Eve-Centrala
Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: korpusz w Kwiecień 29, 2007, 18:53:04
-
Przeczytajcie sobie tego DevBloga (http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=458). Nieźle sie zapowada usuniecie asteroid i complexow :D
-
Beltow jeszcze nie usuna ale chca usunac plexy.
Dlamnie zajebiscie nie bedzie farmy na prosiaka zaraz po dt lotu do plexa dziabania go i ucieczki :D Jesli dobrze zrozumialem ma to zostac zastpiane calkowicie i pozytyw to to iz plexy do 7/10 wlacznie beda tez pojawiac sie w low secach :D
-
Systemy w 0.0 z pleksami wokół których gracze zbudowali infrstrukturę będą miały zboostowane szanse na pojawienie się pleksa od lvl 7-10 z szczególnym nastawieniem na lvl jaki jest obecnie.
-
I fajno, tu chodzi o godzinę resetu :)
-
Tez racja, warto jednak zauważyć, że po resecie nie koniecznie plex musi sie wogole pojawic :D IMHO jak dobrze to zrobia to rozlozenie DEDow bedzie duzo sprawiedliwsze i ich kontrolowanie nie bedzie juz takie latwe.
-
Moze znikna bandy farmerow ktorzy zaraz po dt log in klepanie pexa i log off. Tylko co wtedy beda jadly biedne rodziny naszych wschodnich sasiadow ;)
-
Tak... ale co zrobią ci biedni kopacze? Teraz to bedzie takie trudne - trzeba będzie szukać asteroid... ;D
-
Tak... ale co zrobią ci biedni kopacze? Teraz to bedzie takie trudne - trzeba będzie szukać asteroid... ;D
W czym problem.
Skalki znajduje się tylko raz, później się siedzi i kopie. Większy problem będę mieli ratownicy i piraci.
Dodatkowy czas na znalezienie paska + nanohulk oznacza, że bedą mnie oni wszyscy mogli pocałować wiecie gdzie. >:D