Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sheratos

Strony: 1 2 [3] 4
71

Dziwi tylko, ze po jednej przegranej bitwie, taki mocny Atlas się wycofuje i wraca do domu. Sam nie wiem bufonki, ale chyba czas tez wracac na stare smieci, bo co to za ally, w ktorym przebywacie?

Troll detected ale 1/10 tbh

Po tym co molle zaprezentowal soba na polnocy dziwnym byloby zostanie razem z nim w tej kampanii. Ty sie o BUFU nie martw my sobie poradzimy  :)

72
Flamewar / Odp: e-peen C0vena
« dnia: Maj 16, 2010, 21:42:05 »


Odnosnie kazdego posta w tym topicu (moze poza pierwszym zeby nie bylo ze c0ven trolluje ) ;)

73
Znany troll AJ Regard.

Nie nalezy wierzyc coad. Ale ally sie zgadza a kto zna rozmiar wtopy i nie gra od dzis domysli sie bez problemu kto fcowal  ;D

74
No coz fc z tylko z sobie znanego powodu nakazal siege i ladowania tytanow NC gdy byly tylko 3 na gridzie na poczatku. Niestety zapomnia ze nc ma 2x tyle ludzi + jak sie okazalo 20 tytanow w systemie.

Szkoda ale znowu jak za starych czasow final blow na moim bsie ma tytan  :D

75
bitka w h-w atm

szykuje sie welp day dla SC

76
Ja ci mowie co atm jest na sisi. Log off w warpie tylko zmienili. Moze jeszcze zmienia maja pare dni :)

77
Na sisi nadal dziala  ;D Nie dziala tylko log off w warpie nadal lecisz do konca potem e-warp :)

78
No niestety dla niektorych zrobic log off 3 razy i uciec z ssa to za duzo  :embarassed:

79
Akurat to ja kupilem tego carriera i bylo zaraz po zresetowaniu standow miedzy c0ven-sys-c. Byl to carrier osoby z c0venu  ::)

80
Nie ma co flamowac. Very nice c0Ven+SE naprawde szacuneczek za zdobycie a1. Szczerze mowiac watpilem czy pojedziecie sys-c ale widac znaliscie ich fc, pilotow oraz obycie we flotach duzo lepiej.  ;D

81
maly update

Zaczelo sie fun pvp. Local w h-w przekroczyl 1100 osob i lag byl znosny. Ale od poczatku

Od rana zbierala sie flota sc zeby przebic sie do h-w. Powoli nasze liczby rosly i wydawalo sie ze wskoczymy do h-w przed dt ale niestety tak sie nie stalo.
Po dt nadal zbieranie floty. Posilki dolatywaly do 15w i wylogowani ludzie z h-w dolaczali z kazda minuta i local rosl szybko.

NC postanowilo wyslac support na czesc naszej floty w 15w.
http://atlas.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=6562884
Jako ze znaczna wiekszosc naszych bsow wywarpowala na snipespoty NC zaczelo dosc szybko spadac i zarzadzilo warp out. My wietrzac nasza szanse zeby wleciec do h-w szybko zaczelismy wioslowac do celu.

Po skoku do h-w przez gate zbablowany dosc ostro nastapil stary dobry slugfest ktory tak naprawde z malymi przerwami nadal trwa. Nasz supercapsy przechylily szale zwyciestwa na strone SC. Lag zmienial sie od znosnego do uciazliwego z 1 min module lag.

http://atlas.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=6562986

Niestety klient mi scrashowal i tyle dla mnie dzisiaj z tej bitki   :'(





82
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: IT vs North
« dnia: Marzec 29, 2010, 10:27:01 »
Takiej akcji sie nie da utrzymac w tajemnicy z ta iloscia szpiegow + iloscia wymaganej logistyki zeby odpalic taka akcje  :)

Atlasowi to dopiero kozacki ally wojne wypowiedzial  :D
Majesta Empire has declared war on Atlas Alliance. Within 24 hours fighting can legally occur between those involved.

83
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Marzec 27, 2010, 15:24:57 »

Nie lubie jak ktos pieprzy (farmazony) by poprostu pieprzyc (farmazony).


