Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Ptysiu

Strony: [1]
1
Inne gry / Insurgency: Sandstorm
« dnia: Styczeń 01, 2019, 19:26:25 »
Krótko i na temat - Szukam graczy do wspólnej gry. Gra ktoś?

Dla nie grających, a zainteresowanych:

Weźcie realizm Squada, zabawy bronią z Tarkova, dodajcie klasy (bez medyka) oraz dynamikę z serii Battlefield i macie mniej więcej obraz Insurgency.

2
Wsparcie techniczne / Nie ładujące się strony i aktualizacje
« dnia: Grudzień 13, 2017, 22:27:19 »
Cześć,

Po powrocie z pracy zauważyłem, że nie jestem w stanie otworzyć większości stron. Na dodatek Steam, czy apka Wargamingu nie są w stanie połączyć się z netem.

Co ciekawe problem jest dość wybiórczy, bo nie mam problemu z otwarciem youtube, google czy wikipedii, natomiast Allegro, BBC, czy nawet Centralka (piszę z drugiego komputera) już nie otwierają się. Bez zarzutu działają też EVE, czy GOG.

Problem najpewniej nie tyczy się samej sieci, bo jak nadmieniłem pisze tego posta z komputera będącego w tej samej sieci oraz próbowałem otwierać te strony będąc podłączonym przez mobliny net.

Rzeczy oczywiste, jak wyłączenie firewalla/antywira już zrobiłem.

Spotkał się ktoś z podobnym problemem?

3
Inne gry / Steel Division
« dnia: Maj 03, 2017, 22:45:42 »
Cześć, szukam chętnych do wspólnej gry w Steel Division. Co to Steel Division? Gra twórców serii Wargame osadzona w realiach II WWŚ, a konkretnie lądowania w Normandii. Obecnie gra jest jeszcze w open becie, a wychodzi oficjalnie 23 Maja. Na razie jest 8 z całkowitych 18 dywizji (będzie też dostępna 1 Dywizja Pancerna Gen. Maczka).

Gra mi się dużo miodniej w SD niż grało mi się w poprzednie odsłony. Widać, że jest to najbardziej doszlifowana gra z serii.

Jak się w toto gra? Filmik poniżej:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KSLXrnsf-Y0[/youtube]

Mój nick na Steamie to Sartori

4
Wątek dyskusyjny topicu Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację.

Link: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12674.msg214069#msg214069

5
Szanowne Panie, szanowni Panowie oraz wy drogie trole:

Po latach zawieszenia działalności sojusz YARRR and CO [YARRR] ponownie rusza z kopyta. W związku z tym zapraszamy do wspólnej zabawnych wszystkie korporacje, stare i młode, o zacięciu PvP.

Kilka słów o nas:

•   W skład sojuszu wchodzą na chwilę obecną cztery korporacje: Zabijaki i Pijaki, Unseen Chimera, Black Souls Industries oraz Dzicy Alkoholicy.
•   Zamieszkujemy dziurę klasy C2 ze stałymi połączeniami z null sec i C5, co gwarantuje stały dostęp do PvP oraz możliwość zarabiania dla przedsiębiorczych. Organizujemy także regularne farmy w C5, które jednak stanowią nagrodę dla aktywnych PvPerów (kerbirom dziękujemy).
•   Jak wynika z powyższego punktu jesteśmy sojuszem PvP > Kerbirka. Kerbirów tolerujemy tylko jako zielony wpis na killboardzie.
•   EVE traktujemy priorytetowo, natomiast stanowimy też szerszą społeczność grającą wspólnie także w World of Tanks, League of Legends, War Thundera, Mech Warriora, a nawet… Trzymajcie się krzeseł… Spotykamy się w RL na co półrocznych zlotach.

Co oferujemy:

•   Wstąpcie do Yarrr, a codziennie odwiedzicie inne miejsce galaktyki, poznacie nowych ludzi, a następnie wysadzicie ich wszystkich w cholerę za pomocą dział wielkokalibrowych w doborowym towarzystwie!
•   Bardzo chętnie pomożemy nie bojącym się wyzwań nowym korporacjom, które nie są w stanie (jeszcze) pochwalić się wzorowym KB.
•   Dojrzałą i wyluzowaną atmosferę.
•   Codzienne floty PvP.
•   Dla aktywnych PvPerów – możliwość osiągnięcia bardzo dobrych zarobków podczas farm.

