Eve-Centrala
Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Voulture w Lipiec 29, 2007, 13:28:51
-
http://xs217.xs.to/xs217/07300/khanidstats.JPG
Albo tutaj:
http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4488.msg54400#new
Jak by tos omianl bo go odrzuca slowo pomoc w temacie.
-
Z CVA forum. Statsy i bonusy:
http://i13.tinypic.com/688zvjk.jpg
http://i11.tinypic.com/5ycekb8.jpg
I jescze nowa dronka:
http://kalleboo.mirror.waffleimages.com/files/d8/d81cfa83b55a5d44baf44846686687e92bf8d3af.png
Dali dupy z bonusami do heretica i malediction.
Jeden bonus do missili a drugi do rakiet :P Niech sie chlopaki z CCCP zdecyduja.
-
A ja znalazlem zrodlo:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=351948
-
Nowy devblog.
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=489
W nim o nowych statkach Amarr i zmienie mechaniki dzialania EES (nosow itd).
Warto przeczytac.
-
Widze ze nos-domi żarł żarł i zdechł i czas się nauczyć czegoś o blasterach.
-
domi domim, ale raczej trzeba szybko ammarskie recony wyprzedawac :D
-
Tym akurat nic nie będzie - lekkie zmiany w ficie, więcej neutów, i wszystko będzie nadal cacy. :coolsmiley:
-
ciekawie wyglada nowe sacre.. taki cerberus ale szybszy i z lepszym tankiem :) ciekawe ile podrozeje :)
szkoda ze na hereticu dali 6 launcherow i 2 turrety, mogli juz calkowicie zrobic ten statek na missile. podobnie z pozostalymi, tylko wspomniany sacre zmieniony zostal do konca.
osobiscie nie przepadam za fitami mieszanymi na high slotach.
no to teraz 2 miesiace skilowania missile :-\
Eee... Na heretica 6 launcherów + bubble launcher + ewentualnie jakiś nos/neut (o ile wejdzie, opcjonalnie jakiś cloak czy drugi bąblownik) będzie w sam raz imo. Pozostałe również zostały tak naprawdę zmienione "do końca" - ot chociażby vengeance z samymi launcher slotami, malediction (na close range ceptorze warto mieć jakiegoś nosa) czy damnation (launchery + gang moduły, do tego jest stworzony). Nie wspominając o usunięciu ze wszystkich khanidzkich statków bonusu do zużycia capacitora przez lasery, tudzież wszelkich innych bonusów związanych w jakikolwiek sposób z laserami.
Zapowiada się, że z Khanidów CCP zrobi najpotężniejsze tanki w każdej (poza battleshipami, bo tych póki co nie uświadczyliśmy) klasie statków tech2. Mnóstwo capa do dyspozycji + gdzieniegdzie bonus do cap recharge'u + strzelamy bez zużycia capacitora + wybieramy sobie rodzaj damage'u = iWin? :) Się okaże.
Posiadacze BPO na Sacrilege powinni dać na mszę w intencji CCP - z brzydkiego kaczątka wszechmocni devowie zrobili nam statek, który z pewnością zyska sobie niemałą popularność.
Missile launcher operation lv5 training underway. :coolsmiley:
-
BCU II to modul na low slot. Wiec tak az slodko nie ma, jak wetkniesz 2 y miec firepower.
-
BCU II to modul na low slot. Wiec tak az slodko nie ma, jak wetkniesz 2 y miec firepower.
Weźmy takiego Sacrilege'a, który jest ulubionym tematem do wałkowania na forach wszelkiego typu ostatnimi czasy. Mamy 5 low slotow, ergo idzie MAR II, 2x BCU II, EANM II i Thermic Hardener II. Relatywnie znośny tank, w połączeniu z podwyższonymi bazowymi resistami i (przy lv5 HACow) "wbudowanym" faction CPRem, rzeczone 2 BCU też są. Do tego "pełen uśmiech" w med slotach (MWD, web, scrambler, cap injector/battery), nie ma dylematu "tank czy ewar?" znanego z Cerberusa chociażby. A przecież wspomniane BCU nie są jakimś obowiązkiem, zawsze można pójść w uber-tank fita. Tak, nowy Sacrilege to statek z potężnym potencjałem.
Koniec filozofowania, idę się wyspać po pracy. :-X
-
kurcze chyba juz wiem na jaka rase sie bede przesiadal :D z drugiej strony przycieli tanka mojemu ukochanemu drake'owi, a wprowadzaja kolejnych uber tankerow innym rasom :( troche bezsensu :/