Ladna puenta samego siebie   :2funny:

84
Tyrannis / Odp: Pierwsze wzmianki o najnowszym dodatku
« dnia: Marzec 24, 2010, 00:02:24 »
Logofski nazwany jest tak na czesc ruskich co chyba pierwsi masowo cap floty wylogowywali co bylo uznawane za be i fe. Teraz wszyscy to robia wiec juz nikt sie za to nie obraza  :D

Deep space ss sie robi przez szybki przelogowanie a nie double logofsky :)

Zmiania mac byc taka ze zawsze trafi statek na docelowe miejsce warpa a nie tak jak teraz wiec wskakiwanie do low secu frachtem juz nie bedzie takie latwe. Trzeba bedzie statek z webem do eskorty brac  ;D

Jak dla mnie powinni wycofac sie ze zmiany ze jump przez gate resetuje (usuwa ) aggro bo wkurza to duzo bardziej niz log off w warpie zeby na campe nie trafic

85
RZADKO omg bez przesady z tymi literowkami ;)

Jak juz macie pisac raporty z walk to dajcie sobie spokoj z chest beating o tym ja druga strona nie chce walczyc i czeka na bramie bo to tylko osmiesza ta strone ktora akurat w tym momencie to pisze.

Druga smieszna sprawa jest flamowanie liczbami ale to juz klasyk w eve i widac musi byc zawsze  :D

More fights i mniej slabego trollowania ;)

86
Dyskusje ogólne / Odp: Zarobki doświadczonych graczy
« dnia: Marzec 22, 2010, 19:50:37 »
Na centusach to po dominion 1.1 mozna bylo ladnie zarobic (mowa o hardach x-type ). A shieldowe to spadaja po drodze ladnie w dol od roku wiec gl z trzymaniem 50 mld w tym chyba ze ktos sie na spekulacje pokusil juz po dominion myslac ze przykozaczyl jak np gist x-type x-large ponizej 2 mld zaczely spadac. Wykupil market wystawil drozej i w tydzien mial dodatkowe 10 x-type x-large na markecie  ;D

TBH jak ktos chce na handlu zarabiac niech sie pod spekulacje moon mineralow podczepia dobre iski leca tylko trzeba wiedziec kiedy sie wycofac. Ostatnio neodymium przyspekulowali  ;)

87
Dyskusje ogólne / Odp: Zarobki doświadczonych graczy
« dnia: Marzec 22, 2010, 11:05:12 »
Znam ludzi co po roku grania juz w MSie siedzieli ale to raczej wyjatek niz regula :)

Ogolnie w 0.0 latajac na anomalie mozesz spokojnie wyciagnac z 60 mln samego bounty na godzine + dodatki jak ci sie chce salvagowac i loot zbierac.

Oczywiscie prawdziwe ISK w 0.0 to plexowanie a tam mozna i pare mld jednego dnia wyciagnac jak masz farta z dropem.

88
Dyskusje ogólne / Odp: CZym handlowac w 0.0
« dnia: Marzec 18, 2010, 12:24:03 »
U nas sie wszystko spoko sprzedaje od statkow t2 po ammo. Zwykle mozna spokojnie liczyc na jita +5-10% choc czasem duzo wiecej. Moze w IT RKK czy DICE jada stuff z t2 bpo na wlasny market dlatego ceny niskie ale wierzyc mi sie nie chce ze ponizej jita bo jezeli tak to przylece i bede wam spekulacje robil  :D

89
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 18, 2010, 09:44:03 »
CCP Chronotis is working on a dev blog about insurance which should detail the how's and why's.

Czyli zmiany nabieraja koloruty  :D

90
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Księga skarg i wniosków
« dnia: Marzec 18, 2010, 09:43:26 »
Raczej nie wina providera bo zawsze moge bez problemu otworzyc strone głowna i wejsc na forum. Problem u mnie sie zaczyna gdy po chwili przegladania forum poprostu wszystko staje. To samo z nowymi postami itd.

