Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Xarthias

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
106
Total Noob Questions / TNQ - Górnictwo II
« dnia: Maj 30, 2009, 10:52:09 »
Miejsce do zadawania wszelkich pytań o kopanie, górnictwo, rycie skałek itp. edycja druga.

107
Patche i dodatki / Nowi agenci lvl 4.
« dnia: Maj 29, 2009, 10:03:58 »

108
Inne gry / Forum Inne Gry
« dnia: Maj 27, 2009, 07:34:08 »
Ponieważ ostatnio namnożyło się wątków o różnych grach, utworzyłem specjalnie dla nich nowe podforum w offtopicu.
Można tutaj pisać o innych grach, zapraszać do klanów, organizować ustawki itp.
Jednakże, pamiętając o punkcie 15 regulaminu forum, w przypadku reklamowania stron/for poświęconych tymże grom - w dobrym tonie byłoby poprosić administrację o pozwolenie.
Z góry dziękuję i zapraszam do korzystania z tego działu.

109
Dyskusje ogólne / FanFest 2009
« dnia: Maj 22, 2009, 13:53:50 »
Dla zainteresowanych uczestnictwem, strona fanfestu: http://fanfest.eveonline.com/
Jako ciekawostkę dodam, że bilety można kupić za plexy: http://fanfest.eveonline.com/plex-for-passes.html
Bilety lotnicze od 700zł w górę (w obie strony).

Ktoś się wybiera?

110
Market / Zakładanie ally, korpów etc.
« dnia: Maj 21, 2009, 13:19:42 »
Potrzebujesz założyć sojusz? Albo upgrejnąć ilość członków w korpie, a szkoda Ci czasu na skillowanie? Zgłoś się do mnie.

Mam możliwość zwiększenia maksymalnej ilości osób w korporacji do 1300 (z 80% udziałem innych ras niż rasa CEO). Wymaga to przekazania mi (na dosłownie minutkę) CEO korpa.

Mogę też założyć alians. Koszt to 1 000 000 000 opłaty dla Concordu. Musisz mieć także ustaloną nazwę aliansu i jego ticker. Aby założyć sojusz, muszę mieć CEO korpa, który ma być twórcą ally (może to także być nowy korp założony przeze mnie, który oddam wskazanemu charowi "po robocie").

Za powyższe "usługi" nie pobieram wynagrodzenia, miło jednak by było, gdyby został wpłacony jakiś niewielki "datek" dla Unseen Academy.

Zapraszam do wątku także inne osoby, które świadczą podobne usługi.

111
Centrala - uwagi i propozycje / Kultura języka
« dnia: Maj 06, 2009, 11:54:30 »
Cytat: Regulamin forum
1. Każdy użytkownik powinien zachować kulturę słowa. Zamieszczanie na forum przekleństw, treści rasistowskich oraz obrażanie innych użytkowników może skończyć się czasową lub permanentną banicją z forum. Wiadomości takie mogą być bez ostrzeżenia usunięte. Przez kulturę słowa rozumiemy także zachowanie zasad poprawnej pisowni. Uprasza się o szanowanie zdania innych.

