Eve-Centrala
Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Ellaine w Czerwiec 24, 2010, 17:56:39
-
To jak w końcu działa ten insurance, gdzie można o tym poczytać?
-
Wersja oficjalna:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=746
Wersja nieoficjalna:
http://www.scrapheap-challenge.com/viewtopic.php?t=35345
-
A ja powiem krotko, za platinum insurance i t1 subcapital hull dostajesz tyle isk za ile kupile statek (nie dokladnie bo to jakos ze sredniej ceny jest liczone ale jak kupujesz gdzies w hubie to zwrot jest taki) wiec juz do kosztow mozna dodac koszt wykupu insurki i zwrot dostajemy an poziomie 70-80%
-
imo bardzo dobra zmiana, wkoncu skonczylo sie safe (dla walleta) pvp w hullach t1
-
imo bardzo dobra zmiana, wkoncu skonczylo sie safe (dla walleta) pvp w hullach t1
:(
ale zauważyłem że BC coś potaniały od momentu kiedy ostatnio grałem
-
Ex dominix kosztuje 40m juz gdzieniegdize i ciagle spada :p , rok temu pierwsze domino kupilem za 80.
GZU safe pvp dla walleta? tzn masz na mysli rfiterki t1 vs rifterki t1 ewentualnie rupture t1 fit vs kilka rifterkow? cos takiego jak safe dla walleta nie istnialo nigdy, fakt ze za sam hull zwrot byl delikatnie wiekszy ale juz wprzypadku BC smialo mozna bylo doliczac tyle samo co wydalo sie na statek za fit.
Do tego ktos kiedys wspominal gdzies ze z nowa insurka (albo z jej brakiem) skonczy sie suicide, to ja wam powiem ze sie nie skonczy, po prostu mniej bedzie atakow na indyki wiozace bezwartosciowe smieci tylko dlatego ze facet leci indykiem a suicide ganger ma zly dizen i nic wartosciowego nie lecialo jeszcze :P
-
Ex dominix kosztuje 40m juz gdzieniegdize i ciagle spada :p , rok temu pierwsze domino kupilem za 80.
Spadły ceny minsów. Średniorynkowa cena w minsach to około 45-47mln. Jak się producent postara to niewielki zarobek (1-2%) będzie miał przy cenie 40mln.
-
Ze jak? Spadly ceny minsow? Chyba sie przetasowaly... Srednie minsy spadly wraz z high natomiast low poszly w gore a to w sumie one stanowia zrodlo zarobkowe... Co nie zmienia faktu ze nadal idzie zarobic przy niektorych shipach.. Zobaczymy pojutrze jak z produkcja T2
-
Ze jak? Spadly ceny minsow? Chyba sie przetasowaly... Srednie minsy spadly wraz z high natomiast low poszly w gore
Chyba czas odwrócić monitor.
Tryt spada od kwietnia (http://img339.imageshack.us/img339/2476/tryty.jpg)
Podobnie pyerit (http://img171.imageshack.us/img171/6613/pyez.jpg)
Dla odmiany Zydryna spada dopiero od maja (http://img638.imageshack.us/img638/209/zyda.jpg)
Po czym megacyt ruszył w pościg, (http://img153.imageshack.us/img153/9048/megau.jpg)
-
Chyba czas odwrócić monitor.
Tryt spada od kwietnia (http://img339.imageshack.us/img339/2476/tryty.jpg)
Podobnie pyerit (http://img171.imageshack.us/img171/6613/pyez.jpg)
Dla odmiany Zydryna spada dopiero od maja (http://img638.imageshack.us/img638/209/zyda.jpg)
Po czym megacyt ruszył w pościg, (http://img153.imageshack.us/img153/9048/megau.jpg)
Chyba czas popatrzeć na logiczniejsze wyliczenia na okresie tygodnia a nie miesięcy..
JITA PRICES to buy
ISOGEN 54,05
MEGACYTE 2 331,83
MEXALLON 28,60
NOCXIUM 122,28
Pyerite 5,16
Tritanium 2,52
ZYDRINE 1 022,89
Dane z 27 czerwca, teraz mamy 29 a więc:
ISOGEN 54,88
MEGACYTE 2,254.15
MEXALLON 29.17
NOCXIUM 121.45
Pyerite 5.20
Tritanium 2.62
ZYDRINE 1,022.47
I ściągamy różowe okulary ..
