Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - RasePL

Strony: [1]
1
Wsparcie techniczne / Odp: EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 20, 2016, 09:12:19 »
Może przeoczyłem, ale chyba nie podałeś informacji - na tym laptopie kiedykolwiek miałeś już działającego klienta czy to jest pierwsze podejście? Jeśli nie to jak nazywała się działająca wersja Eve?

Nie, to jest mój pierwszy raz z EVE.



Mam w miarę podobnego lapka tylko nieco mocniejszy procesor od i7 i mocniejsza grafika od tej samej co ty serii Radeon HD 8XXXM (8850M). Przed crimsonem wszystko śmigało na moim lapku dobrze i bez problemu. Baaaaaardzo długo się opierałem by na niego przejść ale jak już się za to zabrałem to pożałowałem hehe. Jak zainstalowałem Crimsona to niektóre gry ze steama mi się rozjebały. Przestało się odpalać GTA V, Homeworld Remastered i ze dwie inne. Nie mogę również zrobić update bo Crimson się sypie. Na moim blaszaku żaden z tych problemów po prostu nie istnieje. AMD ostatnio coś spierdoliło, chyba powoli olewają starsze wersje kart mobilnych.

Może spróbuj zainstalować to co było przed Crimsonem? Ale z drugiej strony dużo zachodu z taką akcją... Mi się nie chciało tego ruszać, po prostu przestałem grać na lapku w pewne gry.
Też sądzę, że całe to zamieszanie jest spowodowane sterownikami od AMD. Hmmm... Możesz się bawić i kombinować aż zadziała albo sprzedać tego lapka i kupić jakiegoś z kartą nVidia. Duuuuuużo mniej problemów. Soft od nich się nie sypie.

Możesz również ręcznie wyczyścić lapka z wszelkich pozostałości po sofcie od AMD. Nie jest to takie łatwe, bo samo uninstall nie wywala ci nawet połowy rzeczy, które AMD ci wpakowało. Są poradniki w sieci co i gdzie pousuwać. Jak już zrobisz pobierz najnowszą wersję softu ze strony AMD i módl się żeby po wszystkim ci wstała ta włacina karta (bywają problemy że wstaje tylko integra od intela) :)

No cóż. Wszystkie inne gry doskonale odpala. GTA V, RUST, całą resztę. Pokombinuje jeszcze troszkę.


EDIT: Problem został rozwiązany.  Próbując jeszcze raz zainstalować sterowniki od AMD, wyskoczyło mi do wyboru zalecana wersja sterowników, oraz jakaś wyższa wersja, podpisana jako ewentualna. Wszystko działa. Dziękuję za wszelką pomoc. Temat do zamknięcia.

2
Wsparcie techniczne / Odp: EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 19, 2016, 22:26:56 »
Wyczyść sterowniki całkiem i zainstaluj na czysto.

Z crash dumpa jasno wynika że wyjątek spowodował sterownik opengl od AMD. Ale to twój komputer, na pewno wiesz lepiej. To ja idę i nie przeszkadzam już.


Spróbowałem raz jeszcze zainstalować najnowszą wersję sterowników. Niepowodzenie (zresztą jak zwykle). W załączniku raport.

[załącznik usunięty przez administratora]

3
Wsparcie techniczne / Odp: EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 19, 2016, 22:13:23 »
A sterowniki masz zaktualizowane na pewno? Bo to jest wyjątek C0000005 w atioglxx.dll Co oznacza nie mniej ni więcej tyle, że program próbował odczytywać/zapisywać kawałek pamięci której nie wolno mu było odczytywać/zapisywać (bo np. należała do innego procesu itp)

Inna sprawa, czy to się dzieje jak odpalasz Launchera, czy już samą EVE? Ja nie mam teraz EVK'i zainstalowanej, więc nawet nie wiem który exe co odpala. Ale jeżeli nawet launcher się nie odpala to spróbuj bezpośrednio klienta odpalić.

Gdzieś u góry już pisałem, że ani klient, ani launcher się nie odpala.

Co do sterowników, to z tydzień temu aktualizowałem, więc raczej nie ma problemu. Nie mogę jedynie do najnowszej wersji teraz zaktualizować Crimsona, bo mój laptop twierdzi, że aktualizacja nie powiodła się. Ale myślę, że to nie przez sterowniki akurat.

4
Wsparcie techniczne / Odp: EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 19, 2016, 21:58:19 »
I Ty się zastanawiasz gdzie jest problem? 8)

Cóż, zmiana trybu zgodności nic nie daje. Czy ten problem może być nie do sfixowania?

5
Wsparcie techniczne / Odp: EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 19, 2016, 21:51:21 »
Załączniki, filesend, dropbox, google drive, whatever ;)

W takim razie o to link: https://drive.google.com/open?id=0ByJU9VnUS3KNRkdXVEZNYWR1NGs

6
Wsparcie techniczne / Odp: EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 19, 2016, 21:17:25 »
Wrzuć gdzieś te crash dumpy może jednak coś w nich jest ;) i podaj specki komputera.

W jaki sposób wrzucić te dumpy? Po prostu jako załączniki?

Processor ➟ Intel(R) Core(TM) i7-4510U CPU @ 2.00GHz | 2.60 GHz
Video Card ➟  AMD Radeon HD 8500M
RAM ➟ 8.0 GB
Operating System ➟ Microsoft Windows 8.1 (build 9600), 64-bit



W steam masz opcję (prawym na grze w bibliotece) weryfikuj pliki. Dociągnie brakujące pliki, chyba.

Robiłem tak, nic nie dało. Według steam, wszystkie pliki są zgodne.

7
Wsparcie techniczne / Odp: EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 19, 2016, 20:49:33 »
Napisałem do supportu, na tsa nie bardzo mogę wejść, głównie przez chwilowy brak mikrofonu. Mam nadzieje, że support coś poradzi.

8
Wsparcie techniczne / Odp: EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 19, 2016, 20:34:30 »
Soo... Czy jest coś, co jeszcze mogę zrobić?

9
Wsparcie techniczne / Odp: EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 19, 2016, 20:31:58 »
Okej, sprawa wygląda tak. Nie mam nigdzie katalogu bin. Ani w plikach steamowych, ani w wesji pobranej z oficjalnej strony. Przeszukałem cały system, repair.exe nie istnieje.

10
Wsparcie techniczne / Odp: EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 19, 2016, 19:48:37 »
To także zrobiłem. Napisałem w poście, że próbowałem bez steama i ze steamem.

11
Wsparcie techniczne / EVE w ogóle nie działa
« dnia: Listopad 19, 2016, 19:46:24 »
Witam, przychodzę z problemem, iż przez dzisiejszy cały dzień próbowałem zainstalować EVE. Najpierw pobierając przez steam. Włączam, nic się nie dzieje, steam stwierdza, iż gra została włączona, a po chwili steam uważa, że nie jestem w grze. Odinstalowałem, pobrałem launcher z głównej strony. To samo, aczkolwiek na pulpicie dostałem pliki z crashem, które po otwarciu notepadem nie pokazują nic konkretnego. Pobrałem także te całe "Resources" i także zainstalowałem, na nowo. Znów to samo. Próbowałem jako administrator, resetować laptopa, przez plik .exe. Ale ciągle to samo. Czy ten problem jest może znany, ewentualnie czy ktoś wie, jak go rozwiązać?

Strony: [1]