Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ptysiu

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30
981
Z CAOD:
Cytat: Rizzot
As of this moment, Id like to state that we will be leaving Providence area, never to return as we have lost a lot of assets there and dont want to lose any more stuff. 2 of our POSs are down. We lost a lot of ships as the ally FCs are incapable of leading their fleets into victory.

9UY station system is under full control of -A- and Ushra Khan. Which is not good as all my stuff is in there *sniff*

And the unfortunate rumor is that Sylph and LFA are drawing back into Empire space... So why the hell do I want to stay and go down with a sinking ship?!?!

Aralis, you have made a promise to deliver D-G back to us, yet it seems we lost one more system instead of gaining the old one back. Can you please explain yourself to the disgruntled, hard working Providence labor force???

Wygląda na to ,że walka będzie krótsza, niż można by się spodziewać. Czy ktoś z -A-/U'K/CVA&Co mógłby potwierdzić ten rozwój wydarzeń?

982
Scenaruisz adekwatny do rozłamu w RA na RA i ROL odpada? Tj. Darius ciągnie swój ally na wzór GS, a Karttoon tworzy własny ally dla "no pubbies"? Może idiotyczne założenie, ale tbh. sam bym tak zrobił gdybym nie chciał walnąć po prostu zwykłego emo-quita. Naturalnie, nie jestem typem griefera, który przed emo-quitem okrada ally ze wszystkiego ;).

983
Masz rację Soulscream
Kapitan

 Online
Wiadomości: 770
Ingame nick: Jasmin Soulscream, Talitana
Korporacja: Goonfleet
Sojusz: Goonswarm

984
Rozbiory Provi? Dzielą się U'K i -A-? :2funny: A kiedy insurekcja jakaś? :D

985
Był BoB vs. Goonswarm, teraz będzie IT Alliance vs. Goonwaffe. Mam tylko nadzieję, że do czasu przegrupowania się, paru goonsom nie przyjdzie do głowy klepać misji w tym samym hubie co ja. Zarabianie isków w tej grze jest wystarczająco upierdliwe bez smacka na localu  :buck2:.

986
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1261686

Ale i tak CCP ma was gdzieś i liczą się dla nich dolary, nie satysfakcja nullsecowej mniejszości  O0

987
@Sammani
 :angel:

@Doom
Ja w ogóle jestem uczciwy  O0

@topic
W CCP nie pracują wyłącznie ludzie o IQ ujemnym i wydaje mi się, że dostrzegają problem.

988
Cały pomysł uważam za średnio poważny. Nie pomyslał nikt może, żeby po prostu te wszystkie sojuzy wysłały petycje od kazdego swojego członka do CCP w tej sprawie? Na zasadzie łańcuszka kopiuj/wklej. Myślę, że to też zostało by to zauważone przez CCP, a obyło by sie bez crashy. No chyba, że utrudnianie gry innym potraktowac jako cel sam w sobie...

989
CR - Archiwum / Odp: Zabijaki i Pijaki
« dnia: Styczeń 29, 2010, 16:34:19 »
bump

990
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Providence vs AAA
« dnia: Styczeń 29, 2010, 12:14:28 »
Cat, ten pomysł jest tak porąbany, że aż mi się podoba  :D. Piraci lecący z pomocą kerbirom  :2funny:

991
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Providence vs AAA
« dnia: Styczeń 29, 2010, 10:05:56 »
No dobrze, d-g padło i co teraz? Kontynuacja ofensywy, puki U'K nie zajmie miejsca CVA w provi?


992
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Providence vs AAA
« dnia: Styczeń 28, 2010, 12:32:11 »
RPG mode on:
Poszło o spór doktrynalny odnosnie interpretacji "Pax Amarria"  :angel:

RPG mode off:
Poszło o pierwszeństwo sfarmienia anomalii :diabeł:

:)

993
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Styczeń 28, 2010, 10:54:30 »
http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=95253

I w tym wypadku nie o fit chodzi.

