Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: ManganMan w Październik 24, 2015, 13:58:22

Tytuł: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Październik 24, 2015, 13:58:22
Dziś trochę szybciej niż zwykle. Motywu nie ma (brak planów na czas pisania tego posta), ale obrazek...

(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/q83/s720x720/12038493_10153710789659394_8853283581078581246_n.jpg?oh=a35ad0901655b7c4893194a428962348&oe=568A7A43)

Jesteście gotowi na Cytadele? :D
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Październik 24, 2015, 14:33:12
Przed chwilą znalazłem stosowny intel...
http://targetcaller.blogspot.cz/2015/10/capital-ship-rebalance-notes-from-eve.html
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Październik 24, 2015, 16:05:19
ja L4 robie dredem, ale do L5 polecam tytana.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Październik 24, 2015, 19:04:09
Pacz noty z Vegas czyli nie tylko citadele, ale też cała reszta ciekawych zmian np. zabranie carrierom możliwości używania remote repek bez włączonego triaga (rip slowcats)
http://evenews24.com/2015/10/24/eve-vegas-keynote-summary/
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Październik 24, 2015, 21:12:50
Pacz noty z Vegas czyli nie tylko citadele, ale też cała reszta ciekawych zmian np. zabranie carrierom możliwości używania remote repek bez włączonego triaga (rip slowcats)
http://evenews24.com/2015/10/24/eve-vegas-keynote-summary/
Powiem wprost - robi się interesująco... :D
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Październik 24, 2015, 21:24:23
Widy z prezentacji:
http://evenews24.com/2015/10/24/eve-vegas-presentation-videos-uploaded/
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Październik 25, 2015, 11:57:27
Będzie nowa klasa kapsli - matki przestaną być w końcu być używane do logistyki. I jest wiele więcej njusów z kapslami związane...
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/reworking-capital-ships-and-thus-it-begins/
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 25, 2015, 14:10:56
Łomatkoboskoicórko gangi nanocapitali nadchodzą:

Cytuj
High Angle Weapon Batteries

New rapid firing anti-sub-capital weapon batteries are specifically designed to fire at sub-capitals. However their damage will be considerably lower than current XL weapon systems (in the 1 to 2k DPS range on a Sieged Dreadnought). They are short range guns, and their tracking will probably be somewhere in the battleship gun range.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [WILD5] Gagat w Październik 26, 2015, 09:44:39
Jaram się jak pedofil we frikolandzie :)
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 27, 2015, 10:34:30
Może w końcu będzie powód dla resuba  8)
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: sneer w Październik 27, 2015, 11:12:30
to moze byc najciekawszy dodatek od lat ...
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Kwiecień 22, 2016, 09:41:16
Trailer srajler:
[youtube]http://youtu.be/0bjTrPutt4k[/youtube]

taki trochę MURICA #1
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 22, 2016, 12:05:02
Czy ja dobrze widziałem doomsday lazor jaki działka obronne dla cytadeli?
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Kwiecień 22, 2016, 12:24:40
Cytadela będzie miała swojego doomsday'a
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [NAUKE] Son of Rainbow w Kwiecień 22, 2016, 13:06:31
To akurat nic nowego, screen opublikowany już jakiś czas temu poniżej.

(http://content.eveonline.com/www/newssystem/media/68942/1/Structurefittingscreen.png)
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Kwiecień 22, 2016, 13:58:11
Na sisi wsio jest od jakiegos czasu, mozna sie pobawic.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Kwiecień 22, 2016, 14:42:06
można sobie poszczelać ze stacji ?
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BWTF] Old Piosall w Kwiecień 24, 2016, 10:38:57
Ta z dd srutnac tez .. poneucic 20k kapa na minute na 200 km tez..

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Kwiecień 24, 2016, 12:17:04
No tak, bo cytadela za kilkaset baniek powinna mieć lock target max na 30km i uzbrojenie takie aby byle gang mógł ją pojechać
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 24, 2016, 12:24:38
Wiesz.. biorąc pod uwagę kto to bedzie budował i kto ewentualnie atakował to to zbrojenie tak wygląda, jak wpadnie Ci pod cytadele mały gang pandemików mający raptem 50 tytków na składzie :P
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BWTF] Old Piosall w Kwiecień 25, 2016, 06:42:35
A czy ja twierdze ze to zle? Pytanie bylo czy mozna postrzelac. A nie o balansie i co jest z dupy i jak to sie ma do niszczenia.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Kwiecień 25, 2016, 07:05:52
Dredy nerfią w tym paczu ???
Bo z tego co wiem to posy tak a jakoś w stain nie padają samobójczo to co dzieje się z dredami ????

Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [PMBX] piter20 w Kwiecień 25, 2016, 09:33:53
Że niby w czym nerfią dready?
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 25, 2016, 09:34:53
W tym że jak ktoś rzuci takiego na pałe pod cytadele to odleci w podzie jak bedzie miał farta? :P
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Kwiecień 25, 2016, 10:21:20
Najwyraźniej niektóre sojusze już przystąpiły do likwidacji swoich dreadów... :wink wink, nudge nudge:
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Kwiecień 25, 2016, 17:16:19
http://community.eveonline.com/news/patch-notes/patch-notes-for-eve-online-citadel/
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Kwiecień 25, 2016, 19:44:10
http://community.eveonline.com/news/patch-notes/patch-notes-for-eve-online-citadel/
No pany, prócz oczywistej oczywistości jaką są Cytadele, to prócz tego są "okularki z trailera (nerdowskie)", rigi można wreszcie wyciągać! oraz inne ciekawe "ficzery" >:D
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: xanowron w Kwiecień 25, 2016, 19:50:52
Przecież rigi już dzisiaj można wywalać. No chyba, że chodzi Ci o wyciągnięcie bez zniszczenia, ale niczego takiego nie ma w patch notes.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Kwiecień 25, 2016, 22:08:48
Koszt produkcji dreada po patchu (o ile staty z SISI sie nie zmienia) bedzie o 40% nizszy.

Edit: wyglada ze SISI nie klamie: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=6455747#post6455747
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Kwiecień 25, 2016, 22:18:35
już widzę te roamy dredami

(http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2012/123/2/9/meme_happy_010_by_sofidesiings-d4yfc0r.png)
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Kwiecień 25, 2016, 23:29:58
Przecież rigi już dzisiaj można wywalać. No chyba, że chodzi Ci o wyciągnięcie bez zniszczenia, ale niczego takiego nie ma w patch notes.
No właśnie jako wyciąganie miałem na myśli bez zniszczenia. Choć...
Rigs are now subject to the same restrictions to fitting as modules (Requires a nearby fitting service to add or remove)A jestem ciekaw, jaki zasięg mają te oto rigi:  >:D
Higgs rigs will now negate interdiction nullification.
A co do Filipa: Tak, mokry sen wszystkich entuzjastów prawilnego PvP na najwyższym poziomie zaawansowania nareszcie się spełnia 8)
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: xanowron w Kwiecień 25, 2016, 23:46:26
No właśnie jako wyciąganie miałem na myśli bez zniszczenia. Choć...
Rigs are now subject to the same restrictions to fitting as modules (Requires a nearby fitting service to add or remove)A jestem ciekaw, jaki zasięg mają te oto rigi:  >:D
Higgs rigs will now negate interdiction nullification.

Jakbyś grał to wiedziałbyś o co chodzi :P

Ad1) Teraz można wyrwać/założyć rig w przestrzeni bez sma/depota - zmieniają to i będzie tak jak z pozostałymi modułami
Ad2) Higgs będzie zabierał nullifera statkowi który ma go zafitowanego (i w związku z powyższym nie będzie możliwości wyrwania go w razie złapania przez dykte itp). http://games.chruker.dk/eve_online/item.php?type_id=34306
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Kwiecień 27, 2016, 21:15:30
Matko boska tylko ja jestem tak podniecony tym patchem?

:D

Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Kwiecień 27, 2016, 21:56:18
Mnie za to ciekawi o ile wzrosną ceny wszystkiego w związku z  wzrostem opłat brokerskich
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Dux w Kwiecień 27, 2016, 22:01:29
Bógi som  :P
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Kwiecień 27, 2016, 23:29:36
No wiadomo, dziś to ja sobie postrzelałem w CS:GO. :P

Matko boska tylko ja jestem tak podniecony tym patchem?
Nie wiem czy jestem podniecony aż tak jak Ty, ale zawsze lubiłem duże statki, więc jak dready mają tanieć, lotniskowce faktycznie są lotniskowcami, to jak dla mnie "do want!".
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Kwiecień 27, 2016, 23:45:41
No wiadomo, dziś to ja sobie postrzelałem w CS:GO. :P
Nie wiem czy jestem podniecony aż tak jak Ty, ale zawsze lubiłem duże statki, więc jak dready mają tanieć, lotniskowce faktycznie są lotniskowcami, to jak dla mnie "do want!".

już niestety nie jestem podniecony bo wrąbałem phantasma, a linki mi złapali 3 razy.

