Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pol Kent

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 39
106
Inne gry / Odp: Promocje na gry - Steam itd
« dnia: Maj 25, 2014, 12:44:13 »
Za 20 $ EVE Online: PLEX

Eeee...i to ma być okazja ?

107
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Handel, market i inne
« dnia: Maj 23, 2014, 07:05:26 »
5-10 mln ISK? Gdzieś Ci jedno czy dwa zera nie zginęły jak pisałeś o jaką kwotę Ci chodzi?

Wysłane przy użyciu Tapatalk


108
NoobGarten / Odp: Pare pytań
« dnia: Maj 21, 2014, 17:20:12 »
He, he, he...
Przyzwyczajaj się. Na tym forum bardzo rzadko dostaniesz odpowiedź na postawione pytanie. Znacznie częściej jakieś poetycko-filozoficzne rozważania. ;-)

Wysłane przy użyciu Tapatalk


109
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 20, 2014, 20:04:51 »
Zmiana natury ogólniejszej ale że mamy czas Kronosa to niech będzie tu.
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/the-etc-is-dead-long-live-the-plex-activation-code

111
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 12, 2014, 20:49:01 »
A nie ma żadnych przecieków czy te cholerne tekstury HD do których istnienia już się na Fanfeście przyznali w Kronosie wprowadzą ?

112
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 12, 2014, 15:39:26 »
Luźno związane z tematem.
Jak widać pogardzani minerzy wykopali swoje i +2 Gecko będzie.
Ciekawe natomiast że zarówno PvPerzy jak i carebeer'zy zdecydowanie się nie popisali  :P
http://www.eveonline.com/11?utm_source=character%20selection%20screen&utm_medium=banner&utm_content=11th%20anniversary&utm_campaign=11th%20anniversary

Nadzieja jeszcze w naukowcach, może coś wymyśla do jutra do DT.  ;)

113
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 09, 2014, 16:41:15 »
Płaczesz.

Wysłane przy użyciu Tapatalk

Kolejne niusy jakie ma przynieść Kronos tym razem FW:
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=4571016#post4571016

114
Inne gry / Odp: EVE: Project Legion
« dnia: Maj 08, 2014, 21:27:05 »
Świat eve jest dużo bardziej atrakcyjny dla gracza który już go zna niż dla gościa z konsoli który np ma do wyboru jakiegoś tam PS'owego odpowiednika HALO z XBox'a.
Świat EVE zgoda. Świat DUSTa nie.
Gdyby było inaczej ten "potencjalny" gracz bez problemu kupiłby sobie PS zeby grac w DUSta. Ludzie kupują konsole dla HALO, God of War, itp - pojedynczych tytułów - to kupili by i dla DUSTa jak był taki dobry. W końcu koszt konsoli nie nie jest nie wiadomo jaki dla przeciętnego zjadacza hamburgerów czy wurstów.
A jednak stało się inaczej, ciekawe dlaczego ? Dlatego że 'potencjalny gracz EVE szuka rozrywki "w stylu" EVE a nie w stylu FPS.
Może - popuszczając wodze fantazji - gdyby w DUST dało się robić bloby  :P z w ten sposób zdobywać sova/systemy/ rozwalać POSy czy Outposty wroga to może i byłby to jakiś motywator dla gracza EVE.
Anyway pogadamy jak dożyjemy za roczek jak ukaże się Legion o ile rzecz jasna będzie względnie podobny do obecnego DUSTa a nie przy okazji przerobiony w 90%.

115
Inne gry / Odp: EVE: Project Legion
« dnia: Maj 08, 2014, 20:09:48 »
Każdy subscriber eve to potencjalny gracz w dust'a.

Jasne. I "potencjalnym" pozostanie. Skoro na co dzień gra w EVE a nie w różnej maści FPSy.

116
Cloak OFF

Nauczony doswiadczeniem poczekam na wersje drugiej strony.

Cloak ON
A co, wersja "drugiej strony" jest zawsze tą prawdziwą ?  ::)
No chyba, że druga strona przedstawi materiały audio/video.

P.S. Ami mnie ziębi ani grzeje jedna i druga strona.

