Eve-Centrala
Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: komisarzzawada w Marzec 20, 2008, 09:10:56
-
Od czasu "boost patcha" eve przyjelo dziwny zwyczaj strasznego przycinania, jak przedpatchem praktycznie zawsze mialem 24 klatki w przestrzeni i ze 2 razy tyle w stacji, to teraz miewam w porywach do 14, wiec od tygodnia raczej nie moge sobie pograc. na Forum eve-o jest o tym osobny temat, ale jestem ciekaw jak jest z tym problemem u was. Czy po patchu tez zawuazyliscie spadek liczby klatek?
-
Zgadza się.
Przed patchem 20-30, po średnio 7-8 ;D
Zdaje się że spowodowane jest to ładowaniem planet i moonów od razu po skoku do systemu. Przed boost patchem planety i wszelkie ciała niebieskie były widoczne jako takie świecące się punkty, które zmieniały się w odpowiednie modele kiedy się dolatywało w ich zasięg. Teraz od razu po skoku do systemu, ładowane są wszystkie modele z teksturami, wiec nasz komputer musi utrzymywać wszystkie obiekty w danym systemie. Są systemy w których nadal mam 20fps i są takie przez które z ledwością przelatuje...
-
Zgadza sie, duzo gorzej;/
-
ja tam nie odczuwam spadków fps bo i tak niemam mniej niz 100 na premium grafie ;D
a czy jest to 150 czy 130 jeden kij >:D
-
TAki moze offtopic, ale narzeka sie na Premium, bo niby wolniejszy, ale moze wlasnie na premium bedzie lepiej? Akurat mam odwrtotnie, bo na Classic mam mniej FPS niz na Premium. Warto sprawdzic ;)
-
Chyba tylko właściciele laptopów z wynalazkami zamiast prawdziwych kart graficznych narzekają na spadek fps. Generalnie silnik grafiki jest teraz kilkakrotnie wydajniejszy dzięki użyciu GPU karty. Nawet na pięcioletnim procku XP1400 z kartą AGP w rodzaju 7600 ilość klatek, to +/- 40 - 60. Generalnie classic do wydajnej pracy potrzebował mocnego procesora, premium potrzebuje szybkiej karty grafiki. Pozatym grafika classic, którą pozostawiono, to nie to samo co było kiedyś i działa sporo wolniej, więc nie jestem pewien czy jest wiele sytuacji, w których warto z niej korzystać. Główny, rozsądny powód, to mała ilość RAMu. Premium potrzebuje go sporo do wydajnej pracy.
-
Znaczy nie należy zmieniać na stary silnik podczas dużych fleet opów :idiot2: ?
-
To duży problem ocenić możliwości swojego komputera?
Ludzie z 3G RAMu, oraz kartami od GF 7 z min 256mb VRAM w górę nie mają realnego powodu do zmiany tekstur. Wszystko zależy od obciążenia systemu i oczywiście od samego systemu. Przy dobrym konfigu nie ma różnic w wydajności. Bardzo duża ilość obiektów obciąża RAM i może lagować sprzęt, ale jeżeli występuje taki efekt, to jest to już wina użytkownika, który nie radzi sobie z osem, lub po prostu zbyt słabego (źle skonfigurowanego etc) sprzętu. Wtedy oczywiście mozna go odciążyć classiciem.