu widzenia Troskliwego Misia? Można sobie strzelać do krzyżyków w spokoju? ;)
Samemu jest nudno :P
Ale nie bój żaby - na PeFałPe też idę więc z kerbirzenia już wyrosłem ;)
Po prostu kup klienta i zapraszam (30€, graczy może być trochę mało) :D


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #193 dnia: Sierpień 31, 2015, 10:48:13 »
Popatrzyłem na gameplaye i chyba uczciwiej było by zrobić donację dla Dwarf Fortress, za te setki godzin frustracji zabawy :P

[OKFU] Casa Rankor

  • OKFU
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isocasa
  • Korporacja: Garoun Investment Bank
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #194 dnia: Sierpień 31, 2015, 17:21:54 »
Dwarf Fortress rzadzi, popieram przedmowce.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #195 dnia: Sierpień 31, 2015, 18:07:01 »
czy to prawda że są mody poprawiające grafikę do Dwarf Fortress ?
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #196 dnia: Sierpień 31, 2015, 19:36:21 »
Nie ma modów "poprawiających" grafikę ;) Jest możliwość używania graficznych kafelków (tiles), gdybym miał grać w DF w trybie ASCII to bym się pochlastał, a tak to jest !!FUN!! :D

http://lazynewbpack.com/ Bardzo ale to bardzo ułatwia start z DF :) I zanim włączysz DF to chociaż początek tego przeczytaj http://dwarffortresswiki.org/index.php/DF2014:Quickstart_guide :)

Pynio

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #197 dnia: Sierpień 31, 2015, 20:32:57 »
Eeeee.... zajebiste to Dwarf Fortress... trochę o tym słyszałem, teraz odpaliłem - nic nie zrozumiałem i troszkę YouTube podglądnąłem. Rewelacja! Jaki poziom skomplikowania... Tylko jest to kompletnie nieczytelne :)

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #198 dnia: Wrzesień 01, 2015, 19:53:06 »
Jak lubicie DF i przy okazji Sci-fi 4k w turach to polecam Aurore http://aurorawiki.pentarch.org/index.php?title=Main_Page

Aa i jescze maly (60h) tutek na poczatek. Warto obejrzec ew pisac do mnie ;]

https://www.youtube.com/playlist?list=PLpVUxdiS7yw8r36noD0kxn6n_iIuGHNt7

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #199 dnia: Wrzesień 01, 2015, 20:54:40 »
ograłbym jakbym miał trzy życia
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #200 dnia: Wrzesień 01, 2015, 21:20:35 »
tez moge pomoc sie ogarnac w kwestii aurory ;)
Sneer Quen

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #201 dnia: Wrzesień 02, 2015, 09:53:55 »
A do tej Aurory jest jakiś sensowny, w miarę obszerny tutorial za rączkę, ale nie w postaci filmików na YT, tylko tak jak dla normalnego człowieka który uczył się w szkole czytać... tekstem ;)

Sorry, ale kilkadziesiąt odcinków po kilkanaście minut "tutoriala" na YT, to jest... normalnie brakuje mi słów... ja chyba za stary jestem żeby zrozumieć, dlaczego ktokolwiek woli spędzić kilkanaście godzin na oglądaniu, zamiast kilkunastu minut na czytaniu.

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #202 dnia: Wrzesień 02, 2015, 09:56:14 »
Tylko jest to kompletnie nieczytelne :)
Tylko przez pierwszy tydzień.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #203 dnia: Wrzesień 02, 2015, 12:27:47 »
ja sie wgryzlem kilka lat temu w aurore bez zadnych tutoriali
przejrzalem wiki - bo to kopalnia informacji
potem troszke forum
a bledy ?
przez kilka pierwszych gier bedzie sie robic bledy i uczyc na nich
potem bedzie ich coraz mniej
a potem pojawia sie prawdziwy komfort grania
inwestycja na dlugo ale warto
z posiadanych strategii spedzilem tam w ostatnich 2 latach najwiecej czasu
Sneer Quen

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #204 dnia: Wrzesień 02, 2015, 18:23:43 »
Sztos na Wiki Jest ladna rozpiska co i jak ale jak gdzies sie zatniesz to serio ten tutek na yt moze pomoc

[OKFU] Casa Rankor

  • OKFU
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isocasa
  • Korporacja: Garoun Investment Bank
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #205 dnia: Wrzesień 11, 2015, 17:12:42 »
Nie kumam jednej rzeczy dlaczego na kazdej koloni mam 0% maufacturing i nikt nie chce robic w kopalniach i fabrykach. Mam oczywiscie ludzi do roboty i robia w environment.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #206 dnia: Wrzesień 11, 2015, 17:42:05 »
mozesz dac screena albo wyslac mi na priv ?
Sneer Quen

[OKFU] Casa Rankor

  • OKFU
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isocasa
  • Korporacja: Garoun Investment Bank
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #207 dnia: Wrzesień 14, 2015, 09:25:30 »
Zrobilem nowa gre i poki co jest ok. Dziwne.
Czemu jak produkuje underground infrastructure nie pojawia sie na planecie, i transporty nie maja mozliwosci przewozenia?
Jak zasiedlic w takim razie asteroide?

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #208 dnia: Wrzesień 14, 2015, 15:53:28 »
głowy nie dam bo nie używałem
ona może nie byc transportowalna ( bo niby jak - transportowac z wykpem na miejscu ? )
nie ma żadnych powodów do zasiedlania asteroid
jesli chcesz wydobywac mineraly wyslij / przewiez automated mines + mass driver i bedzie sie kopac i wysylac samo
budowa habitatu i kopalnie  niezautomatyzowane nie maja sensu
generalnie  infrastrukture przewozi sie na swiaty które predzej czy pozniej maja perspektywe terraformingu

asteroidy nadaja sie do automatycznego  kopania , stacji obserwacyjnej , magazynu paliwa / amunicji  , lokalizacji PDC obrony systemowej
etc
do tego nie trzeba sciagac ludnosci cywilnej
Sneer Quen

[OKFU] Casa Rankor

  • OKFU
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isocasa
  • Korporacja: Garoun Investment Bank
Odp: Perpetuum-Online
« Odpowiedź #209 dnia: Wrzesień 14, 2015, 15:59:56 »
Tak to wiem, ale jak klikne na kolonie na asteroide mam ze potrzebuje 300 underground infrastructure zeby podtrzymac 1 milion ludzi. Wiec stwierdzilem czemu nie skoro mi tam jakies civ mine'y sie zakladaja, tylko ze jak buduje underground infrastructure to sie dodaje do normalnego infrastructure.