 :o
 :2funny:
Genialny kill

994
Flamewar / Odp: Flame o silvii/mystiqu
« dnia: Styczeń 27, 2010, 17:20:52 »
Nie masz racji.

Xart- Kończ waść, wstydu oszczędź... Zamknijże ten topic :P

995
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Styczeń 27, 2010, 08:06:14 »
Przecież gołym okiem widać, że to travel fit :P

996
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Styczeń 20, 2010, 12:03:13 »

997
NoobGarten / Odp: Hi-sec vs. Null-sec
« dnia: Styczeń 18, 2010, 14:41:35 »
Potwierdzam, Mona rox  o7

998
CR - Archiwum / Odp: [ZUO] Zuoooooo rekrutuje!!
« dnia: Styczeń 18, 2010, 11:25:15 »
friendly bump :)

999
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Styczeń 16, 2010, 09:47:50 »
Pięęęękny kill, gratulacje :D

1000
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Styczeń 14, 2010, 00:04:04 »
Niby nie gram w eve dzień, ani miesiąc ani nawet nie rok. Fail-fity już od jakiegoś czasu przestały mnie zadzwiwiać, ale na widok tej revelki coś we mnie drgnęło... Oh well, daj O-Wielki-Generatorze-Nubów-W-Drogich-Statkach, by po tej stracie sprowadził sie z frustracji do Great Wildands...





 :2funny:

1001
Dyskusje ogólne / Odp: Zephyr
« dnia: Grudzień 20, 2009, 09:12:55 »

1002
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Grudzień 18, 2009, 12:20:06 »
http://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=970158
http://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=970159

Smieszniejsza od fitów jest historia jak go utłuklismy. Zbierając się na roama na vencie padło hasło "nidhoggur". Jako, że flota była w zasadzie w komplecie szybko padło polecenie wyskanować dziada. Niedługo potem mieliśmy już namiar i coverta przy lotnisku tłukącego ostatniego rata na l5. Dalej tradycyjne warp in, punkt, lać puki nie spadnie. I tu zaczał się cyrk: Gośc nie dość, że wyskoczył z carriera (:uglystupid2:), to poleciał na stację po nighthawka (:buck2:), po czym wrócil z kolegą w vagasie. Rezultat: Strącony nighthawk, nidhoggur, kolega w vagasie zdezerterował zaraz po warpie na miejsce kaźni  :2funny:

Najlepszy początek roama jaki pamiętam :D

1003
CR - Archiwum / Odp: Zabijaki i Pijaki
« dnia: Grudzień 13, 2009, 12:32:32 »
Bump plus mały update

Zapraszamy wszystkich na nasz kanał publiczny "pijaki i zabijaki" i do wspólnego latania. Floty są organizowane zwykle codziennie w godzinach wieczornych, około 20.00-21.00 czasu polskiego. Great Wildlands jest ponownie terenem, gdzie warto polować i zapraszamy do wspólnej zabawy wszystkich zainteresowanych bez względu na staż w grze. :)

1004
NoobGarten / Odp: Facion warfare misje
« dnia: Grudzień 11, 2009, 23:37:51 »
Temat mnie zaciekawił. Jakimi shipami warto klepac te misje? Starczy cep/afka, albo nawet od biedy jakas fryta t1, czy bez sb-ka ani rusz?

1005
Dyskusje ogólne / Odp: Wolontariat centralowy - tlumacze i inni :)
« dnia: Listopad 12, 2009, 18:43:24 »
Dziękuję bardzo za konstruktywną krytykę.

Odnośnie tego co napisał Naye, jestem przeciwny podziałowi ról. Jesli ukaże się jakiś dłuższy, istotny tekst, najlepiej będzie go podzielić między conajmniej dwóch tłumaczy. Cenny jest tutaj czas w jakim jesteśmy w stanie przetłumaczyć, sprawdzić i wysłać tekst na stronę z jak najmniejszą różnica w stosunku do terminu ukazania się oryginału ("musztarda po obiedzie effect" ;D).