Szanowni Państwo.
Wprowadzenie filtra przekleństw nie oznacza przyzwolenia na ich używanie i nadużywanie. Rozumiem, że czasem w dyskusji emocje biorą górę, ale nie piszemy postów na wyścigi i czasem warto przed kliknięciem "Wyślij" przeczytać post jeszcze raz i przemyśleć, czy użycie słów powszechnie uznawanych za nieprzyzwoite, jest rzeczywiście konieczne i niezbędne. Ponadto filtr nie wyłapie wszystkich słów, więc też proszę o nie nadużywanie tego.
Druga sprawa - omijanie filtra przekleństw poprzez wstawianie gwiazdek, kropek, zamiany liter etc., jest niemile widziane i będzie karane punktami ostrzeżeń (ale spokojnie - pamiętamy, że czasem każdemu może zdarzyć się literówka, i takie przypadki nie będą karane... Chyba, że staną się zbyt częste).
Każdy, komu się filtr nie podoba, może wyłączyć go w swoim profilu. Osoby, które zostawiają go włączonego, zazwyczaj nie życzą sobie używania filtrowanych słów i należy to uszanować. Używanie przekleństw w innych językach niż polski także będzie uznawane za próbę obejścia filtra.
Kolejną sprawą jest używanie języka angielskiego (a także dowolnego innego języka obcego) w postach. Mimo, że większość użytkowników zna ten język, to jednak jesteśmy na polskim forum i należy używać tu języka polskiego (nie dotyczy to cytatów ze źródeł obcojęzycznych oraz terminologii z gry - nie popadajmy w paranoję ;) ).
Na koniec najbardziej drażliwy temat, czyli ortografia. Powtórzę po raz milion sto dwudziesty. Jeśli ktoś ma problemy z ortografią, istnieje mnóstwo darmowych i powszechnie dostępnych narzędzi, które mogą sprawdzić nasz tekst przed jego wysłaniem. Korzystanie z nich naprawdę nie boli. Oczywiście każdemu może zdarzyć się walnąć babola, jednak niektórzy postujący robią to nagminnie i mimo wielokrotnego zwracania im uwagi (np. częstym błędem jest pisanie łącznie "nie" z czasownikami - "niebędę", "niemam" etc.) - takie osoby będą piętnowane i karane poprzez usuwanie treści ich postów, a także poprzez punkty karne, jeśli pierwsza metoda nie przyniesie skutku.
Jeśli komuś powyższe się nie podoba - przykro mi, ale póki będę miał cokolwiek do powiedzenia na tym forum, będę forsował powyższe. Nie chcę, aby to forum zamieniło się w drugi onet.pl pełen analfabetów.

Kary za brak szacunku dla języka (czyli to wszystko, o czym pisałem powyżej), będą zaczynały się od zwrócenia uwagi, usunięcia treści posta, do punktów karnych (jednorazowo od 10 do 25). Przypominam, że osiągnięcie pułapu 75 punktów skutkuje brakiem możliwości postowania przez 30 dni.
Aby uspokoić malkontentów - nie, nie wymagam używania polskich znaków diakrytycznych (czyli "ogonków").

112
Gank Night PL / Podforum Gank Night
« dnia: Kwiecień 10, 2009, 21:34:16 »
Ponieważ namnożyło się wątków o GN, dwa eventy się odbyły, kolejne są szykowane, wydzieliłem podforum na wszystko co z nimi związane.
Colonel, jako główny "winowajca" dostaje tu moda i może szaleć ;)

Jak gank nighty umrą (miejmy nadzieję, że nieprędko), to cały dział trafi do kosza.



113
Ogłoszenia / Załoga Centrali
« dnia: Marzec 04, 2009, 20:08:15 »
Ponieważ ostatnio załoga nam się rozrosła mocno, poniżej lista administratorów i moderatorów wraz z moderowanymi działami.
Nicki ustawione alfabetycznie.
Administratorzy:
  • Doom
  • Hastrabull
  • Xarthias

Starsi moderatorzy (odpowiadają tylko przed Najwyższymi :P ):
    • Aenyeweddien
    • Melisanda Armida
    • Mona X
    • Yogos

    Moderatorzy:
    • Xeovar, Offtopic.

    Inni:

      Wszelkie problemy, sugestie i pomysły dotyczące działów zgłaszajcie moderatorom tychże działów.
      Wszelkie problemy z moderatorami zgłaszajcie administratorom.

