Eve-Centrala

Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: SEM w Luty 21, 2018, 01:40:44

Tytuł: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: SEM w Luty 21, 2018, 01:40:44
Witam
Ostatnio wróciłem do gry ale mam problem z częstą utratą połączenia przez co nie mogę się zając żadnym sensownym zajęciem.
Sprawdzałem wiele rzeczy ale nie mogę zidentyfikować problemu. CCP Twierdzi, że problem nie leży po ich stronie ale ja sam nie mogę znaleźć niczego po mojej, więc jestem w sytuacji gdzie wszystko działa ale nie da się grać. Nie mam problemów z internetem w żadnej innej grze z wyjątkiem EVE.

Próbowałem:
1. https://support.eveonline.com/hc/en-us/articles/201827699--The-Socket-was-closed-message
2. Zmiany portu w pliku gry
3. Zmiany DNS
4. Czyszczenie cache

W załącznikach umieszczam trochę dodatkowych informacji.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Luty 21, 2018, 02:08:16
Mi się to z rzadka zdarza, tzn. "The socket was closed", powiedzmy miałem to z 5 razy w sumie przez ostatnie 3 miechy, a raczej bardzo mało gram. Przyznam, że jakby wystąpiło pod bramą w low kiedy się ludzie kręcą wokoło to dupa zbita i oko na widelcu, statku nie ma.
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: SEM w Luty 21, 2018, 02:13:42
No ja mam to dość często. Zauważyłem, że występuje to znacznie częściej gdy jestem w wrapie albo gdy skacze przez bramę. Jeżeli lecę gdzieś dalej to mam taki błąd raz na ~15min.
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Luty 21, 2018, 07:07:28
Zrób sobie godzinną sesję w EVE na internecie mobilnym z telefonu. Zobacz czy problem się powtórzy.

Stawiam na problem u Twojego dostawcy internetu.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Luty 21, 2018, 08:18:06
Sa osoby ktore to maja, ale gro nie. Wiec oczywiscie wina po Twojej stronie, lub bardziej neta ktorego masz.
Opcji jest wiele, ruter, fifirifi, sam sprzet operatora netu. Na poczatek wepnij sie w sciane kablem i spr czy jest lepiej. Pozniej zostaje tylko walka z dostawca neta.
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: [BWTF] Nightwisherek w Luty 21, 2018, 10:37:22
Jeśli masz od kogoś pożyczyć router polecam przetestować.
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: SEM w Luty 21, 2018, 10:46:51
Zrób sobie godzinną sesję w EVE na internecie mobilnym z telefonu. Zobacz czy problem się powtórzy.

Stawiam na problem u Twojego dostawcy internetu.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Spróbuje dzisiaj jak wrócę do domu.

Sa osoby ktore to maja, ale gro nie. Wiec oczywiscie wina po Twojej stronie, lub bardziej neta ktorego masz.
Opcji jest wiele, ruter, fifirifi, sam sprzet operatora netu. Na poczatek wepnij sie w sciane kablem i spr czy jest lepiej. Pozniej zostaje tylko walka z dostawca neta.

Korzystam już z kabla. Problem w kontakcie z moim ISP leży w tym, że nie bardzo jestem w stanie zlokalizować przyczynę tych błędów bo nie mam strat pakietów do serwera a trace wygląda w porządku. Spróbuję do nich przedzwonić ale wątpię żeby to coś zmieniło bo nie da się naprawić czegoś jak wszystko działa wiec argumenty będą takie same jak ze strony CCP "wszystko działa poza EVE, nie ma strat pakietów ani wysokiego pingu wiec to wina CCP".

Jeśli masz od kogoś pożyczyć router polecam przetestować.

Z tym możne być ciężko bo nie mam od kogo. Mógłbym kupić nowy ale musiał bym najpierw wiedzieć na 100%, ze to przyczyna moich problemów. Od biedy mógłbym spróbować pomarudzić do mojego ISP o nowy. Moze mi wymienia dla świętego spokoju. :)
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Luty 21, 2018, 11:16:05
Też mi się to zdarza, jak są odpalone dwa klienty to obydwa łapią dc. Podejrzewam że w moim przypadku to może być strata pakietów. W lolu to samo mi się zdarza, przy ogladabiu twitch w fhd tez potrafi się czasem "dogrywac".
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Luty 21, 2018, 11:33:44
Ja mam mobilny z Orange i Play. I powiem, że działa lepiej niż 3 radiówki które miałem i VECTRA 150mb/s znajomego, który skarży się na dziwne problemy. Prędkości szczególnie wieczorem w godzinach szczytu nie powalają, ale w evkę, Armę i inne FPS-y na multi da się grać bez odczuwania lagów. Disconnecty zaliczam tylko w eve, ale na szczęście nie dzieje się to często. Na radiówce miałem czasami masakrę. Jednak z mobilnym jest ten problem, że jest bardzo nierówny. W jednych miejscach, tzn. miejscowościach czy dzielnicach będzie chodziło super a w innych będzie lipa, a nawet kiła i mogiła z powodu np. zasięgu czy nadmiernego obciążenia niewydajnych anten.
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 22, 2018, 23:39:06
Traceroute jak na kabel bardzo dziwny. Zakładając że grasz z polski to tak z 5 pozycji to Ty i Twój ISP, kolejnych pare to powinna być *(^)&*^(*^_(* Telia.
Co to za ISP? Jedyny polski operator z virgin w nazwie to mobilka jest.
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: SEM w Luty 23, 2018, 12:22:48
Traceroute jak na kabel bardzo dziwny. Zakładając że grasz z polski to tak z 5 pozycji to Ty i Twój ISP, kolejnych pare to powinna być *(^)&*^(*^_(* Telia.
Co to za ISP? Jedyny polski operator z virgin w nazwie to mobilka jest.

Mieszkam w UK i nie mam daleko do serwera. :)
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 23, 2018, 12:26:27
wciąż masz 3 linijki na których nie ma danych
często tam są straty pakietów
Tytuł: Odp: Connection Lost: The socket was closed
Wiadomość wysłana przez: SEM w Luty 23, 2018, 12:37:24
wciąż masz 3 linijki na których nie ma danych
często tam są straty pakietów

Hmmm z tego co mi wiadomo to straty w pierwszych 2och liniach są normalne ale rzeczywiście możne warto się zainteresować reszta.
Zadzwonię w sobotę do mojego ISP i im pomarudzę porządnie. :)