Eve-Centrala

Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: Oxylan w Wrzesień 26, 2010, 04:59:40

Tytuł: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Wrzesień 26, 2010, 04:59:40
Nie jest to o EvE, ale skoro topic ma tytuł jaki ma, to wrzucam link prowadzący do info + trailer na temat nowego mmo CCP World of Darknes, i ponoć oficjalnej zapowiedzi gry.

http://www.massively.com/2010/09/24/world-of-darkness-confirmed-based-on-vampire-the-masquerade/#continued (http://www.massively.com/2010/09/24/world-of-darkness-confirmed-based-on-vampire-the-masquerade/#continued)

Topic na eve-o

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1389573 (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1389573)
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 26, 2010, 09:52:42
Wydaje mi sie  że ktoś już w offtopicu zaczynał temat o tym projekcie ccp..
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 22, 2011, 10:14:28
Jest trochę info o tym projekcie, nieco nowych rzeczy itp. Najważniejsze:
Cytuj
Release: Q1 - 2012
http://www.gamergaia.com/pc/games/pc/preview/world-of-darkness-online.html

Cytuj
Another good news is that CCP people planning on applying a permanent death to the gameplay system.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 22, 2011, 10:18:38
Dla kogo dobre wiadomości dla tego dobre >:(
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 18, 2011, 17:25:07
Relase 2012 można już włożyć między bajki, w tej chwili jest to bliżej nieokreślone 2013-2014.
Za to kilka nowych (mniej więcej potwierdzonych, co nie oznacza, że nie mogą się zmienić) faktów dotyczących gry:

Cytuj
# One world server, no instancing
 # Everyone starts as a mortal, and will be able to choose to become a kindred (or not!) (Incredible!)
 # There will be final death for both mortals and kindred (Awesome!)
 # General “metaplot” that develops over time but “main metaplots will be left for the players to drive forward”
 # Game world will change over time (including dynamic NPC/world events), so real in-game consequences for player actions
 # Eve Incarna is considered “a prototype”, WoD engine will be much more advanced
 # There will be more than one city
 # No day/night cycle, only night (Only bad news)
 # Humanity is a stat in the game, so you can loose it and once it gets too low others can attack you
 # Players will have havens
 # Players can get higher in hierarchy “without killing a single thing, all done via networking, politics and friendships”
 # “Only kindred on release of game, no were’s, mages, etc.” (The latter may be there as NPCs though)
 # “Character names over the avatars head by default turned off, but can be turned on”
 # Access some portions of the game through a browser
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Kwiecień 14, 2014, 19:28:49
http://www.mmorpg.org.pl/news/zobacz/Doros%C5%82e-tre-ci-mroczny-klimat-i-prze%C5%82omowe-rozwi%C4%85zania-Zapomnijcie-CCP-przerywa-prace-nad-World-of-Darkness (http://www.mmorpg.org.pl/news/zobacz/Doros%C5%82e-tre-ci-mroczny-klimat-i-prze%C5%82omowe-rozwi%C4%85zania-Zapomnijcie-CCP-przerywa-prace-nad-World-of-Darkness)

NOOOOO !!  :'(
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Kwiecień 14, 2014, 19:57:17
To było niestety do przewidzenia... :(
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Kwiecień 14, 2014, 20:01:27
Najwyższy czas. Niech się skupią na EVE bo i tu coś liczba zalogowanych maleje mimo upraszczania gry.
W WoD albo grało by max. 3000-5000 ludzi albo musieliby mechanikę do LoLa dostosować, nie wiadomo co gorsze.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Kwiecień 15, 2014, 06:57:52
Szkoda zapowiadala sie nietuzinkowa pozycja...
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Jan Morgenstern w Kwiecień 15, 2014, 10:04:07
Najwyższy czas. Niech się skupią na EVE bo i tu coś liczba zalogowanych maleje mimo upraszczania gry.
W WoD albo grało by max. 3000-5000 ludzi albo musieliby mechanikę do LoLa dostosować, nie wiadomo co gorsze.

Upraszczanie EVE być może spowoduje zwiększenie ilości graczy ale na pewno wywoła odpływ części starych graczy. Czy nowi zostaną na dłużej? Mało prawdopodobne.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 15, 2014, 11:22:53
Liczba ludzi na TQ spada ze względu na stan 0.0. Jak przez lata nie poprawiają spieprzonego endgame'u to taki jest efekt.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Kwiecień 15, 2014, 12:29:07
Najwyższy czas. Niech się skupią na EVE bo i tu coś liczba zalogowanych maleje mimo upraszczania gry.
W WoD albo grało by max. 3000-5000 ludzi albo musieliby mechanikę do LoLa dostosować, nie wiadomo co gorsze.