      Edit 9.06.2009 - Awans Khobby i Sothara na Starszego moderatora.
      Edit 10.11.2009 - Dodanie pozycji "Inni".
      Edit 24.05.2010 - Awans Future na Starszego moderatora.
      Edit 17.06.2010 - Awans Yogosa na Starszego moderatora.
      Edit 23.06.2010 - Dodano Doom'a jako moderatora działu Dyskusje Ogólne.
      Edit 01.09.2010 - Dodano SokoleOko jako moderatora działu Patche i dodatki.
      Edit 09.02.2011 - awans Aeny na global moda, uaktualniono status Dooma (Junior Admin) i SokoleOko (zrzekł się modowania).
      Edit 09.05.2011 - Dodano Cola jako moderatora działu Garażownia
      Edit 07.11.2011 - Dodano Mona X jako Starszego moda, usunięto Voultura.
      Edit 20.02.2015 - Ogólna aktualizacja personelu
      [/list]

      114
      Off Topic / Śmieszne rzeczy
      « dnia: Luty 11, 2009, 14:04:54 »
      Topic do wrzucania rozmaitych śmiesznych rzeczy, dowcipów, linków etc. Byle bez przegięć :P
      Stare tematy zostały zamknięte i przeniesione do archiwum (zaj......cie wielkie się zrobiły :P ).

      115
      Total Noob Questions / Zasady działu TNQ
      « dnia: Styczeń 22, 2009, 21:19:40 »
      W dziale TNQ obowiązują następujące zasady.
      1. Nie ma tak głupich pytań (o Eve), żebyśmy na nie nie odpowiedzieli.
      2. Zanim zapostujesz, użyj funkcji search oraz przejrzyj tematy w tym dziale, być może ktoś już zadał podobne pytanie i dostał na nie odpowiedź.
      3. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, wybierz odpowiedni wątek i zadaj je, postaramy się pomóc.
      4. Jeżeli masz pytania z różnych dziedzin, to najlepiej napisz kilka postów, zamiast jednego zbiorczego. Później innym będzie łatwiej odszukać odpowiedzi na ich pytania.
      5. Jeśli nie zadasz sobie trudu przejrzenia forum i postawisz pytanie, które się pojawiło całkiem niedawno* - uważaj, za pierwszym razem dostaniesz ostrzeżenie (i post zostanie skasowany), za drugim - poleci ban (*niedawno - kilka postów/stronę wcześniej).
      6. Trollowanie, udzielanie celowo złych odpowiedzi, wyśmiewanie z innych - będzie karane z całą surowością, bez ostrzeżenia banem 7 dni (za pierwszym razem, potem 30 dni, za trzecim razem - permaban).
      7. Prześmiewcze pytania zadawane przez starszych graczy również będą kasowane, a pytający karany. To jest miejsce, gdzie pytania zadają początkujący!
      8. Pamiętaj też o netykiecie, ortografii i kulturze języka. Przedstaw się, sprawdź pisownię (wiele przeglądarek to umożliwia), przeczytaj swój post przed wysłaniem. Nikt nie lubi domyślać się o co chodzi piszącemu, więc postaraj się wyłożyć problem możliwie jasno. Nie spiesz się z pisaniem - to nie wyścigi, a w Eve trzeba być cierpliwym.
      9. Nie denerwuj się, jak nikt Ci nie odpisze od razu. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i nie siedzimy na forum non stop. Wszelkie bumpy i posty typu "No odpowie mi ktoś?" będą usuwane, a postujący może zostać ukarany (skasowanie posta/warn/ban).

      Mam nadzieję, że nikogo nie wystraszyłem :P i zapraszam do postowania.

      EDIT: Do odpowiadających i moderatorów. Starajmy się utrzymać formułę pytanie-odpowiedź, od dyskutowania jest dział NoobGarten i wszelkie polemiki prowadźmy i przenośmy tam, tu ewentualnie zostawiając linki do konkretnych tematów.
      Ponieważ planujemy w przyszłości na podstawie TNQ zrobić FAQa, ułatwi nam to znacznie zadanie.

      116
      Total Noob Questions / TNQ - Inne
      « dnia: Styczeń 22, 2009, 20:47:46 »
      Jeśli nie znalazłeś pasującego wątku lub nie jesteś pewien gdzie je umieścić, wpisz swoje pytanie tutaj. Moderatorzy je przeniosą w odpowiednie miejsce lub założą nowy wątek.

      117
      Total Noob Questions / TNQ - Handel, market i inne
      « dnia: Styczeń 22, 2009, 20:46:28 »
      Czyli temat dla przyszłych tuzów światka handlowego.