Doświadczam buga polegającego na tym iż kamera (old one) focusuje mi obraz na środku ekranu, niestety tym środkiem nie jest mój statek. Tak więc po przeskoczeniu przez bramę, kamera sie nie patrzy na statek tylko na puste miejsce na gridzie a ja grając na dwa ekrany wygląda to jakbym był po prostu w cloaku.

Phantasmem przeskoczyłem przez brame właczam AB, align, nagle mnie coś biją za mocno, klikam reset camera a ja lecę prosto na nich :D

Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Kwiecień 28, 2016, 06:45:57
http://puu.sh/oxSHC/4bae38f2bb.jpg

https://i.imgur.com/QbPUjsd.png

Pamiętajcie o dodaniu nowych shippow do overview
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Kwiecień 28, 2016, 08:13:47
Phantasmem przeskoczyłem przez brame właczam AB, align, nagle mnie coś biją za mocno, klikam reset camera a ja lecę prosto na nich :D
Będzie filmik? :P
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Kwiecień 28, 2016, 08:56:30
minister rolnictwa ostrzega, wydokowanie ze stacji grozi zaoraniem!!11111
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Amek Vi w Kwiecień 28, 2016, 21:41:43
Sanshowy dredzik, zabłąkał się na Haven'ie:

(http://i.imgur.com/wxGcWfz.jpg?2)
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Kwiecień 29, 2016, 08:44:58
stara covenowa szkola. Xapitan zapierdala i trzepie raty, a amek w clouku ssie polowe bounty: ]

homodefens: ]
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [PMBX] piter20 w Kwiecień 29, 2016, 09:45:13
Też miewacie problemy z deaktywacją modułów na shipach?
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Kwiecień 29, 2016, 11:09:49
Tak,
szczegolnie jak FC wrzeszczy "hold fire"
kill marki nie biora sie z powietrza
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Dux w Kwiecień 29, 2016, 11:16:56
Też miewacie problemy z deaktywacją modułów na shipach?

Przedwczoraj miałem tak z deaktywacją klouka. Rozwiązaniem było wejście i wyjście w widok planety. Tyle tylko, że działało w jednym systemie i po przeskoku trzeba było ponawiać to. Wczoraj już klouk działał ok. Ale dalej po przeskoku przez gejta kamera lubi patrzeć uj wie gdzie, zamiast na statek.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Amek Vi w Kwiecień 29, 2016, 12:41:54
stara covenowa szkola. Xapitan zapierdala i trzepie raty, a amek w clouku ssie polowe bounty: ]

homodefens: ]

Nie homedefens tylko passive income ^^.

EDIT: Nikt nie zauważył tej czwartej, śmiesznej wieżyczki na górze dreada? :D
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Kwiecień 29, 2016, 15:58:31
Tak,
szczegolnie jak FC wrzeszczy "hold fire"
kill marki nie biora sie z powietrza

(https://media.giphy.com/media/ENagATV1Gr9eg/giphy.gif)
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BWTF] Xapitan Bomba w Kwiecień 29, 2016, 17:59:55
stara covenowa szkola. Xapitan zapierdala i trzepie raty, a amek w clouku ssie polowe bounty: ]
No co Ty, zupgradowalismy to.
Shocky zapierdala i trzepie sitey, mowia ze ostatni spawn, amek wpada w cloaku z painterem, ja wpadam z rejwenem, whorujemy sie na capitale i bsy, dock na stacji, rinse, repeat.
Jestes na gridzie cale 5min, nie marnujesz duzo ammo, kasa jak nigdy.
Pa jaki hajs:
(http://i.imgur.com/mGeRZSl.png)
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Amek Vi w Kwiecień 29, 2016, 18:17:03
No kurwa bardzo mądrze, że się tym chwalisz. Powiedz jeszcze, że scamujemy w A1 i nas wypierdolą z ally.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 29, 2016, 22:58:51
Cytuj
EDIT: Nikt nie zauważył tej czwartej, śmiesznej wieżyczki na górze dreada?
Bo to pierwszy raz raty dają devsom z CCP lepsze łapówki niż gracze dzięki czemu mają więcej hardpointów na dodatkowe działa?
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Czerwiec 02, 2016, 20:52:27
Własnie latałem i patrze omen w bańce stawia cyno, nie zaagrowałem, vagabondem 30km do bramy miałem to lece na mwd (2.5k/s)