Masz magiczną kulę? Ty chyba naprawdę nie masz pojęcia jak dużo ludzi czekało na grę w świecie WoD.

Liczba ludzi na TQ spada ze względu na stan 0.0. Jak przez lata nie poprawiają spieprzonego endgame'u to taki jest efekt.

Nie, nie tylko dlatego. Eve po prostu w wielku aspektach jest grą słabą i nie oferuje gonitwy za marchewką i nie jest to tylko 0.0 .
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Kwiecień 15, 2014, 14:07:21
(http://i.imgur.com/auBotrR.jpg)
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Kwiecień 15, 2014, 14:24:38
Nie, nie tylko dlatego. Eve po prostu w wielku aspektach jest grą słabą i nie oferuje gonitwy za marchewką i nie jest to tylko 0.0 .
Oferuje, tylko trzeba widzieć "swoją marchewkę".
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Kwiecień 15, 2014, 15:23:00
Dokładnie, CCP gdzie są nasze achievementy i gdzie są nasze daily?!! Bez tego nie ma sensu grać w jakiekolwiek MMO.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Larving w Kwiecień 15, 2014, 16:41:34
Prze parę lat, 70 osób w CCP zamast rozwijać EVE pracowało nad WoD, a teraz projekt idzie do kosza. Good job CCP.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 15, 2014, 17:02:25
No, ale chociaż mamy fajne awatary.

Serio, zero trolla to coś co bardzo się Eve przydało. Fotorealistyczna morda (i cała sylwetka) o wiele bardziej wiąże z postacią. Dla mnie duży plus.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Precelek w Kwiecień 15, 2014, 17:59:06
a teraz projekt idzie do kosza.
hajs się nie zgadza thats why.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Kwiecień 15, 2014, 18:57:36
Dokładnie, CCP gdzie są nasze achievementy i gdzie są nasze daily?!! Bez tego nie ma sensu grać w jakiekolwiek MMO.

Jeżeli dla Ciebie marchewką sa achivementy i daily to gratuluje spłycenia tematu.

No, ale chociaż mamy fajne awatary.

Serio, zero trolla to coś co bardzo się Eve przydało. Fotorealistyczna morda (i cała sylwetka) o wiele bardziej wiąże z postacią. Dla mnie duży plus.

Dostaniesz Second Life w Eve.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Kwiecień 15, 2014, 23:01:48
też z niecierpliwością czekałem na wod ale właściwie im się nie dziwie - strasznie to ciężko przenieść na mmo tak żeby miało klimat i jednocześnie było grywalne i wciągnęło dużo ludzi a nie kilku zapaleńców.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Larving w Kwiecień 16, 2014, 11:42:00
Serio, zero trolla to coś co bardzo się Eve przydało. Fotorealistyczna morda (i cała sylwetka) o wiele bardziej wiąże z postacią. Dla mnie duży plus.

Może niektórych kręcą całe te avatary, ja pierwszego avatara dałem do zrobienia dziewczynie, jak mi kompa na 2h zajęła to kolejne tworzyłem klikając kilka razy "Random", więc się z nimi nie identyfikuję a co więcej w ogóle by ich dla mnie mogło nie być.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 16, 2014, 12:16:38
Może niektórych kręcą całe te avatary, ja pierwszego avatara dałem do zrobienia dziewczynie, jak mi kompa na 2h zajęła to kolejne tworzyłem klikając kilka razy "Random", więc się z nimi nie identyfikuję a co więcej w ogóle by ich dla mnie mogło nie być.

To jest odwieczna dyskusja między dwoma typami graczy - dla jednych postać w grze jest swego rodzaju ich reprezentacją. Oczywiście mogą grać jakąś rolę (inną od tej w realu), ale niemniej, utożsamiają się z postacią. Dla drugich to tylko "toon", nic więcej.

Pierwsi krzyczą "maina się nie sprzedaje", drudzy sprzedadzą swojego maina tylko po to, żeby kupić postać, która może latać aktualnym FOTM shipem.