      118
      Total Noob Questions / TNQ - Przemysł
      « dnia: Styczeń 22, 2009, 20:45:32 »
      Problemy z budowaniem, researchem i tego typu duperelami? Pytaj tutaj.

      119
      Total Noob Questions / TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
      « dnia: Styczeń 22, 2009, 20:44:42 »
      Nie wiesz jak zacząć mordować? A może to Ciebie mordują? Tu Ci pomożemy...

      120
      Total Noob Questions / TNQ - rasy i tworzenie postaci
      « dnia: Styczeń 22, 2009, 20:41:51 »
      Nie wiesz jaką rasę wybrać? Jakie cechy i skille? Pytaj...

      121
      Total Noob Questions / TNQ - PvE czyli problemy z npcami
      « dnia: Styczeń 22, 2009, 20:40:04 »
      Masz problem z misją? Denerwują Cię szczurki na paskach? Tutaj możesz poprosić o pomoc.

      122
      Total Noob Questions / TNQ - statki
      « dnia: Styczeń 22, 2009, 20:39:21 »
      Masz problemy ze statkiem, nie wiesz jaki wybrać, jakiś moduł nie wchodzi - pytaj w tym temacie.
      Szczegóły fitowania i przykłady fitów znajdziesz w dziale Garażownia.

      123
      Total Noob Questions / TNQ - Tutorial
      « dnia: Styczeń 22, 2009, 20:37:55 »
      Temat do zadawania pytań o wszelkie problemy z tutorialem i misjami tutorialowymi.

      124
      Total Noob Questions / TNQ - Górnictwo
      « dnia: Styczeń 22, 2009, 20:37:08 »
      Miejsce do zadawania wszelkich pytań o kopanie, górnictwo, rycie skałek itp.

      125
      Total Noob Questions / Total Noob Questions V
      « dnia: Styczeń 03, 2009, 22:52:57 »
      Temat do zadawania pytań o grę dla początkujących. Nie ma tak głupiego pytania (o Eve), żeby ktoś tu na nie nieodpowiedział. ;) Chociaż znając niektóre osoby na tym forum, ten mit może upaść :P
      Warto też zajrzeć do archiwum i przekartkować poprzednie edycje tematu, tudzież użyć funkcji search.
      Do tematu będą też przenoszone posty z pasującymi tu pytaniami.
      Pytania stricte dotyczące robienia misji proszę zadawać w wątku TNQ - Misje.

      126
      Patche i dodatki / EA 1.1 - misje
      « dnia: Wrzesień 04, 2008, 11:48:50 »
      W tym patchu wprowadzono podobno nowe, ciekawsze (?) misje. Ktoś już się bawił i podzieli się wrażeniami?

      127
      Dyskusje ogólne / Eve Mobile Skill Planer
      « dnia: Sierpień 28, 2008, 11:05:34 »
      Coś na kształt evemona pod mobilną jave:
      http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=544226
      In testing... ;)

      128
      Patche i dodatki / DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
      « dnia: Kwiecień 24, 2008, 17:21:20 »
      Krótki art na mmorpg: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/14/feature/1909
      Czyżby z dawna oczekiwane Factional Warfare?

      129
      Archiwum / Kanały in-game
      « dnia: Kwiecień 15, 2008, 11:42:47 »
      Przypominam, że są uruchomione dwa kanały chatowe in-game, gdzie można pogadać, dowiedzieć się czemu Centrala leży etc.
      Tymi kanałami są:
      CENTRALA.PL - chat ogólny (nie mogliśmy znaleźć admina kanału centrala, więc został on zarzucony)
      CENTRALA NOOBS - chat dla początkujących i chcących tym początkującym pomóc, jest to też kanał publiczny Unseen Academy.
      Zapraszam.

