Eve-Centrala
Eve Online => NoobGarten => Poradniki => Wątek zaczęty przez: outlying w Październik 02, 2008, 04:49:40
-
Chcę zaprezentować taki mój mały wkład w spolecznstwo graczy, majac pare odpowiednich narzedzi szybko policzylem ile skili (jest ich lacznie 360) uzywa danego atrybutu jako podstawowego / drugorzednego / i w wersji polaczonej. Ponizej efekty
Ile skili uzywa atrybutu ... jako podstawowy
131 | intelligence |
103 | perception |
66 | memory |
40 | charisma |
20 | willpower |
Ile skili uzywa atrybutu ... jako drugorzedny
130 | memory |
119 | willpower |
54 | intelligence |
44 | perception |
13 | charisma |
Ile skili uzywa konkretnego polaczenia atrybutow podstawowy-drugorzedny
121 | intelligence | memory |
102 | perception | willpower |
39 | memory | intelligence |
18 | memory | perception |
17 | charisma | willpower |
15 | willpower | perception |
14 | charisma | intelligence |
10 | intelligence | perception |
9 | memory | charisma |
8 | charisma | memory |
4 | willpower | charisma |
1 | perception | memory |
1 | charisma | perception |
1 | willpower | intelligence |
... a przemyślenia pozostawiam wam 8)
-
ale są w grze kategorie skilli, które gracza kompletnie nie zainteresują a przesuwają ciężar statystyk wyraźnie, więc takie zestawienie miałoby sens w swoich kategoriach - np. skille szeroko pojętego PVP/PVE, skille miningu, skille trade, skille inwencji itd. A tak to nie wiem po co to zrobiłeś? :idiot2:
-
Jeśli się nie namęczył zbytnio to pewnie dla sportu też nie ;)
W każdym razie podobna tabela już od jakiegoś czasu jest dostępna na Skills Showroom (http://ineve.net/skills/skills_stats.php) (po ostatniej aferze plagiatowej na Centrali z obowiązku zapytam - nie skopiowałeś danych aby ?)
-
Masa skilli na int jest nabijana przez skille w kategorii science z których nawet naukowcy robią tylko kilka.
-
No i trzeba jeszcze brac od uwage rank skilii 120 skilli ran 1 to mniej do skillowania niz 15 skilli rank 12 :D
-
No i trzeba jeszcze brac od uwage rank skilii 120 skilli ran 1 to mniej do skillowania niz 15 skilli rank 12 :D
Większość skilli w science (przynajmniej te co mam, w sumie 39) to rank5 i średnia to 4.3, a np. w gunnery (w sumie 24) średnia wychodzi 3.7.
Znów wracamy do początku: co lepsze uśrednione atrybuty czy z wyraźną przewagą per i will ? IMHO najlepszy układ to 3 pkt przewagi w per w stosunku do int, per 1 pkt przewagi nad mem. Int nad mem 1-3 pkt przewagi.
Bardzo wyrównaną postać da się radę zrobić w przypadku Gallente/Jin-Mei (ja mam akurat 9/7/7/7/9 bazowe, ale można odjąć od charyzmy, czy też int i mem i dodać do per i will co najmniej po 1 pkcie), a zatem nie tylko achura (aczkolwiek tam będzie mniejsza startowa charyzma).
-
akademickie dyskusje znowu :P
ja mam (z set'em impow +4):
mem - 25
per - 25
will - 22
int - 20
cha - 20
i usredniajac, wszystko mi sie bardzo ladnie skilluje :)
-
Dornio -> Tabelka naprawdę zrobiona w 3 minuty, nie plagiatowana. Te informacje są udostępnione przez CCP dla każdego gracza więc każdy spokojnie może coś takiego uzyskać (pod warunkiem że ma podstawową wiedze z zakresu informatyki :P)
Poprostu realizuje projekt wykorzystujący Eve API i potrzebowałem sobie zrzucić cały SkillTree do bazy danych, zacząłem się bawić informacjami i wyciągnąłem takie info jakie podałem wyżej.
Informacji można rzecz jasna wyciągnąć całą mase:
- jaki jest średni rank jest dla danej grupy
- który skill (na dowolnym, bądź konkrentym poziomie) jest wymagagany do jakiej liczby skili
- który skill ma największe wymagania
- etc. etc. etc.
;)
-
- który skill ma największe wymagania
... z czystej ciekawosci... ktory?
-
... z czystej ciekawosci... ktory?
W kategorii: najwięcej roboty zanim się do cholerstwa dojdzie: pierwszy large gun spec.
Na drugim miejscu Carrier, a na trzecim Capital Industrial.
-
... z czystej ciekawości teraz tego nie sprawdze (z wielu powodów), myśle że na jutro nie było by problemu aby dokładnie to określić, przyjmując że natrudniejszy to taki który ma najwięcej skilli pod sobą, a osobiście liczyłbym to w ten sposób że sumowałbym ranki wszystkich wymaganych skilli a ten dla którego suma wyjdzie największa uznałbym za najtrudniejszy - przynajmniej to jest w miarę prosty sposób i wydaje się miarę wymierny ... oczywiście ktoś może zaproponować inną metode
-
Wystarczy policzyć ilość SP w prerequisite - ranga ma bezpośrednie przełożenie na ilość SP jakie trzeba zgromadzić dla danego lvl'u skilla, zatem zliczając wymagane SP w odpowiedzi masz ile i czasu i jak trudno się czegoś nauczyć.
Bazując oczywiście o informację odnośnie atrybutów dla konkretnego char'a.
-
Jak znam zycie to dowolny tytan (bo caps na 5)