Dla pierwszych nowy system awatarów i to, że można je modyfikować jest bardzo fajny.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Kwiecień 16, 2014, 12:46:18
Jak zacząłem grać, zrobiłem Caldari Achurę, aparycja odpowiadała rezultatom kociej sraczki.
Mimo, że nigdy nie utożsamiałem się z avatarem, gotów byłem zapłacić plexa czy dwa, żeby tego więcej nie musieć oglądać na oczy. Szczęśliwie doczekałem się patcha :)

Koniec końców ciężko mi się zakwalifikować do którejkolwiek z grup. Maina bym nie sprzedał, bo wiem wszystko o jego możliwościach i skillach, wiem na co mogę sobie pozwolić, nowe konto to uczenie się od nowa. A avatar mi wisi, póki nie jest szpetny jak noc :)
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Kwiecień 16, 2014, 12:54:50
Sokole, zbyt upraszczasz: ja bym maina nie sprzedał, utożsamianie się z postacią z gry jest dla mnie dyskusyjne, a portretów postaci to dla mnie mogło by nie być: robiąc portret maina chyba nawet nie sprawdziłem wszystkich opcji, dłużej siedziałem nad fotkami altów (kobiety :P ).
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 16, 2014, 12:55:42
Podzielam zdanie Galtan, przez te jebane WoD z eve zrobili poligon do testowania silnika pod to i może piechociarzy, a co za tym idzie niepotrzebnie a znacząco zwiekszyli wymagania sprzetowe gry. Zanim Sokole zaczniesz mnie gryźć po kostkach, ewentualnie kolanach jak sięgniesz, to wiedz że moje zdanie o poprawie grafiki jaka następuje od tego czasu jest takie że mogli to zrobić bez tych pedalskich awatarów i całego pierdolenia się z nimi potem przez rok, bo spieprzyli i nie potrafili ponaprawiać czego trzeba.
Zresztą po chuja takie avatary w grze o statkach kosmicznych gdzie gra jest poza stacją a to co na stacji załatwia się i tak z widoku statku
Cytuj
Dla pierwszych nowy system awatarów i to, że można je modyfikować jest bardzo fajny.
Założysz się?
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Larving w Kwiecień 16, 2014, 14:15:31
Mi oczywiście nie przeszkadzają te nowe, ładniejsze avatary, ale jak myślę co ta 70 osobowa ekipa przez parę lat pracy nad WoD mogła by zrobić dla rozwoju EVE, to się nóż w kieszeni otwiera.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 16, 2014, 14:35:06
Podzielam zdanie Galtan, przez te jebane WoD z eve zrobili poligon do testowania silnika pod to i może piechociarzy, a co za tym idzie niepotrzebnie a znacząco zwiekszyli wymagania sprzetowe gry. Zanim Sokole zaczniesz mnie gryźć po kostkach, ewentualnie kolanach jak sięgniesz, to wiedz że moje zdanie o poprawie grafiki jaka następuje od tego czasu jest takie że mogli to zrobić bez tych pedalskich awatarów i całego pierdolenia się z nimi potem przez rok, bo spieprzyli i nie potrafili ponaprawiać czego trzeba.

Też mam antyczny komputer (rok budowy 2006, tylko grafa nowsza) i daję radę jechać na dwa konta na ustawieniach dość wysokich. Tylko na duże bitki zjeżdżam do zera - na wszelki wypadek.

Bez poprawy grafiki nie przyciągnąłbyś żadnych nowych ludzi - w 2008/2009 było po prostu dramatycznie (sam to pamiętam). Dziś Eve wygląda o niebo lepiej od takiego STO na przykład.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Kwiecień 18, 2014, 04:19:39
Mi oczywiście nie przeszkadzają te nowe, ładniejsze avatary, ale jak myślę co ta 70 osobowa ekipa przez parę lat pracy nad WoD mogła by zrobić dla rozwoju EVE, to się nóż w kieszeni otwiera.
50*~ i zdaje sie ze rok temu na FF byla jakas wzmianka o rekrutacji tzn. ta ekipa w tak licznym skladzie nie pracowala za dlugo(na pewno nie kilka lat) i jakos nie kojarze zeby robili jakas konkretna mechanike gry dla dustowcow. Atlanta na pewno zajmowal sie organizowaniem eventow dla dusta, promocjami i takimi bardziej forumowymi rzeczami.
Na szczescie przynajmniej czesc tych osob zostanie w CCP.
Tytuł: Odp: CCP World of Darknes
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Maj 01, 2014, 17:56:55
http://mmovault.pl/news/4927/oto-jak-wygladal-world-of-darkness (http://mmovault.pl/news/4927/oto-jak-wygladal-world-of-darkness)