      130
      W związku z "pięciolatką", przez ostatni miesiąc z okładem, przyglądałem się statystykom Centrali i jej użytkowników. Co z tego wynika?
      Mamy około 1400 zarejestrowanych użytkowników (zarejestrowanych i z aktywowanym kontem).
      Ponad 300 z nich nie zaglądało na forum od roku lub dłużej.
      W ciągu ostatniego miesiąca, na forum zajrzało 450 osób (cały czas mówimy o zarejestrowanych i zalogowanych użytkownikach), z czego 2/3 (około 300 osób) zagląda na forum przynajmniej raz w tygodniu.
      Spośród nich, około 100 osób wizytuje Centralę codziennie lub co drugi dzień.
      Z drugiej strony,  tylko 100-parę osób pisze lub pisało w miarę regularnie (ponad 100 postów) - ale w tej liczbie są osoby od dawna nieaktywne.
      Prawdę mówiąc, aktywnie postuje (w tej chwili) mniej niż 30 osób. Nie jest to zbyt imponujący wynik :(
      Również liczba zarejestrowanych osób, w stosunku do anonimów jest mizerna (ponad 10k indywidualnych wejść na forum miesięcznie).
      O odzewie na wszelkie inicjatywy przejawiane na forum (np. konkursy... etc.) nawet nie będę wspominał.

      Wiem, że nie każdy lubi "wojować' po forach, pisać etc, ale mimo wszystko mamy kiepskie statystyki. Fajnie by było je poprawić. Jakieś pomysły?

      131
      Centrala - uwagi i propozycje / 5 lat Centrali
      « dnia: Marzec 02, 2008, 19:50:34 »
      Tak sobie przeglądałem ostatnio bazę użytkowników, wywalając ruskie boty i inne syfki i przy okazji zauważyłem ciekawą rzecz.
      Otóż najstarszym użytkownikiem (chociaż w zasadzie chyba należałoby napisać założycielem) Centrali jest Galford. Cóż w tym ciekawego? Otóż:
      Cytuj
      Data rejestracji:    08-04-2003, 21:58:42
      Myślę, że można to swobodnie przyjąć za datę powstania Centrali. Krótko mówiąc, za miesiąc z małym haczykiem (8 kwietnia) Centrala będzie obchodzić swoje piąte urodziny!
      Przewinęło się w tym czasie przez nasze forum multum użytkowników, kilku adminów, wiele flejmów i jeszcze więcej ciekawych dyskusji, kilka różnych layoutów graficznych, kilka wersji strony startowej, wiele korporacji: od TWB i NHUN przez PTF, FuCo, BuFu, PBN do Unseenów czy Astra Ominae; 3 (w porywach do 4) polskie sojusze oraz nawiązaliśmy oficjalną współpracę z CCP.
      Z dumą (bo i ja mam w tym swój skromny udział) mogę powiedzieć, że Centrala jest największą polską stroną poświęconą Eve-Onine.
      Wszystko to zostało osiągnięte ciężką pracą adminów i moderatorów, ale przede wszystkim - dzięki Wam, drodzy użytkownicy. Oby ta nasza współpraca trwała jak najdłużej i oby Centrala dalej się rozwijała. Do końca Eve i jeden dzień dłużej!

      Z tej oto okazji, może by jakąś celebrację uczynić? Jakieś pomysły?

      132
      CR - Archiwum / [UTF94] Unseen Task Force 94
      « dnia: Luty 03, 2008, 16:25:58 »
      Wszyscy wiecie, czym jest Akademia, czym się zajmuje. Większość z was ma w korpach ludzi, którzy Akademię opuścili, większość z was, z tego co wiem, ma o nich i o nabytych przez nich w Akademii umiejętnościach dobre zdanie.
      Jednakże Akademia ma już rok. Przez ten rok zmieniła się Eve, zmieniły się warunki w jakich operują korporacje, zmieniają się umiejętności potrzebne początkującemu pilotowi. Czas więc zreformować system nauczania. I tutaj dochodzimy do sedna czyli do tego czy, i jak, zechcecie w tym pomóc.
      Zakładam trzy etapową reformę, w każdym z etapów potrzebna jest Wasza pomoc.