Przy okazji, od kiedy mam super powah pozwalający mi na wrzucanie tekstów w newsy i jak mogę zeń korzystać? ;D

Tak w ogóle, to porponowałbym wszystkim chętnym umówić się na jakąś godzinę w tą Sobotę/Niedzielę na kanale "centrala" i przedyskutować co, jak i gdzie. Taka metoda mam wrażenie będzie szybsza niż via forum. :)

Pozdrawiam serdecznie o/

1006
Dyskusje ogólne / Odp: Wolontariat centralowy - tlumacze i inni :)
« dnia: Listopad 11, 2009, 21:08:48 »
Spasiba, nawet nie wiesz ile kombinowałem o co kaman z tym "flow" ;D. Co do "rewizji" to myslę, że jest jednak formą do zaakceptowania. A co do orta mea culpa :'(

1007
Dyskusje ogólne / Odp: Wolontariat centralowy - tlumacze i inni :)
« dnia: Listopad 11, 2009, 20:46:40 »
Dominion – Szturmowanie bram

2009.11.11 13:08:35 | Autor - CCP Abathur

Z pośród wielu zmian jakie zostaną wprowadzone wraz z nadejściem Dominion, żadnej nie przyglądano się z tak wielką uwagą, jak tej odnoszącej się do sposobu w jaki systemy gwiezdne będą przechodzić z rąk do rąk.

Podczas gdy podstawowa mechanika pozostała ta sama, obecny przebieg [;)] tego, jak działa podbój był nieustannie rewidowany od tygodni. To świadczy bardzo dobrze o solidnej robocie jaką wykonano pracując nad systemem infrastruktury i jak umożliwi nam to dalsze usprawnienia tego aspektu w przyszłych wersjach.

By znaleźć się w tym miejscu prześledziliśmy całą drogę rozwoju przy wszystkich naszych projektantach i przedyskutowaliśmy różne aspekty z dużym dystansem. Co ważniejsze, opóźniliśmy ukończenie tej części projektu ponieważ chcieliśmy zmaksymalizować nasze interakcje ze społecznością EVE. Poprzez czytanie waszych opinii, rozmawiając z CSM i słuchając was podczas FanFestu, jest rozsądnym stwierdzić, że na tą część Dominion gracze mieli większy wpływ niż na jakąkolwiek inna przez nas poczynioną.

Jak wcześniej powiedziałem, na całość tego procesu składało się wiele elementów. Cały pomysł polega na tym, by pole bitwy jakim jest null-sec było o wiele bardziej dynamiczne, oraz wymuszało zarówno na atakującym jak i obrońcy podejmowanie decyzji. By podsumować projekt w jego najbardziej podstawowej formie, oto główne cele, które pragnęliśmy osiągnąć:

•   Związanie suwerenności z infrastrukturą sojuszy.
•   Stworzenie środowiska walki, w którym obrońca ma więcej narzędzi niż tylko „siedzieć i czekać”. Na każdym kroku w trakcie konfliktu strona broniąca się będzie mogła przejść do ofensywy poprzez wyeliminowanie struktur przeciwnika.
•   Upewnienie się, że proces zajmowania struktur składa się z kilku części, uniemożliwiając błyskawiczne przejęcie systemu gwiezdnego (rosyjski sojusz budzi się w systemie, by stwierdzić, że Amerykanie przejęli go gdy spali.)
•   Dać graczom wiele celów, tak by najeźdźca mógł atakować ze względów terytorialnych, lub po prostu ze złośliwości, po to by zaszkodzić infrastrukturze.

Znieśliśmy rolę jaką zajmowały struktury przy uzyskiwaniu suwerenności. Stary typ gry polegający na spamowaniu wieżami i odczekaniu siedmiu dni, by zanegować  roszczenia terytorialne innego sojuszu, został usunięty. W Dominion jeśli chcesz przejąć czyjąś ziemię będziesz musiał wydrzeć ją pazurami  i zębami.

Zanim przyjrzymy się obecnej ścieżce podboju istnieje kilka nowych struktur, które musimy wam przedstawić i wyjaśnić ich funkcje.

Znacznik Roszczeń Terytorialnych (ZRT ) – [Lub, jeśli ktoś woli, po prostu „słupek graniczny” ;) – Ptyś]
Territorial Claim Unit (TCU)

Oto wasz ZRT:

http://ccp.vo.llnwd.net/o2/community/devblog/2009/CCP_ClaimMarker.jpg

Gdy wlecicie do nie zajętego systemu, będziecie mogli ustawić swój ZRT [„słupek graniczny”] by ustanowić połączenie z gwiezdnymi bramami obecnymi w systemie i oznaczyć system jako wasz własny. Logo waszego sojuszu będzie dumnie wyświetlone, tak by wszyscy mogli je widzieć. Gdy wasz ZRT będzie aktywny (online), będziecie odpowiedzialni za pieniężne utrzymanie systemu a wasz ZRT stanie się celem niemożliwym do zaatakowania w lokalnej sieci danych.