91
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Marzec 18, 2010, 09:32:52 »
Bywaly gorsze fity ale koles wylodowal wysoko w klasyfikacji GTFO vaga fitu. Szczegolnie armor rig + te overdrive  ;D

92
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: A2-V27
« dnia: Marzec 17, 2010, 15:47:44 »
Jakis update do waszego projektu w konstelacji z A2-V2 czy mam przekopywac COAD ? :angel:

93
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 17, 2010, 01:09:53 »
A jakie to ma znaczenie czy mielisz meta 0 czy sprzedajesz w calosci  ;)

Jak ostatnio patrzylem cena minsow idacych np na 425mm railgun i cena samego railguna sa bardzo zblizone. Plus jak uwazacie ze meta 0 idzie tylko do produkcji t2 to pomyslcie i popatrzcie chocby na trading volume t1 i odpowiednikow t2  :)

94
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 21:19:54 »
2x wiecej urobku podczas kopania? :)

@budowa supercarrierow - nie przesadzaj. fracht we wte, i fracht w tamta to nie problem.
a capitale i tak sie buduje z "czesci" a nie z minsow...


Jezeli nie masz pojecia o budowie supercapsow to prosze nie pisz. Kazdy szanujacy sie producent kopresuje minsy w empire i reprocesuje na miejscu. Bez sensu budowac componenty w empire i przezucac gotowe do 0.0 bo to sie nie oplaca isk wise.

Jezeli supercarriera mozna spokojnie na 2-3 JF zapakowac a tytana na chyba cos kolo 9 JF (1 lub 3 frachty zwykle) to nikt rozumny i budujacy Supercapsy nie bedzie targal minsow a tym bardziej componentow.

Tak wiem ze sa ludzie co kupuja component package ale wiecej z tym problemu niz pozytku. Problemem sa tez zyski ktore mizernie wygladaja wtedy

Offtop rox  ;)

95
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 19:04:16 »
Nikt o zdrowych zmyslach nie podpisze sie pod petycja o zmiany refiningu.
Pierwszy zauwazalnym i namacalnym skutkiem bylo bo zabicie w duzej mierze produkcji supercapsow bo nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie targat 45 jf czy 15 frachtow zeby zbudowac MSa  :D
Na pewno cos zmienia w cenach minsow bo CCP dazy do calkowitego uwolnienia ekonomii w EVE a insurance jest cecha ktora sztucznie podtrzymuje ceny minsow. Cos zawsze nerfuja w tym dodatku moze padnie na mining  ;D

96
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 15:17:31 »
Na pierwszy rzut oka - wywalić meta 0 z dropu.

Na forum Eve-O pojawił się jednak argument, że itemy meta 0 wykorzystywane są przecież jako baza do producji meta 5 (T2). Fakt... więc albo pozwolić robić meta 5 z "namedów", albo okaże się że nagle opłaca się produkować meta 0. Wydaje mi się, że nawet podwojenie kosztu "podstawowego" itemu będzie miało minimalny wpływ na cenę itemu T2. W końcu ile kosztuje jakiś Gyros meta 0 a ile meta 5.

I jeszcze jedno: wkurza mnie - pardon my french - Zostałem ocenzurowany, że "statki bedą tańsze". To słyszałem przed Dominion, T2 miały stanieć, tymczasem stało się wręcz odwrotnie i za Vagasa musiałem w pewnym momencie płacić nawet 170 mln, podczas gdy przed Dominion kupowałem nawet za 110. Co więcej, na własnej skórze odczuwam jak bardzo tanieje Zydrine i Megacyte, natomiast jakoś itemy zawierające te składniki nie tanieją.

Statki t2 po wyjsciu dominion to byla pure spekulacja technetium. Trzeba bylo zarobic jakos te mld jak technetium podskoczylo do 70k na chwile :) Inwencja stateczkow przez 2 miesiace to byl niezly biznes ;)

Ceny minsow jezeli nic nie zmienia poza insurance spadna bo spasc beda musialy proste supply-demand  ;)

97
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 14:39:35 »
Naprawdę przydałoby się znerfienie lootu jeśli idzie o minerały z niego.

Nie bo inflacja jest zla  :D

98
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 14, 2010, 13:05:19 »
A to przepraszam... wydawalo mi sie, ze insurance z hurka wzrosnie...
Jesli ta insurka tyczy sie tylko cane'a to raczej az tak duzej roznicy nie bedzie, gdyz sa jeszcze harbingery.