Czego wymagamy:

•   Przede wszystkim – chęci do PvP.
•   Czy poza PvP Twoja korporacja ma także zacięcie do eksploracji? Zapraszamy tym bardziej!
•   Latamy razem, ale też żyjemy razem. Aby zapewnić maksymalną efektywność sojuszu wymagamy, aby korporacje chcące stać się członkiem YARRR and CO. wprowadziły się do naszej dziury. I nie, alty nie wystarczą :P.

Wydaje Ci się, że Twoja korporacja pasuje do nas? Skontaktuj się z naszym dyplomatą:

Niewidka, 8lindHunter, Ptysiu

A dla kompletnych nowicjuszy zapraszamy do naszej sojuszowej korporacji szkoleniowej:
http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12591.new#new

Link do topicu dyskusyjnego:

http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12675.new#new

6
Wątek dyskusyjny organizacji Dzicy Alkoholicy.

Link do posta rekrutacyjnego: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12591.new#new

7
Centrum Rekrutacyjne / Dzicy Alkoholicy – organizacja szkoleniowa
« dnia: Styczeń 05, 2014, 10:45:20 »
Dzicy Alkoholicy to organizacja szkoleniowa korporacji Pijaki i Zabijaki.

Zapraszamy osoby o co najmniej miesięcznym stażu w EVE, pragnące zaznajomić się w przystępny sposób z życiem w WH oraz PvP, a także:

•   Eksploracją
•   PvE
•   Planetary Interaction

Członkostwo w organizacji nie wiąże się z opłatami w postaci podatków lub składek. Udostępniamy POS w wormholu C2 zapewniającym korzystne warunki logistyczne oraz sprzyjające środowisko dla nowych graczy.

Nad całością sprawują pieczę członkowie korporacji Zabijaki i Pijaki – założonej w 2009 roku korporacji będącej bez wątpienia jedną z najaktywniejszych organizacji PvP w polskiej społeczności EVE.

Celem korporacji Dzicy Alkoholicy jest zapewnienie prostej i przystępnej możliwości wdrożenia się w życie w WH, zaznajomienie się z PvP i efektywnego zarabiania ISKów.


Kontakt w grze:

Ptysiu (lub mój alt - Khadla)
Rebbel'o'Ammar
Blondi Smart (nie, serio, naprawdę kuma)
Vilendra Sharvas

Wątek dyskusyjny: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12592.new#new

8
Inne gry / Supremacy 1914 - Pierwsza Wojna Światowa po raz trzeci :P
« dnia: Listopad 14, 2013, 17:21:00 »
Topic dokumentujący poprzednią rundę:

http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=9121.msg208132#msg208132

Parę słów o grze:

Supremacy jest przeglądarkową strategią czasu rzeczywistego. Rozgrywka przebiega na rzeczywistej mapie Europy lub też innych regionów świata. Gra przypomina odrobinę serię Iron Hearts firmy Paradox, chociaż sama mechanika jest znacznie prostsza. Ogromną część gry stanowią zabiegi dyplomatyczne, formowanie i łamanie sojuszy. Możecie o tym poczytać w zalinkowanym przeze mnie powyżej topicu.

Przed rozpoczęciem gry polecam pobieżną przynajmniej lekturę "Księcia" Machiavellego i "Lewiatana" Hobbsa ;).

Proponowane zasady:

* Brak drużyn - Sojusze zawieramy w grze bez odgórnego ich ustalania. Daje to największe pole do popisu backstabom, spiskom i ogólnie pojętej dyplomacji.

* Runda anonimowa - "W grze nie będzie widoczna nazwa użytkownika sterującego danym państwem aż do końca tejże gry."
 Nie jest to konieczne ustawienie, ale bez wątpienia urozmaici rozgrywkę :).

* Wyłączony wybór państwa - Losowy dobór kontrolowanych państw. Pozwoli to na uczciwe rozlosowanie państw między graczami.