Jednostka Blokady Suwerenności (JBS)
Sovereignty Blockade Unit (SBU)

Zależnie od waszego podejścia do życia w null-secu, poznajcie swojego nowego najlepszego przyjaciela / najgorszego wroga. JBS-y reprezentują intencję atakującego by odebrać wam co wasze. Są taranami oblężniczymi uderzającymi w wasze drzwi… Eee, gwiezdne bramy. Gdy JBS zostaje aktywowany przy bramie zakłóca połączenie z waszym ZRT. Jeśli tak się stanie w przypadku 51% bram w systemie, wasza suwerenność w systemie zostanie zagrożona, a wam pozostaje trochę roboty do zrobienia (zniszczenie tych rzeczy).

Centrum Infrastruktury (CI)
Infrastructure Hubs (I-Hubs)

Centra Infrastruktury są tym, co pozwala wam na rozwój waszej przestrzeni. Są kluczem pozwalającym wam na wszystko od zakotwiczania Jump Bridge-y i Cyno Jammer-ów, po zwiększenie częstotliwości z jaką pojawiają się pewne typy anomalii, czy nawet pojawianie się tuneli czasoprzestrzennych (wormhole). Kolejny blog  będzie zawierał więcej szczegółów odnośnie ulepszeń i tego jak będą działać Centra, ale na razie musicie  wiedzieć tyle, że Centrum jest także jednym z kluczowych struktur obronnych waszej suwerenności.

Nowa Mechanika Trybu Wzmocnienia (Reinforcement)

W Dominion, zarówno Stacje (outposts), jak i CI będą posiadać podwójny licznik czasu trybu wzmocnienia, jeden dla osłon, drugi dla pancerza. Właściciele struktur będą mogli ustawić dogodny dla siebie czas, w trakcie którego będą chcieli by wyszły z trybu wzmocnienia i wtedy zostanie dodany losowy czynnik, który zadecyduje o dokładnym czasie w jakim wyjdą ze wzmocnienia.

Ta mechanika służy dwóm celom, mając nie dopuścić na nowo do ping-pongu stacji, a także chcemy spróbować złagodzić „konflikt stref czasowych”.

Jak to wszystko działa?

Czas na diagram!



Jak można zobaczyć, zarówno Stacja jak i CI odgrywają rolę w tym, jak bitwa może się potoczyć. To co nie jest od razu oczywiste, to wpływ tego jak JBS-y pomagają wpłynąć na tą dynamikę. Najłatwiej jest to wytłumaczyć poprzez wyszczególnienie różnych kondycji które istnieją w systemie i różnicują struktury wewnętrznej zależności. Możecie to uważać za „zasady”, wedle których powyższy diagram działa.

Suwerenność

Przechwycenie posterunku, zniszczenie CI, czy ZRT nie gwarantuje atakującemu przejęcia suwerenności. Zniszczenie ZRT resetuje system, otwierając go na ustawienie w nim ZRT przeciwnej strony. Stacja może zostać przejęta, CI i ZRT obrońcy zniszczone, ale uzyskanie suwerenności jest w zupełności uzależnione od tego, czy atakujący umieści swój własny ZRT.

Struktury obronne (Stacja/Centrum Infrastruktury)

Obie struktury posiadają podwójny licznik czasu by uniknąć błyskawicznego zajęcia przez stronę atakującą. Stacja posiada dwa czterdziestoośmiogodzinne liczniki, by zapewnić co najmniej 4 dni między zmianą strony. Centrum Infrastruktury posiada dwa dwudziestoczterogodzinne liczniki, by zapewnić co najmniej 2 dni nim zostanie zniszczone.

Struktury ofensywne (JBS)

Stany podatności

JBS-y są wrażliwe na atak dopuki są w trakcie zakotwiczania i aktywacji.

Gdy Stacja i/lub Centrum Infrastruktury wejdą w tryb wzmocnienia, JBS-y wejdą w równoległy cykl. Oznacza to, że JBS-y są niepodatne na obrażenia tak długo, jak nie istnieją w systemie struktury możliwe do zaatakowania.