@sammani- czyli mowisz, ze ci ludzie nie zarabiaja na insurance, tylko na tym, ze jacys glupi sprzedaja im minsy po nizszych cenach.

Rownie dobrze ja moglbym powiedziec, iz zarabiam na refine itemow faction/plex/commander :>

Myslenie nie boli wystarczy excel i 2 minuty i wiesz ze atm cena tempesta kupujac minsy na sell orderach i majac wlasne bpo np me 50 wynosi niecale 71 mln ISK a insurance point jest 72,625 mln

Juz nie jest to tak oplacalne jak w koncowce 2009 roku ale nadal jestes na +.

99
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 13, 2010, 21:38:11 »
maly quote z topicu o operation insurance fraud

Those numbers are staggering, and become even more mind-blowing when you think about them more. Just those two people, using a few alts, produced 30 THOUSAND battleships in a month, they used about 300 BILLION units of tritanium... We saw the market fluctuations of Pyerite, but really all this construction barely caused a ripple.

The really amazing number is this: ~ 27.000 battleships self-destructed at ~120m isk each, generates well over THREE TRILLION ISK

100
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 13, 2010, 21:26:23 »
Nie mów, że wysadzanie statków T1 dla ubezpieczenia to proceder aż na taka skalę.
Imo ceny z czasem ustabilizowałby się i zaczęły zależeć głównie od konfliktów na większą skalę, gdzie pęka wiele BSów.

Byl koles co 16k abaddonow wysadzil wiec ... Jedyna rzecza trzymajaca cene minsow na obecnym poziomie jest insurance. Insurance idzie w dol minsy tez z czasem sie dostosuja do nowego poziomu.

BTW. Supercarriery za 6,6-5 a nie 5,5   :D

101
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 13, 2010, 16:47:09 »
Pierwsze przymiarki ale tbh jedyny skutek (jezeli sie na to zdecyduja) to spadek cen minsow i statkow t1 wiec jestem za  ;)

Juz nie od dzis wiadomo ze duza wiekszosc minsow nie pochodzi z miningu ale z reprocesu modulow.

102
Tyrannis / Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« dnia: Marzec 13, 2010, 13:34:43 »
Narazie stanelo ze wszystkie planety w eve czyli te w wh tez ;)

Na planetach bedzie moglo byc nascie osob ale oczywiscie im wiecej jedna planete farmi tym mniej ona ma dawac wiec atm to chyba jedyny sposob walki o planety bedzie w high//low//wh :)

103
Tyrannis / Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« dnia: Marzec 11, 2010, 12:50:20 »
Atm wyglada to jak baardzo rozbudowane reakcje na posach. Jezeli ktos sie bawil to mniej wiecej wie czego sie spodziewac.
Srednio to bedzie afk trzeba bedzie sie opiekowac swoja pet planet (planetami)  ;D

Narazie nie bedzie mozliwosci zniszczenia infrastruktury na planetach poza 0.0 gdzie w jakis sposob bedzie powiazana do sova. Ludzie w wh dostana kolejna zabawke jak wyfarmia system ;)

104
Tyrannis / Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« dnia: Marzec 11, 2010, 12:10:23 »
I to mówi pirat?  :2funny:

Kerbir siedzi sobie bawiąc się swoją planetką, a tymczasem PvP wierci mu nową dziurę w tyłku... ciekawe czy cloak można mieć włączony podczas grzebania w planecie.

Swoją drogą, już widzę "trałowanie" gridów przy planetach z wywalonymi dronami, żeby takiego łosia wybić z cloaka  :knuppel2:

Atm mozesz byc gdzie chcesz w systemie i bawic sie planeta a stuff jest wysylany na orbite i pojawia sie na ssie na ktory sie warpujesz z journala -> planet ... tab

Jezeli tego nie zmienia to nici z gankowania ludzi na ich planetach w low  + ten container pokazuje sie na skanie dopiero w momencie jak wlasciciel nacisnie warp to  :)

105
Tyrannis / Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« dnia: Marzec 11, 2010, 11:53:26 »
Jakies smieszne ilosci ala 25 mb. Narazie tez nie ma (albo nie znaleziono) planet z carbon i water :)

Strony: 1 2 [3] 4