117
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 06, 2014, 16:42:52 »
Od biedy mogłoby CCP dodać nowe regiony gdzie jakaś "anomalia" blokowała by cyno tak jak lokal w WH i zobaczyć jak by sobie ludzie radzili.

Wysłane z mojego GT-I9103 przy użyciu Tapatalka


118
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 05, 2014, 18:46:10 »
Pol myślę, że w tych czasach w ogóle było mniej graczy więc nie mógłbyś uzyskać zbyć miarodajnych danych w ten sposób. Na marginesie. Czy czasem 0,0 w domyśle, nie miało być dla ludzi lepiej zorganizowanych i chcących na tworzenie swojego "poletka" poświęcić więcej czasu?
To jasne, że było mniej graczy w tamtych czasach ale można by porównać dane procentowe. Jestem ciekawy czy były znacząco inne.
W końcu taki BoB czy inni Gooni z tamtych czasów mieli słuszne procentowo liczby i jakoś żyli. Czyli dało się.


Swoją drogą. Kosmos jest ponoć nieskończony i są w nim różne anomalie. A CCP przewidziało, że coś co świeci się jak boja zawsze będzie wskazywać dobrą drogę i zawsze jak już skoczysz na nią to i na niej wylądujesz. Wystarczyłoby wprowadzić jakąś losowość w to a gra by się bardzo urozmaiciła (dodatkowy content). Stawiasz świeczkę i statek skacze do systemu ale chyba nie znaczy to, że ma się znaleźć na tej świeczce w odległości 100 metrów. Wystarczyłoby aby się pojawił w dowolnym miejscu (np. wewnątrz paska asteroid i dostał solidnego bump-a lub nawet obok wrogiego pos-a). Lub idąc tym tokiem myślenia. Mógłby powstać zaburzenie w danych i zamiast do systemu A skoczyłby do systemu C oddalonego o 3 czy 4 regiony dalej.

Myślę, że ludzie nadal by korzystali z cyn a i gra by uzyskała dodatkowy content tzw. "smaczek".
Ten temat tez był już wałkowany choćby na tym forum. "Rozrzut" cyna w obrębie systemu/kilku systemów itp. Wszystko wydaje się proste do zrobienia dla nas ale widać dla CCP nie koniecznie.
A co do przyzwyczajenia graczy to CCP robiło już nie raz konkretne zmiany - choćby likwidacja 2 JB w jednym systemie - wiec mogło by zrobić następne.
Zdecydowanie najprostsze wydaje się ograniczenie ilości shipów (masy?) jaka może być przerzucona przez jedno cyno.

119
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 05, 2014, 17:34:14 »
Cyno umożliwia życie w 0.0 graczom słabiej zorganizowanym i nie mającym dużych ilości czasu.

Hmm..ciekawe czy można gdzieś dotrzeć do danych ile osób żyło w 0.0 w czasach z przed cyn i JFów.

120
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 04, 2014, 21:38:50 »
też +1
a pozatym to dlej uważam że cała ta sytuacja z dastem to "BUHAHAHAHAHAAHAAHAHA"
Tiaa..wszystko zaskoczonym/zbulwersowanym polecam pogrzebać w czeluściach forum i odszukać posty tych którzy long long time ago pisali że DUST na PS skazany jest na porażkę i im szybciej CCP zgasi nad nim światło tym lepiej dla wszystkich. :P

121
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 02, 2014, 20:44:07 »
Stawiam ISKi że Mordu Legion będzie frakcją z featami Caldari-Minmatar (bo chyba tylko tej kombinacji brakuje, co nie?) 8)
Coś burknęli o bonusach do missili i zwiększonym zasięgu warp scrambla/disturupta.

122
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 02, 2014, 20:22:59 »
Holy shit !!!
Rozkręciło się CCP.
W letnim dodatku (codename Kronos) naprawdę sporo rzeczy chcą wprowadzić.
Nowe modele Crow/Raptor, Moa !!! >:D czy Typhoona wyglądają świetnie.
Nowe shipy Mordus Legionu też.