Jeśli Stacja, bądź Centrum Infrastruktury są podatne na atak, tak samo podatne są JBS-y. Jeśli Centrum Infrastruktury jest podatne na atak, a Stacja nie, JBS-y są również są podatne.

Kontrolowanie bram

Jeśli atakujący w którymś momencie straci kontrolę nad ilością JBS-ów, sprowadzając ilość pokrytych nimi bram do mniej niż 51%, oblężenie uważa się za przerwane. Stacja/ Centrum Infrastruktury powróci do stanu niepodatności na obrażenia, do czasu gdy atakujący na nowo nie przywróci do działania wystarczającej ilości JBS-ów, by pokryć nimi ponad 51% bram w systemie.

Systemy bez Suwerenności, ale ze Stacją

•   Jeśli Stacja pozostaje pod czyjąś własnością, ale system nie posiada suwerenności, Stacja jest wrażliwa na atak. Atakujący nie potrzebuje JBS-ów i może bez przeszkód strzelać, oraz zająć Stację (ping pong).
•   Suwerenność jest wymagana by móc posiadac Centrum Infrastruktury i nie jest możliwy scenariusz, w którym system posiada Centrum Infrastruktury, ale nie posiada suwerenności.

Systemy z Suwerennością ale bez Stacji, czy Centrum Infrastruktury

•   Atakujący musi aktywować JBS-y by pokryć nimi 51% (lub więcej) bram w systemie.
•   Gdy JBS-y są aktywne, ZRT staje się podatny na atak i może zostać zniszczony.
•   Suwerenność zostaje zniesiona. Atakujący może umieścić własny ZRT.

Systemy z Suwerennością

•   Jeśli właściciel Stacji posiada Suwerenność, stacja jest niepodatna na ataki. By zmienić ten stan, atakujący musi umieścić w systemie JBS-y przy 51% (lub więcej) bramach w systemie.
•   Gdy Stacja przejdzie przez podwójny licznik czasu, atakujący mogą przejąć stację.
•   Jeśli właściciel Centrum Infrastruktury posiada suwerenność, Centrum jest niepodatne na ataki. By zmienić ten stan, atakujący musi umieścić w systemie JBS-y przy 51% (lub więcej) bramach w systemie.
•   Gdy Centrum zostanie zniszczone i/lub Stacja zajęta, atakujący mogą zniszczyć ZRT przeciwnika i umieścić swój własny.

Decyzje

Czy jako strona atakująca rzucicie swoje siły przeciw wrogiej Stacji czy Centrum? Ile sił chcecie zaangażować do realizacji obu celów wiedząc, że wy także musicie nie dopuścić  by obrońcy zniszczyli wasze JBS-y, które sprawiają, że struktury SA podatne na atak?

Czy jako obrońcy będziecie się starać przeszkodzić waszym przeciwnikom w przesuwaniu się naprzód aktywnie broniąc struktur? Czy też wyprowadzicie zmasowane kontr-uderzenie na nieprzyjacielskie JBS-y, ryzykując doprowadzenie oblężenia do rychłego konca?

Przejście od Apocrypha do Dominion

Co stanie się z moimi rzeczami?!

Gdy Dominion wystartuje 1-go Grudnia, wasze Cyno Jammer-y, Jump Bridge-e, Cyno Beacon-y i Capital Ship Assembly Array-e będą nadal działać. W trakcie przerwy w działaniu serwera, podczas którego wprowadzimy patch Dominion, uruchomimy skrypt, który sprawdzi, czy dany system jest w posiadaniu sojuszu. Jeśli znajduje się w posiadaniu, ZRT automatycznie zostanie w nim zakotwiczone i aktywowane.

Będziemy sprawdzać wedle dat od jak dawna dany sojusz zajmował system, by odpowiednio odzwierciedlić poziom suwerenności. To umożliwi wam sprostanie wymogom potrzebnych na zainstalowanie pewnych struktur.

Od tego momentu będziecie mieć siedem dni, aż do 8-go Grudnia, by wznieść swoje Centra Infrastruktur i zainstalowanie tych ulepszeń, jakie sobie zażyczycie mieć. Zasadniczo, będzie to tygodniowy okres odroczenia, nim nowe zasady systemu infrastruktury wejdą w życie dla każdej struktury wymagającej ulepszenia infrastruktury (infrastructure upgrade). To da wam czas na zrobienie zakupów, wybudowania i zainstalowanie ulepszeń, oraz doprowadzenie do porządku obrony.