      Etap 1 - teoretyczny.
      Tutaj największą pomocą mogą służyć starzy wyjadacze, którzy hi-sec to pamiętają już tylko z legend.
      Trzeba by opracować listę podstawowych umiejętności ułatwiających życie i przeżycie w low i null sec. Umiejętności, które przydadzą się i kopaczowi i początkującemu pvperowi. Umiejętności pozwalającej na w miarę bezbolesne włączenie nowicjusza we flotę bez konieczności tłumaczenia mu podczas opa co ma robić.
      Po opracowaniu takiej listy, należy punkt po punkcie spisać teoretyczne podstawy każdego "ćwiczenia" oraz ewentualnie tipsy i triki do jego praktycznego przeprowadzenia.
      Aby pomóc w tym etapie - wystarczy dostęp do forum Centrali. Utworzę tymczasowy dział do koordynacji prac i każdemu chętnemu (zgłoszenia w tym wątku bądź na pm) ustawię do niego dostęp.

      Etap 2 - kadra szkoląca.
      Oczywiście teorię w praktykę musi mieć kto przekuwać. To zawsze był największy problem Akademii - zbyt mało ludzi chętnych, żeby poświęcić swój czas na grę, aby przekazać swą wiedzę innym. Jeżeli ktoś z Was chciałby pomóc - zapraszam. Nawet nowicjuszy - przeszkoli się was intesywnie i będziecie mogli potem szkolić innych. Wystarczy kilka osób, z których każda poświęciła by w miesiącu 2-3 godziny, za które postaramy się, w miarę naszych skromnych możliwości, wam wypłacić drobną rekompensatę.
      Oprócz tego, potrzebujemy ludzi, którzy (również za drobną "pensję") pomogli by w zarządzaniu Akademią i "studentami". Głownie chodzi o osoby, które zajęłyby się rekrutacją, wywalaniem nieobecnych, pilnowaniem żeby wszyscy zostali przeszkoleni etc. Ogólnie rzecz biorąc - HR.
      Wszystkich zainteresowanych proszę o zgłaszanie się na pm (chwilowo jestem out of game).

      Etap 3 - zastosowanie wszystkiego powyższego w praktyce.

      Na koniec, kilka słów o UTF94.
      Korporacja powstała jako swojego rodzaju przytułek dla weteranów znudzonych null sec, dla osób mających zbyt mało czasu na granie w innych korpach, wreszcie dla wszystkich tych, którzy nie mogą znaleźć sobie miejsca w innych korporacjach. Drugim z jej celów, ma być przygotowanie chętnych do objęcia zaszczytnej funkcji instruktora Unseen Academy.
      UFT94 należy do The Unseen Company Alliance.
      Co oferujemy?
      - Brak jakichkolwiek obowiązków.
      - Sojuszową, Unseenową, niepowtarzalną atmosferę, kanały i forum, gdzie można z każdym pogadać o wszystkim.
      - Dla chętnych wspólne OPy (czy to kopanie, czy wspólne wysokolevelowe misje, czy small pvp czy co tam jeszcze wymyślicie).
      - Dostęp do sojuszowych Labów i innych zasobów i pomocy.
      - Ochronę Sojuszu.
      Czego oczekujemy w zamian?
      - Podporządkowania się korpowemu podatkowi (niezbyt wysokiemu, prawdopodobnie jakieś 10%), który w całości będzie przekazywany na potrzeby Akademii.
      - Logowanie co jakiś czas, żebyśmy wiedzieli, że postać jest aktywna.
      - W miarę wiedzy, pomaganie innym poprzez odpowiadanie na pytania zadawane na forum czy czatach.

      Rekrutacja zostanie otwarta, jak tylko aktywuję konto (jak się uda to w przyszłym tygodniu), o czym nie omieszkam was poinformować

      133
      Dyskusje ogólne / Przedłużony DT
      « dnia: Grudzień 04, 2007, 22:16:20 »
      Od 3:00 w nocy (polskiego czasu) 5 grudnia serwery Eve będą nieczynne przez (około) 24h. Jest to związane z wprowadzaniem najnowszego rozszerzenia do Eve: Trininty.
      Osoby mocno spragnione serwis mmorpg.com zaprasza na chat "Downtime sucks": irc.coldfront.net port 6667 #mmorpg.