skacze nidhoggur, namierza mnie i prawie zabija zanim dobijam, are you cereal CCP
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: xanowron w Czerwiec 02, 2016, 21:23:28
Własnie latałem i patrze omen w bańce stawia cyno, nie zaagrowałem, vagabondem 30km do bramy miałem to lece na mwd (2.5k/s)

skacze nidhoggur, namierza mnie i prawie zabija zanim dobijam, are you cereal CCP

https://www.reddit.com/r/Eve/comments/4m32h8/carriers_and_you_or_how_to_stop_whining_about/

adapt or die
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Czerwiec 02, 2016, 22:58:26
https://www.reddit.com/r/Eve/comments/4m32h8/carriers_and_you_or_how_to_stop_whining_about/

adapt or die

Wow czyli udało się CCP jeszcze bardziej spierdolić grę dla solistów i małych gangów :D g8 m8 :D

Czyli ccp wymyśliło sobie fajtera wielkości frejki, zapieprzającego jak cep z linkami i snejkami na mwd z alfą prawie jak maszek z pełnej burty? Balans w chuj.

Cytuj
FistyMcBumBardierThe Camel Empire 90 punktów 1 dzień temu*x2

I posted this in another thread but will post it here since it seems you finally put some effort into one of your posts on this topic.

The Problems:

A lot of the problems I see with them currently is that fighters move faster than frigates, have a similar sig radius and yet apply enormous amounts of alpha which is really hard to mitigate. So unless you have a lot of logistics you can not safely fit an MWD onto your ship without risking being instantly deleted. This is very detrimental to small gang sizes especially since we do not feel that it is balanced when a Carrier is able to delete non webbed/painted/scrammed/neuted ships from grid. You want to solo/small gang pvp as a Carrier? Sure, but fit a point/web/neuts like the rest of us or get someone else to do it for you instead of relying on alpha strike.

The solutions:

The two most effective ways we have found to deal with them is by fitting over-sized afterburners and bringing ECM. Both of which are decided not on the battlefield but when docked and choosing upon a fleet composition for that nights roam.

The ECM is taken because fighters have a low sensor strength and are easily jammed, and is the only effective way we have so far found other than killing fighters to lower their dps potential. Many dislike ECM, either because they do not like the RNG nature of it, that it is all or nothing mechanic, or that their space e-bushido prohibits them using it. But one thing is sure, people have despised ECM for years because they feel it is an un-fun mechanic, there were multiple threads just yesterday asking for new mechanics.

The over sized afterburner when paired with snakes and links gives you a smaller sig, better resists and extra speed which are the only ways to mitigate damage from fighters since they use the missile application formula. I personally dislike mechanics which make flying with snakes and links almost mandatory. But we have always flown with snakes and links so it is not a big problem for us, but is bad for those that can not afford link alts/snakes. The kiting meta changed drastically when HIC points were changed, and made oversized AB's very popular, now it is almost mandatory. I am perfectly fine with the meta changing to fit an oversized prop mod to everything, but I do not get the feeling that this was intentional.

Now since a lot of people have a hate-boner for us we get dropped on by Carriers quite often and we do not have the option to counter escalate (We live in Thera, but are on safari to a C2). The before mentioned methods are required for us to even stay on grid when our enemies inevitably escalate with Carriers. Our ability to stay on grid is not determined by our piloting ability while on grid, but in our ability to ensure that we have snakes/links/ECM beforehand. So the experience of manually piloting your ship is less rewarding, which is something a lot of small gang pilots dislike. Especially since now it is binary, either you have ECM and oversized AB and can deal with them, or you get absolutely hazed and cannot even be on the same grid as a Carrier. This lack of on grid counter play is bad game balancing.