Gdy okres odroczenia zostanie wyłączony 8-go Grudnia, będziecie musieli mieć aktywne wszystkie odpowiednie ulepszenia, inaczej struktury, które je wymagają przestaną działać.

Następne punkty programu

Od początku chcieliśmy się upewnić, że nowy projekt byłby w stanie przyswoić sobie nową zawartość, lub zmiany z minimalną szkodą dla codziennych spraw sojuszy w EVE. Wybór powyżej wskazuje tylko początek tego co możemy zrobić z tym nowym systemem. Gdy tylko opadnie pył i będzie można zobaczyć jak sprawuje się nowy system przyjrzymy się możliwości dodania kolejny elementów zarówno do użytku dla atakujących, jak i obrońców.

Było wiele pomysłów, które musieliśmy porzucić dla Dominion, lub przesunąc ich realizację w czasie. Głównym powodem tego jest to, że wprowadzając zmiany na taką skalę czuliśmy, że najlepiej upewnić się, by wszystko obecne w grze działało odpowiednio nim dodamy kolejne elementy, bądź warstwy.

Podkręcanie i testowanie

Ciężko pracujemy by wszystko to powierzyć w wasze ręce na serwerze testowym, a więc proszę śledźcie ogłoszenia o wydarzeniach na forum serwera testowego. Monitorujemy szczegółowo wasz odzew co do tych zmian i będziemy kontynuować ich usprawnianie aż do dnia premiery Dominion.

- Abathur

Link do oryginału:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=709

PS.
Przede wszystkim - wbrew temu co pisałeś Pticu, jeden tłumacz to za mało. Trzeba jeszcze conajmniej dwóch, może trzech chętnych poza mną. Tłumaczenie tak wielkich tekstów zajmuje sporo czasu. Obecnie się sprężyłem ze względu na z jednej strony zapał, a z drugiej na fakt posiadania dnia wolnego (masochist mode on). Druga rzecz, to to, że imho, lepiej będzie wydzielic osobny wątek na forum, ze wzgledu na obszernośc niektórych dev-blogów. Aha, prosze mnie informowac o zastrzeżeniach. Tak, tak, wiem, że jestem pr0 i wogóle, ale nawet taki zajePtyś jak ja robi błedy i chce o nich wiedzieć :P.

PS. 2
Dodałem przetłumaczony diagram, a nazwy modułów za waszą radą postanowiłęm uznać za nazwy własne, toteż "Zakłucacze Cyno" wróciły do swej angielskiej formy :). Nazwy pogrubione pisane kursywą są oryginalnymi nazwami anglojęzycznymi struktur, o których mowa w blogu. Aha, no i ten nieszczęsny prąd również poprawiłem ;).

1008
Dyskusje ogólne / Odp: Wolontariat centralowy - tlumacze i inni :)
« dnia: Listopad 11, 2009, 14:27:44 »
Mnie by bardziej interesowało, czy admini dali by rady wydzielić jakies miejsce na devblogi i newsy na forum/stronie, i komu ewentualnie przesyłać tłumaczenia, oraz w jakiej formie - pm, dokument word na maila, inny czort?

1009
Dyskusje ogólne / Odp: Wolentariat centralowy - tlumacze i inni :)
« dnia: Listopad 11, 2009, 11:21:29 »
Nie jestem profesjonalnym tłumaczem. Jestem wannabe-profesjonalnym-tłumaczem ::). Ale dzięki za podliz ;D

1010
Dyskusje ogólne / Odp: Wolentariat centralowy - tlumacze i inni :)
« dnia: Listopad 11, 2009, 10:50:11 »
Cytuj
„Co się stało z ceną tritanium?”

Trzeci Kwartalny Biuletyn Ekonomiczny EVE Online jest już dostępny. W publikacji tej zawarty jest standardowy wskaźnik ekonomiczny populacji, statków używanych w przestrzeni, raporty o poziomie cen i zrzuty ekranu rynku (market). Tym razem wyszczególniony jest temat najnowszych wiadomości o „Unholy Rage”, operacji skierowanej przeciw handlarzom Iskami, która trwa już od kilku miesięcy.