* ABSOLUTNY ZAKAZ KORZYSTANIA Z GOLDA!!! - Niestety, gold psuje strasznie rozgrywkę dając przewagę temu, kto da najwięcej. W celu zachowania pewnego podstawowego "fair play" proponuję wypowiedzenie wojny przez wszystkich temu graczowi, któremu udowodni się użycie golda. Gold umożliwia przyspieszenie, a nawet skrócenie do zera czasu produkcji jednostek, których normalnie produkcja może wynosić kilka dni. Albo z miejsca nabyć brakujące surowce. Przy wystarczającej ilości golda możliwe jest wyprodukowanie w jednej chwili, dosłownie z nikąd, kilku highendowych jednostek, które mogą przeważyć szalę zwycięstwa.

Chętnych do gry proszę o kontakt poprzez PM lub zgłoszenie się w poniższym topicu.

Nie upieram się bynajmniej przy zasadach, więc jeżeli chcielibyście coś zmienić - piszczcie.

9
Off Topic / Ty też możesz zostać Sanshą!
« dnia: Listopad 09, 2013, 22:10:59 »
Amerykańska firma Backyard Brains (LOL) wprowadziła na rynek produkt o nazwie "Roboroach". Pozwala on na podłączenie "plecaczka" do grzbietu karalucha, z którego wystające elektrody wprowadza się do zrobionej za pomocą igły dziurki w główce insekta. Następnie, po odcięciu owadowi czułek, można już cieszyć się zdalnie sterowanym za pomocą smartfonu True Sansha Roach-em ;D.

Projekt powstał dzięki wsparciu z Kickstartera :D

Linki:

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-24455141

https://backyardbrains.com/products/roboroach

10
Tu dyskutować.

Link do topicu rekrutacyjnego: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12410.new#new

11

Po latach spędzonych w bimbrowniczym podziemiu Zabijaki i Pijaki znów wznawiają działalność.

Jesteśmy częścią wormholowego sojuszu Exiled Ones. Zamieszkujemy wraz z korporacją Unseen Nomads dziurę C5, gdzie nasze destylarnie pracują dzień i noc. Gdy wieczorem poziom stężenia metylku w organizmach osiąga odpowiedni poziom wyruszamy w teren na polowanie. Dzięki zamieszkiwaniu C5 zwykle mamy możliwość przebierania w dostępnych łowiskach.

Po rozpatrzeniu za i przeciw zdecydowaliśmy się na przeprowadzkę do własnej dziury. Obecnie nasze destylarnie przemysłowe przemieszczone zostały do C2 ze stałkami do null i C5. Takie posunięcie gwarantuje nam idealne warunki do pew-pew i stosunkowo prostą logitykę. Dziura otwarła się w samym środku zadupia? Przewalamy i trzymamy kciuki za Deklein. Z drugiej strony wejście do C5 oznacza całe drzewko możliwych wyjść, z dużym prawdopodobieństwem wyjścia do high.

Co mamy do zaoferowania na chwilę obecną:
* Życie w WH ze wszystkimi tego smaczkami
* Pefaupę (nikomu nudzić się nie damy)
* Luz

Czego wymagamy:
* Podstawowej znajomości mechaniki gry (absolwenci Unseen Academy mile widziani)
* Umiejętność latania fregatami T2, w szczególności interceptorami
* Umiejętność skanowania probami
* Wieku dwadzieścia parę plus (aczkolwiek to nie wymóg krytyczny)

Osoby kontaktowe: Niewidka (przesadził z metylem), Okropniak (a co tam, wrobię cię :P), Ptysiu (i tak odeślę was do Niewidka)
Najlepsza metoda kontaktu: Kanał "Pijaki i zabijaki" oraz pogadanie sobie z naszym ogółem

Abstynentom mówimy zdecydowane raczej nie!

Link do kb: http://zabijaki.killmail.org/

Wątek dyskusyjny: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12411.msg205828#msg205828




12
Inne gry / Deus Ex: Human Defiance.
« dnia: Kwiecień 03, 2013, 14:19:46 »
Czy ktoś powiedział amiga? :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Sw9ogxPkCTo&feature=player_embedded[/youtube]

13
Hej,

Stara, zgrana ekipa znająca się kilka ładnych lat z EVE postanowiła uskutecznić maniakalne dążenia do podboju planety Ziemia przy pomocy kilkudziesięciu tonowych metalowych puszek w World of Tanks. W związku z tym zapraszamy wszystkich zainteresowanych do wspólnej zabawy.

