Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Goomich w Marzec 08, 2010, 19:05:51

Tytuł: Co developerzy robią, zeby utrzymac nas w grze.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 08, 2010, 19:05:51
5 Creepy Ways Video Games Are Trying to Get You Addicted (http://www.cracked.com/article_18461_5-creepy-ways-video-games-are-trying-to-get-you-addicted.html)
Tytuł: Odp: Co developerzy robią, zeby utrzymac nas w grze.
Wiadomość wysłana przez: silvia w Marzec 08, 2010, 19:18:17
Taa, a WOWa stworzyli psychologowie.

[gmod]Jeszcze raz bedziesz probowal omijac filtr bluzgow to dostaniesz wyciszenie na miecha :)[/gmod]
Tytuł: Odp: Co developerzy robią, zeby utrzymac nas w grze.
Wiadomość wysłana przez: Bonzai w Marzec 08, 2010, 19:42:21
Oj, napewno psyhologowie mieli jakiś wkład w WoW-a.
Ale ja wcale tego nie odbieram źle - to jest ich praca, aby nas trzymać w grze, i sprawiać że się dobrze bawimy. Im lepiej się z tego wywiązują na różne sposoby - odsuwając w czasie uczucie znudzenia, tym dłużej im będę płacił.
Tytuł: Odp: Co developerzy robią, zeby utrzymac nas w grze.
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Marzec 09, 2010, 00:12:10
Stworzyli moze nie ale obecnie elementy psychologi sa stosowane praktycznie wszedzie. Co gorsze zaczyna sie stosowac metody ktore jeszcze pare lat temu byly uzywane tylko w terapi.
Tytuł: Odp: Co developerzy robią, zeby utrzymac nas w grze.
Wiadomość wysłana przez: eX w Marzec 09, 2010, 07:36:42
Skoro skłaniacie się do zdania, że do osiągnięcia celu, firmy robią wszystko co mogą to polecam film "Korporacja". Tam jest to jako tako pokazane, czego się nie robi celem wysokiej sprzedaży.

Wcale mnie nie dziwi, że producenci gier zrobią wszystko, aby sprzedać i spopularyzować swój produkt. Łącznie z 'drobną' manipulacją. ;)
Tytuł: Odp: Co developerzy robią, zeby utrzymac nas w grze.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Marzec 09, 2010, 11:24:00
Truizmy i banaly.

To nie jest zadna zlosliwa manipulacja wymyslona przez psychologow, to efekt ewolucji gier i doswiadczenia producentow i potrzeb graczy. Nie potrzeba zespolu demonicznych psychologow zeby wymyslic system achivementow albo zeby wykoncypowac ze levele powinny sie robic coraz wolniej a nie np coraz szybciej.￱￱ wystarczy popatrzyc na konkurencyjne gry i zobaczyc co sie graczom podoba i co jes popularne.