The Results:

Just so you guys know I am not talking out of my ass about Carriers, here are some of my corps kills from Sunday utilizing these methods:

https://zkillboard.com/kill/54300632/ (https://zkillboard.com/kill/54300632/)

https://zkillboard.com/kill/54301137/ (https://zkillboard.com/kill/54301137/)

https://zkillboard.com/kill/54308283/ (https://zkillboard.com/kill/54308283/)

https://zkillboard.com/kill/54310958/ (https://zkillboard.com/kill/54310958/)

Some of the suggestions that I like:

I would be happy for fighters base speed to be lowered so that an AB frigate can scram them and potentially keep up with them. It would also allow them to be scram kited and keep them pinned down by larger ships.

Decrease some of the alpha from missile strike and compensate with more charges so that they have a similar sustained dps. Increase the sig radius application so that their damage decreases unless the target is webbed or tackled.

The NSA is universally considered to give too high a bonus to scan resolution to Carriers, now giving them a native lock time of a cruiser. Couple this with decreasing lock times on fighters.

I do not feel that any of these suggestions would be extremely detrimental to the use of large scale carrier fights, but would definitely ease

TLDR: I am happy that you big nullsec boys are enjoying your new toys. But please try looking at game balance in the eyes of small groups and understand why these changes are detrimental to our play style.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [WILD5] Gagat w Czerwiec 02, 2016, 23:32:20
Teraz to wygląda tak, że w small gangu musisz mieć coś co potrafi zabić w miarę szybko svipula (lepiej żebyś miał weby, bo inaczej to zostaje chyba tylko orthrus), w innym przypadku svipul zescramuje cie a reszta dogoni. Nie muszę chyba mówić, że większość działek i dron go nie trackuje i jest bardzo twardy i szybki. Zresztą wystarczy spojrzeć na Zke i zobaczyć co najwięcej zabija. Lepiej żebyś był na abeku, bo każdy kerbir w 0.0 ma w swoim homodefensie heavy dykte ze scramem na 40 km, więc bez orthrusa czy laczka, nic nie stacklujesz i tylko marnujesz ammo. Jak to nie pomaga to rzucają cariery z instalockiem i fighterami które palą około 10k/s, trafiają nawet cepa i które są praktycznie za friko, bo po ubezpieczeniu tak wychodzi. Ewentualnie bierzesz kolejną osobę w falconie i modlisz się żeby nie rzucili więcej niż 1-2 cariery, bo nie starczy jammów na drony. Tylko, że wtedy bitki raczej nie wyspawnisz w sensownym czasie, bo kto zaagruje gang z flakonem. Ostatnio zakampili nas wywerną z instalockiem ;]. Jedna wywerna i banie na bramie. Po jednej salwie dla harbiego navy zostało pół struktury ;]. Gra dzięki zmianom jest dużo fajniejsza dla ludzi którzy lubią duże floty i dla pedałów którzy nic nie potrafią, jak tylko postawić cariera na undocku w low i alfować bezpiecznie statki. Kampienie gejtów carrierami to teraz norma, bo mają instalock i bardzo duży zasięg targetowania. Możesz zostawić sobie nawet fightery pod bramą coby nie musiały lecieć. Duże floty mają coraz więcej narzędzi do walki, small gangi i solo stają się coraz bardziej czasochłonne. Bo sensownej bitki trzeba się mocno naszukać. Ale naszczęście dla CCPm ludzi, którzy preferują small gangi i solo, jest mało;]. Tak ta gra, prezentuje się teraz dla mnie.

A właśnie zobaczyłem co dopisał Galss i widzę, że turn left uważają podobnie ;].
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: xanowron w Czerwiec 02, 2016, 23:47:23
Cytuj
BengtyWilderness

You can tell how broken something is by how positive the initial nullsec reaction is to it.

^^
Najbardziej podobają mi się rady żeby latać armorowymi t3 z logi zamiast nano :D


Gagat, aż sprawdziłem czy nie latacie z flakonem... space bushido nadal obowiązuje