W rozkładzie jazdy:

- Clan warfare (brakuje nam słownie czterech ludzi)
- Kompanie
- Cała masa potencjalnych plutonowiczów
- TS & forum

Wymogi:
- Wiek 18 plus. Średnia wieku to jakieś 30 lat, a pewnie więcej.

Nie wymagamy tieru X, czy VIII artek. Do kompani zapraszamy każdego.

Zapraszam do kontaktu w grze pod nick:
Sartori, Zwierzaczeq

14
Inne gry / Humble Bundle
« dnia: Listopad 30, 2012, 11:02:44 »
http://www.humblebundle.com/

Darksiders, Metro 2033, Red Faction: Armageddon, Company of Heroes + dodatki za dolara. Saints Row dostajecie przy kwocie 5,72$.

Chyba dla samych CoH warto :)

15
Off Topic / Jammery są op
« dnia: Listopad 17, 2012, 10:41:59 »
http://www.bbc.co.uk/news/technology-20344823

Caldarzy! To wszystko ich wina! :D

16
Inne gry / Wargame: Eurpean Escalation
« dnia: Październik 18, 2012, 14:44:18 »
Ostatnio nabyłem na Steamie drogą kupna "Wargame: European Escalation". Oczarowany jestem nią na tyle, że stwierdziłem iż warta jest posta na Centralce :).

Czym się wyróżnia? Ano tym, że w odróżnieniu od innych RTS-ów, jest RTS-em dosłownie, nie w przenośni. Może wytłumaczę w czym rzecz; RTS jak wie każdy kto z powodu gier choć o ćwierć stopnia zaniżył średnią w szkole, to skrót od Real Time Strategy. W dowolnym klonie Diuny II, zaryzykuję stwierdzenie, że wygrywa ten, kto pierwszy wykopie większą ilość surowca i wybuduje największą ilość endgamowych (nomen omen) jednostek. Czy w C&C, czy Star/WarCrafcie generalnie chodzi o to samo, co niestety sprowadza się bardziej do gry zręcznościowej, niż strategicznej.

W:EE jest grą strategiczną. Surowce nadal występują w postaci punktów, które wydajemy za każdą jednostkę na początku gry i w miarę jej postępu. Świetnym rozwiązaniem jest to, że ich przyrost jest na tyle nikły, że decydujące staje się utrzymanie początkowych jednostek przy życiu. Ta gra nie wybacza bezsensownych strat. Co jest zajedwabiste :). Bardzo szybko można się przekonać, że kluczowymi jednostkami stają się pojazdy zwiadowcze. Nieświadome wjechanie choćby i całą kolumną pancerną w las zajęty przez kilka jednostek wrogiej piechoty bardzo szybko zmienia się w rzeź niewiniątek. Tak samo popsuć humor (i punktację) może ukryta bateria przeciwlotnicza, podczas gdy przelatujemy niedaleko cholernie drogą eskadrą Mi-28.

Nacisk jest więc kładziony na dobre zanalizowanie tego jaki teren występuje na obszarze, który chcemy zająć/obronić i jakimi jednostkami osiągnąć ten cel, niż na "klikfest".

Obraz mówi więcej niż 1000 słów, więc wklejam filmik z rozgrywki :)

http://www.youtube.com/watch?v=900lvRVPiWU&feature=related

17
Inne gry / Frozen Synapse
« dnia: Czerwiec 07, 2012, 19:18:34 »
Nie, nie chodzi o reklamę pewnego polskiego aliansu z gry ;D.

http://www.frozensynapse.com/

FS to turowa gra taktyczna, gdzie obaj gracze (możliwa jest tylko gra 1 na 1, ewentualnie co-op po zakupieniu dodatku) w tym samym czasie wydają jednostkom rozkazy (coś jak Combat Mission), po czym można podziwiać rezultaty swoich działań. Gra jest dość prosta do opanowania, natomiast wymaga umiejętności przewidywania ruchów przeciwnika.

Przykładowy filmik z rozgrywki:

http://www.youtube.com/watch?v=63eVUSg_ezM

Każde 5s to jedna tura. Cała runda zajęła jakieś 20 minut.