#edit: cenu ogółem skoczyły w poprzedni weekend, sam zastanawiam się dlaczego, zwłaszcza, że tryt spadł do poziomu 1.9 ;o a teraz całkiem wysoko, więc po wprowadzeniu PI rynek się zaczyna stabilizować ;x
-
Naye porownanie cen z 2 dni nie ma zadnego sensu podobnie i tygodnia, jakikolwiek mialo by porownanie ceny sprzed 2 tygodni, dzisiejszej i za dwa tygodnie i wtedy bedziesz widzial wtedy jak zmienia sie cena. Eve daje do dyspozycji elgancki wykres ktory bardzo ladnie pokazuje czy cena spada czy rosnie w dluzsyzm okresie czasu, bo drobne zmiany ceny na plus czy minus w ciagu 2-3 dni nie musza nic oznaczac, rownie dobrze moze to byc wynik zwyklej spekulacji.
Co do BS-ow to imo spadna moze jeszcze delikatnie i lekko wybija w gore blizej wlasnie sredniorynkowej ceny minsow, aktualny dosc szybki spadek wedlug mnie to wynik wlasnie nowej insurki, skoro dookola ludzie upierali sie ze insurance fraud byl robiony na skale przemyslowa to oznacza ze bankowo zostalo sporo statkow ktore nie zostaly jeszcze rozwalone co aktualnie powoduje spore starty, ludzie chcac zminimalizowac te straty sprzedaja statki na rynku jak najszybciej spodziewajac sie ze ceny jeszcze spadna i sami przyczyniaja sie do ich spadku. Druga sprawa ze tez duzo statkow bylo wyprodukowanych po starych cenach minsow co znowu napedza promocje w hipermarkecie Jita w celu zminimalizowania strat z tytulu spadku cen.
-
podejrzewam, że masz racje. ogólnie sam czasami stoję z dylematem czy zakupić matsy i wybudować statki czy czekać _-_
-
Aaa... kolega zajmuje się drobnicą i dlatego lokalne zmiany kursy tak bolą ?
Przed lokalną zmianą chronią zakupy na poziomie regionalnym, przed wpływem zmian regionalnych globalne. Rozproszenie (modne słowo: dywersyfikacja) źródeł generalnie daje zabezpieczenie. Producent generalnie NIE patrzy na ceny SELL, tylko na wysokość transakcji BUY. Sell orderami to chwilowe braki można łatać jedynie.
Jeśli masz zapas to cena aktualna przestaje mieć znaczenie, ale problemem zaczyna być policzenie jaką w zasadzie cenę mają minsy jakie są w zapasie. Szczególnie w długim okresie czasu i przy częstych zmianach ilości minsów (przychód/rozchód).
Ja na potrzeby własnej sprzedaży przyjmuję średnią cenę rynkową (długookresową). Jak dotąd udaje mi się w ten sposób generować całkiem spore dochody.
podejrzewam, że masz racje. ogólnie sam czasami stoję z dylematem czy zakupić matsy i wybudować statki czy czekać _-_
Znaczy się nie masz bufora (czyt. zapasu) ? I udaje Ci się wypracować zysk na produkcji ? T1 shipów ?
Co do BS-ow to imo spadna moze jeszcze delikatnie i lekko wybija w gore blizej wlasnie sredniorynkowej ceny minsow, aktualny dosc szybki spadek wedlug mnie to wynik wlasnie nowej insurki, skoro dookola ludzie upierali sie ze insurance fraud byl robiony na skale przemyslowa to oznacza ze bankowo zostalo sporo statkow ktore nie zostaly jeszcze rozwalone co aktualnie powoduje spore starty, ludzie chcac zminimalizowac te straty sprzedaja statki na rynku jak najszybciej spodziewajac sie ze ceny jeszcze spadna i sami przyczyniaja sie do ich spadku. Druga sprawa ze tez duzo statkow bylo wyprodukowanych po starych cenach minsow co znowu napedza promocje w hipermarkecie Jita w celu zminimalizowania strat z tytulu spadku cen.
Generalnie przykład zastosowania praw podaży/popytu.
-
Zapasy to mam tritu pyritu i mexallonka bo to w moim rejonie idzie wykopac. Reszta zostaje skupiona, statek wyprodukowany i sprzedany nie w hubie a w regionie gdzie urzeduje z niemal 70% zyskiem.. Oczywiscie operujac na buy orderach i stosujac najnizsza w promieniu kilku skokow cene, ktora zazwyczaj jest i tak wieksza niz ta w hubie... A aktualnie dobijam do produkcji T2 zobaczymy czy tu idzie cos uciulac...
-
Zależy jak chcesz produkować. Składaniem t2 zajmuję się już jakiś czas i mam swoje opinie na temat tego biznesu