@edit
dzięki za minusy, na centrali też trzeba dodawać "/s" bo nawet najbardziej oczywisty sarkazm jest zbyt trudny do rozpoznania? :P
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [WILD5] Gagat w Czerwiec 02, 2016, 23:49:57
jebać bushido, szukając bitki trzeba dać ludziom złudzenie przewagi ;]. Flakon zbyt często blokuje button undock dla przeciwnika ;]

armorowe t3 z większą ilością logi niż dpsu. To lubie, szczególnie na czyimś terenie, żeby można było zemrzeć całą flotą, a nie tylko częścią ;]
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Czerwiec 03, 2016, 07:01:31
Niestety Flakon okazuje sie obecnie jedynym safe buttonem, no i jeszcze te nieszczesne linki... ciekawe kiedy je wyjebia.
Insrta lock dla capsow to jakas pomylka, powinni to wypierdaczyc i tyle.
Niestety tak to jakos jest, ze ta gra robi sie naprawde dla coraz glupszych. wystarczy miec kolegow, WIECEJ kolegow. bo to obecnie jedyny parametr jakosci i eta systema nasza. Bardzo malo jest miejsc gdzie hosty chca sie postrzelac jesli ktos do nich przyleci, a nie zajebac ich wszystkim co tylko mamy pod reka, byle by mozna bylo znow wrocic do racenia...
tak to juz jest.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Czerwiec 03, 2016, 07:28:56
W sumie pozytywny aspekt gry jak dla mnie, trzyma mnie z dala od pomysłów powrotu >:D
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 03, 2016, 07:52:37
A do tego coraz częściej jak znajdujesz gang co chce się postrzelać, to taki, u którego stosunek logi do dpsu to 1/3 do 2/3 :-X
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [WILD5] Gagat w Czerwiec 03, 2016, 08:57:23
Ta 15 osobowe gangi z 5 logimi to nic rzadkiego :)
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Czerwiec 03, 2016, 09:12:08
ale wtedy przynajmniej mozna probowac cos porozciagac podzielic i te sprawy.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 03, 2016, 09:58:34
Ta 15 osobowe gangi z 5 logimi to nic rzadkiego :)

Niedawno Snuffy jak chcieli się strzelać to przytargali dwadzieściakilka machów z 13 guardianami za plecami :P
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Czerwiec 03, 2016, 10:28:37

W nullu mieszkam od niedawna, ale z własnych obserwacji mogę powiedzieć, że w ogóle mnie to nie dziwi. Ludzie przeglądają doktrynowe fity i często mają następujący wybór: Kosztowny DPS lub całkiem tani logistyk. Moim zdaniem, wybór jest oczywisty.

Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Czerwiec 03, 2016, 10:43:01
W nullu mieszkam od niedawna, ale z własnych obserwacji mogę powiedzieć, że w ogóle mnie to nie dziwi. Ludzie przeglądają doktrynowe fity i często mają następujący wybór: Kosztowny DPS lub całkiem tani logistyk. Moim zdaniem, wybór jest oczywisty.

to raczej chodzi o FC, który wybiera setup floty średnich rozmiarów
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Czerwiec 03, 2016, 13:26:26
#Skaza, nie chcialbym byc niegrzeczny, czy cos: ], ale jedyny "kosztowny" DPS* jaki wam spada to raciarki. Wszystko sprowadza sie do mentalnosci i celu jak dana grupa sobie stawia. Czy chca sie bic, czy przegonic z raciarni. Dla wiekszosci odp jest oczywista.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Czerwiec 03, 2016, 14:17:51
Co tam smutne dupy znowu wam coś przeszkadza ?
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 03, 2016, 15:03:53
Co tam smutne dupy znowu wam coś przeszkadza ?

Zdziwiony?  >:D
Zresztą popatrz na to z innej strony. Dzięki temu, że nam się nie podoba i gorzkie żale lejemy, jest okazja o czym popisać. Bo wcześniej by jakieś posty się na Centrali pojawiły (pierwsze od kilku dni), ktoś musiał odgrzebać temat z zeszłego roku :P
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Czerwiec 09, 2016, 00:49:02
Masowe fitowanie is coming ^_^
https://twitter.com/CCP_karkur/status/740507129824612353
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Czerwiec 09, 2016, 07:55:53
az tyle nie spadam, aby mi sie to mocno przydalo. Ale fajnie. Tzn dobra kontynuacja pozytywnej drogi rozwoju. Z mass buy w jita nadal ciesze sie jak dziecko. zajebista sprawa.
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Czerwiec 09, 2016, 11:34:33
Najbardziej pomoże to kopaczom, botom i handlującym statkami flotowymi w dużych aliansach  :P
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Czerwiec 17, 2016, 15:37:58
Wektory pany, strzałeczki pany :P
https://www.reddit.com/r/Eve/comments/4oglk8/sisi_ship_velocity_vectors/?compact=true
Tytuł: Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Czerwiec 18, 2016, 08:19:42
wtf?