Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: Filip Bonn w Wrzesień 01, 2013, 08:45:13

Tytuł: Adaptive vs Reactive
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Wrzesień 01, 2013, 08:45:13
Jakie są przewagi aktywnych nad pasywnymi resistami ?

bo z tabelek wynika ,że reactive wpierdziela capa a daje resisty podobne/gorsze od pasywnych resistów:

(http://i39.tinypic.com/5fhtvs.jpg)
Tytuł: Odp: Adaptive vs Reactive
Wiadomość wysłana przez: xanowron w Wrzesień 01, 2013, 08:49:41
http://wiki.eveuniversity.org/Armour_Tanking


Cytuj
Reactive Armor Hardener

    This is a new module introduced in Inferno and you can only fit one.
    Uses more capacitor than standard armor hardeners, when you turn it on it gives you -15% extra armor resistance across the board to all resistances.
    However it shifts its resistances according to incoming armor damage, moving the resistances gradually per cycle. Example: if you are being hit by only EM damage, the 15% to all resistances will gradually shift to 60% EM resistance and 0% all other resistances The shifting effect is only activated when your shield has gone and you are taking armor damage.
    Shifts by 2% per damage type per cycle. If you're being continually hit by only EM damage, each cycle your EM resistance will increase by 6% and the other three resistance will each decrease by 2%.
    Useful module for buffer tanking if you have a lot of armor EHP and will survive long enough for the shifting resistances to benefit you.
    Also it doesn't suffer from normal stacking penalties with other armor modules but does conflict with the DCU. Forum thread discussing this: http://forum.eveuniversity.org/viewtopic.php?f=166&t=54177
    The Armor Resistance Phasing skill will reduce cycle time and capacitor need of the module, which makes it a much better module. However even with the reduced capacitor need, each level of the skill trained means the module requires more capacitor.


Jednym słowem RAH reaguje na to jakie otrzymujesz obrażenia i do tego dostosowuje resist, oraz nie ma stacking penalty jak normalne resisty.
Tytuł: Odp: Adaptive vs Reactive
Wiadomość wysłana przez: Bamsey Amraa w Wrzesień 02, 2013, 07:43:54
Mozna tez go przepalac dla lepszego efektu oraz podskilowac zeby nie wpierdzielal tyle capa na cykl i przyspieszyc sam cykl. Nie stackuje sie tez z Damage Controlem.
Tytuł: Odp: Adaptive vs Reactive
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Wrzesień 02, 2013, 07:54:59
chyba nic sie nie stackuje z DC
Tytuł: Odp: Adaptive vs Reactive
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Wrzesień 02, 2013, 16:48:45
a przepalanie naprawde często dupeczke ratuje :D
Tytuł: Adaptive vs Reactive vs Layered
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Wrzesień 03, 2013, 19:11:53
Żeby nie robić bałaganu to i ja dorzucę swoje pytanie,
a oba vs Layered?
Tytuł: Odp: Adaptive vs Reactive
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 03, 2013, 19:27:28
Żeby nie robić bałaganu to i ja dorzucę swoje pytanie,
a oba vs Layered?

Layered dodaje Ci "gołych HP", co ma sens może jako czwarty moduł z kolei.

Przypadku aktywnego tanka (local lub remote) resy > HP.