Eve-Centrala

Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: prawnik w Maj 20, 2006, 06:48:28

Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: prawnik w Maj 20, 2006, 06:48:28
mam problem, otó? ogl?daj?c station w grze, zauwa?y?em przek?amania w grafice, i to tylko na station. Kombinowa?em ustawieniami grafiki w win i grze ale nic to nie daje.Karte mam firmy ati, zainstalowane najnowsze stery. Wie kto? jaka mo?e by? przyczyna tych przek?ama? w grze?
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Viper w Maj 20, 2006, 08:09:12
Jaki masz buffor w grze ustawiony ??
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: prawnik w Maj 20, 2006, 09:09:02
color depth- 24bit
depth stencil format - 32bit Z-buffer with 8bit stencil
depth buffer z-buffer

cokolwiek zmienia?em nic to nie daje
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Barteek w Maj 20, 2006, 09:19:00
:? tez mam ati i dzieje sie to samo, ale to chyba normalne jest; juz to slyszalem od kilku osob; nie wiem jak Tobie, ale mnie to nie przeszkadza
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: prawnik w Maj 20, 2006, 09:56:22
wg. mnie to nie jest normalne, a poza tym to nie nowa gierka, a jest  od dawna wiec jakby to byla wina karty ati, to oczywiste jest ze powinno byc zalatane. Mi to przeszkadza bo to jest tak jakbys swiecil zarowka kilkadziesiat razy na sekunde i na to patrzyl, nie przeszkadzaloby to?
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Ichneumon w Maj 20, 2006, 10:06:53
kup GF i problem sam zniknie ;]
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: prawnik w Maj 20, 2006, 16:46:18
acha, zauwazylem ze ten problem wystepuje tylko na station amarr.
Na station's innych ras nie upatrzylem bugow.
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Maj 20, 2006, 17:20:34
Sprecyzujcie pojecie ' przek?amania w grafice... na stacji" bo szczerze mowiac nie kumam o co wam chodzi.. mam ati i moze ja taki niedomyslny nie zauwazylem.
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Maj 20, 2006, 17:24:14
Zainstaluj najnowsze catalysty. Choc ja gram na ati na jednym nowe drivery na drugim wogole nie aktualizowane i dziala normalnie an obydwu.
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Maj 20, 2006, 17:46:49
No dokladnie taksamo umnie, stad wlasnie moje pytanie o jakie " przek?amania im chodzi ..." Catalysty mam jakies mixowane stare nowe cochwile zmieniam i all jest OK
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: prawnik w Maj 20, 2006, 19:42:21
ciezko mi opisac jak to wyglada, po prostu wyglada to jakbys przetaktowal karte grafiki mocno i pojawiaja sie przeklamania tekstur, cos jak szara szachownica, to troch? dziwny przypadek skoro, tylko na station amarr sie pojawia, a render station caldari wyglada dobrze bez przeklaman, juz mowilem stery mam najnowsze.Ma ktos jakis pomysl jak zlikwidowac ??
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 20, 2006, 20:41:49
Cytat: "prawnik"
ciezko mi opisac jak to wyglada, po prostu wyglada to jakbys przetaktowal karte grafiki mocno i pojawiaja sie przeklamania tekstur, cos jak szara szachownica, to troch? dziwny przypadek skoro, tylko na station amarr sie pojawia, a render station caldari wyglada dobrze bez przeklaman, juz mowilem stery mam najnowsze.Ma ktos jakis pomysl jak zlikwidowac ??

miewam to samo i mam sposob dobry - odwracam kamere
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Raan Kern w Maj 22, 2006, 12:06:18
To stary bug i z tego co wiem, to zlikwiduj? go dopiero przy wprowadzaniu nowych tekstur/engine do gry.
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: enderpl w Maj 23, 2006, 09:26:09
i na GFie cos takiego mam, problem stary trzeba poczekac na engine nowy
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: PoCO w Maj 23, 2006, 13:26:09
Te "przek?amania" nazywa sie artefaktami. Te? mia?em je kilka razy, zupe?nie losowo, wi?c nie ma sie czym przejmowac IMO. Przynajmniej teraz wiem, ?e to nie wina mojej podkr?conej grafiki ;)
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: pticu w Maj 23, 2006, 13:32:25
losowo? tylko dlaczego zawsze w tym samym miejscu na stacjach i shuttlach? i dlaczego tylko losowo amarrskih? :]
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: enderpl w Maj 23, 2006, 13:36:27
bo grafik ktory robil ammarow to pierdola a nie grafik...
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Tigivo Eckhart w Maj 23, 2006, 13:39:48
Tez mam artefakty ale tylko na stajiach amarskich i tylko od zewnatrz, na ATI. prawde mowiac juz tego nie zauwazam... bo kazdy przeciez wie ze amarskie stacje sa do dupy i nalezy je unikac :)
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: roofi w Maj 23, 2006, 13:41:22
Cytat: "pticu"
losowo? tylko dlaczego zawsze w tym samym miejscu na stacjach i shuttlach? i dlaczego tylko losowo amarrskih? :]


rozwi?zanie wydaje si? by? proste: zrówna? amarrsie stacje z "ziemi?" a na tym miejscu posadzi? ?rubokr?ty
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Sierpień 08, 2006, 11:11:00
Heh, dzisiaj w pracy usi?owa?em zmieni? sobie skilla...

http://usera.imagecave.com/xarthias/2006.08.08.09.50.29.png

Ale nie wysz?o :P :P :P

Zintegrowana grafa niestety i mimo ró?nych prób i eksperymentów nie da?o si? tego obej??...
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: vulor w Sierpień 08, 2006, 11:54:15
?adny masz portret  :lol:  :lol:
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Sierpień 08, 2006, 11:57:39
Cytat: "vulor"
?adny masz portret  :lol:  :lol:


No, a jaki fajny kamufla? na megasie :)
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Sierpień 08, 2006, 12:31:53
Cytat: "xarthias"
Heh, dzisiaj w pracy usi?owa?em zmieni? sobie skilla...

http://usera.imagecave.com/xarthias/2006.08.08.09.50.29.png

Ale nie wysz?o :P :P :P

Zintegrowana grafa niestety i mimo ró?nych prób i eksperymentów nie da?o si? tego obej??...


U mnie na zintegrowanej grafie twarze wygladaly podobnie ale literki byly ok  :roll:
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Sierpień 08, 2006, 13:38:59
Ja jak sobie powylaczalem wszystkie "efekty" 3D w ustawieniach EVEki, mialem podobne twarze, a czasem nawet lepsze... typu widac bylo sama czaszke i oczki wystajace z niej :D
ale literki mialem OK.
Moze sprobuj wielkosc liter zmienic... i wylacz animacje w stacji...
Tytuł: grafika
Wiadomość wysłana przez: reassor w Sierpień 09, 2006, 02:33:25
problem z ammarskim sprzetem i "migotajacymi texturami" jest spowodowany przez bledne wymodelowanie powierzchni tych obiektow maja one bowiem kilka textur na sobie a ze owe mapy sa zbyt blisko siebie to przenikaja sie

problem zniknie po zmianie enginu w eve i wprowadzeniu nowych modeli