123
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 02, 2014, 16:34:26 »
Zalezy co bedzie farmił, bo jak idiotów worzących plexy na 10 lat noob shipem to może raczej krótko :P
Jasne. Jeszcze niech sobie tylko 100% dropu załatwi to może w 3 miechy się wyrobi  :P

124
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 02, 2014, 16:08:11 »
Idę farmić aż będę mógł odkupić tego kruza od kogoś.
Chwilkę *  będziesz musiał pofarmić.  ;D

* - chwilka - pół roku po 8 godzin dziennie  8)

125
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 01, 2014, 16:51:08 »
A co. Adapt or die.  ;)
Cloak + ECM + 600% bonus do dron !!!! przy bandwitch 50mb.  >:D
Czego więcej trzeba do solo.

126
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 01, 2014, 16:37:01 »
No SokoleOko.
Wreszcie jest dla Ciebie ship w EVE, Święty Grall solo PvP.
Wygraj tylko AT, stań się posiadaczem Chameleona i możesz solować EVE  ;D

127
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Kwiecień 28, 2014, 21:11:13 »
Zróbcie sobie przerwę od obrzucania się szambem i poczytajcie co za zakrętem się czai.
Industry
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/industry-ui/
i
Research
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/researching-the-future/

128
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Kwiecień 15, 2014, 19:01:07 »
CCP nie zwalnia wręcz przeciwnie podkręca tempo.
Doom coś dla Ciebie  ;D
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/building-better-worlds/

130
Inne gry / Odp: CCP World of Darknes
« dnia: Kwiecień 14, 2014, 20:01:27 »
Najwyższy czas. Niech się skupią na EVE bo i tu coś liczba zalogowanych maleje mimo upraszczania gry.
W WoD albo grało by max. 3000-5000 ludzi albo musieliby mechanikę do LoLa dostosować, nie wiadomo co gorsze.

131
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Kwiecień 08, 2014, 09:30:27 »
SokoleOko ma rację.

A swoją drogą wyraźnie chłopcy chcą zmniejszyć ilość dron. Zmiany w fighterach i FB, fregaty, teraz cruzy. Czyżby taki z tych dron lag był ?

133
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Marzec 20, 2014, 22:59:25 »

134
Dyskusje ogólne / Odp: Kariera handlowca, górnika i producenta.
« dnia: Marzec 04, 2014, 20:38:32 »
Nie wiedziałem gdzie to podlinkować.
http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1464


135
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Luty 26, 2014, 20:45:30 »
Pierwsze gadki o letnim dodatku rozpoczęte a Rubicon nie powiedział jeszcze ostatniego słowa  >:D
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=325209&find=unread

136
Patche i dodatki / Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Luty 25, 2014, 20:44:22 »

137
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Styczeń 16, 2014, 21:23:39 »
Dajcie sobie po razie i wracajmy do tego do czego jest ten topic  :P
Następne zapowiedziane zmiany.
http://evenews24.com/2014/01/16/dev-post-overheating-gettin-an-overhaul/
http://evenews24.com/2014/01/16/dev-post-interceptor-agility-tweak/

138
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Styczeń 11, 2014, 00:40:31 »
Cytat z forum EVE  ;D
So, today I was thinking about how to explain New Eden to other mmo players, and this is what I came up with.

Other MMO:
Give a group of kids sticks, tell them where the pinata is, and that it has enough loot in it to make everyone happy. Watch them go cooperate and break the pinata.

EVE:
Give a group of kids sticks and tell them that somewhere in the neighborhood there is a pinata with just enough loot for one of them. Don't tell them what it is or looks like, or even that the pinata could be another kid. Just tell them everything is fair game. Watch as they beat each other, the ground, the trees, the cars, and some old ladys dog half to death before realizing that there was only a 50% chance that there even was a pinata to start with.

139
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Styczeń 06, 2014, 22:37:28 »

140
Inne gry / Odp: DayZ Standalone
« dnia: Styczeń 03, 2014, 13:58:09 »
chyba w poszukiwaniu węglowodanów ....
Chyba nie za wiele wiesz o miodach pitnych.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 39