      Jest także kanalik nasz: polska.irc.pl #unsee gdzie zapraszam w celu niespamowania bzdurami forum :P

      134
      NoobGarten / Nowy oficjalny Players Guide
      « dnia: Grudzień 03, 2007, 23:16:51 »
      Po prawie dwóch latach, jest nowy Players Guide na eve-o: http://www.eve-online.com/guide/
      Wychodzi na to, że uaktualniony, ale głowy nie dam, bo tylko na szybko przejrzałem.

      135
      Ogłoszenia / Jak wypróbować Eve za darmo przez 14 dni
      « dnia: Listopad 30, 2007, 11:48:13 »
      Znalazłeś Eve. Spodobała Ci się. Chcesz zagrać. Podpowiem, jak najprościej zacząć.

      1. Wymagania sprzętowe. 
      Najsłabszy komputer, na którym odpaliłem Eve to był Athlon 1GHz, 512MB RAMu i karta graficzna GeForce 2 (64MB). Nie było rewelacji, ale grać się dało. Za słabsze konfiguracje nie dam gwarancji. Dość ciężka też sytuacja jest ze zintegrowanymi kartami graficznymi - jest to zależne od konfiguracji komputera. Na jednych się uruchomi, na innych nie. Laptop z procesorem z Celeronem 1,6GHx, 512MB ramu i kartą Intel Extreme 950 radzi sobie z grą całkiem nieźle.

      2. Klient. 

      Klienta ściąga się za darmo ze strony  http://www.eve-online.com/download/. Klient ma około 600MB, więc warto uzbroić się w cierpliwość i użyć jakiegoś managera pobierania (np.  FlashGet). Następnie trzeba program zainstalować. Zazwyczaj nie ma z tym problemów – pamiętać trzeba o tym, żeby mieć około 5GB wolnego miejsca na dysku (sam program po instalacji zajmuje niecałe 1,5GB) oraz system Windows 2000 SP2 lub Windows XP (pod Windows Vista Eve też powinna chodzić). Są także wersje klienta pod linuxa i maca. Jeśli wyskakują błędy crc przy instalacji można spróbować uruchomić instalator z parametrem /NCRC (koniecznie dużymi literami). Jeśli to wszystko nie pomaga, zapraszamy na forum, do działu pomocy technicznej, gdzie postaramy się problem rozwiązać.

      3. Konto.

      Zainstalowałeś już z powodzeniem grę – teraz pora na założenie konta i wypróbowanie Eve dzięki 14-dniowemu trialowi. Kod do tego triala można wygenerować sobie na stronie  https://secure.eve-online.com/ft/?aid=103448. Podaje się tam e-mail, na który zostanie ten kod przesłany. Warto wcześniej w skrzynce wyłączyć filtr antyspamowy, ale i tak, z niektórymi kontami darmowymi bywają problemy. Jeśli w ciągu kilkunastu minut nie dostaniesz kodu – warto wypróbować inne konto. W ostateczności poproś kogoś na forum.

      W mailu klikasz na kod i przepisujesz go na stronie, która się otworzy. Następnie podajesz swoje dane, mail, i wybierasz login i hasło. Jeśli wszystko wykonałeś jak należy powinieneś otrzymać komunikat: „Your 14-day trial account has been successfully created. 

      You will receive an confirmation email momentarily. Have fun playing EVE”.

      Gratuluję – właśnie utworzyłeś konto i możesz zacząć grać. Przez pierwsze dwa tygodnie za darmo. Później niestety trzeba płacić - szczegóły w poradniku  Metody płatności .

      4. Postać.

      Teraz trzeba się zalogować. Pamiętajmy o odblokowaniu Eve w firewallu. Warto także wiedzieć, że codziennie, między 1100 a 1200 czasu GMT jest tak zwany „Down Time” czyli „DT” (w Polsce w czasie zimowym jest to między 1200 a 1300, w czasie letnim od 1300 do 1400) – czas na konserwację serwera, podczas której nie można się zalogować. Czasami zdażają się przedłużone DT (podczas wprowadzania dodatków/patchy), o których staramy się z wyprzedzeniem informować na forum, czasami bywają niezapowiedziane przerwy z powodu awarii itp.

