Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: korpusz w Kwiecień 29, 2007, 18:53:04

Tytuł: [DevBlog] exploration, exploration, exploration
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Kwiecień 29, 2007, 18:53:04
Przeczytajcie sobie tego DevBloga (http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=458). Nieźle sie zapowada usuniecie asteroid i complexow :D
Tytuł: Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Kwiecień 29, 2007, 20:08:55
Beltow jeszcze nie usuna ale chca usunac plexy.

Dlamnie zajebiscie nie bedzie farmy na prosiaka zaraz po dt lotu do plexa dziabania go i ucieczki :D Jesli dobrze zrozumialem ma to zostac zastpiane calkowicie i pozytyw to to iz plexy do 7/10 wlacznie beda tez pojawiac sie w low secach :D
Tytuł: Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Kwiecień 29, 2007, 21:40:30
Systemy w 0.0 z pleksami wokół których gracze zbudowali infrstrukturę będą miały zboostowane szanse na pojawienie się pleksa od lvl 7-10 z szczególnym nastawieniem na lvl jaki jest obecnie.
Tytuł: Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Kwiecień 29, 2007, 22:01:18
I fajno, tu chodzi o godzinę resetu :)
Tytuł: Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Kwiecień 29, 2007, 22:54:18
Tez racja, warto jednak zauważyć, że po resecie nie koniecznie plex musi sie wogole pojawic :D IMHO jak dobrze to zrobia to rozlozenie DEDow bedzie duzo sprawiedliwsze i ich kontrolowanie nie bedzie juz takie latwe.
Tytuł: Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Maj 01, 2007, 12:17:53
Moze znikna bandy farmerow ktorzy zaraz po dt log in klepanie pexa i log off. Tylko co wtedy beda jadly biedne rodziny naszych wschodnich sasiadow  ;)
Tytuł: Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
Wiadomość wysłana przez: future w Maj 02, 2007, 14:02:39
Tak... ale co zrobią ci biedni kopacze? Teraz to bedzie takie trudne -  trzeba będzie szukać asteroid... ;D
Tytuł: Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 02, 2007, 15:37:06
Tak... ale co zrobią ci biedni kopacze? Teraz to bedzie takie trudne -  trzeba będzie szukać asteroid... ;D

W czym problem.
Skalki znajduje się tylko raz, później się siedzi i kopie. Większy problem będę mieli ratownicy i piraci.
Dodatkowy czas na znalezienie paska + nanohulk oznacza, że bedą mnie oni wszyscy mogli pocałować wiecie gdzie.  >:D