Ekonomia świata EVE jest w dobrym stanie umacniając się nieprzerwanie przez cały rok 2009. Jak widać w tejże publikacji, największe zmiany w ekonomii zaszły albo na wskutek działań przeciw handlarzom Iskami w EVE, albo na wskutek zmian struktury gry. Gdy zachodzą tak wielkie ingerencje z zewnątrz oczywiście wpływają na względne ceny wewnątrz EVE, ale siła rynku szybko zezwala cenom na odzwierciedlenie tych zmian, lub wstrząsów na rynku. To może być dobra nauka odnośnie działania ekonomii w świecie rzeczywistym, wykazując że jeśli pozwolimy rynkowi dostosować się bez interwencji rządów poprawa następuje znacznie szybciej niż gdy staramy się sterować cenami by osiągnąć „właściwy” poziom – zakładając, że reguły rynku są jasne i że informacje przepływają względnie swobodnie pomiędzy podmiotami obecnymi na rynku.

Do powstania Kwartalnika przyczyniło się wielu ludzi. Zespół ds. badań i statystyk zajmuje się w przeważającej części pozyskiwaniem danych i analizie tychże. Zespół grafików zajmuje się cała kompozycją i dostarcza nam pięknych obrazów ze świata EVE, które możemy podziwiać w tym wydaniu. Dodatkowo otrzymujemy wkład z innych oddziałów dla naszej szczególnej działalności, tym razem ze strony jednostki ds. Prawa i Porządku wewnątrz działu obsługi klienta. Jednostka ta walczyła w okopach w trakcie trwania operacji „Unholy Rage” zwalczając handlarzy Iskami.

Bawcie się dobrze proszę czytając to wydanie Kwartalnika Ekonomicznego i wyczekuję nadchodzącej dyskusji.

Dr.EyjoG


Link do oryginału:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=707

Link do wspomnianego kwartalnika:
http://ccp.vo.llnwd.net/o2/pdf/QEN_Q3-2009.pdf

PS.
Niektóre zwroty jak m.in. RMT, właściwe dla specyficznego słownictwa MMO pozwoliłem sobie przetłumaczyć może nie do końca (wg. mnie) dokładnie, ale za to zrozumiale - mam nadzieję - dla naszego małego światka.

Pozdrawiam i czekam na opinie.

1011
Dyskusje ogólne / Wolentariat centralowy - tlumacze i inni :)
« dnia: Listopad 10, 2009, 11:27:46 »
Hmm... Może ja się w miare sił i chęci postaram coś potłumaczyć. We shall see. Nic tez nie obiecuje, a pewnie i tak ktoś mnie prześcignie ;).

1012
Dyskusje ogólne / Odp: Getaclone.com
« dnia: Listopad 06, 2009, 13:12:40 »
Po załadowaniu się strony nie dzieje się u mnie absolutnie nic. Ktoś jeszcze ma podobny problem?

1013
Dyskusje ogólne / Odp: EVE CENTRALA NA SPRZEDAZ - CZYZBY? NIEEEE :)
« dnia: Listopad 06, 2009, 12:31:37 »
Odpowiedź dobra. Jestem też w sumie ciekaw, czy powstanie kiedyś konkurencja dla centrali.

1014
Inne gry / Odp: Perpetum-Online
« dnia: Październik 30, 2009, 23:06:10 »

1015
Inne gry / Odp: Perpetum-Online
« dnia: Październik 30, 2009, 14:37:57 »
Szczerze mówiąc, po pierwszym ataku oburzenia stwierdzam, że taka przeróbka to właściwie żadna wielka sprawa, gdy popatrzy się na to ile powstało klonów wow-a, jak na przyklad warhammer online... Co wcale nie znaczy, że klony te są złe. Choć może twórcy mogli by się bardziej postarać zamaskować inspirację. Poza fittingiem np. rasy - ammarzy są czerwoni, caldarzy zieloni, gallente niebiescy, a odpowiedników matarów chwilowo brak. Przynajmniej tak mi się wydaje patrząc na ich specjalizacje odnośnie ulubionych typów uzbrojenia.

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30