      Jeśli jednak serwer działa – wpisz swój login i hasło i kliknij connect. Po zaakceptowaniu EULA zostaniesz przeniesiony do ekranu tworzenia postaci. Od tego momentu zaczyna się Twoja przygoda z Eve!

      136
      Centrala - uwagi i propozycje / Księga skarg i wniosków
      « dnia: Listopad 24, 2007, 21:55:58 »
      Po konkursie na logo knucia ciąg dalszy :P
      Temat w zasadzie był taki, ale przy okazji wprowadzenia obecnego układu strony/forum i ich layoutów. Większość z was już się otrzaskała ze stroną i z forum i pewnie ma (dobrze przemyślane :P ) uwagi na temat wyglądu, działania itd. Centrali. Czyli taka księga skarg i wniosków :)
      Liczę także na nowych użytkowników Centrali, nie tylko stare zrzędy. Co Was zachęca do odwiedzania forum, co odrzuca. Co by się przydało, co jest zbędne.
      Piszcie.
      Ale ostrzegam - offtopic, flame i obrażanie twórców i adminów Centrali będą wywalane ;)

      137
      Dyskusje ogólne / Webwars? WTF?
      « dnia: Październik 26, 2007, 23:37:42 »
      Ktoś już widział?
      http://www.webwars.com/

      Ale o so chosi?

      138
      Wsparcie techniczne / Sisi, trinity, problem ze sprzętem?
      « dnia: Październik 25, 2007, 20:21:21 »
      Od kilku dni usiłuję zalogować się na sisi. Nowy logon screen mi się wyświetla, po czym mam komunikat:

      Cytuj
      Your computer hardware does not qualify for new art content in EVE.
      Press Yes to go to the system requirements page for more information.

      Przenosi mnie na stronę http://www.eve-online.com/faq/faq_07.asp

      Natomiast do samej gry zalogować się nie mogę - server status unknown. I dupa.
      I się zastanawiam, czy jedno z drugim ma coś wspólnego.
      Użycie programu emulującego funkcje lepszych kart graficznych (co dało efekt przy np NWN2) wywala klienta w ogóle w kosmos.
      I sobie nie mogę black opsów potestować :(

      139
      Dyskusje ogólne / Eve-wiki PL
      « dnia: Październik 18, 2007, 14:59:42 »
      Jak wiadomo, wszelkie poradniki to dobra rzecz, ale mają jedną zasadniczą wadę - dezaktualizują się. Pół biedy, jak autor ma czas i ochotę je poprawiać. Jak nie - to się robi kiszka lekka (patrz stary poradnik Rave, kawał dobrej roboty, ale po jakimś czasie w dużej mierze nieaktualny).
      Dyskutując o tym w Akademii i próbując zebrać w jakąś całość posiadaną wiedzę doszliśmy do wniosku, że można by przecież użyć wikipedii.
      Cóż.

      http://wiki.unseen.pl  :coolsmiley:

      Zapraszam chętnych do współtworzenia. Potrzebujemy także kogoś znającego się na wiki do administrowania całością.

      140
      Dyskusje ogólne / Mechanika aliansu
      « dnia: Październik 08, 2007, 16:51:52 »
      Żeby nie było - zbieżność z wątkiem o PA czysto przypadkowa :P

      Wiem, że parę osób z tego forum ma pewne doświadczenia w temacie, więc prosiłbym o podzielenie się z resztą swoją wiedzą. O co chodzi?
      Generalnie chodzi mi o to, co od strony mechaniki daje założenie aliansu. Poza sprawami oczywistymi czyli wspólnymi standami, kanałem chatu, większym kosztem wojen itd.
      Jaką faktyczną władzę ma egzekutor, jakie narzędzia nadzoru nad aliansem, tego typu sprawy.
      Niestety ccp podchodzi do sprawy aliansów/korpów w swoim players guide dość swobodnie, więc szukam innego źródła :)

      Strony: 1 2 3 [4] 5 6