Jest to chyba najbardziej wciągająca gra taktyczna w jaką grałem od czasów Jagged Alliance 2. Polecam :)

PS. Na steamie jest demko do ściągnięcia.

18
Inne gry / Blacklight: Retribution
« dnia: Kwiecień 20, 2012, 11:27:18 »
Link do gry: http://blacklight.perfectworld.com/
Typ: F2P MMO FPS

Ostatnio zacząłem w to grać i uważam, że cholernie pozytywnie wybija się na tle innych mmo fps-ów. Przede wszystkim, nie ma się tutaj poczucia gry w grę niskobudżetową. Począwszy od grafiki, a na designie kończąc mogę powiedzieć tylko "me likey".

Klimat podchodzi dość mocno pod cyberpunk a la "Ghost in the shell" (nomen omen hedshoty w grze przypominają jako żywo ten z początku filmu). Nie byłby to cyberpunk, gdyby nie było od groma elektronicznych zabaweczek. I tak mamy na przykład, uwaga: Wallhack! I to w dodatku będący domyślnie na wyposażeniu każdego z graczy, jak latarka w CS-ie. Ma oczywiście swoje ograniczenia, np. nie można równocześnie patrzeć i strzelać. Wychodzenie z trybu podglądu otoczenia zajmuje też ułamek sekundy, co niejednokrotnie kończyło się dla niżej podpisanego tym, że zebrałem kulkę od gościa, którego zobaczyłem tuż za rogiem, a nie zdążyłem w porę chwycić za broń. Na oklaski zasługują wg. mnie flashbangi, w tej grze zwane jako granaty EMP. Każdy gracz ma na głowie hełm, przez który nie widać bez pomocy kamer absosmerfnie niczego a taki granat oczywiście rzeczoną kamerkę wyłącza. Skutek: W trakcie wymiany ognia ujrzałem blue screen of death i kilkusekundowy reboot systemu :D. Bajka! Podobnie działają granaty dymne - wyświetlają się napisy error przesłaniając widok.

Mechanika gry przypomina tą z serii CoD, przynajmniej pod względem wymiany ołowianych argumentów, jak i bonusów w postaci nalotów, amunicji, etc. Różnica polega na tym, że owe bonusy można zakupić w stacjach zaopatrzeniowych za punkty. Punkty te otrzymujemy oczywiście za zabijanie przeciwników i realizowanie celów mapy.

Nie byłby to F2P MMO shooter, gdyby brakło sklepiku z setkami spluw do odblokowania. Sklepik a i owszem jest, natomiast jest dość ciekawie rozwiązany. Przede wszystkim nie kupujemy całych gnatów, a jedynie konkretne jego elementy (ASG anyone?). Żeby otrzymać snajperkę starczy wymienić zamek karabinu (co skutkuje także niekompatybilnością takich elementów jak np. magazynek). Na początku otrzymujemy podstawowy karabin szturmowy, który może cudem nie jest, ale i tak nie czułem się gorszy w grze z innymi.

Jest tak ze względu na to, że każde usprawnienie ma swoje plusy i minusy. Podstawowy karabin jest całkiem nieźle zbalansowany. Jedyny "must have" to imo. wymiana magazynka na taki, który pozwala na szybsze ładowanie. Biegam też z przedłużona lufą, ze względu na lepszą celność i koncentracje pocisków, stosunkowo niewielkim kosztem regeneracji sprintu. Kolejna ciekawostka, polega na tym, że odblokować elementy broni można na stałe za walutę gry i to w dodatku za nie jakąś koszmarną ilość tej kasy.

Generalnie zachęcam do zapoznania się.

19
Off Topic / Kupno lapka
« dnia: Kwiecień 13, 2012, 21:40:50 »
Planuję kupno lapka. W moim zamiarze ma być i do pracy i do zabawy. Niestety "na bieżąco" ze sprzętem nie jestem od wczesnego mezozoiku, więc proszę was o radę.

W oko wpadł mi ten lapek:

http://www.komputronik.pl/product/156924/Komputery/Laptopy_i_netbooki/_MD_Asus_X53SD_SX622V_4_GB.html

Do pracy na pewno się nada (czyt: MS Office raczej odpalę :P). Pytanie tylko, czy da rady na tym pograć znośnie w choćby Battlefielda 3, czy innego Stracrafta II?

20
Zgodnie z wymogiem zakładam ten topic do dyskusji o The Pod Express. Pytania odnośnie korporacji, prosiłbym jednakże kierować do mnie osobiście ingame, bądź też na kanale publicznym.

Link do topicu rekrutacyjnego:
http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=9385.msg150665;topicseen#new

21
Centrum Rekrutacyjne / [PODEX] The Pod Express
« dnia: Marzec 05, 2011, 20:56:39 »
Matarska Milicja potrzebuje właśnie CIEBIE rekrucie!

The Pod Express to korporacja wewnątrz milicji matarskiej.

Rekrutacja otwarta!

Jedyne wymogi to:
*Chęć czynienia bliźnim niedobrych rzeczy
*Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
*Wystarczająca liczba SP na koncie, by móc wsiąść w battlecruisera, lub fregatę t2

Dozwolona jest każda aktywność mająca na celu PvP, od gankowania w high, po piratkę, czy roamowanie 0.0. Przyjęty z otwartymi ramionami zostanie każdy, kto ma chęć, oraz determinację latać i mordować. Mile widziani absolwenci Unseen Academy.

Korporacja nadal znajduje się w milicji matarskiej, natomiast często latamy w 0.0 razem z zaprzyjaźnionymi sojuszami Yarrr and Co. oraz Finis Terrae. Zarobkowanie jest więc możliwe zarówno na tradycyjnym "pasku" w 0.0, jak i misjach milicyjnych.

Kanał publiczny: Podex Pub

Rekrutanci: Ptysiu, Supernova Slim Schereau, DorianLuthis

Topic do dyskusji:
http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=9386.0

22
Inne gry / Afterwind
« dnia: Luty 01, 2011, 20:01:50 »
Stary dobry "Risk" na sterydach we współczesnej otoczce, zwiększonej różnorodności jednostek i w wersji online. Gra na dzień dzisiejszy 100% darmo, z minimum zobowiązań (nawet maila nie trzeba podawać). Wg. mnie chodzi absosmerfny #1 jeśli chodzi o gierki przeglądarkowe.

http://afterwind.com/home/

Mój nick ingame: Sartori86

Jakby ktoś chciał zagrać rundkę to zapraszam :).

23
CR - Archiwum / Sojusz "Yarrr and Co" rekrutuje
« dnia: Czerwiec 07, 2009, 10:09:35 »
Jesteśmy sojuszem specjalizującym się w pvp na małą skalę. Poszukujemy korproacji pvp bez wględu na ilość członków (oczywiście bez przesady, private corpom dziękujemy). Wymagamy za to sensownego kb. Termin "sensowny" zostanie określony indywidualnie. Nasze efficiency "all-time" jako sojuszu to 82.33%, śmiem więc twierdzić, że dajemy rady, oraz że jesteśmy w stanie zagwarantować naszym członkom kupę zabawy i killmaili.

I jeszcze mianem propagandy linkusik do aktualnego killboardzika :P
http://ardnech.antmar.eu/?a=home

Kontakt w grze: Ptysiu, CatfromCheshire, Niewidka.

PS. Politycznie jesteśmy "lekko blue" do Atlasu, oraz utrzymujemy tradycyjnie dobre kontakty z Cult of War, Gentelman's Club, jak i polskim skrzydłem Primary.

24
Dyskusje ogólne / Fightery
« dnia: Maj 02, 2009, 15:10:51 »
Witam o7

Czy istnieje sens wkładania na carriera fighterów innych niż Einherji poza zróżnicowaniem damage-u? O ile dps wszystkich fighterów jest w zasadzie identyczny (przynajmniej wg. EFT) o tyle cała reszta statsów przemawia zdecydowanie na korzyść matarskich myśliwców. Zatem czy jest powód dla którego warto by zakładać inne?

PS.
Przepraszam jeśli temat nie pasuje do działu, ale nie mogłem utworzyć wątku w TNQ, w razie potrzeby prosiłbym o przeniesienie wątku do odpowiedniego działu.

Pozdrawiam

Strony: [1]